Kirjoittaja Aihe: Parannusboksi  (Luettu 208336 kertaa)

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #90 : Marraskuu 29, 2010, 21:54:10 »
Heitänpä kysymyksen; onko noi ';'; tarkoituksella tuol etusivun ylälaidassa?

Koodia: [Valitse]
<link rel="shortcut icon" type="image/x-icon" href="favicon.ico" />';
<link rel="icon" href="/favicon.ico" type="image/x-icon" />';

Luultavasti eivät :p

Ja faviconeihin liittyen olisi sellainen parannusehdotus, että foorumi- ja lautaosiolle voisi antaa eriväriset palikat.

Ainakin itse tulee käytettyä selaimen tabeja, jolloin eri sivut tunnistaa nopeasti faviconeistaan, ja siten erottaisi paremmin laudan foorumista.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #91 : Marraskuu 29, 2010, 22:38:08 »
Olen tyytyväinen tämän foorumin valppaisiin admineihin, jotka lukevat palautteet hyvin :3

Ehkä vähän valitusta foorumin aihealueiden nimistä, Yleisen keskustelun alueella(kun puhutaan ei-Touhou-foorumijutteluista) on aihealue, joka on Yleinen keskustelu(ylhäällä olevaan "reittikarttaan" ilmestyy siis Yleinen keskustelu>Yleinen keskustelu), puhumattakaan vielä että Touhou-alueellakin on Yleinen keskustelu-aihe! Saisiko näitä nimiä jotenkin muutettua, ettei mene pieni ihminen sekaisin! (muotoseikka tuo vain on, ei se nyt niin haittaa)
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #92 : Marraskuu 29, 2010, 22:44:50 »
Koodia: [Valitse]
<link rel="shortcut icon" type="image/x-icon" href="favicon.ico" />';
<link rel="icon" href="/favicon.ico" type="image/x-icon" />';

Luultavasti eivät :p

Ja faviconeihin liittyen olisi sellainen parannusehdotus, että foorumi- ja lautaosiolle voisi antaa eriväriset palikat.

Ainakin itse tulee käytettyä selaimen tabeja, jolloin eri sivut tunnistaa nopeasti faviconeistaan, ja siten erottaisi paremmin laudan foorumista.

Korjailin nuo, ei pitäisi säätää väsyneenä. Sitten kokeilin vähän noita faviconeitakin mutta P-palikkaa kyllä en millään saanut hyvännäköisenä tuonne, joten jos joku osaa vääntää koossa 16x16 pikseliä olevan touhouaiheisen kuvan foorumin faviconiksi niin antaa palaa! Kiitos MrSake!

Olen tyytyväinen tämän foorumin valppaisiin admineihin, jotka lukevat palautteet hyvin :3

Ehkä vähän valitusta foorumin aihealueiden nimistä, Yleisen keskustelun alueella(kun puhutaan ei-Touhou-foorumijutteluista) on aihealue, joka on Yleinen keskustelu(ylhäällä olevaan "reittikarttaan" ilmestyy siis Yleinen keskustelu>Yleinen keskustelu), puhumattakaan vielä että Touhou-alueellakin on Yleinen keskustelu-aihe! Saisiko näitä nimiä jotenkin muutettua, ettei mene pieni ihminen sekaisin! (muotoseikka tuo vain on, ei se nyt niin haittaa)

Koitan käyttää mielikuvitusta enemmän noiden kanssa! Ehdotuksiakin saa antaa! Kiitos MKtsudo!

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #93 : Joulukuu 01, 2010, 20:42:46 »
teen tälläsen toiveen että poistaisitteko ton aiheen ''Sonic Robo Blast 2'' Moderni audiovisuaalinen kulttuurin puolelta koska ihmiset ei oo lukenu sitä paljoo ollenkaan eikä kukaan ole vastannu sinne mitään.... ja turja jättää tyhjä aiheita sinne lillumaan :c

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #94 : Joulukuu 02, 2010, 20:16:38 »
Olisi pitänyt sanoa jo kauan sitten mutta...
sellainen toive on että tuon Tapahtumat ja Miitit osion sais näkyviin pelkästään jäsenille. Ite pelotti koko ajan miitissä että tulee ulkopuolisia.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #95 : Joulukuu 02, 2010, 20:20:12 »
Tjaa onnistuuhan tuo, itsellä ei kyllä moista pelkoa ollut, enkä oikeen usko että kenelläkään riittää intoa/uskallusta lähteä stalkkaamaan jonkin foorumin miittiporukkaa.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #96 : Joulukuu 02, 2010, 20:24:53 »
Olisi pitänyt sanoa jo kauan sitten mutta...
sellainen toive on että tuon Tapahtumat ja Miitit osion sais näkyviin pelkästään jäsenille. Ite pelotti koko ajan miitissä että tulee ulkopuolisia.
olen samaa mieltä.. kato ihan vaa varmuuden vuoksi... itteäni ei osoitteeni näyttely haittaa mutta äiti oli tätä jo kysellyt...''mitäs jos tänne tulee ulkopuolisia?!'' tuumasin siihen että meillä on siellä aikuisia ihmisiä ja ne jotka alkaa ryhtymään adhd:kis niin joutuu lapen pimeään kellariin saunan taakse kylmään käytävään ja molemmat ovet lukitaan ja saa riehua siellä ihan rauhassa lelujen kanssa.

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #97 : Joulukuu 02, 2010, 20:40:06 »
enkä oikeen usko että kenelläkään riittää intoa/uskallusta lähteä stalkkaamaan jonkin foorumin miittiporukkaa.
Kyllä ainakin apokalla huomasin useankin kommentoivan ja olevan kiinnostuneita juuri niistä aiheista yhdessä vaiheessa.
Mutta paikalle ei kukaan tullut sentäs.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #98 : Joulukuu 02, 2010, 20:58:14 »
Kyllähän nyymiä aina kiinnostaa mutta että olisi uskallusta? En usko.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #99 : Joulukuu 28, 2010, 20:44:24 »
Olen tässä jo pitkään pohtinut, että olenko minä ainoa, jolla foorumin kello tuntuu olevan jäljissä muutamia minuutteja?

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #100 : Joulukuu 28, 2010, 20:46:37 »
Olen tässä jo pitkään pohtinut, että olenko minä ainoa, jolla foorumin kello tuntuu olevan jäljissä muutamia minuutteja?
Nyt kun mainitsit. Mullakin toi joku kello on vähän myöhässä.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #101 : Joulukuu 28, 2010, 22:07:40 »
Mul on kans n. 4-5 minuuttia myöhässä, että kyl se on varmaan kaikilla sama...

Ite en oo vaan huomannu mitään, kun en kato täältä aikaa
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #102 : Joulukuu 30, 2010, 23:37:09 »
Olen tässä jo pitkään pohtinut, että olenko minä ainoa, jolla foorumin kello tuntuu olevan jäljissä muutamia minuutteja?

Et ole. Varmaan aivan kaikilla sama.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #103 : Joulukuu 31, 2010, 02:25:47 »
Mitääh! Foorumin kello on aina oikeassa ajassa, meidän muiden kellot on vaan väärässä ajassa.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #104 : Joulukuu 31, 2010, 13:09:41 »
Mitääh! Foorumin kello on aina oikeassa ajassa, meidän muiden kellot on vaan väärässä ajassa.
Olet jopa foorumin aikavyöhykkeellä(?) toisinkin me muut, joilla on tämä pari minuuttia jäljessäoleva aika
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.