Kirjoittaja Aihe: League of Legends (lyhyesti LoL)  (Luettu 48827 kertaa)

ObD

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #45 : Marraskuu 29, 2012, 12:59:20 »
On sitten tähänkin peliin tullut tartuttua, tosin vielä olen aika nyyppä :D Supporttina on kuitenkin kivaa olla, ja Soraka on paras tällä osin. Sonaa, Luxia ja Ahriakin olen miettinyt, mutta en viitsi tuhlata oikeaa rahaa tähän peliin, joten pitää pelata n. koko ajan saadakseen ne tarvittavat IP:t niihin, huoh. Eikä auta yhtään että myös Miss Fortune houkuttelisi, kun nyt sekin tuli viikon ilmaischampioniksi... On tämä vaikeaa näin aluksi!

Nössödin > All

Se on ainoo champ mitä kukaan ikinä tarvii. En tosin tiiä kuinka viable se on enää nykyää, puoltoist vuotta sit se oli loistava.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #46 : Marraskuu 29, 2012, 14:03:58 »
Nössödin > All

Se on ainoo champ mitä kukaan ikinä tarvii. En tosin tiiä kuinka viable se on enää nykyää, puoltoist vuotta sit se oli loistava.

kassitinta bannailtii draftissa aika usein. en tiiä sitten nykyää miten on asian laita. pelaan blind pickii koska nopeemmin pääsee pelaa mutta verenpaine nousee vaan siellä koska paskat randomit instalockaa

SciSan

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #47 : Marraskuu 29, 2012, 14:11:49 »
Karma - the best support EVER.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #48 : Marraskuu 29, 2012, 14:17:10 »
Karma - the best support EVER.

karma on op. vitun rasittava jos pelaa AP carryna midissä

SciSan

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #49 : Marraskuu 29, 2012, 14:38:21 »
Vitut on OP. Hessut ei vaan osaa pelata sillä/sitä vastaan.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #50 : Marraskuu 29, 2012, 14:41:54 »
Vitut on OP. Hessut ei vaan osaa pelata sillä/sitä vastaan.

ei se mitään. saat anteeks

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #51 : Marraskuu 29, 2012, 16:40:38 »
nojoo mut jos leikki sikseen. olen tässä nyt vähän miettinyt että kun tällä foorumilla tuntuu olevan jonkin verran näitä LoLin pelaajia. alottelijoita ja kokeneempia pelaajia nii voitas joku kerta vähä järjestää jotain pientä pelaamis sessiota porukalla ja neuvoa myös näitä alottelijoita. parannetaan keskenään LoLin communitya. joten jos kiinnostaa joskus vaikka minulta kysellä jotain nii addailkaa HeviMosher. pelaan EUNE. peliä pelannut kait sen vuoden about tai yli. ennen sitä kokemusta dotasta vuoden parin verran. saa kysellä peliin liittyen melkein mitä vain ja vastaan parhaani mukaan ellen ole juuri pelaamassa. en ole itse mikään pro pelaaja enkä myöskään pelaa rankedia mutta pyrin ottamaan aina asioista selvää, tutkin uudet hahmot läpi, katselen muiden pelaajien videoita ja yritän itse sitten. junglaamisesta itse pidän tällä hetkellä eniten ja pyrin aina oppimaan uutta ja kokeilemaan jotain ihan muuta esim graves junglaamista. onnistuu mutta työlästä ja tarvii leashia

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #52 : Marraskuu 29, 2012, 17:57:11 »
nojoo mut jos leikki sikseen. olen tässä nyt vähän miettinyt että kun tällä foorumilla tuntuu olevan jonkin verran näitä LoLin pelaajia. alottelijoita ja kokeneempia pelaajia nii voitas joku kerta vähä järjestää jotain pientä pelaamis sessiota porukalla ja neuvoa myös näitä alottelijoita. parannetaan keskenään LoLin communitya. joten jos kiinnostaa joskus vaikka minulta kysellä jotain nii addailkaa HeviMosher. pelaan EUNE. peliä pelannut kait sen vuoden about tai yli. ennen sitä kokemusta dotasta vuoden parin verran. saa kysellä peliin liittyen melkein mitä vain ja vastaan parhaani mukaan ellen ole juuri pelaamassa. en ole itse mikään pro pelaaja enkä myöskään pelaa rankedia mutta pyrin ottamaan aina asioista selvää, tutkin uudet hahmot läpi, katselen muiden pelaajien videoita ja yritän itse sitten. junglaamisesta itse pidän tällä hetkellä eniten ja pyrin aina oppimaan uutta ja kokeilemaan jotain ihan muuta esim graves junglaamista. onnistuu mutta työlästä ja tarvii leashia
Idea pelaamisesta on ok. Kuhan kaikki innokkaat jaksais ilmottautua :D
Mikset pelaa westilläkin? Siellä ei oo sekavia puolalaisia jotka kieltäytyy puhumasta kaikkien ymmärtämää kieltä.
Muttamutta. westillä käyttis on Yuhwiii ja eunella Tuhwii .  Saapi lisätä jos jaksaa.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #53 : Marraskuu 29, 2012, 18:26:16 »
Idea pelaamisesta on ok. Kuhan kaikki innokkaat jaksais ilmottautua :D
Mikset pelaa westilläkin? Siellä ei oo sekavia puolalaisia jotka kieltäytyy puhumasta kaikkien ymmärtämää kieltä.
Muttamutta. westillä käyttis on Yuhwiii ja eunella Tuhwii .  Saapi lisätä jos jaksaa.

pelaisin westillä mut nää mun irl kaverit pelaa eastil ja ne ei halua maksaa siirtämisestä

EDIT: vitun typot

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #54 : Marraskuu 29, 2012, 19:05:35 »
Liityn LoL kerhoon. Tuomiorovasti nickillä löytääpi west ja east mutta eastille oon siirtynyt taas pelailemaan. Lähinnä jungle / support roolit onnistuu (koska runet). Jonkinlaisen peruskäsityksen saavuttanut siitä miten hommat toimii ja hämähäkki vaistollani tiedän minne puskaan ei kannata mennä naama edellä ;)

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #55 : Marraskuu 29, 2012, 19:27:34 »
Juu, tämäkin löytyy. Vähän liikaaki tulee pelailtuu ku kaveriporukan suosituin ajanviete tällä hetkel sattuu olemaan.
East/West molemmistä löytyy nimel KorvenSoturi, pelipaikkana menee melkein mikä tahansa, paitsi et supoorttina olo on vähän oudompaa...
Runet on mitä on, mut kyl niillä hengissä pysyy ja ihan täys feederi en mielestäni ole, paitti niinä huonoina päivinä jos pahasti käy ;D
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #56 : Marraskuu 29, 2012, 19:30:27 »
feederi en mielestäni ole, paitti niinä huonoina päivinä jos pahasti käy ;D

kaikilla on huonoja päiviä usko vaan :)

SciSan

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #57 : Marraskuu 30, 2012, 15:55:41 »

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #58 : Marraskuu 30, 2012, 16:18:18 »

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #59 : Joulukuu 03, 2012, 11:55:44 »
Liityn minäkin LoL-kerhoon, kunhan kestätte aikamoista noobia. Sorakana sujuu, mutta kun hahmoksi vaihtuu Lux niin Unlimited Newbie Works alkaa kun en tajua pistää oikeita tavaroita, enkä käyttää skillejä oikein. Ehkä vielä joskus kumminkin...! Ja tosiaan, löydyn Eastilta Suiggarina, westiltä minua ei ainakaan vielä löydä, olen jotenkin onnistunut välttämään englannintaidottomia, kurwaa hokevia puolalaisia.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.