Kirjoittaja Aihe: Muut harrastukset  (Luettu 67339 kertaa)

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #60 : Elokuu 07, 2011, 12:38:37 »
Puhummeko nyt niistä maalattavista pikkufiguista joita asetellaan strategisesti pöydälle ja heitetään noppaa?

Ja liekö kyseessä fantasia vai 40k?
Kyllä, juuri siitä. Kyseessä on fantasia.
Kas vain. Itseltäni löytyy komppania puoliksi maalattuja liskomiehiä, jotka eivät tosin kovin montaa taistelua ole nähneet... mitä nyt Hilselingon kääpiöarmeijasta tekivät prinssinakkeja.

Aikaavievä harrastushan tuo, olen itse ollut "tauolla" jo vähän pidemmän aikaa... (höm, yli vuoden vähintään)

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #61 : Elokuu 07, 2011, 13:00:46 »
Puhummeko nyt niistä maalattavista pikkufiguista joita asetellaan strategisesti pöydälle ja heitetään noppaa?

Ja liekö kyseessä fantasia vai 40k?
Kyllä, juuri siitä. Kyseessä on fantasia.
Kas vain. Itseltäni löytyy komppania puoliksi maalattuja liskomiehiä, jotka eivät tosin kovin montaa taistelua ole nähneet... mitä nyt Hilselingon kääpiöarmeijasta tekivät prinssinakkeja.

Aikaavievä harrastushan tuo, olen itse ollut "tauolla" jo vähän pidemmän aikaa... (höm, yli vuoden vähintään)
Minulla on vain se perussetti High Elffejä joita en ole vielä jaksanut maalata, aion kuitenkin mennä taas Games Workshoppiin kun muutto on ohi.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #62 : Elokuu 14, 2011, 01:21:20 »
olen keksinyt tässä uuden harrastuksen. etsin parrastani kirppuja ja vanhoja ruokajämiä. se on aika jännää kun joskus parrasta löytyy viinimarjoja

Bocknoi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
  • Street Ballet
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #63 : Syyskuu 01, 2011, 08:04:53 »
olen keksinyt tässä uuden harrastuksen. etsin parrastani kirppuja ja vanhoja ruokajämiä. se on aika jännää kun joskus parrasta löytyy viinimarjoja
Siistii.

Cosplaytä en ole koskaan harrastanut, jollei tahattomia cossauksia lasketa. Kerrankin kaupungilla tuli (en nyt muista mitkä anime/mangatapahtumat sillon oli) kehuja, että sen ja sen (pitkä ja epäselvä nimi, en muista) sarjan nörteimmän hahmon cossini oli kuulemma erittäin onnistunut. Olin vähän "aijaa", sillä olin vain kaupassa käymässä. :P
Mä voitin kultaa cossaamalla vahingossa yhen animen trendikkäintä ja cooleinta hahmoa, ja mä kävin vaan nappaan Mäkkäristä parit hampparit. Uskoks?
Gimi fuu gimi faa gimi dabatsabasa.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #64 : Syyskuu 01, 2011, 17:05:40 »
[
Cosplaytä en ole koskaan harrastanut, jollei tahattomia cossauksia lasketa. Kerrankin kaupungilla tuli (en nyt muista mitkä anime/mangatapahtumat sillon oli) kehuja, että sen ja sen (pitkä ja epäselvä nimi, en muista) sarjan nörteimmän hahmon cossini oli kuulemma erittäin onnistunut. Olin vähän "aijaa", sillä olin vain kaupassa käymässä. :P
Mä voitin kultaa cossaamalla vahingossa yhen animen trendikkäintä ja cooleinta hahmoa, ja mä kävin vaan nappaan Mäkkäristä parit hampparit. Uskoks?

Kielikurssilla sain paljon kavereita... Suurimpaan osaan tutustuin siten, että he sattuivat luulemaan, että cossasin Death Noten Misa Anamea ja tulivat kehumaan sitä ja hämmästelemään sitä että kielikurssiltakin löytyy cossaaja joka cossaa... (Mutta en mä sillä hetkellä cossannut!! D: FUUUUU-)

 Tuli tuossa maanantaina huomattua että kaikki harrastukseni melkeimpä liittyy jotenkin kuvataide puolelle tai johonkin luovaan... Mutta kyllä mä Karaokea harrastan. D:

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #65 : Syyskuu 01, 2011, 21:29:39 »
Mutta kyllä mä Karaokea harrastan. D:
Harrastaisin minäkin jos välineet olisi : E
Mitä nyt muuten vaan tehdessäni läksyjä lauleskelen läpi kaiken maailman kipaleita kännykästä soitettuna
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #66 : Syyskuu 01, 2011, 22:23:19 »
Mutta kyllä mä Karaokea harrastan. D:
Harrastaisin minäkin jos välineet olisi : E
Mitä nyt muuten vaan tehdessäni läksyjä lauleskelen läpi kaiken maailman kipaleita kännykästä soitettuna

Jos olisi välineet niin harrastaisin. Mitä nyt aina välillä (melkein koko ajan) laulelen joitakin biisejä. Lähinnä japanilaista koska en oikein muuta kuuntele. Tästä tulikin hyvä muistutus harjoitella joitakin lauluja Traconin animekaraokea varten. *köh*Zen Jinrui no Hisou Tensoku*köh*

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #67 : Syyskuu 01, 2011, 22:33:06 »
Minä päätin että alan tehdä iltaisin jotain muuta kuin olla koneella, ja ensi viikolla alkaakin sarjakuvakurssi (joka kestää vaan kaksi kuukautta...) ja näytelmäkerho. :D
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #68 : Syyskuu 01, 2011, 22:44:43 »
Mutta kyllä mä Karaokea harrastan. D:
Harrastaisin minäkin jos välineet olisi : E
Mitä nyt muuten vaan tehdessäni läksyjä lauleskelen läpi kaiken maailman kipaleita kännykästä soitettuna
Välineet kun olis, niin minäkin harrastaisin.

Tästä tulikin hyvä muistutus harjoitella joitakin lauluja Traconin animekaraokea varten. *köh*Zen Jinrui no Hisou Tensoku*köh*

Aaargh! Unohdin ihan... No, Locked girl taitaa mennä ilman kovinkaan suuria harjoitteluja. Tai Bad apple, siinä tosin en meinaa ehtiä hengittää tarpeeksi usein. Muutenkin alan aina haukottelemaan kesken laulamisen, en tiedä kyllä miksi.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #69 : Syyskuu 01, 2011, 22:48:02 »
Mä harrastan nykyään itseni rikkomista. Kerran kuussa saan aina itseni rikki ja nyt nää alkaa vähän kasaantumaan päällekkäin. Enään ei teidä mitä kohtaa pitäis pidellä kropasta, kun kaikkialla on jotain häikkää.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #70 : Syyskuu 05, 2011, 14:25:04 »
o joskus parrasta löytyy viinimarjoja

voit  laajentaa harrastustasi sitten mehujen tekemiseen, kun viinimarjoja tulee tarpeeksi.


Anakichi

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #71 : Syyskuu 05, 2011, 14:27:31 »
animeharrastuksen lisäksi..hmm..

noh. piirrän todella paljon ja kirjoittelen...

olenpas tylsä...

ompelen myös omaksi huviksi riisipehmoleluja... Eli erilaisia pehmoja, jotka täytän riisillä... ne on myös käteviä kun ne lämmittää mikrossa, niin ne on tosi kivoja hartiakipuihin... uusimpia joukoissani ovat Valkoinen albinokäärme (80cm) ja tako-luka, johon meni kolme kiloa riisiä

Inc

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #72 : Syyskuu 14, 2011, 23:08:10 »
Voisihan noista muistakin harrastuksista hiukan sepustaa:

Pääasialliset harrastukset ovat strategia- & roolipelit, molempia sekä koneella (GalCiv 2, Dungeon Keeper, Fallout 3/NV muutamia suosikkeja mainitakseni) että manuaalisesti (Warhammer FB & 40k, D&D 3.5, Runequest, Cyberpunk 2020, Call of Cthulhu).

Strategian puolelta suosin vuoropohjaisia, koska mieluummin mietin kaikessa rauhassa kuin säädän micron, macron & apm:n parissa. Varsinainen introni Touhouhunkin oli Labyrinth of Touhou bullet hell-pelien sijaan :P.
Warhammeria tuli pelattua kaverien kanssa silloin kun 6e FB oli uunituore ja 4E 40k vasta horisontissa. FBstä Chaos Warruja, Skavenia & Vampyyrejä, 40ksta Örkit & Inkvisitiolla höystetyt Mariinit.

Pöytäropejen puolella alkoi Runequestista josta sitten siirryttiin D&D 3.5e:n pariin. Sen verran tykkään pyöritellä pelimekaniikkoja ja sääntöjä että k.o. peli on vieläkin se suosikki vaikka noita muitakin on koetettu. Harmillisesti itsellä eikä kavereilla ole ollut aikaa kirjoitella pelejä niin sekin on sitten jäänyt vähemmälle.

Lisäksi Mahjongia aloin pelaamaan tuossa jonkin aikaa sitten (ei siis se windowsin pasianssi-viritelmä). Hieno peli jossa kestää tosin niin tuhottaman kauan pelata kokonaan loppuun. Riichi-Mahjong on ymmärtääkseni se yleisin mutta on jo tottunut pelaamaan noilla toisilla säännöillä (tiilisetin mukana tullut sääntövihko oli silkkaa potaskaa, automaattikäännetty jostain uruguaysta englanniksi. Käyttökelvoton.)

Lenkkeily ja vaeltaminen tulikin jo mainittua aiemmin. Lenkkeily on jotenkin mukavan meditaationomaista, rentouttaa vaikka jalat onkin sitten kipeinä jälkeenpäin.
Into vaellukseen tuli kauan sitten kun kävi ensimmäistä kertaa kesällä lapissa. Ne maisemat. Sitten kun sai tehtyä sen ryhtiliikkeen kunnon suhteen niin on tullut käytyä jo kahdesti pidemmällä reissulla, Karhunkierros(~80km) on käyty toissavuonna sekä Sokosti-tunturin laelle(~90km) ja takaisin Saariselältä alkukesästä.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #73 : Marraskuu 01, 2011, 11:20:38 »
ihailen jaksavuuttasi :3 itse olen alkanutb harrastaa lenkkeilyä kaiken yllämainitun lisäksi... ja olen alkanut pelata osua, onko se harrastus jos sitä tekee joka päivö?

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #74 : Toukokuu 07, 2012, 17:31:18 »
Mieli tekisi aloittaa useamman ihmisen harrastuksia. Ongelma onkin, ettei ole ketään, jonka kanssa näin voisi tehdä. Olen myös tuuminut vanhojen harrastusten herättämistä (piirtäminen ja elokuvat).