Kirjoittaja Aihe: Hauskoja tilanteita  (Luettu 89617 kertaa)

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #15 : Joulukuu 17, 2010, 10:55:41 »
Koirani päätti eilen jahdata taskulampun valoa.... Oli kyllä melko hauskan näköistä kun se pomppi seinää vasten ja kieri lattialla yrittäessään syödä taskulampusta tullutta valoa.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #16 : Joulukuu 26, 2010, 22:27:38 »
Hiukan rasittavan hauska tilanne tapahtui...
Kuvitelkaa tunnustavanne jollekkin tunteenne saaden siihen vastakaikua, sitten joku lähettää sinulle heti perään tekstiviestin ja kännykästäsi rupeaa soimaan FFVII voitto teema...

Oikeasti...Pitäisikö mun jo vaihtaa tekstiviesti ääni...

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #17 : Joulukuu 27, 2010, 18:08:03 »
Ei, sehän oli koominen tilanne : D Tollasia saattaa sattuu lisää. Oikein kunnon 'voitto' tilanteita~

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #18 : Tammikuu 02, 2011, 01:18:05 »
Hiukan rasittavan hauska tilanne tapahtui...
Kuvitelkaa tunnustavanne jollekkin tunteenne saaden siihen vastakaikua, sitten joku lähettää sinulle heti perään tekstiviestin ja kännykästäsi rupeaa soimaan FFVII voitto teema...

*reps* Liian täydellistä. Suuria elämän voittoja nuo tuollaiset tilanteet xD
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Nabu

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 7
  • Have you ever felt your cosmo?
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #19 : Helmikuu 02, 2011, 20:19:52 »
Matikka. Koska on käytäntö, että kokeessa palautetaan vihko opettajalle jotta tämä voi varmistaa, että ne läksyt on sitten piru vie tehty.
Mutta meidän suloinen mummelimaikkamme kysyy aina joka tunnin alussa jokaiselta, onko läksyt tehty. Ja sitten merkkaa ne omaan lappuunsa. Joten teoriassa tämä vihkon-palautus systeemimme on todistus siitä, ettemme ole valehdelleet.

NIIN SIIS MITÄ-- hei, itse en ole tehnyt _yhtään_ matikan tehtävää koko kurssin aikana ja vihossa piti olla 50 tehtynä. Olin kuitenkin ilmottanut opettajalle, et kaik on tehty. joten....
"Onko sulla sitä vihkoa?"
"No siis... mun pitää viel laskee ne tehtävät siit..."
"Mä voin laskee ni jätä se vihko mulle~"
"...  ööö... Se on kotona..."
"Ah no sitten... eikun tässä mun lapussa lukeekin, että sä oot tehny kaikki. Ei tarvi tuoda sitä vihkoo, saat kuitenki nää lisäpisteet"
"...Ö__Ö... oikeeesti!?"
".. Kyllä?"
"---A..AH MAINIOTA HYVÄ JUU KIITOS menenkin tästä-"

ja sitten ulkopuolel reps. MUTTA ehkä tämä oli karman laki... sillä mä oikeesti yritin tehä niit tehtävii koko yön mut paskaks meni XD nyt ei tarvi tehä mitään.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #20 : Maaliskuu 05, 2011, 21:05:20 »
Tässsä juuri pitkästä aikaa käynnistin Uminekon ja eikun eeppari 2:sta lukemaan~! No siinä site lueskelin tylsistyneenä, kunnes yhtäkkiä tulikin jännä kohtaus , jota ei muistaakseeni animessa ollut... musiikkikin oli vielä oikein kunnollisen karmivaa, ei sellasta popitusta... no siinä site alko kuoleen ihmisiä ja olin ihan haltioissani...
*präks*
Jumakauta iskä tulee tuolta avaamalla oven äänekkäääsi, niin oikeen hypähdin ja sit naurettiin molemmat sille...
Ei hitto  X,D
Tämän takia luen yleensä uminekoa vain silloin, kun ketään ei ole täällä..

ja sit spoilatakseni tuon kohdan
Tuo on se kohta, kun ne löytää sen Kanonin ja se alkaa kaivamaan sormillansa sitä haavaansa.. ah... "
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #21 : Maaliskuu 06, 2011, 00:16:01 »
ja vihossa piti olla 50 tehtynä.
50 tehtävää kurssin aikana?
Eipä ole paljoa..

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #22 : Maaliskuu 06, 2011, 00:45:17 »
ja vihossa piti olla 50 tehtynä.
50 tehtävää kurssin aikana?
Eipä ole paljoa..

Pitkällä matikalla se on alkulämmittelyä, un lyhyelläkin meillä on enemmä tehtäviä vihossa. Miten te opitte mitenkään? Opittehan te sentään jotain?


Ja nyt oa hauskatilanteeni.


Lueskelin tuossa illalla/aamuyönä wikipediaa ja päätin katsoa Spider-man animeation series:n jaksot ja ääninäyttelijät läpi, ihan vain huvin vuoksi. Sitten ääninäyttelijöiden kohdalla huomasin yhden tietyn nimen. Captain America.Aloin melkeimp nauraa riemusta, että tämäkin hahmo oltiin saatu mahdutettua mukaan ja siitä että kohta tulee hauskoja tilanteita. (muistelen kohtausta eräästä elokuvasta Heil Hitler, PUM  ;D ) Sitten silmäni valuivat tämän hahmon ääninäyttelijänkohdalle ja PUM! Oma pääni räjähti. David Hayter, oli se nimi jonka huomasin. Kirjaimellisesti leukani loksahti ja putosin tuolilta. "Mitä helvettiä! Onks tääkin mies päässyt tänne? Mä luulin että se on ollu vain outona agenttina ja eläny niillä rahoilla rich bichnä jossain saatanan Bahamalla!?" Nähtävästikkin, jokaisen ihmisen on kivuttava ylöspäin ja lähdettävä liikkeelle melko pohjalta ja edettävä etiäpäin.

Nekazh

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #23 : Maaliskuu 06, 2011, 22:14:02 »
Matikka. Koska on käytäntö, että kokeessa palautetaan vihko opettajalle jotta tämä voi varmistaa, että ne läksyt on sitten piru vie tehty.
Mutta meidän suloinen mummelimaikkamme kysyy aina joka tunnin alussa jokaiselta, onko läksyt tehty. Ja sitten merkkaa ne omaan lappuunsa. Joten teoriassa tämä vihkon-palautus systeemimme on todistus siitä, ettemme ole valehdelleet.

NIIN SIIS MITÄ-- hei, itse en ole tehnyt _yhtään_ matikan tehtävää koko kurssin aikana ja vihossa piti olla 50 tehtynä. Olin kuitenkin ilmottanut opettajalle, et kaik on tehty. joten....
"Onko sulla sitä vihkoa?"
"No siis... mun pitää viel laskee ne tehtävät siit..."
"Mä voin laskee ni jätä se vihko mulle~"
"...  ööö... Se on kotona..."
"Ah no sitten... eikun tässä mun lapussa lukeekin, että sä oot tehny kaikki. Ei tarvi tuoda sitä vihkoo, saat kuitenki nää lisäpisteet"
"...Ö__Ö... oikeeesti!?"
".. Kyllä?"
"---A..AH MAINIOTA HYVÄ JUU KIITOS menenkin tästä-"

ja sitten ulkopuolel reps. MUTTA ehkä tämä oli karman laki... sillä mä oikeesti yritin tehä niit tehtävii koko yön mut paskaks meni XD nyt ei tarvi tehä mitään.


Kunnon voitto :D
Meillakin oli joku tuollainen yhessä matikan kurssissa...
Mutta meidän oli pakko tehä ne jos halusi kurssista läpi päästä -.-

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #24 : Maaliskuu 22, 2011, 17:55:27 »
Tänään oli hauskaa, kun poliiseja oli 2 häärimässä täällä meidän koululla , niin mun kaverini meni niiden luo ja ja antoi niille kinder-munasta tulleen poliisikoiran:
"nyt teil on sit koira kanssa täällä mukana. On muuten kiltti!"
"ja sisäsiisti"

Mikä yhteensattuma, et tyypilt tulee kinder-munasta samaan aikaan poliiseille koira X,D
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Nekazh

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #25 : Maaliskuu 22, 2011, 18:00:17 »
Tänää kaverilla, kaverin koira pyöri vaa ja töni mua D:
sitten se alko puree omaa häntää sun muuta :D
sitten kaveri heitti sen pihalle ku ei antanut mun ja kavereiden pelata rauhassa

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #26 : Maaliskuu 22, 2011, 19:46:31 »
Stranger: hi
You: Im lesbian spider-man from mushroom kingdom
You: does that break the ice?
Stranger: I am increbible hulk

omegle makes lot of sense...

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #27 : Maaliskuu 23, 2011, 19:53:36 »
Tällänen hassun hauska juttu tuli mieleen 8DD
Katsottiin kaverin kanssa yhtä kh high school musikaali mikälie pastaa (se oli oikeesti aika jännästi hyvö) ja sit sen kaverin mummo tulee sinne ja me vaa jatketaan sitä musikaalin katsomist, sit se mummo alkaa selittää jotain et se haluis kahtoa jotain matka juttuja ja lähesty samaa aikaa sitä tietsikkaa. Sit me huomattiin et siin oli joku akuroku juttu meneillää (sellast shonen-ai juttuu) , et ne laulo toisilleen koskettavia ja se mummeli kumartu kattoo sitä kans ja ku sit ne pussas mä sain kohtauksen ja nousin ylös peittäen paniikissa näytön, tönäsin kaveria joka huitas vesilasia ja vesilasi kaatu sen syliin ja sit se viel potkas sen mummon nurin. Se oli aika hulvatonta nyt ku miettii :D Sit se mummo nous ylös ja katto meit vähä aikaa ja käveli hiljaa ovelle ja sano; "No mä taidan mennä tuonne Antin (kaverin pikku veli) huoneeseen kattomaan sen, ku teillä tytöillä on nyt noita tyttöjen juttuja meneillään. Ja minä lupaan olla kertomatta maija (kaveri) vanhemmillesi ja veljillesi, okei." Ja sit se sulki oven. Me vaa maijan kaa oltii siin hiljaa vähän aikaa ja sit alettiin repeilee siit, kaveri oli ihan punanen ja varmaa minäki olin :DD

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #28 : Maaliskuu 23, 2011, 22:17:59 »
[yks kaveri faces]
siis
sä nyt et oo yhtään mukaan täs
ihan selväst ragetat siel
[Ye]
enhän
rageta
...
[kaveri]
noni
nytki hirvee ragetus pääl
[Ye]
no eihän
[kaveri]
taas
hirveen
ragemaisesti
sanottu
''no eihän!!!!! >=(''

XD hupsu ♥

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #29 : Maaliskuu 28, 2011, 19:59:50 »
Tämä siitä seuraa, kun pyörii Youtuben suunnalla.

Nimittäin satuin löytämään yhden jakson Merirosvolaiva -ohjelmasta, jota itsekin katsoin pienenä telkasta. Eli se, jossa kolme lasta oli "ohjaajan" mukana hakemassa merirosvoaarretta. (Luulen, että joku täällä olevistakin on siihen aikaan varmasti seurannut sitä.

Ensin ihan ääneen tuli naurettua, kuinka "ohjaaja" koko ajan vittumaisella asenteella ja äänensävyllä näitä lapsia sätti, ja sitten luettuani kommenteista viestin, jossa joku oli kirjoittanut kysymyksen: "Muistaako kukaan tätä pienempänä katsonut sitä jaksoa, jossa tämä vetäjä astuu jostakin laudasta läpi ja sanoo "voi perkele" ja heti sen perään "siinä meni viikon palkat". Siinä aloin sitten kunnolla tirskumaan, suljin netin, hain kinkkupasteijan keittiöstä, menin makuuhuoneeseen syömään sitä, ja ruvetessani sitä juttua tosissani ajattelemaan aloin nauramaan niin, etten voinut melkein hengittää.

Btw: Huomasin tätä viestiä kirjoittaessani nauravani vieläkin jutulle.