Kirjoittaja Aihe: Muut harrastukset  (Luettu 74319 kertaa)

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #15 : Joulukuu 07, 2010, 18:36:35 »
Hmh..  harrastuksia tämän koneella dataamisen ja anime juttujen lisäksi..

Käyn kuvataide koulussa. Pääsee maalaamaan, piirtämään, opiskelemaan eri maalaus tekniikoita. välil tulee katottua taidemaalareiden historiaa. (vast pari kertaa ollu) Ja työpajaryhmässä saa tooooosi vapaasti tehä toitä ja omia välitöitäkin saa tehä jos kerkiää.
Myös käsityö koulussa.. Kaikenlaisia kädentaitoja pääsee opettelemaan ja kun olen sielläkin työpajaryhmässä joten myös vanhojen taitojen soveltamista. Siellä  suunnitellaan aiheen mukaan kukin omanlaisensa työ. tänä vuonna aiheena on ollut kierrätys ylläripylläri.
Ja myös VPK on harrastukseni.vpk= varmasti palaa kaikki= vapaa palokunta. Hauska harrastus on. Opetellaan kaikkii tällässii taitoja mitä palokunnassa tavitsisi taikka ihan normi elämässäkin, esim elvytystä, ensiapua ja 112 juttuja. Ite pidän leireistä. Ne ovat hauskoja :D Viimeleirilläkin ilotulitus juttu meni pieleen ja tulitteet lens katsomoon. Ittelläni oli sillon alle parikyt metriä väliä siihen paikkaan minne tulitteet lens :D

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #16 : Joulukuu 07, 2010, 20:00:34 »
niin unohdin mainita että kerään myöskin delfiini roinaa
kyseinen harrastus alkoi jo neljävuotiaana ja on aikamoinen kokoelma jo kasassa.
jos kiinnostaa mitä kaikkea multa löytyy nii saa kysellä mutta sanon että löytyy piparkakku muotista huppariin.

Delfiiniroinaa? 8D Nyt alkoi kiinnostamaan. Mulla on epävirallisena kokoelmana aivan meinaan jumalaton kasa pehmoleluja, tosin aika monesta on hankkiuduttu eroon, kun ei tässä iässä niitä edes ole oikein tullut kaivattuakaan ;A; Onneksi mun rakkain pehmolelu, lumileopardinpentu Lassi, on rakastavassa kodissa mun pikkusiskojen hoivattavana <3

Lape: Onko sulla jokin ISO delfiinipehmo tai muuten silmiinpistävä delfiiniesine? Ja oletkos montakin kertaa käynyt Särkänniemen delfinaariossa? >8D
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #17 : Joulukuu 07, 2010, 20:37:16 »
niin unohdin mainita että kerään myöskin delfiini roinaa
kyseinen harrastus alkoi jo neljävuotiaana ja on aikamoinen kokoelma jo kasassa.
jos kiinnostaa mitä kaikkea multa löytyy nii saa kysellä mutta sanon että löytyy piparkakku muotista huppariin.
Lape: Onko sulla jokin ISO delfiinipehmo tai muuten silmiinpistävä delfiiniesine? Ja oletkos montakin kertaa käynyt Särkänniemen delfinaariossa? >8D

minulla löytyy sellainen iso delfiini pehmo ( sen koko pitäisi olla aidon delfiinin poikasen pituinen kuva) jonka äiti taiteili minulle kankaasta.  ja toinen  mikä pistää silmiin on varmaan nämä kuva ja kyllä olen käynyt monesti delfinaariossa :D sieltähän se innostus läksi

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #18 : Joulukuu 08, 2010, 11:34:29 »
Itse en sinäänsä mitään oikeastaan harrasta tämän dataamisen,pelaamisen ja animen katsomisen lisäksi.
Mutta silti minä teen dubbeja niin parodian kuin ihan käännöksien käsikirjoittaminen ja niissä äänenä oleminen ja myös joissakin videon käsittelykin on meikän heiniä. Lisäksi minulla on nyt Tekstittäminen vielä kokeilun alla, käännän tällä hetkellä Black Rock Shooteria ja mietin sen jälkeen, hommaanko jostakin paremman ohjelman vai lopetanko touhut siihen....

Lisäksi kerään tälläsiä juhla-kolikoita, eli tälläisiä kolikoita, mitkä ei nyt mitään rahallista arvoa ole, mutta siis tälläisiä kolikoita, mitä saa joistakin tapahtumista. omistan muutaman itse painetunkin , toki ne kaikki on aika perseestä ^^

Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #19 : Joulukuu 08, 2010, 16:50:35 »
Ja mähän muute kerään kaikenlaista pikachu roinaa. Huomasin vain kun kattelin tavaroita mitä huoneessani on. Pienehkö kokoelma on kyllä vielä. Löytyy mm. Pikachu tossut.(pitäs suurentaa niit et mahtuis jalkaa xD) Pikachu sateenvarjo, pehmoja ja figuja. (yks pehmo kuulostaa ihan riivatulta :D) Ja korttejakin löytyy jokunen. 


Hei ihmiset. Otan ilomielillä vastaan jos nurkistanne löytyy turhia pikachu juttuja!

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #20 : Joulukuu 08, 2010, 17:45:24 »
Hei ihmiset. Otan ilomielillä vastaan jos nurkistanne löytyy turhia pikachu juttuja!
Ja jos keltään löytyy turhaa tietotekniikkarojua niin mulle voi heittää sellatteet. Vaikka ei toimis nii saan niistä hyötykomponentit kolvilla talteen.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Reio

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #21 : Joulukuu 08, 2010, 21:22:26 »
Lähinnä mahjong, VPK ja lautapelit. Välillä myös pokemonkortit kun jaksaa.

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #22 : Joulukuu 09, 2010, 18:06:46 »
Pelaan myös paljon kaikkea pelikonsoleita, tietokoneella, lautapelejä (jos joku suostuis pelaa :s) jne. mutta en oikeastaan laske sitä harrastukseksi.
En aina kuule jaksa alkaa pelaa sunkaa jtn dominionii ku en jaksa keskittyy siihe pelii :< Mitä jos hankkisit kavereita kylään ni pelattais si dalmutia, ku se on sen verra hyvä peli.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #23 : Joulukuu 09, 2010, 23:39:53 »
Pelaan myös paljon kaikkea pelikonsoleita, tietokoneella, lautapelejä (jos joku suostuis pelaa :s) jne. mutta en oikeastaan laske sitä harrastukseksi.
En aina kuule jaksa alkaa pelaa sunkaa jtn dominionii ku en jaksa keskittyy siihe pelii :< Mitä jos hankkisit kavereita kylään ni pelattais si dalmutia, ku se on sen verra hyvä peli.

Jossain vaiheessa pitää siis piipahtaa Hullula Hollolassa, että pääsee pelaamaan teirän kaa...

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #24 : Joulukuu 10, 2010, 12:43:14 »
Hei ihmiset. Otan ilomielillä vastaan jos nurkistanne löytyy turhia pikachu juttuja!
Ja jos keltään löytyy turhaa tietotekniikkarojua niin mulle voi heittää sellatteet. Vaikka ei toimis nii saan niistä hyötykomponentit kolvilla talteen.
Jos keltään löytyy nurkista turhaa Touhourojua, voitte heittää minulle sellaiset.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #25 : Joulukuu 10, 2010, 12:56:43 »
Hei ihmiset. Otan ilomielillä vastaan jos nurkistanne löytyy turhia pikachu juttuja!
Ja jos keltään löytyy turhaa tietotekniikkarojua niin mulle voi heittää sellatteet. Vaikka ei toimis nii saan niistä hyötykomponentit kolvilla talteen.
Jos keltään löytyy nurkista turhaa Touhourojua, voitte heittää minulle sellaiset.

sama
ja mulle voi lahjottaa turhat delfiini roinat

Miyuki

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #26 : Joulukuu 10, 2010, 17:49:55 »
Kumpa mullaki ois joku harrastus, jonka vois linkittää elämään... Mutta mullapa ne liittyy tavalla tai toisella aina sarjakuviin!

Haaveilu. (eng. day-dreaming)
Milloin haaveilen? Harrastan sitä kun herään aamulla, harrastan sitä kun olen koulussa, harrastan sitä kun olen kotona dataamassa ja piirustelemassa ja lukemassa sarjakuvaa (Ainut aika jolloin hoidan monta asiaa yhtä aikaa. :'D). Mistä haaveilen? Riasta (mitä yritän välttää, syystä että ikävä iskee pian kun muistaa kuinka maantieteellisesti haasteellinen tilanne on) tai AmerikkaEnglanti-parituksesta Hetaliasta (joten pääasiassa päässä siis liikkuu tämä FD). Miksi haaveilen? Koska se on kivaa.

Piirtäminen. (eng. pseudo-artisticness)
Milloin piirrän? Katso haaveilusta. Mitä piirrän? Pääasiassa sitä mistä haaveilen, mutta myös kaikkea muuta mukavaa. (Devastani löytyy Touhoutakin.) Sarjakuvien piirto on hyvin lähellä sydäntäni. Miksi piirrän? No se on kiva kun voi piirtää mitä ikinä nyt haluaa vain nähdä piirrettynä. Eli lyhyesti sanottuna: Koska haluan. :3

Sarjakuvien lukeminen. (eng. industrial spying)
Milloin? Melkein aina vapaa-ajalla. Eihän kenenkään elämä ole täydellistä ennen kuin he ovat lukeneet Emma-sarjan kolmekymmentä kertaa läpi! 8D Mitä? No kai sitä eniten hyllystä tulee otettua Emma, Yotsuba&!, Ouran High School Host Club, Lucky Star tai random yaoi-sarjakuva. Viimeistä on kyllä tultu tehtyä huomattavasti paljon vähemmän sen jälkeen kun ei tullut siirrettyä niitä uuteen huoneeseeni. Vapaaehtoisena kun en mene sinne siskoni huoneeseen, jossa ilma on niin tunkkaisen, hiuslakan ja hajuveden hajuinen. Netistä sitten tsiikailen Hetaliaa, joka on ehdottomasti suosikkini. :'D

Cosplay. (eng. Cosplay/that-thing-those-really-weird-fucked-up-geeks-do)
Milloin on minua nähtävissä puvuissa? Kotona kun niitä olen tekemässä ja siinä välillä puen kaikki, mitä on siihen mennessä kasassa päälle ja heilun peilin edessä ja olen täysi fanityttö ja dorka, tai tapahtumassa. Yleensä Ria enemmän tai vähemmän pakotettuna parikseni. Mitäs asuja voimme pongata päälläni? No, ties missä. Ensi vuosi on aika Hetalia-painotteinen, sitten on myös Touhouta, Uminekoa, Strike Witchesiä ja Macross Frontieria. Miksi? Koska olen sellainen dorka joka hyppii peilin edessä saaden fanityttökohtausta, koska on joku tietty hahmo. Bonus kysymys: Mistä revin nämä asuni? Äitini on onnesta soikeana, kun ompelen, että hän kovin mielellään maksaa kankaani etc. Hän on myös hyvin onnellinen että en leikkaa hiuksiani ja värjää niitä kuukauden välein, joten hän suostuu myös ostamaan peruukkeja. (Sitten kun saan ne peruukit, ni aina äiti sanoo et nyt on hienot peruukit, joilla voi kaikki leikkii ja mä oon sillee et EI, KUKAAN EI KOSKE NÄIHIN RAAAWWWR.)

AmerikkaEnkun fanitus. (eng. braindead fangirling)
VOI LUOJA MIKSI? Siksi. Paritus vaan iskee mun romantiikan nälkäiseen teinitytön sydämeeni. ;  ; Englannin ihastus Amerikkaan on niin canon että ei voi luoja, niiden suhde on vaan niin kivaa ja niistä saa hyyyvin helposti ihanaa, herkullista USTtä. *kuolaa* Ja sarjakuvaideoiden keksiminen noista kahdesta on helpompaa kuin karkin vieminen lapselta. :'D Milloin? 24/7 Mitä? AmerikkaEnglantia eli USUKta eli Jokeria eli AlfredArthuria eli kahta ylpeää blondia länsimaalaista valtiota, joista toinen on happy-go-lucky idiootti silmälaseilla ja järkyttävän suloisella hiustupsulla ja toinen synkistelevä säälittävä tsundere hassuilla kulmakarvoilla.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #27 : Joulukuu 10, 2010, 19:08:32 »
Haaveilu. (eng. day-dreaming)
Milloin haaveilen? Harrastan sitä kun herään aamulla, harrastan sitä kun olen koulussa, harrastan sitä kun olen kotona dataamassa ja piirustelemassa ja lukemassa sarjakuvaa (Ainut aika jolloin hoidan monta asiaa yhtä aikaa. :'D). Mistä haaveilen? Riasta (mitä yritän välttää, syystä että ikävä iskee pian kun muistaa kuinka maantieteellisesti haasteellinen tilanne on) tai AmerikkaEnglanti-parituksesta Hetaliasta (joten pääasiassa päässä siis liikkuu tämä FD). Miksi haaveilen? Koska se on kivaa.

Oi, minäkin minäkin! Taisin unohtaa tuon ekasta viestistä, vaikka kyseessä on harrastuksista tärkein. Mistä minä sitten haaveilen, hmm... No, sanotaan että kaikesta (kattaen siis kaikenlaista kouluihmisten tappamisesta erääseen irlantilaiseen näyttelijään). Paremmin voisin kyllä sanoa tätä ajatteluksi, nimittäin suuri osa tuollaisesta toiminnasta on ihan vaan ajattelua, pohtimista, filosofointia.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #28 : Joulukuu 10, 2010, 21:27:05 »
Haluaako joku multa turhaa roinaa? Sitä nimittäin on ja paljon...

Kenkäplankki

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #29 : Joulukuu 17, 2010, 18:02:41 »
Oo, harrastuksia! :3

BJD:t. Heti kun näistä hartsipalleroista ensimmäisen kerran kuulin ja otin selvää, niin rakastuihin heti ja pahasti. Nyt noita kakaroita löytyykin jo kaksi, MSD-kokoinen Dollzonen Megi, ja tiny-kokoinen Dollzonen Luna. On ne maailman sulosimpia kakaroita, voi ku vaa rahat riittäis et lopulta saisin noiki kaks ihan "valmiiks".

Cosplay. Mikä voi olla mahtavampaa, kun pitkän asuntekoprojektin jälkeen tuntea onnistumista ja päästä leikkimään lempihahmojaan muiden otakujen kanssa. Olisimpa vain parempi ompelija.. 8'D

Noi kaks on ne ehdottomasti tärkeimmät (ja helvetillisen kalliita kummatki), mutta löytyyhän sitä muutakin mitä tulee paljon harrasteltua, niiku piirtämistä ja kirjottamista, ja kokiksen ryyppäystä.
Right now, can't you hear something? That is surely our screams.