Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!  (Luettu 233720 kertaa)

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #30 : Helmikuu 27, 2011, 18:12:16 »
kuka vittu pelaa TOUHOUTA PISTEISTÄ
ugh, mielummin vaikka Dodonpachi Daioujoun chaining
Muistan erään Treasurancen joka ragetti siitä kuinka tärkeitä pisteet ovat kun puhuttiin Touhousta.

Tarkoititko:

"ragetti siitä kuinka Touhoun pisteytyssysteemit vastaavat näppäimistön tunkemista poikittain paikkaan jonne päivä ei paista"
Sori, tarkotan sitä toista kertaa, muistaakseni vielä vanhalla foorumilla..
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #31 : Helmikuu 27, 2011, 18:21:53 »

Tarkoititko:

"ragetti siitä kuinka Touhoun pisteytyssysteemit vastaavat näppäimistön tunkemista poikittain paikkaan jonne päivä ei paista"
Mutta etkös sinä nautikaan itsesi rääkkäämisestä?

Pistesysteemithän ovat pelistä riippumatta perseestä. Jos peliä pelatakseen pelaaja oikeasti tarvitsee muunkin porkkanan kuin vain etenemisen, menee pelisuunnittelussa jokin pieleen. Tietenkään kavereiden tulosten vertailu ja muu pisteytyksen tuoma lisäkiva ei haittaa, mutta ei sellainen vaan minua jaksa innostaa. Tietysti sitten on eri tilanne jos pisteillä on jokin pelillinen merkitys, esim. lisäelämä tietyn rajan jälkeen tms.

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #32 : Helmikuu 27, 2011, 21:04:35 »
Mutta etkös sinä nautikaan itsesi rääkkäämisestä?

Pistesysteemithän ovat pelistä riippumatta perseestä. Jos peliä pelatakseen pelaaja oikeasti tarvitsee muunkin porkkanan kuin vain etenemisen, menee pelisuunnittelussa jokin pieleen. Tietenkään kavereiden tulosten vertailu ja muu pisteytyksen tuoma lisäkiva ei haittaa, mutta ei sellainen vaan minua jaksa innostaa. Tietysti sitten on eri tilanne jos pisteillä on jokin pelillinen merkitys, esim. lisäelämä tietyn rajan jälkeen tms.

Kyllä se riippuu pelistä. Useimmissa doujin-shmupeissa pisteytyssysteemit ovat liian tylsiä/huonosti suunniteltuja/monimutkaisia (HELLSINKER) ja muutenkin taka-alalle jääviä...poikkeuksena lähinnä eräs Crimzon Clover. Onko mikään ihme jos 99% touhoun pelaajista vierastaa pistesysteemejä?

Sen sijaan monet kaupallisemmat shmupit ovat suunniteltu niin, että pisteiden metsästys voi olla jopa *hauskaa*, kunhan pistesysteemin salat tuntee.

Ja sitten on niitä jotka pakottavat pelaamaan pisteistä, kuten Radiant Silvergun, jossa pisteiden mukana nousevat aseiden levelit ja ainakaan loppupään bosseja vastaan ei millään hernepyssyillä pärjää.

Niin ja Battle Gareggassa saa lisäelkun joka miljoonas piste.

tbh olen kuitenkin erittäin nirso pistesysteemien suhteen
the old sig sucked

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #33 : Helmikuu 28, 2011, 11:58:02 »
Muuten ei pisteillä ole mulle loppunjenlopuks mitää merkitystä, paitsi peleissä joissa elämiä saa pistemäärän mukaan
JA GRAZE ON MYÖS ASIA ERIKSEEN <3
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #34 : Maaliskuu 01, 2011, 16:10:07 »
[rage]
VOI SÄÄTÄNÄ.

Nyt sanon että flashpelit on syvältä. Ainaki New Super Marisa Land. Stage neljä. Vittu valvoin koko viime yön et olisin saanu läpi sen yhen vaivasen tason, oho en saanu, enkä saa unienka jälkeen. Ja jos joku tulee väittään vastaan pelin paskuudesta, saa olla onnellinen että tää on netissä eikä irl, koska nyt vittu oikeesti on sellanen fiilis että voisin tappaa jonkun ihan vaan raivonpurkamiseen. Oikeesti AHNDYUWYHNWUINOM.
[/rage]

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #35 : Maaliskuu 01, 2011, 23:02:05 »
[rage]
VOI SÄÄTÄNÄ.

Nyt sanon että flashpelit on syvältä. Ainaki New Super Marisa Land. Stage neljä. Vittu valvoin koko viime yön et olisin saanu läpi sen yhen vaivasen tason, oho en saanu, enkä saa unienka jälkeen. Ja jos joku tulee väittään vastaan pelin paskuudesta, saa olla onnellinen että tää on netissä eikä irl, koska nyt vittu oikeesti on sellanen fiilis että voisin tappaa jonkun ihan vaan raivonpurkamiseen. Oikeesti AHNDYUWYHNWUINOM.
[/rage]

Jos tuo on muka vaikea, kokeile Super Marisa Worldia
the old sig sucked

jueeha

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #36 : Maaliskuu 20, 2011, 22:58:56 »
No eka kerta kaverit suosittelivat EoSD:ia Lunaticilla... Pääsin vain kolmostason bossiin ja olin jo silloin käyttänyt kaikki continuet. Myöhemmin olen pelaillut PCB:tä ja se on ollut ihan kiva. Olen siinä sakuyalla läpäisyt koko pelin (essyllä tosin).

Suodeth

  • Vieras
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #37 : Maaliskuu 22, 2011, 17:24:12 »
Tuossa juuri pelasin 東方スカイアリーナ・幻想郷空戦姫 - Touhou Sky Arenan arcade moodin lävitse Youmulla ja tykkäsin kovasti.
Saman verran matseja kuin jäljelle jääviä hahmoja, elikä seitsemän. Vaikeusasteista ei mitään hajua. Tässä on myös sellainen musiikkiin perustuva "Tension" systeemi.
Spellejä spämmimällä pärjää joomoella aika helposti kun voi vain syöksyä edestakaisin Hi Tensionin aikana, jolloin siis voi käyttää hi tension spelliä.
Tässä on myös nettipeli mahdollisuus, jota olisin valmis kokeilemaan.

Menempä jatkamaan tätä vielä vähän aikaa.

Tiedustelija

  • Baka
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #38 : Maaliskuu 27, 2011, 01:46:49 »
Oli tänään tylsää, niin päätinpäs pelata hieman Touhouta. Peliksi valikoitui UFO, koska se on ainoa jota en ollut päässyt läpi ilman continueita (tai niiden kanssa, ei sen puoleen) ja vaikeustasoksi normal. Noh, siinä sitten aikani pelailin kunnes kerran kolmosstagen lopussa oli täydet elämät ja 1 2/3 pommia. Ei siinä vielä mitään, mutta nelosstagen mentyä hyvin (yksi tyhmä kuolema stagessa, bossilta 2 korttia captured ja 3 pommia käytetty), niin vitosstagen alussa näytit jo hyvältä. 7+3/4 elämää ja 1+1/3 pommia. Mutta pahin oli vielä edessä...
Itse stagessa keräilin vihreitä ufoja varsin kiitettävästi, bossin alussa oli 4 pommia ja käytin yhden midbossiin. Kuolemaan en onnistunut. Sitten BENDING LAZORZ!

Yhtä kuolemaa ja kolmea pommia myöhemmin...
Everything went better than expected. Kutosstagen pitäisi olla läpihuutojuttu (jaa-a...), mutta kuolin silti kahdesti. Kaupan päälle jäi harmittamaan kun ekstraelämä jäi yhden palasen päähän. Sama juttu pommin kanssa. 5 elämää, 2 pommia, vastassa Byakuren kuudella palkillaan. Noh, eka pommi menee oikein iloisesti ekaan barrageen koska tyrin. Tyrin myös ekassa spellcardissa (miten se näyttääkin niin helpolta?), mutta päätin mennä loppuun asti. Seuraavan normiattackin helppous ja spellcardin capturointi antavat lisää toivoa. Light Magic 「Star Maelstrom」 on nihkeä taipuvien laasereiden takia, mutta menee yllättävän mukavasti yhdellä pommilla. Seuraavat kaksi korttia ovat suht helppoja, niihin ja välibarrageihin menee yhteensä yksi elämä ja 2 pommia. 「St. Nikou's Air Scroll」 saan jopa capturoitua. Noh, pahin on tietysti vielä edessä: Flying Bowl 「Flying Fantastica」. On muuten vaikein kortti johon olen törmännyt missään Touhoussa - vaikka Okuun viimeinen tulee kyllä lähelle. Tätä perhanan korttia saa tykittää niin maan perkeleesti ennen kun palkki pienenee edes vähän...

Kaksi kuolemaa, kaksi pommia ja 77 sekuntia myöhemmin...
Läpihän se viimein meni, jäi vielä kokonainen elämä + 2 pommia yli. Final score: 160082460. Kädet tärisivät ihan kivasti kyllä, mutta siksihän näitä tulee kai hakattua. Nyt on kaikkien windows- pelien extra auki Fairy Warsia lukuunottamatta. Ai niin, ja Captain Murasa jäi soimaan päähän. Ei hajuakaan miksi juuri se. Jos joku muuten haluaa replayn niin voin uppia jonnekin.

Dodgeball

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 45
  • Mima Sama
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #39 : Huhtikuu 24, 2011, 18:36:40 »

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #40 : Toukokuu 05, 2011, 15:08:37 »
On se samaan aikaan nii palkitseva tunne kun pääsee vihdoin viimein Byakureniin normalilla... Siihe olemattomaan elämään se päättyki... (lue: Byakun eka speka)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #41 : Kesäkuu 05, 2011, 20:53:44 »
Jees, tänään tuli koettua ehdottomasti mahtavin kokemukseni tähänastisen touhou-urani aikana. Pitkän yön ja 478 yrityksen jälkeen (joista noin 250 olivat stageen kusemista) pääsen mittelemään Danmakutaitojani yhden Gensokyon vanhimmista kanssa.

Kyseessä on siis PCB ja stagena Phantasm. Pelaan Sakuya B:llä.

Elieli, taso alkaa ja keräilen alkutason Point-itemit rutiinilla ja onnistun Borderin ajoittamisessa täydellisesti, eikä minun tarvitse tuhlata pommeja keräilläkseni kaikki pistepalikat ennen Rania.

Eli välibossi Ran alkaa, 3 elämää, 4 pommia ja 264/500 p-itemiä. Kentän alku on siis mennyt ns. putkeen. Ranin ensimmäinen (ja ainoa) normihyökkäys menee omalla painollaan grazea keräillen ja kettutyttö pääsee aloittamaan Protection of Zenki and Gokin, joka oon omasta mielestäni helpompi kuin Chenin vastaava Extrassa, sillä liikkumistilaa on paljon enemmän. Onnistun kuitenkin kusemaan mestarillisesti ja paniikkipommitan spellin, vaikka vieressäni on lehmän kokoinen aukko. -.-' Noh, yksi capture vähemmän, eipä tunnu kuin pisteissä. Dankini menee kuten pitääkin, eli Spell bonus napsahtaa.

Kentän loppupuolisko, jota en ole vain jaksanut opetella, alkaa, ja minulla on 4 elämää + 3 pommia. Kulutan kaksi kolmesta pommista pointti-itemeiden keräämiseen alussa, kun en vain osaa mennä tässä sinne ylös. Durr. Borderin saan ajoitettua Phantasmin spämmiin, näihin keltaisiin palloihin, jotka extrassa liikkuvat inhimillistä vauhtia. Phantasmissa sitten näitten pallojen nopeus onkin jotain aivan helvetin helvetin helvettiä. Mutta borderilla selvitään. Loppustagen patternit ovat lastenleikkiä, kunhan ne on kertaalleen tajunnut.

Mittely Yukarin kanssa alkaa, 4 elämää, 1 pommi ja 426/500 sinistä laatikkoa. Bossina Yukari on todella mukava, useimmat spellit ovat puhdasta nautintoa: bossi on vaikea, mutta myös kiva pelata. Ainakin minun mielestäni.

Yukarin normiattackeista... Suurin osa on kohtuullisen selkeitä, ja homma on lähinnä väistelyrutiinista kiinni. Onnistun kuitenkin panikoimaan ainoan käytössä olleen pommini ekaan normiattiin. Jees, hyvin alkaa.

Curse of Dreams and Reality, avaava spelli on suhteellisen samanlainen Ranin vastaavan kanssa. Yukarin hyökkäyksen kanssa saa temppuilla hieman enemmän, sillä se, milloin pitää liikkua, on semisti epäselvää. Yukari voi myöskin ampua räjähtävät bulletit ties mihin hevonkuuseen ja sotkea pelaajan pään täysin. Cardi loppuu, spell bonus napsahtaa ja pääsen hakemaan itselleni viidennen elämän. Jeps.

Toinen normiattackpatterni on suunnilleen sama kuin ensimmäinen, ehkä vähän sotkuisampi. Selvitän siitä tieni läpi borderin käytöllä ja toinen spellcardi alkaa.

Balance of Motion and Silence aiheutti minulle jossain määrin päänsärkyä, mutta paljastui Yukarin ylivoimaisesti helpoimmaksi spelliksi, kun tajusin, miten siinä piti toimia. Spell bonus napsahtaa ja kolmas normihyökkäys alkaa.

Kolmas nonspell on suunnilleen sama kuin ensimmäinen, tosin tällä kertaa bulletteja tulee kahdenvärisinä pelaajan silmien kiusaksi. Selvitän hyökkäyksen ilman suurempia tuskia.

Sitten onkin edessä Mesh of Light and Darkness, jolta otan yleensä turpaan ja rankasti. Tällä kertaa saan jostain yli-inhimillisiä kykyjä ja capturaan spellin. Huh.

Pisteitemeistä tulee enkka ja Yukarilta pommi. Helpoin normiattack ei pahemmin raapaise ja pääsen eteenpäin, kuudella elämällä ja yhdellä pommilla varustettuna.

Xanadu of Straight and Curve on vähemmän kaoottinen kui Ranin vastaava spelli, mutta eipä tämäkään mikään helppo ole. Yksi pommi ja yksi border kuluu.

Seuraa yksi Yukarin vaikeammista normihyökkäyksistä. Selviän tosin tästäkin borderilla.

Ranin Princess Tenkoa, joka rankaisi ja lujaa, vastaa Yukaris Spiriting Away. Yukarin versio on minusta noin 500x helpompi kuin Ranin, ja saankin capturen helposti.

Yukari tiputtaa yhden pommin, joka kuluukin heti seuraavaan nonspelliin. Urr, hitto kun en vain osaa ajoittaa liikkumista.

Butterfly in the Zen Temple on lievästi tappavampi kuin Ranin vastaava, mutta logiikka on täysin sama ja tästäkin napsahtaa Spell Bonus.

Ja sitten tulee se vaikein non-spell... Mutta selviän borderilla. :P

Jaha, Double Death Butterfly alkaa ja 6 elämää jäljellä.. Näyttää hyvältä. :O Kuoleman perhoset - ja puukot - syövät yhden elämän ja yhden pommin, jonka tosin saan Yukarilta heti perään takaisin.

Viimeinen non-spelli on lähinnä ärsyttävä, eikä niinkään vaikea. Yksi pommi menee.
 
Sitten tuleekin Shikigami Ran, joka syö kolme pommia.

Border of Humans and Youkai alkaa: 5 elämää, 0 pommia.
Loppuu: 3 elämää, 4 + 1 pommia. Sähläsin pahasti.

Border of Life and Death, hirveio hirveys ikinä. Yukarilla on loppuvaiheessa paskamyrskyyn sekoitettuna myös perhosia, mitä en Ranilla muista nähneeni.
 
Saan pisteistä elämän, joten tilanne Danmaku Bounded Fieldin alussa on 3 elämää ja 3 pommia. Olen nähnyt muutaman kerran capturen tästä spellistä, mutta tämä on tosiaan vasta toinen kertani tässä, joten pelaan varman päälle ja pommitan (ja mokaan pari pommia).

Yksi elämä, neljä pommia jäljellä ja Yukari voitettu. Hyvältä tuntuu.

EDIT: Replay

EDIT2:
soolo Youmulla (no focus).
Waaat. Soolo-Youmu ilman focusia? O_O Hurrdurr, vaikeaako?
Marked for deletion (old).

Dodgeball

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 45
  • Mima Sama
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #42 : Kesäkuu 08, 2011, 01:02:25 »
Jees, tänään tuli koettua ehdottomasti mahtavin kokemukseni tähänastisen touhou-urani aikana. Pitkän yön ja 478 yrityksen jälkeen (joista noin 250 olivat stageen kusemista) pääsen mittelemään Danmakutaitojani yhden Gensokyon vanhimmista kanssa.

Kyseessä on siis PCB ja stagena Phantasm. Pelaan Sakuya B:llä.

Elieli, taso alkaa ja keräilen alkutason Point-itemit rutiinilla ja onnistun Borderin ajoittamisessa täydellisesti, eikä minun tarvitse tuhlata pommeja keräilläkseni kaikki pistepalikat ennen Rania.

Eli välibossi Ran alkaa, 3 elämää, 4 pommia ja 264/500 p-itemiä. Kentän alku on siis mennyt ns. putkeen. Ranin ensimmäinen (ja ainoa) normihyökkäys menee omalla painollaan grazea keräillen ja kettutyttö pääsee aloittamaan Protection of Zenki and Gokin, joka oon omasta mielestäni helpompi kuin Chenin vastaava Extrassa, sillä liikkumistilaa on paljon enemmän. Onnistun kuitenkin kusemaan mestarillisesti ja paniikkipommitan spellin, vaikka vieressäni on lehmän kokoinen aukko. -.-' Noh, yksi capture vähemmän, eipä tunnu kuin pisteissä. Dankini menee kuten pitääkin, eli Spell bonus napsahtaa.

Kentän loppupuolisko, jota en ole vain jaksanut opetella, alkaa, ja minulla on 4 elämää + 3 pommia. Kulutan kaksi kolmesta pommista pointti-itemeiden keräämiseen alussa, kun en vain osaa mennä tässä sinne ylös. Durr. Borderin saan ajoitettua Phantasmin spämmiin, näihin keltaisiin palloihin, jotka extrassa liikkuvat inhimillistä vauhtia. Phantasmissa sitten näitten pallojen nopeus onkin jotain aivan helvetin helvetin helvettiä. Mutta borderilla selvitään. Loppustagen patternit ovat lastenleikkiä, kunhan ne on kertaalleen tajunnut.

Mittely Yukarin kanssa alkaa, 4 elämää, 1 pommi ja 426/500 sinistä laatikkoa. Bossina Yukari on todella mukava, useimmat spellit ovat puhdasta nautintoa: bossi on vaikea, mutta myös kiva pelata. Ainakin minun mielestäni.

Yukarin normiattackeista... Suurin osa on kohtuullisen selkeitä, ja homma on lähinnä väistelyrutiinista kiinni. Onnistun kuitenkin panikoimaan ainoan käytössä olleen pommini ekaan normiattiin. Jees, hyvin alkaa.

Curse of Dreams and Reality, avaava spelli on suhteellisen samanlainen Ranin vastaavan kanssa. Yukarin hyökkäyksen kanssa saa temppuilla hieman enemmän, sillä se, milloin pitää liikkua, on semisti epäselvää. Yukari voi myöskin ampua räjähtävät bulletit ties mihin hevonkuuseen ja sotkea pelaajan pään täysin. Cardi loppuu, spell bonus napsahtaa ja pääsen hakemaan itselleni viidennen elämän. Jeps.

Toinen normiattackpatterni on suunnilleen sama kuin ensimmäinen, ehkä vähän sotkuisampi. Selvitän siitä tieni läpi borderin käytöllä ja toinen spellcardi alkaa.

Balance of Motion and Silence aiheutti minulle jossain määrin päänsärkyä, mutta paljastui Yukarin ylivoimaisesti helpoimmaksi spelliksi, kun tajusin, miten siinä piti toimia. Spell bonus napsahtaa ja kolmas normihyökkäys alkaa.

Kolmas nonspell on suunnilleen sama kuin ensimmäinen, tosin tällä kertaa bulletteja tulee kahdenvärisinä pelaajan silmien kiusaksi. Selvitän hyökkäyksen ilman suurempia tuskia.

Sitten onkin edessä Mesh of Light and Darkness, jolta otan yleensä turpaan ja rankasti. Tällä kertaa saan jostain yli-inhimillisiä kykyjä ja capturaan spellin. Huh.

Pisteitemeistä tulee enkka ja Yukarilta pommi. Helpoin normiattack ei pahemmin raapaise ja pääsen eteenpäin, kuudella elämällä ja yhdellä pommilla varustettuna.

Xanadu of Straight and Curve on vähemmän kaoottinen kui Ranin vastaava spelli, mutta eipä tämäkään mikään helppo ole. Yksi pommi ja yksi border kuluu.

Seuraa yksi Yukarin vaikeammista normihyökkäyksistä. Selviän tosin tästäkin borderilla.

Ranin Princess Tenkoa, joka rankaisi ja lujaa, vastaa Yukaris Spiriting Away. Yukarin versio on minusta noin 500x helpompi kuin Ranin, ja saankin capturen helposti.

Yukari tiputtaa yhden pommin, joka kuluukin heti seuraavaan nonspelliin. Urr, hitto kun en vain osaa ajoittaa liikkumista.

Butterfly in the Zen Temple on lievästi tappavampi kuin Ranin vastaava, mutta logiikka on täysin sama ja tästäkin napsahtaa Spell Bonus.

Ja sitten tulee se vaikein non-spell... Mutta selviän borderilla. :P

Jaha, Double Death Butterfly alkaa ja 6 elämää jäljellä.. Näyttää hyvältä. :O Kuoleman perhoset - ja puukot - syövät yhden elämän ja yhden pommin, jonka tosin saan Yukarilta heti perään takaisin.

Viimeinen non-spelli on lähinnä ärsyttävä, eikä niinkään vaikea. Yksi pommi menee.
 
Sitten tuleekin Shikigami Ran, joka syö kolme pommia.

Border of Humans and Youkai alkaa: 5 elämää, 0 pommia.
Loppuu: 3 elämää, 4 + 1 pommia. Sähläsin pahasti.

Border of Life and Death, hirveio hirveys ikinä. Yukarilla on loppuvaiheessa paskamyrskyyn sekoitettuna myös perhosia, mitä en Ranilla muista nähneeni.
 
Saan pisteistä elämän, joten tilanne Danmaku Bounded Fieldin alussa on 3 elämää ja 3 pommia. Olen nähnyt muutaman kerran capturen tästä spellistä, mutta tämä on tosiaan vasta toinen kertani tässä, joten pelaan varman päälle ja pommitan (ja mokaan pari pommia).

Yksi elämä, neljä pommia jäljellä ja Yukari voitettu. Hyvältä tuntuu.

EDIT: Replay

EDIT2:
soolo Youmulla (no focus).
Waaat. Soolo-Youmu ilman focusia? O_O Hurrdurr, vaikeaako?

Onneksi olkoon! Pitää katsoa se replay huomenna kun on enemmän aikaa.



---------

Imperishable Nightin normaali moodi on sen verran helppo että se menee aika helposti läpi ilman focusta.

Tässä on se Normaali moodi soolo Youmu (no focus) Replay

Easy mode (no focus) soolo Youmu + ei kuolemia + 2,2 miljardia pistettä Replay

ja sitten vielä IN Extra soolo Yukari, 1 miljardi pistettä (no focus) Replay

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #43 : Kesäkuu 12, 2011, 00:00:38 »
Sainpa viimein Marisan selätettyä Fairy Warsin Extrassa. Ikinä en ole failannut missään muussa Touhoussa kuin 12.8:ssa, jote oli jo aikakin saada tämä peikko veks.
Ilmeen leveni lievään virneeseen päästessäni toiseksi vikaan spekaan (Blazing Star Style Tag or wuteva) elkun ollessa käsittämättömästi yli 800 %:ssa (aiemman spekan aikana käväisi jopa yli 900).
Kolme elämää meni Marisan ryntäilyjä väistellessä. Vikaan spekaan elkkua reilut 500 % ja pommia just yli 100 %. Viimeisellä elämällä tavallinen maagi viimein kaatui. Entar teh tuuletus!

Enää PCB:n Phantasm sekä Extrat EoSD:stä ja IN:stä jäljellä!

Jerzu

  • Vieras
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #44 : Kesäkuu 12, 2011, 21:36:00 »
Labyrinth of Touhoussa kävi jännästi kun kokeilin erikois lopparia kun se on ekassa kerroksessa ja heti kun bossi musa alkaa soimaan, kaikki mun tyypit kuolee.
Sainpahan kunnon naurut.