Kirjoittaja Aihe: Liikennevitutuksen purkulanka  (Luettu 50376 kertaa)

ObD

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #15 : Tammikuu 05, 2012, 15:17:43 »
Ja pyöräilijät, menkää vittuun mun foorumilta ennen ku ite opitte liikennesäännöt.
t. inssini kaatui aivovammaisten pyöräilijöiden takia

kyllä se kuule niin vain on että autoiliat torppoilee liikenteessä enemmän kuin pyöräiliät.
Minustakin tuntuu, et autoilijat törppöilee enemmän... Okei, mun on paha sanoo tähän mitään, ko en muista yhtään mitään siitä, ko jäin taksin alle... Jossa oli lapsia!! (Kyseinen taksikuski on saanut haukkuja usein, ei vaan meiltä, muiltakin lapsiperheiltä) Mutta Lapen mukaan, olin sanonut sille Töölön sairaalas, mis olin tapauksen takia teholla, että kuulemma olin jo melkein päässy tien yli...

Ihan molemmille sitä vaa et törppöjä löytyy joka luokasta, mutta näin autoilijan näkökulmasta voin sanoo et esim. jalankulkioiden väistäminen on mahdotonta, jos takana on muita autoja koska kukaan ei tiedä mitä tilannenopeus oikeasti tarkottaa (en väitä että reiman mainitsema taksikuski olisi syytön). Sit vaa löytyy noita todellisia arjen sankareita (esim yllämainitsemani jonnet), joilta pitäs samantein vaan katkasta jalat ja kädet että ne ei pääse vaarantaa liikennettä missään muodossa.

Tähän väliin on pakko vähän leikkiä itserakasta ja väittää että ite en spedeille liikenteessä (tyhjät maantiet on poikkeus) ja mulle tosiaan on ok jos kaikki muutki leikkii samalla hiekkalaatikolla samoilla säännöillä ja kaikilla on kivaa, mut herkästi sitä rupee vituttaa jos pyöräilijä ei tiedä milloin sen kuuluu väistää.varsinkin silloin ku ne näyttää väistävän ja jarruttaa dramaattisesti, mutta out of fucking nowhere ilmestyy siihen eteen. Näin kävi siis inssissä ja se vaan aiheuttaa patoumia pyöräilijöitä kohtaan. ei siis tarkoitus olla loukata ketään, aattelin vain ilmottaa ketkä vituttaa eniten.[size]

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #16 : Tammikuu 05, 2012, 19:22:46 »
Kyllä mä lähtisin liikenteeseen sillä olettamalla että kevyttä liikennettä väistetään aina. Itseäni ei ainakaan huvita ajaa jonkun pikkulapsen yli vaikka kuinka kyse olisi kyseisen skidin varomattomuudesta.

Josta päästään aiheeseen: Raivostuttaa autoilijat, jotka ohittaa pysähtymättä suojatien eteen pysähtyneen auton. Täällä härmässä liikennekulttuuri kun on mitä on, niin tuollaista näkee valitettavan usein.  >:(
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

ObD

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #17 : Tammikuu 05, 2012, 19:32:33 »
Kyllä mä lähtisin liikenteeseen sillä olettamalla että kevyttä liikennettä väistetään aina. Itseäni ei ainakaan huvita ajaa jonkun pikkulapsen yli vaikka kuinka kyse olisi kyseisen skidin varomattomuudesta.

Josta päästään aiheeseen: Raivostuttaa autoilijat, jotka ohittaa pysähtymättä suojatien eteen pysähtyneen auton. Täällä härmässä liikennekulttuuri kun on mitä on, niin tuollaista näkee valitettavan usein.  >:(

Pikkulapset on eri asia ku aikuiset pyöräilijät.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #18 : Helmikuu 02, 2012, 14:58:57 »
Helpoimmalla pääsee ku väistää aina ite kulkutavasta riippumatta vaikka autoilijan/pyörilijän/jalankulkijan tulis väistää.

Useita kertoja meinannu jäädä auton alle, kun se tulee kolmion takaa, keltasilla valoilla ja suoraan vastapäätä kun lähen ylittää suojatietä...

Joten voisin näin pyöräilijä-jalankulkijana sanoa et '' Jos meet suojatietä itelles vihreillä, niin sillon katotaan osaako autoilijat jarruttaa. Jos ei osaa, nii voisivat painuu takasin ajokouluun ja kortit niiltä vittuun. ''

Ei kaikki autoilijat oo pösilöitä mutta niitäkin tyhmiä yksilöitä on!
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #19 : Helmikuu 02, 2012, 16:38:41 »
auto sammu risteykseen koulun jälkeen hallilta poistuttaessa eikä meinannu lähteä käyntiin
ja kaverit opettajien kyyissä takana

ObD

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #20 : Helmikuu 02, 2012, 18:27:35 »
auto sammu risteykseen koulun jälkeen hallilta poistuttaessa eikä meinannu lähteä käyntiin
ja kaverit opettajien kyyissä takana

hävettikö? ei vaa, tota sattuu

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #21 : Helmikuu 02, 2012, 18:33:19 »
^ nojaa
oli ittelläki auto täys luokkalaisia
hallille mentäessä mulla soi sound holic nii hallilla yks luokkalainen rupes inisemään mun musiikeista "kuunteletsä oikeesti tommosta"
ignored, sitte se rupes valittamaan yhelle toiselle siitä
 oliko pakko ängetä kyytiin saatana

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #22 : Helmikuu 02, 2012, 18:36:40 »
Juu no itellä onki sammunut meidän kunnan ydinkeskustassa transiitti. ei siinä mitään, mutku oon tottunu hila-vaihdekeppeihin ja vedin siin sit viel vahingos auton ykkösen sijasta pakille.... ei vollu hyvä tämä. Onneks omas autos hila ni ei mitään pelättävää tämän toistumiselle...

EDIT: tossa transiitis on vittumaista se, et koko avain on kiepautettava lukossa 360 astetta ja takasin et se käynnistyy uudelleen...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

ObD

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #23 : Helmikuu 09, 2012, 12:01:29 »

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #24 : Helmikuu 09, 2012, 13:36:48 »
Länsiväylällä kiinni jäänyt kuljettaja kertoi kiirehtivänsä ravintolaan. "Sinne pääsee ennen kello 21 ilman sisäänpääsymaksua", hän tiesi.

Hah, kavereilla aina tuo ongelma, kaamee kiire ku sin pääsee ilmaseksi ku menee ennen kello XX .

Tänään itte jouduin perään liimaantujien uhriksi, joku tuli pikatiellä ihan perään kiiinni. Kiitos vielä taustapeilin puuttumisen ni ajoin sit tahallani ylinopeutta ku ei voinu lähteen ohittaan heti. Sinäänsä kivaa ku autos kaasuvika kuulemma taas esiintyny ni ku vetääki tyhjälle ni *räks* ja siinä ois ollu.

 
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #25 : Helmikuu 09, 2012, 14:17:36 »
^ Kuljettaja ajoi kovaa vauhtia kaistalta toiselle puikkelehtien. Välillä jopa joitakin autoja kolhien.

Grazetusta ja danmakuasennetta much?
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #26 : Helmikuu 09, 2012, 15:13:46 »
^ Real life grazing and driving cars like dodging danmaku? Way too much Touhou...
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

ObD

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #27 : Helmikuu 09, 2012, 16:15:32 »
^ Kuljettaja ajoi kovaa vauhtia kaistalta toiselle puikkelehtien. Välillä jopa joitakin autoja kolhien.

Grazetusta ja danmakuasennetta much?

kuka päästi cactun/sepon rattiin?

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #28 : Helmikuu 09, 2012, 17:27:59 »
kuka päästi cactun/sepon rattiin?
I did.

ObD misssssä olet on ikävä ;___;
Marked for deletion (old).

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #29 : Helmikuu 10, 2012, 14:35:33 »

oli se kiva ku tossa kotia päin ajelin niin jossain vaiheessa jäin hiacen ja rekan perään ajelemaan kaheksaakymppiä vaikka satasen rajotus koska ohi ei päässy kun en nähny tarpeeksi ohi niistä niin ei viittiny riskeerata.
no eipä siinä mitään, hyvähän siinäkin oli ajella kun ei omaan risteykseen enää pitkä matka, mutta sitten takaa tulee sininen saabi joka yrittää meistä kaikista ohi mutta päätyi ohittamaan vain mut ja änkes minun ja hiacen väliin, no ei siinäkään vielä mitään, tilaahan siinä oli kun en viittiny ihan sen hiacen perseessä kiinni ajaa, mutta sittenhän sieltä änkeää vielä joku hopeinen audi vielä siihen minun ja saabin väliin missä taas ei olisi enää ollut tarpeeksi tilaa yhdelle autolle.
kaheksan kympin rajotuksen alkaessa nää jatkaa vaan sitä niitten reilua sataa ja lähtee vihdoin siitä pois.
vielä myöhemmin vähän ennen omaa risteystä kauempaa seurasin kun nää vaan ohittaa jotain rekkaa siinä risteysalueella.
tämmöset munapäät ärsyttää ehkä kaikkein eniten liikenteessä