Kirjoittaja Aihe: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt  (Luettu 45542 kertaa)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #15 : Joulukuu 28, 2010, 00:32:04 »
Noh, fable 3 oli silti miellyttävä peli kokemus, vaikka sen loppu olikin kuraa.

Täytyy sanoo, että vaikka toi sarja jatkuu ja tulee kaikkea uutta, niin mielestäni vain 1:ssä on ollut järkevä juoni, vaikken 3:sta ole pelannutkaan. Kakkosessa potutti vielä se, että kun sitä pelas pari päivää , niin heräsi  kysymys: "tässäkö se oli?). Tunnelmakin on menny aika tylsäksi: muistan kun ykkösessä oli kiva ampuu pahiksia varsijousella, kun aamu nousee.... vois pelatav armaan uudestaan.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #16 : Joulukuu 28, 2010, 02:29:48 »
YumeNikkiä pelasin joskus, mutta sitten kun monta kymmentä minuuttia seikkailin ympyrää edes älyämättäni sitä siinä vaiheessa, niin sitten kiinnostus lopahti.

Lisäksi Internet on onnistunut jo spoilamaan sen lopunkin mulle.

Nekazh

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #17 : Joulukuu 29, 2010, 20:06:39 »
Jotenkin tuo uusi FF tuotti pettymyksen minulle :(

Roubin

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
  • Dragonologist
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #18 : Joulukuu 29, 2010, 20:28:28 »
juu se on aika pahasti kesken viälä ainoa plussa mikä siinä nyt on ni se on ilmainen kunnes se on pelaajien mielestä hyvä

faikka 14 siis puhe

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #19 : Joulukuu 30, 2010, 23:29:30 »
RPG:t on mielestäni paras peli genre.

Final Fantasyt (Ne vanhemmat tottakai koska SquareEnix sukkaa nykyää), Tales of -sarja (+ muut Bandai Namco rpg:t) ja yms. Ei tule kaikkea heti mieleen.

EDIT: Niin ja totta tässä jouluaatosta asti oon vaan hakannu tuota Tales of Vesperian PS3 versiota. ~87h playtime about. NG+ ois aloitettava mutta ennen sitä GRADE farmingii siihen 16k saakka.

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #20 : Joulukuu 31, 2010, 03:19:15 »
Miksei täällä ole mainittu Fire Emblem -sarjaa? Hemmetin koukuttava roolipeliä ja strategiaa sekoittava pelisarja.
Mutta mitäs muita olen pelannut...?

Tales of Vesperiaa pelasin aikanaan puhki (silloin, kun tuossa vieressä vielä oli X360), sitten pidin taukoa, jonka jälkeen en enää muistanut missä menin, joten meno tyssäsi siihen. Phantasia tullut jo pari kertaa vedettyä läpi ja vieläkin pidän siitä. Button mashing ftw.
Final Fantasyjä en ole kolunnut juurikaan läpi, mutta kaikki GBA:lle uudelleen julkaistut olen pelannut kerran läpi, samoin kuin molemmat Tactics Advancet. FF 13:sta en edes halua puhua.
Sappheirosiin nyt oikeesti se käännöspatchi, muidenkin pitää päästä kokemaan sen huumos.
Ja kai Pokémoninkin voi lukea roolipeliksi.

MMORPG-puolelta on tullut kokeiltua ainakin MapleStorya (sangen hyvä ja jaksaa kiinnostaa aika pitkään), 9Dragonsia (pidin kung fu-ideasta, muuten aika keskinkertainen), Jade Dynastyä (menettelee) sekä NeoSteamia (tylsä).

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #21 : Joulukuu 31, 2010, 17:38:01 »
MMORPG-puolelta on tullut kokeiltua ainakin MapleStorya (sangen hyvä ja jaksaa kiinnostaa aika pitkään)

Jepjep. Jostain syystä jaksan vieläkin.

Muita mitä mainitsit MMORPG puolelta en edes tiedäkkään.

Itellään tulee mieleen etenkin Guild Wars ja Lunia.
Tässä muutenkin ajattelin ladata Lunian uusiks ja pelata vähän.

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #22 : Tammikuu 01, 2011, 19:14:03 »
Miksei täällä ole mainittu Fire Emblem -sarjaa? Hemmetin koukuttava roolipeliä ja strategiaa sekoittava pelisarja.
Mutta mitäs muita olen pelannut...?

Tales of Vesperiaa pelasin aikanaan puhki (silloin, kun tuossa vieressä vielä oli X360), sitten pidin taukoa, jonka jälkeen en enää muistanut missä menin, joten meno tyssäsi siihen. Phantasia tullut jo pari kertaa vedettyä läpi ja vieläkin pidän siitä. Button mashing ftw.
Final Fantasyjä en ole kolunnut juurikaan läpi, mutta kaikki GBA:lle uudelleen julkaistut olen pelannut kerran läpi, samoin kuin molemmat Tactics Advancet. FF 13:sta en edes halua puhua.
Sappheirosiin nyt oikeesti se käännöspatchi, muidenkin pitää päästä kokemaan sen huumos.
Ja kai Pokémoninkin voi lukea roolipeliksi.

MMORPG-puolelta on tullut kokeiltua ainakin MapleStorya (sangen hyvä ja jaksaa kiinnostaa aika pitkään), 9Dragonsia (pidin kung fu-ideasta, muuten aika keskinkertainen), Jade Dynastyä (menettelee) sekä NeoSteamia (tylsä).







Myönnän pelaavani maplea,se on kiva kun siel on  nykyään melkein kaikki classit mitkä oli globalissa jo ajat sitten

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #23 : Tammikuu 01, 2011, 19:38:43 »
Myönnän pelaavani maplea,se on kiva kun siel on  nykyään melkein kaikki classit mitkä oli globalissa jo ajat sitten

Itse pelaan Globalissa koska voin.

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #24 : Tammikuu 01, 2011, 21:24:45 »
Myönnän pelaavani maplea,se on kiva kun siel on  nykyään melkein kaikki classit mitkä oli globalissa jo ajat sitten

Itse pelaan Globalissa koska voin.

itse en pysty koska tein tilin silloin kun ne ei enään ottaneet käyttäjiä muualta kuin amerikasta. eli se ei ole enään "global" hemmetin jenkkinexon.

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #25 : Tammikuu 01, 2011, 21:32:19 »
Omat MapleStory kokemukseni on jostain miljoonan vuoden takaa, jolloin levelrajana oli 20.

Ei mitään hajua mitä on globali tai muut sellaiset.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #26 : Tammikuu 01, 2011, 21:57:11 »
Omat MapleStory kokemukseni on jostain miljoonan vuoden takaa, jolloin levelrajana oli 20.

Onko muka ollut noin pieni level cap joskus?

En kyllä usko.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #27 : Tammikuu 02, 2011, 01:00:49 »
RPG:t ovat hieno genre.

Ensimmäinen RPG taisi olla kliseisesti Kingdom Hearts, johon tykästyinkin yllättävän paljon, ja intouduin kokeilemaan Final Fantasyjakin kun kaveri niitä suositteli. Ainoa minkä olen pelannut läpi on X, omistan FF XII:n mutta se on jäänyt kesken enkä tiedä jatkanko sitä enää koskaan, jotenkin into lopahti (vaikka pelkästään Balthierin takia voisi yrittää jatkaa).

MMORPGitä on tullut myös pelattua mutta ennen pitkää niihin menee hermot kun en tiedä mitää tehdä |'D ainoa mitä olen jaksanut pelata on Gaiasta löytyvä zOMG! enkä sitäkään niin ahkerasti.

//Ja niin, Persona 3 FES ja 4 ovat mahtavia, ja kumpikin on tällä hetkellä työn alla ja pidän paussia koska grindaaminen ottaa aivoon, ja juuri nyt pitää tulla joku mörrimöykkyshadow joka ei halua ottaa juuri mistään damagea niin että kiitti, pelintekijät.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #28 : Tammikuu 02, 2011, 02:18:05 »
omistan FF XII:n mutta se on jäänyt kesken enkä tiedä jatkanko sitä enää koskaan, jotenkin into lopahti (vaikka pelkästään Balthierin takia voisi yrittää jatkaa).

Jostain syystä ite jaksoin FF12 loppuun, mutta voin sanoa vaan että loppu tulee ihan puun takaa ja muutenkin tylsä tarina, tylsät hahmot (paitsi joo, Balthier on ehkä pelin paras hahmo) ja muutenkin niin bleh.

Aloin taas muistelemaan kun pelasin FF4:sta SNES:llä. Vielä kun olin niin nuori etten tajunnu mitään englanista mutta silti menin sen melkein läpi.

Ehkä yhdet parhaimmat on just FF4 ja myös todellakin FF9, koska oon mennyt sen kahdesti läpi.

Nekazh

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: JRPGt ja miksei muutkin Rpgt
« Vastaus #29 : Tammikuu 02, 2011, 15:37:03 »
Näitä mmorpg ei jaksa enää ees pelata kun niitä on niin paljon ja..kyllästyy kun joutuu grindaa kaiket päivät että saisi edes yhen levelin