Kirjoittaja Aihe: Parannusboksi  (Luettu 207852 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #165 : Syyskuu 01, 2011, 19:13:20 »

tein hieman muista eroavan...


sitten tein tän

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #166 : Syyskuu 01, 2011, 20:11:31 »
Tosi kiva uusi teema ja tykkään myös vaihtuvista/vaihdettavista kuvista, mutta toisen Aki-sisaruksen nimi on tosiaan Shizuha eikä Shizuka :-D
Pusi pusi ja cosplay

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #167 : Syyskuu 01, 2011, 20:25:40 »
En minä mistään Touhousta mitään tiedä.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #168 : Syyskuu 01, 2011, 21:19:18 »
Olisi kiva jos joskus Halloweenin aikoihin voisi olla kuvana jotain tämmöistä.

Marsalkka

  • Vieras
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #169 : Syyskuu 02, 2011, 00:55:25 »

Jos ei nyt, niin talvisesonkia odottamaan sitten.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #170 : Syyskuu 06, 2011, 11:12:56 »
Olisi kiva jos joskus Halloweenin aikoihin voisi olla kuvana jotain tämmöistä.
ihan kiva kuva mutta itse aattelin oisko halloweenin ajaksi tämä paha?

Anakichi

  • Vieras
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #171 : Syyskuu 09, 2011, 08:52:47 »
tykkään vaihtuvista kuvista tosi paljon <3

joka vuodenajalle /juhlalle oma vaihtuvien kuvien kavalkaadi <3

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #172 : Syyskuu 09, 2011, 17:32:02 »

Jos ei nyt, niin talvisesonkia odottamaan sitten.
Tuo aiheutti kyllä niin täydellisen repeämisen...
Sitähän voisi vielä parantaa kirjoittamalla kuvaan hienon lainauksen hiekkalaatikko-osiosta:
Touhou.fi - Miehet pikkutyttöjä
Ja sitten vaan talvella tuonne yläkulmaan.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #173 : Syyskuu 29, 2011, 09:33:54 »
Lainaus käyttäjältä: punakone (eri aiheesta)
Noniin, olen kyllästynyt katselemaan tätä niin avatareissa, signatuureisssa ja satunnaisia kuvauksia langassa.

Pari ohjenuoraa siis koskien avatareja, allekirjoituksen kuvia sekä ihan yleisesti kuvien postaamista foorumille:

1. Älä ns. hotlinkkaa kuvia muilta sivustoilta, kyseinen tapa aiheuttaa kuormituksia kohteelle antamatta kuitenkaan sivukäyntejä. Hyvän tapojen mukaan voit lisätä kuvasi esimerkiksi imguriin tai tinypiciin tai vastaavaan kuvapalveluun ja suoralinkata  kuvan sieltä. Ne ovat sitä varten tehty.

2. Kuvien koot, niin resoluutioltaan kuin tiedostokooltaan on suotavaa pitää pienempänä. Vaikka avatarien kohdalla kuvat foorumi on kertonut kuvien maksimileveydeksi 160px, niin älä nyt kuitenkaan tunge mitään resoluutioltaan huomattavasti isompaa kuvaa siihen. Ja älä ainakaan sitä megatavun kokoista PNG:tä. Signatuurien kanssa sama juttu, vaikka leveyttä ja korkeutta on hieman enemmän sallittuna, niin älä vedä överiksi kuitenkaan, sopiva tiedostokoko on siinä huitteilla 300kb.
saisiko nää kuvien maximi koot laitettuu sääntöihin? Kun tekee itselleen uutta avataria niin ei tarvi alkaa ettii niit toisesta aiheesta.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #174 : Syyskuu 29, 2011, 18:27:24 »
Miksi vanhat jaarittelut yms pitää poistaa ? D: Itse ainakin tykkään myöhemmin lukea vanhoja pulinoita ^^;; Jos ei muuta niin hiekkalaatikkoon?

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #175 : Syyskuu 29, 2011, 18:48:23 »
Miksi vanhat jaarittelut yms pitää poistaa ? D: Itse ainakin tykkään myöhemmin lukea vanhoja pulinoita ^^;; Jos ei muuta niin hiekkalaatikkoon?
Joku oikeasti lukee niitä? Koska täysin vakavissani vailla sarkasmin häivääkään itse olen aina ajatellut, että monta tuhatta viestiä jatkuva osittain samojen universaalien aiheiden ympärillä pyöriminen ei välttämättä aivan heti nappaa lukea varsinkaan uusien tulokkaiden foorumille kohdalla. Mutta jos punakone tämän mielipiteen jälkeen vielä aiheelle lämpenee ja halukkuutta on enemmänkin, kai jotain ns. arkistokaappialuetta voisi forkalle viritellä, jonne kuitenkaan kenelläkään ei enää postausmahdollisuutta olisi. Niitäkin kerran muilla foorumeilla näkee käytössä paljon.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #176 : Lokakuu 07, 2011, 13:50:15 »
Joku oikeasti lukee niitä [vanhoja jaaritteluja]? Koska täysin vakavissani - - olen aina ajatellut, että monta tuhatta viestiä jatkuva osittain samojen universaalien aiheiden ympärillä pyöriminen ei välttämättä aivan heti nappaa lukea varsinkaan uusien tulokkaiden foorumille kohdalla.

Ei niitä välttämättä lueta. Niihin kohdistetaan tekstihakuja, joitten perusteella päästään selville foorumin omien juttujen historiasta. Näin kehitytään pikavauhtia ns. vanhahomoseksuaaleiksi ja taiotaan heikommat vi emättimeen.

[K]ai jotain ns. arkistokaappialuetta voisi forkalle viritellä, jonne kuitenkaan kenelläkään ei enää postausmahdollisuutta olisi.

Kuulostaa reilulta.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #177 : Lokakuu 08, 2011, 18:46:09 »
Joku oikeasti lukee niitä [vanhoja jaaritteluja]? Koska täysin vakavissani - - olen aina ajatellut, että monta tuhatta viestiä jatkuva osittain samojen universaalien aiheiden ympärillä pyöriminen ei välttämättä aivan heti nappaa lukea varsinkaan uusien tulokkaiden foorumille kohdalla.

Ei niitä välttämättä lueta. Niihin kohdistetaan tekstihakuja, joitten perusteella päästään selville foorumin omien juttujen historiasta. Näin kehitytään pikavauhtia ns. vanhahomoseksuaaleiksi ja taiotaan heikommat vi emättimeen.


QTF, kun ite liityin nii luin ne kans ja jotenki tää foorumi öö avautu mulle paremmin.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #178 : Joulukuu 15, 2011, 09:14:06 »
mitä on tämä, minulla on kaksi salasanaa...eli siis vaihdoin salasanan ja nyt pääsen sisään vanhalla ja uudella..

MrHighAndMighty

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 251
  • ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #179 : Joulukuu 20, 2011, 19:02:27 »
Minulla on ongelma.

Sellainen nimittäin, että sivun yläreunasta painamalla ei pääse aina etusivulle vaan saattaa heittää ns. sivun alkuun. Tapahtuu silloin tällöin, kun painaa topicin uusi viesti-kohtaa.
Kuva havainnoistakoon koska olen surkea selittämään.
Spoiler (click to show/hide)

Edellisten teemojen kanssa tätä ei ollut, ainoastaan talvisessa. Ei häiritsevää, paitsi pikkuisen, enemmän hämärää.
Onko ongelma minussa vai onko muillakin? D: