Gensokyo > Omat teokset

Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä

(1/35) > >>

MKtsudo:
Lyhyestä virsi kaunis: Bad Apple.

Eikö olisi mahtavaa luoda (ainakin suomalaista) Touhou-historiaa ja kerätä kasaan jokainen tässä videossa oleva hahmo cossattavaksi ja sitten kuvata ja näytellä uudelleen tuo video? Olisi se.

Tässä aiheessa saa siis keskustella aiheesta, kysellä minulta teknisiä tietoja, purnata ajankohdan ja kuvauspaikan suhteen, tapella kenellekin menevistä hahmoista jii än ee jii än ee. Alustavasti silti olen ajatellut tätä ensi syksylle, jotta jokaisella olisi aikaa asuja tehdä ja jotta saadaan syksyn lehtiä kuvaan, koska ainakin Momiji/Sanae-siirtymä sitä kaipaisi. Paikkana varmaankin jokin valmis tapahtuma tai kokoontuminen, jonka edeltävälle päivälle tämä kuvaaminen jätettäisiin; loppujen lopuksi en ole täysin realistinen, saadaanko vajaata neljäminuuttista videota kuvattua päivässä, mutta kuten oletettua, suunnitteluasteella kaikki on vielä auki. Se ainakin on varmaa, että itse tämän tulen sitten editoimaan aikanaan.

Ja sitten se hauskin osuus näin aluksi, eli saatte alkaa tapella ja varata mieluisia asuja/hahmoja itsellenne. Jokaisella hahmolla on tietysti videossa oma ruutuaikansa, joten omien halujen mukaan kannattaa tämäkin asia huomioida. Minä päivittelen sitten listaa tähän ekaan viestiin sitä mukaan, kun hahmoja saadaan lukkoon lyötyä.

HahmoVaraus        HahmoVaraus        ReimuReimaMarisaLumityttöPatchouliyuki_tearsRemiliaLattianpesuaineSakuyaZchiluFlandreYoumu-TuhwiYuyukoyuki_tearsKomachiMiyukiSikieikiReimaMokouNormaalilapsiKeineSkwrlEx-Keine-TuhwiEirinyuki_tearsKaguyaAnakichiLunasaendelinaMerlinLyricaChu-boyChenMiuRanMiyukiTewinukkesyndroomaReisenLattianpesuaineMomijiArchaleornSanaeHazuHinaendelinaKanakoMKtsudoSuwakoMiyukiYukariyuki_tearsTenshiAyaReimaSuikaLattianpesuaineAlicenukkesyndroomaNitoriZchiluYuukanukkesyndroomaEllyJanra? (Lattianpesuaine)PC-98-MarisaLumityttöPC-98-ReimuReyio

Miyuki:
Voiko olla useampi hahmo jos on useampi asu? :3

Jos näin, niin vien Komachin, Ranin ja Ranin. Jos nein, niin vien Komachin.

MKtsudo:
Voihan useammankin ottaa, koska ei sillä tässä yhteydessä ole mitään väliä, kun ei ne samaan aikaan ole näkyvillä edes. =P

Ja sama tosiaan muillekin, saa useammankin hahmon ottaa itselleen, varsinkin kun listasta yli puolet asuista jollakulla valmiina jo on.

Miyuki:

--- Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Marraskuu 04, 2011, 18:24:36 ---Voiko olla useampi hahmo jos on useampi asu? :3

Jos näin, niin vien Komachin, Ranin ja Ranin. Jos nein, niin vien Komachin.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä vittua mä oon vedellyt?
Toisen Ranin oli tarkoitus olla Aya.

Anakichi:
jos saa varata niin olen khuspää ja nopeat syö hitaat periaatteella

flandre ja marisa

jos siis sopii ~

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta