Kirjoittaja Aihe: Assassin's Creed  (Luettu 47283 kertaa)

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #75 : Maaliskuu 01, 2012, 23:33:53 »
Johan näitä kuvia nyt vuotaa, kansi tällä kertaa
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #76 : Maaliskuu 02, 2012, 21:41:46 »
Sori tuplapostaan. Taas olis lisää screen cappejä vuotanu mutta en jaksa laittaa, sen sijaan copy pasta Game Informerin artikkelin tiivstelmästä ja omaan korvaan kuulostaa kyllä iha käypältä diililtä
Spoiler (click to show/hide)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Bocknoi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
  • Street Ballet
    • Profiili
Vs: Assassin's Creed 3
« Vastaus #77 : Maaliskuu 27, 2012, 11:34:41 »
Tossa ois tommonen: 50 asiaa jotka kannattaa tietää Assassin's Creed 3:sta.

Kyl kiva saada uusi sankari ja uusi settinki. Ezio on upea hahmo eikä Bella Italiasta voi saada tarpeekseen, mutta silti kaivattua vaihtelua Ezio's Creedeihin. Vaikuttaa muutenkin tosi lupaavalta, en kyllä montaa peliä odota tällä hetkellä yhtä paljon.
Gimi fuu gimi faa gimi dabatsabasa.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #78 : Toukokuu 15, 2012, 21:48:51 »
Itellä tuli nyt tupla-boxi ostettu parilla kympillä, vaikka lupasin ikinä olla ostamatta peliä äksy-boxille. Olen hieaman aikaisemmin pelannut kännykkäversiota  vähäsen. Tämä peli olikin mielenkiintoisempi mitä luulin. Toki miutä nyt ykköstä hieaman olen rämpyttänyt, vaikkuttaa kivalta puuhastelupeliltä ja ainakin tarina ja maailma on pitänyt pelaamisen mielenkiintoisena. Toki en nyt sitten ihan varma ole vaikeutuuko peli tästä kauhean paljon mitä itse olen nyt seikkaillut , mutta  pakeneminen on hauskaa, mutta ehkä liian helppoa.
Saa nyt sit nähä miten innostun pelaan :D
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Gyrael

  • Nurkissa lurkkaava
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #79 : Kesäkuu 06, 2012, 00:24:47 »
E3:ssa näytetty traileri sekä gamesamplet tuosta tulevasta Assassin's Creed 3:sta näytti kyllä hyviltä. Cut scenet ja slowmotionit toimi hienosti. Pitää toivoo, että se oikeesti on odottamisen arvone - tai no niin, että se ei ala jauhamaan tismalleen samoja asioita.

Lisää jauhantaa E3:n antamasta sisällöstä.
Spoiler (click to show/hide)

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #80 : Kesäkuu 06, 2012, 00:32:24 »
Taistelut merellä <3

kumaroar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Meh!
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #81 : Elokuu 14, 2012, 12:01:57 »
Assassin's Creed 3 odotellessa.

Olen jo ihan täysissä töpinöissä ja ajattelin ennakkotilailla kummatkin pelit - PS3 ja sitten vielä Vitallekkin ilmestyvän vaikka tunnetusti AC:n käsikonsolipelit ovat olleet aikamoista kuraa. Itse tiedän kun olen ne mennyt pelaamaan läpi. Voisi tässä odotellessa vetää Bloodlinesin läpi ja Brotherhoodissä yrittää keräillä loput trophyt. Miinus vain että osan saa multiplayeriä pelaten. Miksi, itse en ole koskaan päässyt sen sisälle enkä näe sitä hauskana. ):

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #82 : Elokuu 14, 2012, 17:18:53 »
^
oletko tuon PSP-pelin pelannut? mietein et jos sen ostas ku löytäs jostaki PSP-3000:n sen E-mallin sijasta. Pelitbon itellä jumittanut nyt kakkosessa noihin lisä-lukuihin, jotka tuossa kakkosen erikoisversiossa tuli. Relevationssikin tuli nyt löydettyä poistokorista, pitäisi sitäkin pelata ku sais tuon kakkosen pois alta.

Taistelut merellä <3

Jeps, katoin vähän et tuo varmaan on kivaa ^^
Taidan ostaa Wii U:lle, kunhan se nyt vaan julkaistaisiin...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

kumaroar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Meh!
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #83 : Elokuu 15, 2012, 18:20:13 »
En ole vielä itse pelannut, mutta kohta pualin tai jopa tänään ajattelin tuon ostaa. Olen kyllä kuullut että on samankaltainen kuin originaali Assassin's Creed, ainakin pelattavuudeltaan yms. mutta harmillisen lyhyt. Näkee sitten mitä ite tykkään!

Daealis

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #84 : Syyskuu 19, 2012, 18:00:37 »
Kakkonen oli pari joulua sitten boxille hyvässä tarjouksessa, ja siitä se alamäki alkoi. II, Brotherhood ja Revelations on kaikki pelattu läpi, II&Brotherhoodista on kerätty kaikki kuutiot ja aarrekset, Revelations on savegamen mukaan muistaakseni noin 80% valmis. Varsinainen muistihyppelyjuoni ei kiinnosta paskan vertaa, Ezion tarina temppeliritareita vastaan sen sijaan koukutti pahasti. Kakkoseen pitäisi vielä palata muistinpalaset purkamaan auki, ehkä siitä saisi hieman parempaa kuvaa juonen alkupuoliskosta.

Kolmosta odotellaan kuin kuuta nousevaa, näyttää kaikin puolin paremmalta kuin aiemmat osat, poislukien erämaasamoilu. ACn suurin viehätys on itselle ollut aina kaupungissa parkouraaminen. Joskin suurin miinuskin tulee samasta syystä, kun jokainen tusinatonttu, jolle on paikallisen hallitsijan värit laitettu sotisopaan, pystyy juoksemaan kattoja pitkin yhtä tehokkaasti kuin vuosikymmenen salamurhaajana harjoitellut ja sitä ennen katoilla huvikseen juoksennellut kloppi. Toivotaan että tähän tulee kolmosen myötä muutos, eikä joka ikinen persläpi säntää puiden oksistossa ketterästi kuin liito-orava kokaiinissa.

SciSan

  • Vieras
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #85 : Syyskuu 19, 2012, 18:16:48 »
Toivotaan että tähän tulee kolmosen myötä muutos, eikä joka ikinen persläpi säntää puiden oksistossa ketterästi kuin liito-orava kokaiinissa.
Word

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Assassin's Creed
« Vastaus #86 : Lokakuu 30, 2012, 21:26:56 »
Aloitin sitten kommentoimattoman let's playn kattomisen kun en konsolia omista ja PC versiota ei ole vielä, ostanpahan ite sitte Steamin joulualest -u-
Connorin isäpappa on badass motherfucker, hyvältä vaikuttaa
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.