Kirjoittaja Aihe: osu!  (Luettu 104028 kertaa)

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #45 : Syyskuu 21, 2011, 16:06:21 »
^I know that feel bro.



Aina tosin en jaksa easylla edes pelata loppuun, jos kappale on liian hidas tuntuu siltä kuin hiiri olisi tahmea...

Anakichi

  • Vieras
Vs: osu!
« Vastaus #46 : Syyskuu 21, 2011, 16:08:10 »
^I know that feel bro.



Aina tosin en jaksa easylla edes pelata loppuun, jos kappale on liian hidas tuntuu siltä kuin hiiri olisi tahmea...

true dat.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: osu!
« Vastaus #47 : Lokakuu 15, 2011, 11:13:34 »
Tänään aamulla aloin ihmettelemään, että kuinka hyvä se B-tulos oikeesti on?
Siis oikeesti WTF?!
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #48 : Lokakuu 15, 2011, 12:07:50 »
Tänään aamulla aloin ihmettelemään, että kuinka hyvä se B-tulos oikeesti on?
Siis oikeesti WTF?!
Johtuu luultavasti tuosta kun tuossa B-tuloksessa on pidempi combo. Se vaikuttaa yleensä aika paljonkin.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: osu!
« Vastaus #49 : Lokakuu 26, 2011, 11:46:43 »
Alan vihdoinkin oppiimaan tätä peliä... insaneeen on kyllä vielä matkaa...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #50 : Lokakuu 31, 2011, 12:52:19 »
Jahas.... tuli äsken vedettyä Chiaki Ishikawan Uninstallista D-rankki Hardilla. Oli kyllä yllättävän helppo, mutta se saattoi auttaa että osaan kyseisen biisin rytmin ulkoa. Saatte kuvan kunhan pääsen kotiin ja myös replayn jos joku haluaa nähdä miten se meni. Nyt voisin yrittää jatkaa Hardilla pelaamista tai sitten yrittää saada 100% mahdollisimman monesta biisistä.

Anakichi

  • Vieras
Vs: osu!
« Vastaus #51 : Lokakuu 31, 2011, 16:20:23 »
joudun asentelemaan kaikki biisit uudelleen jos saan uuden koneen.... minulla on kamala kilpailuhalu tässä pelissä, sinänsä ärsyttää eniten ehkä itteäni

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: osu!
« Vastaus #52 : Lokakuu 31, 2011, 16:23:16 »
joudun asentelemaan kaikki biisit uudelleen jos saan uuden koneen.... minulla on kamala kilpailuhalu tässä pelissä, sinänsä ärsyttää eniten ehkä itteäni
Kopioi kaikki tiedostot vanhan koneen songs-kansiosta muistitikulle, ja siirrä ne uuden tietokoneen songs-kansioon. Kansio löytyy polusta C:\Program Files\osu!\Songs, tai C:\Program Files (x86)\osu!\Songs jos järjestelmäsi on 64-bittinen.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #53 : Marraskuu 01, 2011, 12:19:47 »
wat is this madness? Pääsin läpi Love-coloured Master Sparkin vaikeusasteella Love Sign - Master Spark (eli kyseisessä biisissä Hard), Draw the Linen Hardilla ja sain melko monesta biisistä rankiksi joko S:n tai SS:n. Ihmeellistä miten hyvin pärjään täällä koulun koneluokassa, koska käteni ei ole missään maailman parhaassa asennossa kun pelaan täällä. Käsi tärisee nyt aivan helvetisti, mutta se saattaa johtua siitä että keskityin kovasti ja kättä täytyi liikuttaa melko nopeasti.

EDIT: No nyt on vedetty Bad Applen saksankielinen versio Hardilla.

Anakichi

  • Vieras
Vs: osu!
« Vastaus #54 : Marraskuu 01, 2011, 16:58:35 »
osu jäänyt vähemmälle koska inspis tuli lomalta :3

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: osu!
« Vastaus #55 : Marraskuu 01, 2011, 18:55:34 »
Kiinnostaisiko ketään vetästä EASY MODILLA, tämä kappale netin välityksellä? Itse pääsen modia käyttäen just jas just läpi, toki moditonkin voisi mennä läpi, jos vaan ei mokais yhesssä kohtaa... ajoitus olisi tälle viikolle, kun peliä pistäisin käyntiin...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #56 : Marraskuu 02, 2011, 12:08:43 »
Wait, what the fuck did I just do?

Miten ihmeessä voin saada Hardilla A-rankin? Mitäköhän sieniä sitä tuli aamupalalla vedettyä.... nyt vituttaa kun en ollut kirjautuneena sisään kun tein tuon. Replayn saatte jossain vaiheessa kun jaksan nauhoittaa sen. osu!:n replayt kun on vähän vaikeata saada teille muille näkymään muuten kuin nauhoittamalla.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: osu!
« Vastaus #57 : Marraskuu 02, 2011, 18:48:15 »


Miten ihmeessä voin saada Hardilla A-rankin? Mitäköhän sieniä sitä tuli aamupalalla vedettyä....

Arvaappas mun ilmeeni, kun aamulla unisena kokeilin ekana jotain biisiä, mitä en ollut ees kokeillu , pistän HardRockin 3 tähden takia päälle ja pelaan sen loppuun.... O__O ..... 100%?!!!!!!!! Just joo Danzai Yamaxanadussa Easyssä korkein on jotain 97% ja pelannu niin monta kertaa, että rytmi on veressä. sijoitus oli kuitenkin jotain 8XX , eli spinnerit pitäisi vielä raiskata oikeen kunnolla, mutta siihen ei normaali ihminen kyllä kykene. Varmaankin kaikilla modeilla vois mennä, Hiddeniä lukuunottamatta.

nyt vituttaa kun en ollut kirjautuneena sisään kun tein tuon.
Statsien kusetusta? Joo ite kans offlinella pelailin päivä sen jälkeen ku olit lähteny meiltä sillo ni vedin tietysti silloin todella vaikealta tuntuneen kappaleesta S:n ja kirosin sit sitä, kun siinä S:n vieressä komeilee oman nickin sijasta tyhjää...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #58 : Marraskuu 02, 2011, 19:44:21 »
nyt vituttaa kun en ollut kirjautuneena sisään kun tein tuon.
Statsien kusetusta? Joo ite kans offlinella pelailin päivä sen jälkeen ku olit lähteny meiltä sillo ni vedin tietysti silloin todella vaikealta tuntuneen kappaleesta S:n ja kirosin sit sitä, kun siinä S:n vieressä komeilee oman nickin sijasta tyhjää...

Ei sentään statsien kusetusta. Koulun koneet eivät vain jostain syystä anna minun kirjautua sisään.

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #59 : Marraskuu 04, 2011, 17:34:06 »
Moninpelissä pystyssä huone, kaikki kynnelle kykenevät mukaan kun vielä jaksetaan pelailla!

Huone on Partysauna, salasanana kameli.


E:Huone kiinni.