Kirjoittaja Aihe: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä  (Luettu 108712 kertaa)

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #15 : Marraskuu 04, 2011, 23:02:41 »
Taidanpa ny varata kuitenkin Alicen ja Yuukan :-----D nojaa onha täs aikaa korjaillakki niitä

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #16 : Marraskuu 05, 2011, 00:16:20 »
Jos minä sen Mokoun varaisin kun asu kumminkin kotoa löytyy valmiina. Tosin jos Janra suunnittelee sitä jo tekevänsä ja ehti kerran varata ennen minua niin sitten ei voi mitään :P
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #17 : Marraskuu 05, 2011, 00:42:05 »
Tämän takia tavallaan sivuutinkin jo aloitusviestissä sitä, että tiettyjen hahmojen kohdalla joudutaan väkisinkin tekemään kompromisseja asun omistajien kanssa, ja tietyssä vaiheessa varmasti vielä tappelemaankin. ^^'

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #18 : Marraskuu 05, 2011, 01:08:06 »
Jos minä sen Mokoun varaisin kun asu kumminkin kotoa löytyy valmiina. Tosin jos Janra suunnittelee sitä jo tekevänsä ja ehti kerran varata ennen minua niin sitten ei voi mitään :P
Noh, voit kyllä ottaa sen kun et näköjään ketään muuta ole vetämässä.

Itseä rupesi nyt tosin kiinnostamaan Patchouli... Jälleen kerran, voin antaa jonkun muun vetää sen jos todellakin haluaa.
Pusi pusi ja cosplay

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #19 : Marraskuu 05, 2011, 11:37:16 »
riippuu mulloin tää tehää.. no mul on reisen ja suikaan kankaat ja sarvet... saisin sen tehtyy... tosin peruukki uupuu... viellä.
joten heitä mulle ainakin reisen ja alustavasti Suika

Zchilu

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #20 : Marraskuu 05, 2011, 14:32:58 »
Voisin ainakin Nitorin varata, kun sitä ei varmaan kellään ole : D
Sakuyaa vielä parantelen, mutta kun tässä kuitenkin on aikaa ennen kuin tämä toteutetaan, niin kerkeen sen varmasti kyllä tehä. Et vois sen senkin nyt sitten varata.

LENK

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #21 : Marraskuu 05, 2011, 14:55:46 »
Suwakon lisäksi voisin kylläkin ottaa myös Classic-Reimu~ >w<

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #22 : Marraskuu 05, 2011, 15:07:41 »
Suwakon lisäksi voisin kylläkin ottaa myös Classic-Reimu~ >w<
Eli mulle sitten jäisi Classic-Marisa? =3

EDIT// Mutta jätän Marisan silti avoimeksi ja väännän sen sitten itse vasta myöhemmin, jollei ketään muuta halukasta tosiaan löydy.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #23 : Marraskuu 05, 2011, 17:06:52 »
Ensi syksylle? Siinä tapauksessa ehtisin vääntää Mystyn loppuun ja tehdä tätä varten jonkin puvun. Olisi kyllä mahtavaa osallistua!
...Taidanpa varata Keinen itselleni, kun olen hänen puvustaan jo jonkin aikaa haaveillut~
Tuo peruukki tulee kyllä tappamaan minut, mutta hällä väliä. Pääsenpä ainakin vääntämään tuon ihanan eväsrasiahatun!
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #24 : Marraskuu 06, 2011, 13:16:11 »
Minulla olisi tarjolla jotain muuta kuin puku ja roolisuoritus. Tiedä sitten, käykö tätä yhdistäminen Tsudon hankkeeseen, mutta tulkoon mainituksi.

Tein viime syksynä pöytälaatikkoon Alstroemeria Recordsin laulusta englannin- ja suomenkielisiä raakakäännöksiä vertaillen - japania kun en juuri osaa - vapaan suomennoksen, joka soveltuu laulettavaksi.

Tänä syksynä Janra pyynnöstäni tutki tekstini (tuhannet kiitokset!) ja kirjoitti minulle selvityksen kohdista, joissa olen mennyt ristiin alkuperäisen kanssa. Kypsyttelen parhaillaan ajatuksia ja odotan sopivan rauhallista hetkeä tai innonpuuskaa tehdäkseni oikeasti valmista.

(Toisaalta tykkään myös korjaamattomasta versiosta; vaikka siinä on venytettyjä tulkintoja ja suoranaisia virheitä, niin se on sinänsä käypä runo, joka vain kertoo hieman toisenlaisesta mielentilasta, ehkä suomalaisemmasta, kuin Alstroemerian Harukan kirjoittama sanoitus.)

***

Suomennokseni alkurivit, joihin ei ole tarkoitus tehdä ainakaan suuria muutoksia:

Vaikka aika virtaa, ei tahdon hukanneella ole muuta kuin tämä päättymätön piirileikki.
Sydämeni irroten karkaa sisältäni, itse sitä huomaa en - entä sitten?
Liikkumaan en pysty, ja silti tuntuu niinkuin ajan säröilleen syöverit mut niellä haluaisi.
Ympäriltäni kaikki kadonnut on, minä minä olen vain, eikä ole muuta.
Uneksunkohan? Enkö mitään nähnytkään? Sanat ovat turhia, miksi enää puhua?
Suruunkin oon väsynyt, kunpa voisin olla vain aivan ilman tunteita, hyviä tai pahoja...


Linkki Treemun käännökseen, jota ilman tuskin olisin koko hommasta innostunut (paljon kiitoksia Treemullekin, jos hän tätä lukee):

http://www.youtube.com/user/treemu#p/u/30/lMFWP3imlzY

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #25 : Marraskuu 06, 2011, 13:55:54 »
Kuules, tuokaan ei olisi lainkaan hassumpi ajatus. Vaikka pääteos pitäisikin julkaista alkuperäisellä kappaleella jo pelkän laajemman katsojakunnan takia (herp), suomenkielellä lauletunkin version saa ilman muuta tehdä. Parempaa musiikkivideotahan kappaleelle ei olisi.

Ainoa ongelma lieneet vaan löytää sitten se esittäjä kappaleelle.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #26 : Marraskuu 06, 2011, 14:20:00 »
Kuules, tuokaan ei olisi lainkaan hassumpi ajatus. Vaikka pääteos pitäisikin julkaista alkuperäisellä kappaleella jo pelkän laajemman katsojakunnan takia (herp), suomenkielellä lauletunkin version saa ilman muuta tehdä. Parempaa musiikkivideotahan kappaleelle ei olisi.

Ainoa ongelma lieneet vaan löytää sitten se esittäjä kappaleelle.

minä voisin uskaltautua laulamaan...

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #27 : Marraskuu 06, 2011, 14:28:07 »
Kuules, tuokaan ei olisi lainkaan hassumpi ajatus. Vaikka pääteos pitäisikin julkaista alkuperäisellä kappaleella jo pelkän laajemman katsojakunnan takia (herp), suomenkielellä lauletunkin version saa ilman muuta tehdä. Parempaa musiikkivideotahan kappaleelle ei olisi.

Ainoa ongelma lieneet vaan löytää sitten se esittäjä kappaleelle.
Ehkä punakone laulaa taas.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #28 : Marraskuu 06, 2011, 14:40:50 »
Kuules, tuokaan ei olisi lainkaan hassumpi ajatus. Vaikka pääteos pitäisikin julkaista alkuperäisellä kappaleella jo pelkän laajemman katsojakunnan takia (herp), suomenkielellä lauletunkin version saa ilman muuta tehdä. Parempaa musiikkivideotahan kappaleelle ei olisi.

Ainoa ongelma lieneet vaan löytää sitten se esittäjä kappaleelle.

Minä voisin vaikka laulaa sen, jos ei ketään muuta löydy.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #29 : Marraskuu 06, 2011, 14:59:46 »
Minulla on tiedossa yksi musiikkia harrastava suomalainen fani, joka on ollut kiinnostunut. Pienen kuoron esityskin on minun puolestani aivan mahdollinen.