Kirjoittaja Aihe: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä  (Luettu 108669 kertaa)

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #135 : Maaliskuu 30, 2013, 20:33:15 »
okei, fuck this.

oon vaan kaguya.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #136 : Huhtikuu 01, 2013, 14:26:30 »
Jooossss Lyrica on vielä vapahana, niin vooisin sen ottaa. Tosin pitäis tietää että millon suurinpiirtein tää kuvattais? Ku ei oo tota cossia, mut voisin sen tehä tässä jossain vaiheessa, riippuen millon tää on..
Lyhyesti: Sitten kun asusi on valmis. Pitkästi: Tämä ja tämä ilmaisevat asian mielestäni riittävän osuvasti edelleen. Ulkokohtaukset joka tapauksessa venyvät ensi kesälle (jolloin minulla ehkä on aikaa tätä organisoida 24/7, jee) ja syksylle, koska talvella kuvaaminen on homoa.

Täsmennyksenä silti ainakin sulle sun hahmoosi liittyen, ajankohtana tulee aika varmasti olemaan conitapahtuma x, jossa kaikki Prismriverit saisi kerralla shootattua. Onko se sitten tämän vuoden puolella on toinen asia.


Lumityttö, Marisan kuvaamisesta tulee kyllä kuvauspaikan suhteen varmasti hauskaa :3 /ironia
Ana, oot sä edelleen luottohenkilöni monessa hahmossa tähän projektiin.

Ja Suige, kun asiasta oli puhetta Kupliissa, mikä tilanne sulla tosiaan on Mokoun kanssa?

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #137 : Huhtikuu 01, 2013, 20:33:01 »
Jooossss Lyrica on vielä vapahana, niin vooisin sen ottaa. Tosin pitäis tietää että millon suurinpiirtein tää kuvattais? Ku ei oo tota cossia, mut voisin sen tehä tässä jossain vaiheessa, riippuen millon tää on..
Lyhyesti: Sitten kun asusi on valmis. Pitkästi: Tämä ja tämä ilmaisevat asian mielestäni riittävän osuvasti edelleen. Ulkokohtaukset joka tapauksessa venyvät ensi kesälle (jolloin minulla ehkä on aikaa tätä organisoida 24/7, jee) ja syksylle, koska talvella kuvaaminen on homoa.

Täsmennyksenä silti ainakin sulle sun hahmoosi liittyen, ajankohtana tulee aika varmasti olemaan conitapahtuma x, jossa kaikki Prismriverit saisi kerralla shootattua. Onko se sitten tämän vuoden puolella on toinen asia.


Lumityttö, Marisan kuvaamisesta tulee kyllä kuvauspaikan suhteen varmasti hauskaa :3 /ironia
Ana, oot sä edelleen luottohenkilöni monessa hahmossa tähän projektiin.

Ja Suige, kun asiasta oli puhetta Kupliissa, mikä tilanne sulla tosiaan on Mokoun kanssa?

pidetään mielessä.

katts vaan kun oltiin tikkana nappaamassa pois niitä rooleja :p

Nekofreak

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 3
  • Nyaa~
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #138 : Huhtikuu 01, 2013, 20:48:16 »
Aivan ihana idea, Bad Apple on niin paras xD
:33

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #139 : Huhtikuu 01, 2013, 20:57:51 »
katts vaan kun oltiin tikkana nappaamassa pois niitä rooleja :p
Eihän mulla olisi sellaiseen edes varaa, mutta jos ketään muita ei Flandrea ja Tenshiä tule itselleen vaatimaan, takaisin ne itsellesi tulet aika helposti saamaan ;P
Flandren siipiin kyllä liittyen fantasioin ajatuksesta, että niissä olisi led-valot, jotka sitten videolla valot sammuttaessa jäisivät vain hohtamaan pimeässä valaisten lievästä alaviistosta Flandren murhanhimoisen hymyn. Eri asia sitten, saanko todellakin tähän projektiin mukaan sellaiset muuten kuin itse tekemällä...

Kunhan et Kaguyasta hyvä ihminen luovu, sun asusi on ainakin liian nätti, jotta sen voisi korvata jollakulla muulla <:

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #140 : Huhtikuu 02, 2013, 00:15:40 »
Ja Suige, kun asiasta oli puhetta Kupliissa, mikä tilanne sulla tosiaan on Mokoun kanssa?

Mokou on vapaasti otettavissa, peruukki on käytetty toiseen cossiin ja en ole varmaan pitkiin aikoihin cossia uudelleen tekemässä mihinkään.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #141 : Huhtikuu 02, 2013, 00:27:54 »
Jeespoks, ihan mieluusti silti nämä asiat vielä varmistan. Muutama epävarmalta (tai foorumilta jo poistuneelta) vaikuttava henkilö vielä listalla notkuu, mutta päivittelen informaatiolla tilanteesta sitä mukaan kuin sitä korviini kantautuu.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #142 : Huhtikuu 02, 2013, 08:39:02 »
Onko Mokou siis vapaa? o3o Itse kun olen tekemässä hänen cossiaan vielä tämän vuoden puolella/ensi vuoden alussa, niin.... Kiinnostaisi.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #143 : Huhtikuu 02, 2013, 10:00:56 »

Flandren siipiin kyllä liittyen fantasioin ajatuksesta, että niissä olisi led-valot, jotka sitten videolla valot sammuttaessa jäisivät vain hohtamaan pimeässä valaisten lievästä alaviistosta Flandren murhanhimoisen hymyn. Eri asia sitten, saanko todellakin tähän projektiin mukaan sellaiset muuten kuin itse tekemällä...

Kunhan et Kaguyasta hyvä ihminen luovu, sun asusi on ainakin liian nätti, jotta sen voisi korvata jollakulla muulla <:

itelläkin ollut ledvalo-viritelmäsuunnitelma, eli toimii. ja voin minä sinulla varalla flandre olla. ja ei, kaguyasta en luovu, pakko se määrä kangasta on jonnekin vielä saada tungettua.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #144 : Huhtikuu 02, 2013, 10:36:10 »
Onko Mokou siis vapaa? o3o Itse kun olen tekemässä hänen cossiaan vielä tämän vuoden puolella/ensi vuoden alussa, niin.... Kiinnostaisi.
Teoriassa kyllä. Saman hahmon ottamisesta on kulissien takana coneissa puhunut silti Normaalilapsikin, joten jätän kyllä lopullisen Moksun nimitämisen vielä auki, ettei synny turhaa draamulia.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #145 : Huhtikuu 02, 2013, 10:39:40 »
Otas multa toi 98-pc marisa vittuun ja heitä alustava varaus remiin ja jos janra ei tota ellyy tee niin mä vois sen tehä koska ois hattu jo valmiina.

Normaalilapsi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #146 : Huhtikuu 02, 2013, 10:47:37 »
Onko Mokou siis vapaa? o3o Itse kun olen tekemässä hänen cossiaan vielä tämän vuoden puolella/ensi vuoden alussa, niin.... Kiinnostaisi.
Teoriassa kyllä. Saman hahmon ottamisesta on kulissien takana coneissa puhunut silti Normaalilapsikin, joten jätän kyllä lopullisen Moksun nimitämisen vielä auki, ettei synny turhaa draamulia.

Moksu onpi mulla jo tehtynä, et jos ny kelpaa :-----D ku puhuttii et jos ny laitan sen sinne desuconii nii ainaki siellä sais kuvattuu, saatais projektia vähä eteenpäin.

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #147 : Huhtikuu 02, 2013, 10:48:19 »
katts vaan kun oltiin tikkana nappaamassa pois niitä rooleja :p
Jos noin paljon persettä kerran kutittaa ku muutki saa niitä rooleja ni kannattiko antaa pois :-----D

Lumityttö

  • its Marisa-SAMA to you
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • one false move and i'll masterspark you ~Ze <3
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #148 : Huhtikuu 02, 2013, 11:32:17 »
meikä voi pöllästä 98-marisan xD

Sibuli

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #149 : Huhtikuu 03, 2013, 19:39:22 »
en tiiä olenko missää vaiheessa sanonu että lähen tästä ideasta pois kun nimeäni ei näy suwakon kohalla..

mut eise mitään.. en ole kovin innokas näihin juttuihin ^^''