Kirjoittaja Aihe: osu!  (Luettu 101004 kertaa)

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
osu!
« : Heinäkuu 30, 2011, 21:11:04 »
En jotenkin vain olevani ainut täältä joka on osu!a pelaillut.

Njooh, jos osu! ei ole tuttu niin en jaksa alkaa selittämään, vaan tässä esimerkkivideo ! Okei, älä kauhistu, toi on luultavasti hardilla ja en mäkään tohon todellakaan pysty. :''D

Keskustelua osu!sta. o/

/edit ainiin oho, tuossa pelin sivu mistä voi latailla ja näin~ http://osu.ppy.sh/

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #1 : Heinäkuu 30, 2011, 22:06:16 »
Ai se on tämä peli. Oon aikasemmin nähny videoita tästä pelistä mutta en oo koskaan tienny mikä peli on kyseessä :'D.

Ensimmäinen asia joka tuli mieleen: Rannerääkkäystä!! Ainakin kyseinen video...

Noh käynpäs lataamassa ja kokeilemassa~.

Edit: Kappalesuositteluja saa antaa~.
Pusi pusi ja cosplay

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #2 : Heinäkuu 30, 2011, 22:17:01 »
Tuota on tullut pelattua jonkin aikaa. Catch the Beatissä menee suht hankalatkin tasot läpi, mutta normi Osu! modea vasta harjoittelen. Easyllä tai Normalilla yleensä pelailen. Ja yleensä joku erittäin mukava sijoitus rankingeissä (Bad applessa sijalla 45469). Tällä hetkellä olen ladannut 665 beatmapiä ja suurin osa on Touhou kappaleita. Taikoa en osaa yhtään pelata, joten normi modea ja catch the beatiä yleensä pelailen.
Rannerääkkäystä!! Ainakin kyseinen video...
Kyllä, täyttä rannerääkkäystä koko tuo normi osu! mode, mutta silti niin mukavaa. Ja tarpeeksi kauan pelattuani pikkusormeni vääntyy luonnottomiin asentoihin.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #3 : Heinäkuu 30, 2011, 22:23:31 »
Joo, ranteenrääkkäystä todellakin, eräs tuttavani sai paljon pelattuaan rasitusvamman että joo. :''D


Jaa että kappalesuosituksia? Näitä voisi tulla melkoinen lista, mutta ainakin nyt lempi touhou biisit nyt kannattaa ladata. (:

Ja totahan voi pelata myös multina, tulee usein parin kaverin kanssa pelattua. :3 Ja jos teillä sattuu olemaan tylsää niin voidaan toki pelailla multina, tosin itsekään en mikää pro ole. :3

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: osu!
« Vastaus #4 : Heinäkuu 30, 2011, 22:30:51 »
Tabletti ownaa!
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #5 : Heinäkuu 30, 2011, 22:37:57 »
Voisi olla juu mukavaa multina tuota vetää. Olen yhdessä kaverini kanssa pelannu tuota multina, mutta kehtaankohan tulla säheltämään muiden nähden... Ärsyttää myös oman käyttäjän nimi.

Ja kappalesuosituksiin heitän tällaiset:
http://osu.ppy.sh/s/21877
http://osu.ppy.sh/s/15964
En tiedä, pitävätkö muut noista, mutta itse pidän kovastikin.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: osu!
« Vastaus #6 : Heinäkuu 30, 2011, 23:03:15 »
Tabletti ownaa!
Ilmeeni kun pallohiiri. Pelata jaksoin sillä kuukauden.

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #7 : Heinäkuu 30, 2011, 23:52:07 »
Kyllähän tuota osu!a on tullut pelailtua, tosin lähinnä CtB:tä, koska olen äärettömän surkea siinä normimoodissa...


無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #8 : Heinäkuu 31, 2011, 00:02:12 »
En ole pelaillut vähään aikaan koska näytönohjain vittuili ja pelaamisesta tuli mahdotonta..... voisi taas ruveta pelaamaan tosin. Multina pelaaminen onnistuu myös, kunhan sietää paskaa internet-yhteyttäni. Eniten on tullut soitettua Made of Fireä.... Touhou-biisien soittaminen on melko vähäistä koska ei oikein ole inspiroinut.... saattaa muuttua tosin.


Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #9 : Heinäkuu 31, 2011, 00:10:47 »
Tuli mieleen, että tekeekö joku omia beatmappeja? Olisi hauska kokeilla jonkun foorumilaisen tekemää. Itse olen yrittänyt mutta en ole saanut kovin hyviä tuloksia, joten en ole viitsinyt laittaa niitä ladattavaksi.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: osu!
« Vastaus #10 : Heinäkuu 31, 2011, 01:33:26 »
Juuri tuon latasin, ja Catch the Beat on oikein kivaa ajanvietettä, joka jopa sujui oikein näppärästi Normalillakin, ja Hardillakin pääsee läpi. Aika nyyppä olen kuitenkin vielä suunnilleen kaikessa, FAQua voisi katsella tarkemmin ennen kuin kysyn täällä tyhmiä kysymyksiä mm. onlinena pelaamisesta.

Tosin en malta olla kysymättä... miten saitte nuo pelaajatiedot tänne forkalle?
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #11 : Heinäkuu 31, 2011, 01:49:30 »
Ilmeeni kun osu! aiheuttaa Blue Screen of Deathin joka kerta, melkein satunnaisessa kohdassa :<. Tää taitaa olla vaikee korjata...
Pusi pusi ja cosplay

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: osu!
« Vastaus #12 : Heinäkuu 31, 2011, 02:00:36 »
Tosin en malta olla kysymättä... miten saitte nuo pelaajatiedot tänne forkalle?
Omalla profiilisivulla näkyy se laatikko, jossa nämä tiedot ovat. Oikealla hiiren namiskalla "Näytä kuva" tms., osoiteriviltä osoite talteen ja se suoralinkityksenä tänne (silloin pelaajatiedot päivittyvät automaattisesti). Mitään yhden nappulan ratkaisua en ainakaan itse viiden minuutin pikatutkiskelun jälkeen havainnut. Lisäksi kannattaa huomata, että jokaisella välilehdellä, osu!:lla, Taikolla ja CtB:llä, on oma laatikkonsa ja osoitteensa.

http://osu.ppy.sh/stat2/tsudo-0.png

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #13 : Heinäkuu 31, 2011, 02:11:25 »
Jahas.... loppuaika jonka olen hereillä kuluu Chiaki Ishikawan Uninstallin parissa..... sen verran tuttu biisi että osaan musiikin mukaan painella hiirtä. Tahtoo top-40 listalle kyseisessä biisissä. Ainoa asia mikä vituttaa on koneen kiintolevyllä olevan vapaan tilan vähyys. <.<

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #14 : Heinäkuu 31, 2011, 03:23:37 »


Itse lähinnä Catch the Beatia pelaan, koska touchpadilla onkin tosi kiva tuota normaalia yrittää.
nyaa saatnan homoperseet nyaa