Todellisuus > Off-topic keskustelu

Älä alistu!-kampanja, homofoobisuus ja fundamentalismi

(1/7) > >>

Miyuki:
Koska ihmisillä on asiasta sanottavaa, ja tälle on omaa lankaansa ehdotettu, tein sen.

Jos et Älä alistu!-kampanjasta tiedä, niin lue joskus sanomalehti. Ja tsekkaa siitä täältä.

Joten, mielipiteitä jakelemaan!

Lattianpesuaine:
siis minä myönnän että uskon jumalaan mutta Älä alistu!-kampanja on turha. koska uskon että jumala rakastaa kaikka onko hetero tai ei.

hwllu:
yeah, menee hermot näihin kaiken maailman kampanjoihin, joissa ekaks ollaan et "oo sinut ittes kaa jiiänee" ja sit ollaaki sillee et "homoudesta voi parantua!"

Nekazh:
Itsehän olen sillä kannalla että kaikki uskonnot on jees mutta on yksilöitä jotka pilaaa kaiken..sama pätee kansallisuuksiin...

Ja..nämä homo jutut on sellasta että, antaa jonkun tehä mitä haluaa, eikös se ole tärkeetä että on se joku jonka kanssa on hyvä olla ja jakaa tulevaisuus...

Turhaa tälläset erilaisuuden syrjimiset sekä haukkumiset...
Jotkut ei vaan osaaa hyväksyä ihmisiä erilaisin D:

Suiggari-Tou:
Varsinkin Miyukia harmittaa tämän kampanjan keulakuvan, Annin, nimi... XD

Mutta jees. Raamattua kykenee lukemaan kaikki siten miten itse haluaa, ja sillä voi lähestulkoon oikeuttaa murhiakin jos mentäisiin oikeasti niin pitkälle (tapahtunut Criminal Mindsissa, pelottava ja järkyttävä tapaus muutenkin). Mitään pahaa ei ole siinä että uskoo, minun puolestani saa uskoa vaikka siihen Jumalan arkkiviholliseen (en tosin tätä suosittele), kunhan ei vahingoita sillä ketään muuta saatika tuputtaa sitä kaikille muille, koska tässä maassa on onneksi uskonvapaus.

Ja tietenkin tähän homous väärin-juttuun voidaan vetää sekin näkökulma että jos Jumala on luonut meidät niin tottahan Hän nyt tietäisi onko joku sateenkaari vai ei, ja rakastaisi silti jos kerran hän rakastaa kaikkia ihmisiä tasapuolisesti?


--- Lainaus käyttäjältä: Nekazh - Maaliskuu 27, 2011, 20:46:28 ---Jotkut ei vaan osaaa hyväksyä ihmisiä erilaisin D:

--- Lainaus päättyy ---
Tämä. Tämä on niin hölmö piirre niin valitettavan monessa ihmisessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta