Todellisuus > Off-topic keskustelu

Oletko ollut rakastunut?

(1/14) > >>

Kain:
Voi toki, joka aamu suihkun jälkeen, kun olen öljynnyt ylävartaloni, ja paistattelen oranssissa aamuauringossa tutkien peilistä paljolti Michelangelon Daavid -patsasta muistuttavia kehoni uurteita. Toistamiseen tunnen samanlaisia väristyksiä selkäpiissäni, kun aamukahvia keittäessäni laulan "kreivin aarian" jylhällä baritoniäänelläni. Usein huomaan lintujen tungeksivan keittiöni ikkunalaudalle kuuntelemaan lauluani kuin oppimaan jotain uutta omiin repertuaareihinsa. Töihin lähtiessäni joudun pakenemaan kymmeniä kyyneliin asti liikuttuneita nuoria aatelisneitoja, jotka ovat matkustaneet tänne pohjolaan maailman ääristä asti kuultuaan huhuja minusta. Tässä valossa moraalini ei anna minun rakastua. Se olisi täysin epäoikeudenmukaista niitä kohtaan, jotka jäävä minua paitsi.

Hagane productio:
Rakkaus on hieno asia, mutta se ei vain aina toimi....
Nimimerkillä olen seurustellut elämäni aikana tasan kaksi kertaa, ensimmäinen oli miespuolisen- ja toinen naispuolisen immeisen kanssa. Jostain kumman syystä tämän jälkeen olen kallistunut enemmän naispuolisiin henkilöihin ja haluaisin rakastaa jotakuta, mutta lé amor ei näköjään ole joidenkin immeisten kohdalla kovin suosiollinen, joten olkoot elämä tälläinen kunnes toisin käy, jos käy. Onhan siinä joskus omat hyvät puolensa tässä sinkkuna olemisessa C:

yuki_tears:
Olen ollut varmasti useamman kerran enemmän kuin ihastunut, mutta tällä hetkellä olen rakastunut. Se on ihanaa mutta sattuu pirusti silti (se on jännää kun rakkaudella on kivulias kääntöpuolensa.) Mutta vannoin yli kaksivuotta sitten itselleni että pyrin olematta edes ihastumatta henkilöön jonka kanssa olen kohta viimeiset kaksivuotta seurustellut, noh, ihastuin ja seurustelun myötä rakastuin ( lol...)

Reima:
Toki. Ensirakkauteni tosin oli yksipuolista. Kärsin pitkään siitä. Mutta onneksi 2 vuoden kärsimisen jälkeen osasin irrottaan hänestä.. Ja nyt olen taas rakastunut. Joo onhan tää mun eka suhde, mutta retkahdin tyttöystävääni oikeastaa heti ko näin häet. Tapahtui viimevuoden Desus... Marraskuussa sainkin vastakaikua tunteisiini... Mistä olin erittäin iloinen... Seittemännes taivaas... Onneani ei voinut kuvata sanoin.
Rakastuminen on aika paska homma loppujen lopuks... Esim just jos ei saa vastakaikua tunteisiinsa.. Tai jos joutuu eroamaan... Tuntien yhä toista kohti jotain...
En keksi mitää järkevää sanottavaa 2 aikaa yöl.. (siis ko tääl on jo 2 vaik suomes on vast 10)

Röögeri:
Pari vuotta sitten kyllä. Puhutaan siis oikeasti rakastumisesta. Sen murtumisen jälkeen minusta tuli kyyninen ja skeptinen ihminen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta