Kirjoittaja Aihe: Muut harrastukset  (Luettu 67333 kertaa)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #75 : Toukokuu 07, 2012, 19:27:37 »
Mieli tekisi aloittaa useamman ihmisen harrastuksia. Ongelma onkin, ettei ole ketään, jonka kanssa näin voisi tehdä. Olen myös tuuminut vanhojen harrastusten herättämistä (piirtäminen ja elokuvat).

joo itellä sama, haluis pelata jotaki tcg:tä ( kuten esim. Weiβ Schwarz), mutta kun ei näitä tyyppejä täällä ympärillä saa innostuun moisesta / kauempana pelaavia tavattua harvemmin. toki tietenkin olisihan se kiva keräillä noita kortteja, mut joo ois kiva käyttääkki semmosia joskus.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Tuukka_Almighty

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #76 : Toukokuu 11, 2012, 20:21:54 »
Vaikka suhteellisen tanakka kaveri olenkin niin koko ikäni olen liikuntaa aina jollain tasolla harrastanut. Valitettavasti ehkä universumin paras joukkuepeli eli Uppopallon jouduin lopettamaan koska persaukseni ei kestä kloori vettä! Kesät vietän suurimmilta osin järvessä eikä ongelmaa tällöin ole. Nykyisin tulee käytyä 2-4 kertaa salilla kiitos hyvien työpaikka etujen. ( puhumattakaan siitä ku vesien lämmöt nousee 10 paremmalle puolelle niin sillon alkaa kauhominen! )

Mutta niin harrastan pääasiassa ruoanlaittoa ja siihen kytkeytyvät syvästi metsästys ja kalastus. Kaikki saalis syödään ja käsitellään huolella niinkuin isäni minua lapsesta asti opetti. Kalastamis harrastuksen erittelen sen verran että sitä tulee tehtyä sekä pinnalla että pinnan alla harppuuna pyssyllä kaloja jahdatessa :) erittäin mukavaa toimintaa kesällä.


No sitten tietysti tämä dataaminen, tietokonetuoli kenraalina tulee pidettyä noista RTSsistä ja Civilization sarjasta. Erityisen hyvinä peleinä pidän Company Of Heroesia ja Wargame European Escalationia. JA tuleehan noita RPGeitäkin pelattua.

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #77 : Toukokuu 12, 2012, 13:39:04 »
Omat harrastukset painottuu enemmän kesälle koska kalastus ja metsästys(Lähinnä lintujen osalta). Pilkkiminen ei ole koskaan oikein lämmittänyt mieltä mutta ehkäpä se vielä sieltä joskus aukeaa. Myöskin voisin tuon auton laittamisen laskea jonkinlaiseksi harrastukseksi 8) Talvisin ei kyllä tuu paljoa harrastettua muutakuin yleisesti painojennostelua ja vatsalihasliikkeitä. Ei oikein iske toi kylmä ilma :C

Normaalilapsi

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #78 : Toukokuu 12, 2012, 14:24:00 »
Noh vanhoja harrastuksia riittää kilpauinnista partioon XDD mut täl hetkellä salilla/lenkillä käyminen, pianon pimputtelu, rumpujen hakkaaminen ja karvamatosta rahojen etsintä. Tekis kyl mieli alottaa uinti uudestaan mut kroolivesi ei tee hyvää ku on atooppinen iho 8( tai eihän se haittaa jos just käy pari kertaa viikos tai kuukaudes uimas mut sitte justiinsa ku viel tuli uitua seurassa niin oli niitä reenejä melkei joka toinen päivä.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #79 : Toukokuu 12, 2012, 14:42:38 »
Alakoulussa tuli harrastettuu pari vuotta telinevoimisteluu, mutta katkes siihen ku treenikaverit ei suhtautunukkaan meikäläiseen enää niin hyvin pidemmän päälle.
Yläkoulussa tuli kerhotoimintana harrastettuu yks vuos judoa, ei siitäkään kyl hirveesti mitään päähän jääny, mut harrastettu on kuiteski.

Nykyään ei oo mitään maksullisia harrastuksia mutta muuten;
mitä nyt pianon soitto, kortinpeluu-illat kaveriporukassa
ja kaikenlaisten ihmisten pitkäjänteinen kuunteleminen, jos ne haluu kertoo ongelmistaan ja vaikeista/raskauttavista asioistaan jollekulle joka jaksaa ja haluaa kuunnella <----jokainenhan tätä joskus tekee, mutta itelleni se alkaa tuntuu jo melkein kuin harrastukselta
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #80 : Toukokuu 12, 2012, 15:37:04 »
Tsallallaa mitäs se Reimali harrastaakaan...
Piirtäminen - Jo siitä lähtien, ko on kynä pysynyt kädessä. Mutta sillai kunnol aloitin, ko tutustuin tähän japanilaiseen kulttuuriin, eli joskus kutosel. Nyt teen tätä oikeastaan päivittäin.
Aasia - Ei ainoastaan Japani, vaan myös Korea, Kiina ja muut Aasian maat. Aloin kiinostuun Aasiasta jo joskus ennen ala-astetta. Kulttuuri on todella kiehtovaa. Kaikki ne puvut, musiikki ja muut. Varsinkin Korea, olen taas koukuttunut Koreaan. Ja ei unohdeta elokuvia yms.
Cosplay - Tämä alko täysin samaan aikaan ko Lapella. Aatelitiin molemmat, et tää vois olla kivaa, ja tässä sitä nyt ollaan.
Pehmolelut - Kerään pehmoja, varsinkin tiikeri-pehmoleluja. Tiikerit ko ovat hyvin suloisia ja komeita kissoja, niin en vaan voinu olla rakastamatta niitä. Jo vissii syntymästä saakka mul on ollut yksi tiikeri-pehmo, ja se onkin rakkain mulle.
Hello Kitty - Aiankin kerään niist yllätysmunist tulevia kisuja ja muuta... Ei ole vielä paljoa mtn, mut toivon mukaan pian saan lisää.
Kirjoittaminen - Rakastan kirjoittamista. Kirjoitan ihan omiakin tarinoita, mutta useiimiten fanficcejä. Vaikka suomenkieleni ei ole mistään parhaimmasta päästä venäläisyyteni takia, mut mulla on aina oikolukioita ja yritän oppiin virheistäni ^^'' (kirjoittaes panostan kirjakieleen (paitsi jos joku puhuu), mut esim. näin netis en kirjoita "koska", vaan "ko".)
Viuhkat - Kerään. Ne on jotain niiiiiin ihania, et uguu ;w; Ei miul viel montaa ole, mut pari kaverii lupas tuodakki miulle Japanista pari, ko tietää, et rakastan niitä :3

Tarkoitus aloittaan;
Tennis (koska se on miusta kiehtova laji, ja mun muutenkin pitee liikkua), figuurien keräys (onhan mul jo muutama, mut ne on hyvin pieniä)

Ei varmaan muuta, olen aika no-life .__.''

Lumityttö

  • its Marisa-SAMA to you
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • one false move and i'll masterspark you ~Ze <3
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #81 : Toukokuu 15, 2012, 18:15:33 »
jaa a
piirtäminen on aina ollu yks harrastus ja fantasia painotteisten kirjojen lukeminen joka valitettavasti on nykyään jääny vähän vähemmälle. vois senkin uudelleen alottaa :) mangoja tulee luettua kans sillo tällön :) doujinsheja tulee nykyää enemmän ja vähemmän luettua xD hoo animea ei saa unohtaa xD sitä tulee katottua välissä xD
Laskettelu ja lautailu on kyllä yhet harrastukset joita ei niin useasti kyllä nytte enää pääse harrastaa ku en enää levillä asu FD mutta tulee sitäki pari kertaa vuodessa tehtyä mitä nyt viime talvena en päässy rintheeseen mutta minkäs teet xD
Pianon pimputtelu on nykyää vähä vaikeaa ku ei oo koskettimia pitäs ostaa uudet xD
Pelaan eri konsoleilla mitä erilaisimpia pelejä.
Koirien kaa parkour, perustottelevaisuus harjotukset, agility harrastusmielessä ja jotain pieniä temppujen harjottelua ja opettelua xD
Kerään myös mukeja, laseja ja mangneetteja x'D ja figu kokoelmaki karttuu pikkuhiljaa FD
ai niin tuleepa sitä myös valokuvattua koiriaki ja muitakin eläimiä kun yksi harrastus on kans eläinpuistoissa ja -tarhoissa ravaaminen xD tietty kaikkein parhain on vaan vaeltaa lapin tuntureilla räpsimässä kuvia maisemista, luonnosta yleensä ja elukoista :) rentouttavaa puuhaa toi vaeltelu ku ei tarvi ajatella yhtään mitään ja saa vaan ihastella maisemia ja ihanaa luontoa <3 ja olen ötökkäfodiainen ei näin FD
ja eipäs mennä unohtaan cosplayta xD ja sen mukana ompelua ;)
hmm unohdinkohan mitään tosta en kait xDDD

everinom

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #82 : Toukokuu 23, 2012, 20:06:35 »
Syntikan soittaminen
On sitä tullut pimputeltua jo kolmosluokalta asti, mutta vakavasti aloin soittamaan vasta pari vuotta sitten. Lasten kappaleista Koji Kondon kappaleisiin, joista muihin pelikappaleisiin, joista Touhou kappaleisiin.

Huuliharppu
Ei se hyvältä vielä kuulosta, aloitin vasta viime vuoden puolella.
Silti niin cool.

Piirtäminen
Innostuin piirtämisestä uudestaan. Ei se hyvältä näytä, mutta piirränpä silti.

PS1-pelien keräily
Tämäkin alkoi vasta äskettäin. Ei ole mikään mahtava kokoelma.

Piirrustukset
Tilaustöitä.

Nintendo Wiin häksääminen
Ihan ok hauskaa puuhaa.

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #83 : Kesäkuu 09, 2012, 14:58:20 »
Lentopallo

Lentopalloa on tullut harrastettua 17 vuotta 19:sta. Tämä kaikki lähti siitä että vanhemmilla oli aina kesäisin Salo Volleyta varten joukkoe jota sitten aina seurailin ja avitin kun pallo lensi jonnekkin hornantuuttiin. No 12 vuotiaana sitten liityin itse joukkoeeseen ja pelasin 3 vuotta kunnes kolmantena vuonna valmentaja antanut pelata mun yhdessäkään pelissä yhdessä turnauksessa ja loppu kiinnostus siihen. Siitä lähtien sitten liityin vanhempien joukkoeeseen ja siellä olen nyt sitten pelaillut jo viidettä kesää.

Kuoro

Seurakunnan kuorossa lauleskelen ympärivuoden paitsi kesällä jolloin on kirkkovahtivuoroja. No itse en ole päässyt kirjoitusten ja työni takia koko keväänä laulelemaan ja nyt sitten odotellaan syksyä että pääsee taas loilottelemaan uusia biisejä.

Pelaaminen

Videopelien pelaaminen, etenkin strategia pelit ja rpg pelit lähellä sydäntä tällä hetkellä. Yrittänyt keräillä näistä muutaman kuukauden (heti kun siis sain töitä) niitä erikoispakkauksia mutta ei oikein ole onnannut vielä mutta kyllä se aikanaan.

Ano

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 12
  • Näinköhän on?
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #84 : Kesäkuu 22, 2012, 21:30:24 »
Musisointi
Soitan kitaraa ja bassoa - huonosti ja rumasti mutta aika varmasti.

Videopelit
All day erry day. Olen kuulemma huono kaikessa mitä pelaan mutta pelaanpa kuitenkin.


Olen monipuolisuuden multihuipentuma. Ihmisiä tulee joka päivä maan jokaisesta kolkasta kyselemään nimmareita koska olen niin kuuluisa harrastuksieni lukumäärästä.[/sarcasm]
Allekirjoittaminen on yliarvostettua.

Hermione Rossi

  • Rikkinäinen kone
  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #85 : Joulukuu 21, 2012, 19:34:33 »
vapaapalokuntaa harrastan o.o
En nyt vielä ole ihan hälytys-osastolla kun ikää ei ole tarpeeksi mutta kaijt sitä sinne sitten joskus :?
Kovin monet on miulta kysynyt että mitä VPKssa (vapaapalokunnan lyhenne) tehään ja voisin siis selittää kattoo nyt tuleeko lyhyt vaiko pitkä selitys :D.

Harjoituksista riippuen kesto on noin 1-2h. Harjoitukset ovat joko asemalla tai sitten kuljemme palokunnan autoilla harjoittelemaan johonkin muualle. harjotellaan hyödyllisii asioit kute EAta, savusukellusta, tikkaille nousuu ja laskeutumista oikeaoppisesti, selvityksiä ja joskus saadaan ihan oikeenkin tulen kanssa tekemisiin eli saadaan sammuttaa harjotus-alueelle sytytetty palo - nyt ei olla pitkään aikaan oikeitten palojen kanssa oltu tekemisissä kun tuli tää joku uus sääntö ettei me saada leikkii harjotusalueella oikeella tulella ono ja nyt kun ei ole pitkää aikaan treenejä niin olen ihan sad
Seuraan Kurodania mahtavaa johtajaani >w<

velonika

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #86 : Joulukuu 21, 2012, 20:17:57 »
Humm no piirtäminen nyt on nykyään mun koko elämä aikalailla ainoa mitä nyt tulee harrasteltua. Tai no, kai se harrastukseksi menee vaikken sitä pelkästään omaksi iloksi enää teekkään kun koulussa joutuu tätä nykyä jotakin rustaamaan joka ikinen päivä, tälläkin hetkellä olisi kaksi työtä joita en ole edes aloittanut ja deadline n. viikon päässä. Ja onhan se haaveissa ajallaan työksikin muuttaa.

Mutta mutta vaikka piiränyt tavallaan olenkin aina niin ihan tosissaan on tullut harjoiteltua 2-3 vuotta, sitä ennen harrastin tanssia 10 vuotta. Vähän kaikenlaista, baletista houseen.

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #87 : Elokuu 28, 2013, 16:07:28 »
photobombaus aina kun mahdollista, that's all
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

Wanda4

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 1
  • Seotaan~
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #88 : Syyskuu 18, 2013, 19:56:00 »
Harrastuksia? Totaah, soitan kyllä viulua, mutta en juurikaan muuta tee, niin ykstoikkoinen oon~ . (ja laiska)

Vipunen11

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 21
  • 4:20 Graze it
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #89 : Syyskuu 19, 2013, 07:47:27 »
Ihan liika, eikä osaa tule paljon aktiivisesti tehtyä mut no jaa.
Partio
Eka harrastus jonka aloitin siinä kakkosluokan aikoihin, tulee harrastettua yhä aika aktiivisesti.

Basson soitto
Aika tuore harrastus(kohta vasta vuosi täyteen) mutta silti varmaan se aktiivisin.

Airsoft
Alotin viime viikolla koska pyssyt on kivoi ja liikuntaa pitäs harrastaa.

Android hakkerointi
Tykkään siitä että kaikki on kännykässä just, eikä melkeen joten oon käyttäny aika kauan sitä räplätessä. Ja tietysti on custom-firmwwaret

Linux
Linuxin käyttö vaatii sen verran aikaa et lasken sen harrastukseksi.


Ja sit tietysti japanijutut.