Kirjoittaja Aihe: Alkoholilanka  (Luettu 219766 kertaa)

suwahgo

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #135 : Joulukuu 02, 2013, 12:05:33 »
mun ja juhozkin samanaikaset syndet 'kaverin' kämpillä oli ebun, mutta...
booli oli ihan sairasta kuraa :D tämäkin tapahtui elokuun loppu vaiheissa.
sen jälkee ollu pitkä tauko, mutta saanee nähä tartunko koukkuun taas
kun jonne pääsöö intistä.

Evoluni

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Iai
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #136 : Joulukuu 14, 2013, 21:32:48 »
Alkoholi on höpö asia.
En ole ikinä tajunnut sellaista päätöntä juomista, jossa oksennellan ja ripuloidaan loppuillasta pitkin seiniä. Pienet iloiset ovat parhaat :3
Oma alkoholinkäyttöni on hyvin vähäistä, vuodessa olen tainnut olla jopa 3kertaa päissäni. Viimeksi viimeviikolla, ensimmäistä kerta baarissa. Oli ihan hauskaisa reissu. Siidereiden yms toveri olen. Paras ja ainoa drinkki mitä olen "juomalla" juonut, oli unelma niminen, sopivan homohtava juoma :3 Maidolliset juomat ovat hyvejä, mitä tovereiltakin maistiaisia hörpin. Kaljat ja sellaiset eivät ole niin juttuni : D Viiniä voisi opetella juomaan sitten joskus koska uber cool. Tai jotain. Mutta joo, joskus harvoin välillä mukavasti kivasti asiallisesti~

ablablbabb kirjoitin jotakin koska käskettiin :1
 

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #137 : Joulukuu 14, 2013, 22:24:39 »
sellaista päätöntä juomista, jossa oksennellan ja ripuloidaan loppuillasta pitkin seiniä

Tuostahan meitä on varoitettu Kensokyrö-laudalla oikein taiteilija Noconolin piirtämän sarjakuvasivun voimalla.

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #138 : Heinäkuu 30, 2014, 02:30:53 »
Jack Daniels. Tää on kuulema se yliarvostetuin ja brändätyin paska-tuote. No ei ole, minä pidän! Pankaa Coca-Colan sekaan ja nauttikaa, menee erinomaisesti myös raakana bassolla tahdistaen:
Kuvan tuote ei ole Jack Danielsia, mut kyllä on testattu silläkin tuotteella soittaen!


Ja sit ois tää mitä nytten juuri nautin: http://www.jackdaniels.com/history/jack-daniels-tennessee-honey

Mukava tuoksultaan, tuo mieleen menneitä hyviä aikoja. Mausta tunnistaa heti Jack Danielsin jota halveksitaan ja kadehditaan kuin Mercedes-Benziä konsanaan, mutta HE jotka ymmärtävät ja haluavat hyvää, eivät hylkää! Tämä mukava makeus joka sopii myös kokemattomille hokuttelee heidätkin testaamaan tätä juomanautintoa!

Tilatkaa ihmeessä jossain baarissa tai ostakaa lähimmästä Alkostanne!

Jees/5

Ja ennenkaikkea kun tähän tuotteeseni sisältyy myös oma suosikkilukuni: 7! Se on kuulema valehtelijan luku, mutta itse olen oppinut tuntemaan sen ihmisen lukuna. Ja olenpahan jostain lukenut että se kuvastaa myös täydellisyyttä.(?)

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #139 : Lokakuu 21, 2014, 00:40:27 »
Tuplapostaus!

Tämä on myös kokeilemisen arvoista: http://www.jackdaniels.com/whiskey/gentleman-jack

Mukavan, sanoisinko.. pehmeämpi ja ystävällisempi versio tuosta aidosta alkuperäisestä.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #140 : Marraskuu 01, 2014, 20:20:21 »
Tässon nyt viimeviikkojen lauantaina aina ruuan päätteeks tullu kehiteltyy erinäisiä jälkiruokajuomia ja -shotteja niistä aineista mitä kaapeista vaan on löytynyt.
Vaikutukset ilmenevät tavallisesti vakavamielisten politiikka-aiheisten keskusteluiden muodossa.
Penan GhettokeittiöTM valmisti aiemmin pelkkiä ruokia, muunmuasssa infamous Kylmä Lenkki Käärittynä Kylmään Juustoviipaleeseen mutta viimeaikoina se on
laajentunut myös juotavien tuotteiden tekoon, joten niistä mainitakseni muutaman:

Spoiler: Ghetto Coctails (click to show/hide)

Uusia variaatioita ilmestyy valikoimiin sitä mukaan kun vanhentuneet/tai jo loppuneet aineet saadaan korvattua varastotäydennyksillä ja/tai uusilla ainesosilla.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #141 : Marraskuu 08, 2014, 19:10:36 »
^
Aikas mielenkiintoisia.

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #142 : Marraskuu 11, 2014, 02:11:30 »
eisssaatana, pitiki vitutuspäissää mennä kiskoo kirkasta himovauhtia, muisti meni ja heräsin siihe, että oon hajottanu iha vitusti paikkoja. laattaakin tullu, kute myös paskaa ja kusta ja jokasta kaikkialle muualle ku pönttöön. siivoominen oli aivan vitusta. juon lisää, helpottaa.
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Bubbo

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #143 : Marraskuu 11, 2014, 02:47:34 »
eisssaatana, pitiki vitutuspäissää mennä kiskoo kirkasta himovauhtia, muisti meni ja heräsin siihe, että oon hajottanu iha vitusti paikkoja. laattaakin tullu, kute myös paskaa ja kusta ja jokasta kaikkialle muualle ku pönttöön. siivoominen oli aivan vitusta. juon lisää, helpottaa.

Trolli. Mutta tällaisia ihmisiä löytyy "Oli ihan vitun siisti viikonloppu! En muista vittu mitään, massit vittu vedetty ja vittu muija hakattu. Mut olin kyll vittu niin vitun kännissä tai JOTAA et oli ihan vitun siistii vittu!"
Mun mielestä ryyppääminen on hyvien olojen ja makukokemusten hakemista, eikä mitään muisti pois meininkejä. Amatöörit kuosaa muistinsa pois.

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #144 : Marraskuu 11, 2014, 02:54:08 »
eisssaatana, pitiki vitutuspäissää mennä kiskoo kirkasta himovauhtia, muisti meni ja heräsin siihe, että oon hajottanu iha vitusti paikkoja. laattaakin tullu, kute myös paskaa ja kusta ja jokasta kaikkialle muualle ku pönttöön. siivoominen oli aivan vitusta. juon lisää, helpottaa.

Trolli. Mutta tällaisia ihmisiä löytyy "Oli ihan vitun siisti viikonloppu! En muista vittu mitään, massit vittu vedetty ja vittu muija hakattu. Mut olin kyll vittu niin vitun kännissä tai JOTAA et oli ihan vitun siistii vittu!"
Mun mielestä ryyppääminen on hyvien olojen ja makukokemusten hakemista, eikä mitään muisti pois meininkejä. Amatöörit kuosaa muistinsa pois.
no se o sitä elämää hommat kestetää ja sekoilut sekoillaa! putkee päällä taas nii et tuntuu et mielenterveys ja keho vitu heikolla jäällä mut tämmöst se o ku elellää radalla ja tahallaa pistetää kaaosta kasaa mut mitä välii ku ei mitää menetettävää enää? lisää nappei ja viinaa ni lähtee se muisti ja piri pärinät helpottaa!

Edit: Se jumalainen tunne kun kolmantena viinapäivänä pää selkeää ja suusta alkaa tulemaan jumalan kieltä. Jeesuskin heräsi vasta kolmantena päivänä.
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #145 : Marraskuu 11, 2014, 16:36:30 »
Alkomahooli ei oo oikee jaksanu maistua pitkään aikaan, en oikee tiiä miks.
Voi johtua siitä, ettei itestään juominen oo kivaa.
Toisaalta säästyypähän rahat


Ps. Lonkero masterrace
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

suwahgo

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #146 : Marraskuu 11, 2014, 18:34:14 »
Alkomahooli ei oo oikee jaksanu maistua pitkään aikaan, en oikee tiiä miks.
Voi johtua siitä, ettei itestään juominen oo kivaa.
Toisaalta säästyypähän rahat

*clap* Hieno mies!

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #147 : Marraskuu 11, 2014, 18:55:58 »
Kotiviini on hieno harrastus.... ja halvahko nih on sentään fiscal responsibility maksansa marinoinnista
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Jouni

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #148 : Marraskuu 13, 2014, 01:58:46 »
No tässähän sitä loristaan, tipoittain.. tipoittain pojat.. :)
Sillo ku mua härnätää olen prullinen

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #149 : Marraskuu 13, 2014, 02:31:12 »
No tässähän sitä loristaan, tipoittain.. tipoittain pojat.. :)
miten menee? juotko useinkin muistin pois? mtä on päivärutiinit?
tänään menny taas kohta litra kiljua, huhhuh. tuntuu siltä ettei kohta seisota enää ollenkaan, päässä ottaa aika vitusti.
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see