Kirjoittaja Aihe: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä  (Luettu 108650 kertaa)

Dodgeball

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 45
  • Mima Sama
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #60 : Marraskuu 25, 2011, 00:27:30 »
Kiinalaiset teki tän tyylisen videon joku vuosi sitten.

linkki: http://www.youtube.com/watch?v=i4XYGB5TiGU

Kaikki oli Dalianin teknillisen yliopiston oppilaita.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #61 : Marraskuu 25, 2011, 20:14:16 »
Oho, tuota en ollutkaan aiemmin nähyt. Oli ihan hyvin tehty, mutta kuvaajan hoilaus huvitti ja ärsytti yhtä aikaa...
Niin, ja Anakichin laulu oli mukavan kuuloista~

-Tuhwi, tulin tässä miettineeksi, että ethän ole kirahvi tai muutenkaan jättiläinen? Olisi näet aika outoa ja koomista, jos Keine olisi puoli päätä EXäänsä lyhempi :P Olen itse jotain 163cm pitkä, tai siis pätkä ^^'
Voitaisi myös miettiä peruukkitilausta niin, että saataisi samanlaiset tai ainakin -sävyiset peruukit, miltä kuulostaa?
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #62 : Marraskuu 26, 2011, 19:07:02 »
-Tuhwi, tulin tässä miettineeksi, että ethän ole kirahvi tai muutenkaan jättiläinen? Olisi näet aika outoa ja koomista, jos Keine olisi puoli päätä EXäänsä lyhempi :P Olen itse jotain 163cm pitkä, tai siis pätkä ^^'
Voitaisi myös miettiä peruukkitilausta niin, että saataisi samanlaiset tai ainakin -sävyiset peruukit, miltä kuulostaa?

Joo en ole mikään kirahvi todellakaan. Viime mittauksissa olin noin 162 cm.
 Ja tuosta peruukki tilauksesta. Ei sitten kannata mitään erityiskallista tai epämääräsiltä sivuilta kun mun äiskä on aikamoinen natsi tollasten tilausten suhteen..  Muuten kuulostaa hyvälle :3

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #63 : Marraskuu 26, 2011, 20:41:28 »
Hyvä juttu!
En minä peruukin hankinnassa nyt mitään epämääräisiä tai erityiskalliita sivustoja nyt oikein suosisikaan, kun on opiskelijabudjetti... Ebaystä ostin tähän mennessä ensimmäisen peruukkini ja ihan hyvin toimi hommat. Tätä voidaan kuitenkin vaikka miettiä lisää sitten joskus lähempänä ensi syksyä kun se on hieman ajankohtaisempaa :3 Tai postaataan vaikka ideoita tuonne cosplaysuunnitteluketjuun, jos tulee äkillinen inspiraatio.
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #64 : Marraskuu 26, 2011, 22:53:45 »
Hyvä juttu!
En minä peruukin hankinnassa nyt mitään epämääräisiä tai erityiskalliita sivustoja nyt oikein suosisikaan, kun on opiskelijabudjetti... Ebaystä ostin tähän mennessä ensimmäisen peruukkini ja ihan hyvin toimi hommat. Tätä voidaan kuitenkin vaikka miettiä lisää sitten joskus lähempänä ensi syksyä kun se on hieman ajankohtaisempaa :3 Tai postaataan vaikka ideoita tuonne cosplaysuunnitteluketjuun, jos tulee äkillinen inspiraatio.

No sepä hyvä.
Ja en olisi varannut tuota ex-keineä, jollei mulla olis ollu sellasta muistikuvaa et olisit noin mun pituinen. Tai ainakin vaikutat kovin paljon siltä.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #65 : Marraskuu 27, 2011, 12:47:03 »
kuvattaisiinko tämä sitten "orl" versiona vai muokattaisinko vaan ihmiset koneella niin että tulos olisi alkuperäistä bad applea jäljittelevä varjoilla toteutettu hommeli?

LENK

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #66 : Marraskuu 27, 2011, 13:22:07 »
Tenshi on jätetty vapaaksi..joten.
pistäppä minut myös tenshin kohalle =3

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #67 : Marraskuu 27, 2011, 15:16:33 »
Kiinalaiset teki tän tyylisen videon joku vuosi sitten.

linkki: http://www.youtube.com/watch?v=i4XYGB5TiGU

Kaikki oli Dalianin teknillisen yliopiston oppilaita.
Jups, tämän olin itsekin ehtinyt jo nähdä, mutta jotta saadaan vedettyä se eeppisyys mukaan, pelkän hahmojen yhteen kasaamisen sijaan...
kuvattaisiinko tämä sitten "orl" versiona vai muokattaisinko vaan ihmiset koneella niin että tulos olisi alkuperäistä bad applea jäljittelevä varjoilla toteutettu hommeli?
...tämä projekti toteutetaan kyllä ihan koko lavastetussa väriloistossaan.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #68 : Joulukuu 02, 2011, 18:31:10 »
^jippiii<3 pääsee päivittämään punaiset piilarit flandreen

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #69 : Tammikuu 22, 2012, 13:19:23 »
Saavun nähtävästi hieman myöhässä paikalle.
Olisin kiinnostunut Lunasasta ja Hinasta.

Ja laulusta. Mutta se asia on varmaankin päätetty jo.

Ja Anakichi, ois kiva kuulla toi laulettuna oikeelta korkeudelta. :]

Btw
Spoiler (click to show/hide)
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #70 : Tammikuu 22, 2012, 13:26:13 »
....Kaipa minekin voisin uskaltutuun lähteen mukaan.... Reimuna, jos mahdollista ö3ö''

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #71 : Tammikuu 22, 2012, 17:38:23 »
Onnittelut, olette mukana (enemmän rakkautta niille Prismrivereille muutenkin prkl~). Ja endelina, lohdutuksena voin ihan sanoa kyllä, että laulu/laulaja on edelleen auki, koska alkuperäinen versio laulusta on kuitenkin se virallinen versio tähän projektiin (koska tavoittelen suuruudenhullun elkein kansainvälistä näkyvyyttä), eikä siis ikävä kyllä omalla listallani ykkösprioriteetti. =3

Reio

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #72 : Tammikuu 22, 2012, 20:23:01 »
Voisin olla mahdollisesti tuo klassinen Reimu, jos käy..

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #73 : Tammikuu 22, 2012, 22:48:22 »
Kun kerran porukkaa on löytynyt jo aika lailla (jejj~), niin kannattaisiko meidän alkaa suunnitella jo jotain alustavaa kuvaamisaikaa? Itse kun sijaitsen niin kaukana teistä muista, niin olisi mukavaa, jos tämä projekti voitaisi ainakin osittain yhdistää johonkin coniin tai miittiin. Tällöin turhaa junassa istumista ja rahan tuhlaantumista tulisi minulle huomattavasti vähemmän kuin jos kuvaushommat olisivat joskus ihan kaikesta muusta erillään.

Niin, ja jonkinmoinen deadline saattaisi motivoida myös itse cossin aloittamiseen. Tällä hetkellä Keine on vasta ideatasolla...
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #74 : Tammikuu 23, 2012, 00:10:09 »
Kun kerran porukkaa on löytynyt jo aika lailla (jejj~), niin kannattaisiko meidän alkaa suunnitella jo jotain alustavaa kuvaamisaikaa? Itse kun sijaitsen niin kaukana teistä muista, niin olisi mukavaa, jos tämä projekti voitaisi ainakin osittain yhdistää johonkin coniin tai miittiin. Tällöin turhaa junassa istumista ja rahan tuhlaantumista tulisi minulle huomattavasti vähemmän kuin jos kuvaushommat olisivat joskus ihan kaikesta muusta erillään.

Niin, ja jonkinmoinen deadline saattaisi motivoida myös itse cossin aloittamiseen. Tällä hetkellä Keine on vasta ideatasolla...
Suoraan asiaan siis.

Jos kaiken aikoo kuvata yhdellä kertaa, tarvitaan siihen nyt luonnollisesti hieman enemmän aikaa (yhden viiden sekunnin ottoon kuluvan ajan laitan mieluummin yläkanttiin kuin että aikataulut menisivät pieleen ja tulisi lopulta kiire). Tietysti coneihin nyt kerääntyy suurin osa ihmisistä, jolloin se olisi loogisin tilaisuus kuvata ainakin suurin osa, mutta korostan sitäkin, että kaikkien ei samaan aikaan läsnä ole pakko olla, koska vaikka videon kryptisyys mahdollistaisi yhdellä otolla kuvaamisen kikkailun kautta, en sitä kyllä aivan heti aikeissa ole kokeilla (nimim. yhdellä otolla aiemminkin kuvannut).

Kesällä silti luonnon jo hieman kaunistuttua pystyisi kuvaamisen aloittamaan (ja asuja jo siihen mennessä tekemään), joten lyödään ensimmäinen kuvausajankohta vaikkapa Desuconiin (8.-10.6 Lahdessa). Tähän lankaan voi alkaa kukin ilmoitella sitten, uskooko tällöin jo pystyvänsä kameran edessä pyörimään, ja niille joille tämä ei sovi, yritetään tähdätä Animeconiin (14.-15.7 Kuopiossa). Momiji, Sanae, Hina, Kanako ja Suwako (ja miksei myös Yuuka ja Ellykin) pyritään nyt kuvaamaan kuitenkin syksyllä, joten jos Traconin aikaan alkaisi jo puista lehdet putoilla, voisi nämä hahmot tähdätä sinne. Ja jos yuki_tearsilla tai Tuhwilla on esittää kirsikkapuita ja kuvausajankohtaa nyt kevääksi, voi niitä heitellä mulle nyt joko yksärin tai mesen kautta. Muiden hahmojen kuvausajankohdalla nyt ei liene suurta väliä ja -paikka määräytyy pitkälti tarjolla olevien mahdollisuuksien mukaan. Suurempi ongelma on tietysti sovittaa yhteen samaan aikaan videossa esiintyvien hahmojen kuvaaminen, joita ovat nyt ainakin:
  • Youmu & Yuyuko
  • Keine & Ex-Keine
  • Eirin & Kaguya
  • Prismriverit
  • Chen, Ran, Tewi & Reisen
  • Kanako & Suwako
  • Yukari & Tenshi
  • Classic-Marisa & Classic-Reimu
Näitä hahmoja cossivien kohdalla siis toivottavasti löytyisi yhteinen hetki ottaa kohtaus purkkiin, kyllä minä sitten tulen kuvaajana perässä. Ja sitten on iso lista hahmoja, joiden kohdalla pitäisi soveltaa lavastuksen yms. kanssa (esim. Komachi, joka tarttee kivan paatin, ja Nitori, jonka pitäisi hypätä järveen), mutta näidenkin kohdalla mielelläni kyllä kuulen mielipiteitä asianomaisilta henkilöiltä.

Jos on kysyttävää, saa kysyä vapaasti. Minäkin varmasti jotain jätän huomioimatta kuitenkin.