Kirjoittaja Aihe: Muut harrastukset  (Luettu 67402 kertaa)

ttw

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 31
  • Miehet pikkutyttöjä -club
    • Profiili
Muut harrastukset
« : Joulukuu 06, 2010, 18:23:44 »
Noniin, eli varmasti ainakin iso osa meistä harrastaa touhou-juttujen lisäksi muitakin juttuja.
Itsehän harrastelen valokuvausta, autojen rakentelua ja niissä piireissä pyörimistä sekä liikuntaa monella tavalla.
Cosplay-jutuista löytyy tuolta toisesta langasta lisää.
Eli esitelkäähän vähän omia harrastuksianne tässä threadissa.

Voisin esitellä rakkaimman harrastukseni hedelmän, ikioman kulkupelini.

Eli kyseessä on Mitsubishi Lancer Evolution IV -97.
Tuotu Japanista Suomeen 2009 140tkm ajettuna.
Kyseessähän on tämän legendaarisen Tommi Mäkisenkin kuskaaman ralliauton siviiliversio.

Tehtaalta lähtiessä 280hp 2-litrainen turboahdettu rivinelonen 4G63 codename "Sirius".
Jatkuva neliveto ja AYC - tasauspyörästö takana.

Varusteina mm. automaatti-ilmastointi, sähkölasit, Recaro -sisusta, GPS-navigointi, 2 airbagia, ABS-jarrut yms...

Autoa laiteltu Japanissa edellisen omistajan toimesta ja Suomessa minun toimestani "riittävästi".
Rahaa on siis palanut aikamoinen summa mutta silti on kiva ajella omalla aikaansaannoksellaan.

Teho mitattu viime kesänä, 390hp. 0-100 mitattu 4.3 sekuntia (vakiona 5.1). Huippunopeus... "riittävä".
Lisää tehoa tulee, pitää moottoriin laittaa vähän vahvemmat männät & kiertokanget vaan ensi kesänä kun muuten on jo polttoainejärjestelmä & muukin moottori & alusta kohdallaan isommilekin lukemille.
500hp olisi mukava tasaluku...

En jaksa edes kirjoitella mitä autoon on laiteltu, speksit löytää täältä: http://minunauto.com/auto/22149
Ja lisää kuvia löytyy mm http://derp.kuvat.fi/kuvat/Evo_GT-R/

in b4 "amis"


Oh how did this get here i'm not good with computer.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #1 : Joulukuu 06, 2010, 19:38:59 »
Ai notta muita harrastuksia?

Niitä löytyy kyllä kanssa kanssa jos jonninmoista, joista ehkä moottoriurheilu ja autot ovat tässä vaiheessa suurin juttu. Tosin se moottoriurheiluosuus on suurimmaksi osaksi ollut tässä vaiheessa viellä penkalla istumista, niin tuli sitä oltua tiimissä Haminassa Kaakkois-Rallissa(saatiin luokkavoitto) ja muutamaan otteeseen omalla mikroautolla radalla. Ja penkalla yleensä ollessa on totta kai kamera mukana, ja jos kiinnostaa niin kuvia pääset näkemään osoitteesta http://punakone.1g.fi tai jos kiinnostaa enemmän videot niin youtubesta http://www.youtube.com/komj124 löytyy myös in-car kuvaa ja muuta videota Pasi Laaksomaa Racing teamistä.

Muuten itsellä on autot kanssa vahvana osana, kiitos Initial D:n ja isäni ja isoisäni kilpa-ajotaustan. Tällä hetkellä itseltä ei löydy kuin harrasteautoja, koska käytän mieluummin oman budjettini näihin kuin porukoiden. Tosiaan, tuossa pihalla on tällä hetkellä kolme Ladaa, toisaalla on tallissa Austin Mini 1000 Deluxe ja sitten välillä tultu isoisän kanssa myös hänen MG Midget brittisporttia väsättyä.

Ladoista vähän enemmän, ensimmäinen niistä jonka hankin oli 1989 vuosimallia oleva 1200s, eli ihan peruslaatikko, jossa oli kori ruosteessa ja kytkin luisti, joten remonttia oli siis tehtävä. Tässä päästiin niinkin pitkälle että riisuin sisustan täysin pois hitsausta varten ja siihen se sitten jäikin.

Lähinnä siksi että kuvioihin tuli toinen Lada. Nimittäin vuoden 1993 Lada 2105, 1500 kuutioisella koneella, eli hieman tehokkaampi vehje. Tämän kanssa on tullut pienoisesti räpellettyä, kun kaasaria on trimmannut ja asioita suunnitellut, nyt tarkoituksena hankkia VFTS korisarja, Solexilta isompi kaasutin, tiukempi nokka-akseli, päivittää alustaa hieman jousilla ja lukkoperällä.

Ja sitten olikin vielä kolmas siellä tallissa tallessa. Kuten mainitsin aiemmin, on sukuni harrastanut moottoriurheilua melko paljon, ja tästä minulle on jäänyt käteen rakkaus Ladoihin sekä vuoden 1979 Lada 1600. Tämä onkin vähän eri peli, sillä se on käsityönä tehty kilpa-auto, kun valmispalikoita et kauheammin saa. Tälle sitten onkin tehty vähän enemmän, mm. riisuttu sisusta täysin, varustettu kaarilla, alusta ihan uusiksi, koria levennetty hieman ja kevennetty. Sitten moottorikin on oma lukunsa, se on rakennettu kanssa ihan Lada-Samara cupin sääntöjen huippuun ja tuottaa 1600 kuutiolta 170 hevosvoimaa, tämä olisi kanssa tarkoitus joskus lyödä tuohon 2105:een.

Ja tottakai autoihin liittyy vahvasti myös ajaminen, josta nautin hyvin paljon, ja jätänkin tämän tekstin loppukaneetiksi seuraavan videon: http://www.youtube.com/watch?v=USr18D1FNCU

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #2 : Joulukuu 06, 2010, 19:48:15 »
ajattelin just että vois tehä tänne keskustelu harrastuksista... noh... koneella istumisen lisäksi harrastan piirtämistä, kansantanssia joskus, lenkkeilyä, pelien pelaamista ja ajattelin aloittaa soittaa haitaria...

uskokaa tai älkää mutta kansantanssi on aika mukavaa joskus ja joskus hyvin hermoille käyvää... miettikää tanssia painavassa villakankaisessa (kangasta hameessa 4m) puvussa ja hiertävissä supikkaissa keskellä kesää säkkijärven polkkaa tai jotain jotain muuta...

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #3 : Joulukuu 06, 2010, 20:38:05 »
Harrastuksia, jotka tiukasti liittyisivät mihinkään muuhun kuin animeen tahi Touhou-peleihin ei minulla taida oikeastaan ollakaan, koska ne uusina mielenkiintoisina medioina ovat vahvasti kiinnittyneet rikastamaan entisiä harrastuksiani. Mutta yritetään silti.

Kirjoittaminen.
Vanha ala-asteajoilta säilynyt, mutta edelleen mahtava luovuuden riemuvoitto. Kirjoittamalla olen aina kompensoinut sitä, että piirtää en ole osannut tarpeeksi sarjakuvia varten, eikä minulla ole ollut käytössäni näyttelijöitä, joita voisin ohjata. Kirjoittamalla kuitenkin pystyy kaikkeen, mitä vain keksii. Ja minähän tunnetusti keksin. Oikeastaan mitään en ole koskaan kuitenkaan julkiseen levitykseen nettiin laittanut: kirjoitan ennen kaikkea itselleni aiheista, joista itse pidän... ja luonnollisesti lyriikoiden ja runojen tuottaminen palveli tätä tarkoitusta myöskin mukavasti, ollen lisäksi mielenkiintoinen itseensä tutustumisen väline.

Alkuperäisaiheita käsitteleviä verrattain lyhyitä novelleja on runsaasti, kirjojen ja elokuvien jatkona olevia vähintään saman verran. Luonnollisestihan Touhou on tähänkin harrastukseen sotkeutunut, mutta ei anneta sen häiritä.

Videoeditointi.
Ensimmäiset animemusiikkivideoni nähtyäni vuoden 2006 keväällä ihastuin tämäntapaisen median suomista mahdollisuuksista. Ensimmäisen videoni sain aikaiseksi kesällä, ja häpeän nykyään sitä katsoessani silmät päästäni. Animemusiikkivideoita tuli tehtyä tasaisesti kehittyen, kunnes tajusinkin Windows Movie Makerin olevan suoraan Saatanasta ja hankin Sony Vegasin mallia 7. Animemusiikkivideoita tein edelleen tasaisesti kehittymättä enää lainkaan, mutta nyt tuli rinnalle myös oikeassa elämässä kuvatun materiaalin väärinkäyttö. Opiskelin jaloa oikeaoppisen enkoodauksen taitoa ja tutustuin syvällisesti Avisynthiin. Editointini omaksi huvikseni on onnellisesti jatkunut, taantumista sisällöllisten videoiden tuottamisessa on kuitenkin havaittavissa.

Videoitani löytää tuubasta ja A-M-V.orgista, jos niitä joku haluaa katsella. Luonnollisestihan Touhou on tähänkin harrastukseen sotkeutunut, mutta ei anneta sen häiritä.

Muuta mukavaa.
Syksyllä luonnon värikkyyden valokuvaaminen on kai laskettavissa ainakin jonkinasteiseksi aktiviteetiksi. Tekotaiteellista kuraahan sitä tehdessä kuitenkin vain syntyy, joten kuvia ette saa.

Tänä syksynähän Touhou tähänkin harrastukseen sotkeutui, mutta ei anneta senkään häiritä.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #4 : Joulukuu 06, 2010, 21:05:52 »
Jaahans, omia harrastuksia? Animepuuhailun lisäksi mulla ei ole tällä hetkellä mitään järjestettyä harrastustoimintaa, mutta muutamia freelance-juttuja mainitakseni:

-Kirjoittelen kaikkea scheissea. Se on todella rentouttavaa puuhaa, on ihanaa luoda henkilöitä ja tarinoita omasta päästään ja yrittää parhaansa mukaan puhaltaa niihin elämää. Osallistun tällä hetkellä kouluni luovan kirjoittamisen kursseille (snobikoulu), ja mukavaa on ollut, opettaja on tuonut uusia näkökulmia kirjoitteluun ja antaa lyhyen kokemukseni perusteella hyvää kritiikkiä.

-Suunnittelen sarjakuvaa/sarjakuvia ja VN:ää. Annan juonien hautua rauhassa ja yritän kehitellä hahmoista vielä syvempiä mieluummin kuin ryntään heti piirtämään kaiken. Haaveilen tuotokseni julkaisemisesta nettiin, mutta tietääkseni olen lähettänyt vain pari kuvaa projektieni hahmoista, eli tällä hetkellä ei hyvältä näytä. Ja siitä seuraa luonnollisesti...

-Piirtäminen! Suosikkipuuhaani. Tästä on tullut paras ilmaisukeinoni (kirjoittaminen tulee hyvänä kakkosena) ajan mittaan. Kehtaan sanoa, että olen hyvä siinä, mutta pitkä matka minulla on kuitenkin vielä edessä, ennen kuin olen oikein tyytyväinen kuviini. Haluan oikeasti oppia löytämään luonnosta kauneutta ja saada sen paperille (kyllä, en piirrä pelkkää mangaa, realismikin on virkistävää välillä. Tuotoksia vain en halua tunkea nettiin.)

-Kerään erilaisia hattuja. Okei, kuulostaa tosi oudolta harrastukselta, mutta etsiskelen ja ostelen kaikkialta kaikenlaisia mielenkiintoisia pipoja ja päähineitä ja sombreroja(sellaista ei minulla tosin ole ;A;) ja luoja ties mitä vielä, ja tietenkin pidän niitä päässä. Cosplay on ollut hyvä väylä hankkia hauskoja hattuja, esimerkiksi kokoelmani moppimyssy(Chen) ja merikapteenin koppalakki(no löl) ovat tulleet tätä kautta luokseni.
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #5 : Joulukuu 06, 2010, 21:36:47 »
Karate... jaaa~... karate... Se on vaan niin kivaa ottaa mittaa itsestänsä ja henkilöstä joka on harrastanut kamppailulajeja kauemmin kuin olen ollut olemassa tai edes suunnitteilla. (?) On myös kivaa osata puolustautua tositilanteissa, (jos niitä nyt ikinä tulee) muutenkin olen vähän urheiluhullu ihmine ja pidän liikunnasta ja sen tuomista haasteista ja niiden rikkomisesta. Narsistinen luonnekkin vähän heittää kapuloita rattaisiin silloin kun itseäni vähän väsyttää, joten liikuttua tulee ihan hyvin.


Mitään muuta... no toinen harrastukseni on pelit, niiden tekeminen ja pelaaminen. Niin kuin jotkut saattavat muistaa, kyselin viikonloppuna aika ahkerasti betatestaajia nykyiseen projektiimme Betadreamsillä ja sen kimpussa on tullu painittua pitkään ja hartaasi. (perhana kun piti valvoa koko viikonloppu tuota tehdessä, niin ei osaa ajatella enää) Pitänee varmaan lisätä animen ja mangan katsominen ja lukeminen harrastuksekseni, kyllä niitä sen verran tulee harrastettua.


Varmaan muistan jossain vaiheessa enemmän itsestäni, kuin nyt satun tekemään.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #6 : Joulukuu 06, 2010, 21:51:23 »
-Kerään erilaisia hattuja. Okei, kuulostaa tosi oudolta harrastukselta, mutta etsiskelen ja ostelen kaikkialta kaikenlaisia mielenkiintoisia pipoja ja päähineitä ja sombreroja(sellaista ei minulla tosin ole ;A;) ja luoja ties mitä vielä, ja tietenkin pidän niitä päässä. Cosplay on ollut hyvä väylä hankkia hauskoja hattuja, esimerkiksi kokoelmani moppimyssy(Chen) ja merikapteenin koppalakki(no löl) ovat tulleet tätä kautta luokseni.

heh! itsekkin pidän hatuista ja tällä hetkellä on kasassa... 17 (en laskennu lippiksiä)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #7 : Joulukuu 06, 2010, 22:12:40 »
-Kerään erilaisia hattuja. Okei, kuulostaa tosi oudolta harrastukselta, mutta etsiskelen ja ostelen kaikkialta kaikenlaisia mielenkiintoisia pipoja ja päähineitä ja sombreroja(sellaista ei minulla tosin ole ;A;) ja luoja ties mitä vielä, ja tietenkin pidän niitä päässä. Cosplay on ollut hyvä väylä hankkia hauskoja hattuja, esimerkiksi kokoelmani moppimyssy(Chen) ja merikapteenin koppalakki(no löl) ovat tulleet tätä kautta luokseni.

heh! itsekkin pidän hatuista ja tällä hetkellä on kasassa... 17 (en laskennu lippiksiä)

Mulle sovi mikään hattu. PRKL! ei voi keräillä, paitsi se Marisahattu ^^

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #8 : Joulukuu 06, 2010, 22:23:03 »
Minä keräilen hienoja ZUN-hattuja, koska ne ovat paljon nätimpiä omaan silmääni kuin jonne-leimaa kantavat lippalakit. Mutta harrastuksena sitä minun kohdallani tuskin voi pitää.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #9 : Joulukuu 07, 2010, 06:14:02 »
Hatut = rakkaus ♥ Mutta enpä ole raaskinut rahoja mokomiin tuhlata, joten jää vain ihastelun tasolle. Ehkä joskus...

Mutta niitä harrastuksia. Ensimmäisenä täytyy mainita kirjoittaminen, elämäni valo ja suoli, jota ilman en säilyisi hengissä. Minulle kirjoittaminen ei merkitse vain stressinpoistoa ja itsensä toteuttamista, vaikka noitakin toki. Itse pyrin sillä lähtökohtaisesti saavuttamaan jotain. Kokea onnistumisen ja ennen kaikkea luomisen iloa ja sitä tyytyväisyyttä kun on saanut jotain oikeasti hyvää aikaan (tuon tosin saa vain positiivisista kommenteista, yleensä kun luen kirjoitetun tekstin pariin otteeseen läpi, se alkaa muistuttaa sontaläjää...). Kirjoittaminen on myös ihanaa eskapismia, pääsee hetkeksi pois todellisuuden kahleista. Ja toki on ihanaa kirjoittaa hahmoista ja asioista, joista on kiinnostunut ja joihin on syvällä tasolla kiintynyt. Fanfiction on se pimeä tie jolta en taida päästä pois vielä vähään aikaan.

Muita mainittavia ovat cosplay, piirtäminen ja elokuvat, jotka ovat myös yksi elämän peruspilareista. Elokuvien katsominen on kivaa ja ihanaa ja pääsee hetkeksi pois inhasta todellisuudesta. Piirtäminen olisi samaa mitä kirjoittaminen, mutta kun en osaa piirtää. Cosplay taas on vaan ihk.

Ja sitten on toki se perse homeessa dataus. <3

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #10 : Joulukuu 07, 2010, 08:55:29 »
Hmmmmmm, harrastuksia siis.

Piirtäminen on tällä hetkellä ykkösharrastukseni: on hienoa kun kykenee saamaan jotain aikaiseksi niin että se näyttää siltä kuin sen on suunnitellutkin, ja tämän saavuttaakseen pitää piirtää yhä enemmän ja enemmän. On myös hienoa kun voi kokeilla kaikkia mahdollisia tyylejä jos siltä tuntuu, ja on muutenkin vain hieno toteuttaa itseään piirrosten välityksellä. Eniten piirrän, kuinkas muuten, naisia. Mangotyylillä piirrän, ja ne dissaavat tri Realismit voivat pitää ajatuksensa omana tietonaan, koska realistisuuden kehittäminen töissäni on myös työn alla. Fanart-painotteisuutta löytyy tosin melkein turhankin paljon, vaikka omia hahmojakin löytyy, ja ainakin yhtä piirrän jatkuvasti vihonkansiin, koulun monisteisiin yms.

Cosplay on nam, ja kyseinen harrastus ilman tuskaa (vähintäänkin rahanmenosta) on teeskentelyä. Harrastuksessa on mukavaa kun näyttää rakastamaltaan hahmolta, ja asun laitto on suorastaan juhlallinen hetki. Ompeleminen on mukavaa, ja kätevä taito kun sitä pikku hiljaa oppii tekemään paremmin ja nopeammin, ja oppii tekemään yhä vaikeampia asuja.~

Dataaminen ja pelaaminen ovat kiva harrastus myöskin, ja ette ikinä arvaa mitä pelejä pelaan eniten nykyään >D Huivit ja hatut ovat myöskin rakas keräilykohde, varsinkin huivit, varsinkin kun tunnen itseni niin kovin alastomaksi ilman minkäänlaista huivia D8 ja kyllä, pidän huiveja jopa kesäisin. Hölmöily ja yleinen otakuilu lasketaan toivon mukaan myöskin?
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #11 : Joulukuu 07, 2010, 09:10:24 »
Voi että, itsellä on melko suppeana nuo harrastukset, jos ei animea ja mangaa mukaan lasketa.

Mutta jos nämä lasketaan, niin yksi niistä on pelaaminen, jonka aloitin pienenä naperona, Uusia pelejä tulee aina ostettua, mikäli semmoinen "todella pelaamisen arvoinen" peli ilmestyy. Melko rahakas harrastus näin Touhoun lisäksi.

Sitten onkintietokone ja internet (ylläri). Päivittäin selailen nettiä, ja saatan tehdä kaikkea randomia.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #12 : Joulukuu 07, 2010, 09:16:33 »
En mä touhoulta ja musiikin tekemisen ja tietokoneiden rakentamisen takia ehdi harrastaa mitään. EIKU SIIS:

Touhoun pelaaminen ja fandomissa uiminen ovat yksi mieliharrastuksistani. Nörmaalilla pelaan ja joskus pääsen jopa stage kuutoseen. ja joskus jopa Extran viimeiseen spekaan ja pum, sitten sattuu
Ja se fandomissa uiminen on sitten ihan omaa luokkaansa, mutta pääasiassa se on PV-metsästystä. ja kyllä, etsin booruista kaikenlaista kuvamateriaalia *köhähdys*

Musiikin tekeminen on minulle hyvin mieluista, niin kuin te kaikki luultavasti tiedätte. Jos ette, surffailkaa tänne ja kuunnelkaa. Teen omalaatuista trancea, ja muuta electronicia sattuessani sille päälle. Eeppisyys onnistuu joskus, joskus taas ei. Ja osaan myös soittaa jotenkin kosketinsoittimia (lue: pianoa) eli en ole pelkästään digitaaliperse.

Ja viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä on tietokoneiden rakentelu, tosin nykyisen koneeni speksit ovat niin paskat että en niitä tässä julkaise. (Sanotaan vain että kusisen prosessorini takia tehot eivät riitä Black Cocksin pelaamiseen -.-)
Mutta kun vain rahaa jostain saan niin sen uuteen emolevyyn ja prosessoriin tuhlaan heti tai kohta.

Ja nyt kun muistan niin mainitsen vielä lanpartyillä käyminen. Aloitin vasta viime vuonna, mutta tänä vuonna olen ollut viidessä eri tapahtumassa (LanTrek 2010, ASSEMBLY Winter '10, Solid Mojo, ASSEMBLY Summer '10, Solid Rebirth) ja ensi vuonna kierrän ainakin samat tapahtumat (LanTrek 2011, ASSEMBLY Winter '11, Solid jotain, ASSEMBLY Summer '11, Solid jotain muuta) ja ehkä vielä muissakin. Jos olet yksiinkään näistä persettäsi hilaamassa, niin ilmoita minulle.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #13 : Joulukuu 07, 2010, 10:05:37 »
niin unohdin mainita että kerään myöskin delfiini roinaa
kyseinen harrastus alkoi jo neljävuotiaana ja on aikamoinen kokoelma jo kasassa.
jos kiinnostaa mitä kaikkea multa löytyy nii saa kysellä mutta sanon että löytyy piparkakku muotista huppariin.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #14 : Joulukuu 07, 2010, 14:02:33 »
No kirjoitampa minäkin.

Se piirtää. Yksittäiset kuvat täyttävät tällä hetkellä noin...... 6 piirtovihkoa viimeisen 3 vuoden ajalta, täytyy kyllä sanoa että tämän vuoden kesän aikana tuli erittäin reilu harppaus eteenpäin ;w;
Lisäksi kouluvihkoista löytyy chibejä sieltä täältä, laukussa 3 chibiä (Beatrice, Yukari ja Stoking) omatekeminä ja yksittäisiä vanhoja papereita löytyy 4 kansiollista, en vaan enää niitä kehtaisi kattoa
Onko yllätys jos dataan? Minimi 3 tuntia päivässä ei olekkaan paljon, muttei ihan vähänkään, harrastusta haittaa sinänsä se, että vanhemmat on olemassa, ja käyttämäni pöytäkone on heidän makkarissaan
Se cossii. Häpeän vain faktaa etten toistaiseksi ole tehnyt pukujani itse, mutta en ole ostanut netistä yhtikäs mittään pukua, että se on hyvä. Sunnittelin että pyydän vielä erästä käsityöneroystävätärtäniakamelkipikkusiskoa tekemään sen Gaapin, sitten teen urheasti Reimun ihe!
Kirjoitanhan minäkin. DA:ssa suosituin työni sattuukin olemaan Alice Human Sacrifice fikki versiona : D joskus tulee inspa ja kirjoittelen ylös, voisinpas tässä taas muuatta kirjoitus projektia alottaa, nimittäin kässäriä minun ja Mellun (se käsityönero mainittuna aikaisemmassa kohdassa) sarjakuva projektiin, minä kirjoitan, koska olen meistä kahdesta parempi tarina/ideanikkari, Mellu piirtää koska sarjis on hänen alaa.
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.