Kirjoittaja Aihe: osu!  (Luettu 100995 kertaa)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: osu!
« Vastaus #135 : Helmikuu 03, 2014, 14:06:02 »
kinnostaisko kettään moninpelinä pelailla? oma kirjasto vois kaivata jotain päivitystä ja voin hyvinkin tulla 4-tähen peleihin kun enää ei kaikki 5-tähen hardit mene, insaneist puhumattakaan. Aloitttelisin joskus 18:00:sta eteen päin jos vaan muistan nyt vielä. Nooba-san nimellä meikäläisen pelin sit löytää löytää jos ei kavereissa ole.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #136 : Helmikuu 03, 2014, 14:28:40 »
Vois melkein eläköityä normiosusta koska butthurttiuduin tosta uudesta pp systeemistä. Vois tosin aina silloin tällön käydä multia tahkoamassa jos löytyy possea
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

TehNicke

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 21
  • (TYPO Kuningas)
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #137 : Helmikuu 03, 2014, 15:31:15 »
Minä voisin ilmoittautua mukaan, olisikin ihan kiva pelata joskus kunnon porukalla. Löydyn kyseisestä pelistä tällä samalla nimellä.



Ennakkoluulot ovat syöpää ihmis-suhteille.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: osu!
« Vastaus #138 : Helmikuu 03, 2014, 17:12:21 »
En nyt ihan heti pääsekkään kuudeksi koneelle kun tuli muutoksia. Olen kaiketi aikaisintaan puoli seittemältä koneella ja tulen mukaan sit heti kun pääsen.


EDIT: Huone luotu. Lyön salasanaksi josaki vaihees kinkkuananas jos alkaa oleen täyttä.

EDIT 2: hyvät matsit, kiitos kaikille kanssapelaajille ja pistetään joskus uusiks.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: osu!
« Vastaus #139 : Tammikuu 20, 2015, 19:37:12 »
Pelannut joku 3 vuotta ja sit jotku tulee ja pelaa 6kk ja on 5x parempia ku mä. Paska peli(lue: en osaa).

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #140 : Tammikuu 20, 2015, 20:44:22 »
Pelasin joskus osua ja jos alotaisin sen uudestaan niin pitäs taas harjotella enkä jaksa lel.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: osu!
« Vastaus #141 : Tammikuu 21, 2015, 15:34:21 »
Pelasin joskus osua ja jos alotaisin sen uudestaan niin pitäs taas harjotella enkä jaksa lel.

Ite oon aina parempi tauon jälkee (pari kuukautta pelaamatta, 2h totuttelua ja rikon scoreja >_> )

Jengineer

  • Elävä
  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
    • Osu! Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #142 : Kesäkuu 30, 2016, 09:29:21 »
En Ole Nykypäivänä Asiasta 100% Varma Mutta Eikös Ctb Ole Vähiten Pelatuin Pelimuoto Osussa? Pari Vuotta Sitten Se Ainakin Oli, Ja Päinvastoin Standardi Oli Eniten Pelatuin. On Se Nykyäänkin Suosituin :/ . Itse Pidän Silti Ctb:stä Mutta Kyllä Taikokin Sujuu :)


Kijato

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #143 : Kesäkuu 30, 2016, 15:37:46 »
Mitä onko tästäkin lanka mitä en oo huomannu. Vietän ihan liikaa aikaa Osussa... (2 tuhlattua elinvuotta ja 104 tuntia)
Tosin takapakkia tuli about 7kk sitten ku koko peli päätti tuhota ittensä, enkä mitään asetuksia muistanut nii piti opetella kaikki alusta. Jees.

Jengineer

  • Elävä
  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
    • Osu! Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #144 : Heinäkuu 02, 2016, 03:48:14 »
Mitä onko tästäkin lanka mitä en oo huomannu. Vietän ihan liikaa aikaa Osussa... (2 tuhlattua elinvuotta ja 104 tuntia)
Tosin takapakkia tuli about 7kk sitten ku koko peli päätti tuhota ittensä, enkä mitään asetuksia muistanut nii piti opetella kaikki alusta. Jees.
No Osu! on (ainakin itselleni) Sellainen peli johon on "kiva" tulla takaisin aina silloin tällöin. Ctb:n lopetin vähän aikaa sitten koska kyllästys... Mutta nyt Osu!:on taas mukava pelata kun on tullut tutustuttua taikoon.

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: osu!
« Vastaus #145 : Tammikuu 06, 2017, 04:19:05 »
Enpä ole osu!:a pelannut kauheasti kyllä viimeaikoina.
Tiedä millä apinan raivolla sitä jaksoin kans hakata niin paljon. Ymmärrän melkeen paremmin runescape autismini kuin ympyröiden klikkailun.