Kirjoittaja Aihe: Oletko ollut rakastunut?  (Luettu 58732 kertaa)

Kain

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 188
  • Kaikki on niin ihqua, hanimussua! Ai lav juu ool!
    • Profiili
Oletko ollut rakastunut?
« : Heinäkuu 11, 2012, 21:24:47 »
Voi toki, joka aamu suihkun jälkeen, kun olen öljynnyt ylävartaloni, ja paistattelen oranssissa aamuauringossa tutkien peilistä paljolti Michelangelon Daavid -patsasta muistuttavia kehoni uurteita. Toistamiseen tunnen samanlaisia väristyksiä selkäpiissäni, kun aamukahvia keittäessäni laulan "kreivin aarian" jylhällä baritoniäänelläni. Usein huomaan lintujen tungeksivan keittiöni ikkunalaudalle kuuntelemaan lauluani kuin oppimaan jotain uutta omiin repertuaareihinsa. Töihin lähtiessäni joudun pakenemaan kymmeniä kyyneliin asti liikuttuneita nuoria aatelisneitoja, jotka ovat matkustaneet tänne pohjolaan maailman ääristä asti kuultuaan huhuja minusta. Tässä valossa moraalini ei anna minun rakastua. Se olisi täysin epäoikeudenmukaista niitä kohtaan, jotka jäävä minua paitsi.
"Don't you realize that we will judge angels?" 1 Corinthians 6:3

Photobucket Twitter Steam

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2012, 22:01:34 »
Rakkaus on hieno asia, mutta se ei vain aina toimi....
Nimimerkillä olen seurustellut elämäni aikana tasan kaksi kertaa, ensimmäinen oli miespuolisen- ja toinen naispuolisen immeisen kanssa. Jostain kumman syystä tämän jälkeen olen kallistunut enemmän naispuolisiin henkilöihin ja haluaisin rakastaa jotakuta, mutta lé amor ei näköjään ole joidenkin immeisten kohdalla kovin suosiollinen, joten olkoot elämä tälläinen kunnes toisin käy, jos käy. Onhan siinä joskus omat hyvät puolensa tässä sinkkuna olemisessa C:

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 11, 2012, 22:11:23 »
Olen ollut varmasti useamman kerran enemmän kuin ihastunut, mutta tällä hetkellä olen rakastunut. Se on ihanaa mutta sattuu pirusti silti (se on jännää kun rakkaudella on kivulias kääntöpuolensa.) Mutta vannoin yli kaksivuotta sitten itselleni että pyrin olematta edes ihastumatta henkilöön jonka kanssa olen kohta viimeiset kaksivuotta seurustellut, noh, ihastuin ja seurustelun myötä rakastuin ( lol...)

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 11, 2012, 22:12:13 »
Toki. Ensirakkauteni tosin oli yksipuolista. Kärsin pitkään siitä. Mutta onneksi 2 vuoden kärsimisen jälkeen osasin irrottaan hänestä.. Ja nyt olen taas rakastunut. Joo onhan tää mun eka suhde, mutta retkahdin tyttöystävääni oikeastaa heti ko näin häet. Tapahtui viimevuoden Desus... Marraskuussa sainkin vastakaikua tunteisiini... Mistä olin erittäin iloinen... Seittemännes taivaas... Onneani ei voinut kuvata sanoin.
Rakastuminen on aika paska homma loppujen lopuks... Esim just jos ei saa vastakaikua tunteisiinsa.. Tai jos joutuu eroamaan... Tuntien yhä toista kohti jotain...
En keksi mitää järkevää sanottavaa 2 aikaa yöl.. (siis ko tääl on jo 2 vaik suomes on vast 10)

Röögeri

  • Ph.D
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 11, 2012, 23:32:05 »
Pari vuotta sitten kyllä. Puhutaan siis oikeasti rakastumisesta. Sen murtumisen jälkeen minusta tuli kyyninen ja skeptinen ihminen.
The ultimate gainer

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 11, 2012, 23:52:40 »
No tässä tää rakkaus on ollut nyt varmaan puolitoista vuotta kun se siitä ihastuksesta muuttui rakkauteen... Se vuoden rakkaus oli täysin sokeaa mun kohdalla... Olin liian liki toista ja minähän siitä sitten kärsin. Nyt tämä puoli vuotta se alkoi muuttumaan se rakkaus siihen että aloin nauttimaan ulkopuolisista asioista enkä vain hänestä, sitten n. puolitoista kuukautta tuli ero... No se sitten rakkaus siinä sai kovan kolauksen, varsinkin sen jälkeen että hänellä oli jo uusi poikaystävä. Meinasin sitten siinä kohtaa heittää naikkosen jorpakkoon... Se tunne, oli kuin kalma kynsillään vei sydämen ja alkoi rikkomaan sitä pala palalta. Noh Äijän (Karjalan murretta, tarkoittaa isän isää) kuolema samoihin aikoihin sai sentään murheet muualle ja sovittamaan tunteeni häntä kohtaan ja pysyä ystävinä, sillä mulla on niitä harvassa joille voin jutella asioista jotka painaa mieltä. Siinä 3-4 viikkoa meni niin että ajattelin häntä ystävänä, mutta sitten kun sain hetken tietää että heillä ei menekkään niin hyvin kuin luulin ja sain itse purettua olkapäiltä murheita niin mitkäs ne taas sydämen alla tykyttää. Rakkaus, joka on aivan erinlaista kuin ennen, Rakkaus jossa arvostan häntä ja kunnioita ylikaiken mutta silti teen asiat oman pääni mukaan. Toki ajattelen että loukkaantuuko hän ja yritän välttää sitä jos mahdollista mutta jos jokin vaivaa mua ja päätän että teen sille jotain niin teen. Noh, heikkona hetkenä sitten menin taas tunnustaa että rakastan häntä, vaikka hän on suhteessa jonka hän haluaa toimivaksi. Rasittavaa... Varsinkin se kun hän ohittaa aiheen kokonaan... Hänen kanssa kaksistaan olo saa tunteen hehkumaan pintaa kuin mikäkin hiilihappo vasta avatussa limsassa. Se tunne kun ei halua hillitä itseään vaan antautua tunteille, mutta ei voi tehdä sitä koska en halua tuhota jotain mitä toinen haluaa korjata vaikka se onkin aikanaan tuhoon tuomittu, nauttii nykyisestään suhteesta sen verran että siinä on järkeä olla vielä. Ja varsinkaan en halua tuhota sitä jos eroamme uudestaan niin miten sillä kertaa suostun korjaamaan tämän suhteen siihen malliin että voidaan olla ystäviä. Nyt tässä tänä iltana kun juttelin siskolleni, hän kertoi mulle että olemme toisillemme ne oikeat, hän voi olla oikeassa. Itsekkin näin että olemme aina pari, ei välttämättä suhteessa mutta kumminkin aina tuemme toisia ja autamme toista, aivan sama missä olemme, aivan sama mitä teemme  aivan sama ketä meidän kanssa on. Silti pidetään yhtä. Sain myös tietää siskolta että exällä on jotain tunteita mua kohtaan vielä, mutta en tosiaan tiedä miten vahvoja... Ja miten kauan ne kestää mua kohtaan... Hän pelkää sitä kun hän haluaa mun kanssa takaisin suhteeseen niin en halua enää hänen kanssa. Minä taas uskon että otan hänet takaisin vaikka tiedän että seuraava kerta lamaannuttaa minut täysin paikoilleni. Jokin kaunis päivä ehkä saan takaisin jotain mitä menetin.

Uskon että rakkaus on ikuista, ihminen ei vain sovi enää raameihin kun rakkaus näyttää hiipuvan, mutta silti se tunne jää sydämeen, eikä lähde sieltä pois. En tiedä vaan miten kauan olen tässä vaiheessa kun rakastan häntä näin paljon, ja en tiedä jos joku naikkonen onnistuu hurmaa minut ja jättää rakkauden taka-alalle. Mutta vaikka niin tapahtuu niin tunteet ei muutu minulla. Sen verran jästipää olen vaikka se näkyy vain harvoin, ja vain tärkeissä asioissa.

Eli odotellen kirkkaampaa huomista, kyllä se joskus tulee, mutta kuka sen ikkunan aukaisee on aivan toinen asia se

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2012, 02:22:29 »
rakastan konetta ja kättäni

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 12, 2012, 09:51:08 »
2D-waifuni Alice uh uh

everinom

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 12, 2012, 11:32:30 »
Rakastunut kolme kertaa, ja päätin olla rakastumatta enää ikinä.
nimim. Huonoja kokemuksia.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 12, 2012, 12:33:11 »
Surullisia tarinoita, miksi edes päätin lukea teidän tarinoitanne kun tiesin että osa ovat surullisia? Nyyhkis nyyh ja haleja kaikille.... .n.

Kain

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 188
  • Kaikki on niin ihqua, hanimussua! Ai lav juu ool!
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 12, 2012, 13:33:45 »
Onhan se toisaalta helpompi erota ja syytellä muita, kuin myöntää omia virheitään.

Paitsi minä en tee koskaan virheitä.
Olisin jo huomannut sen, tehnyt sen asian eteen jotain ja rakastan entistä enemmän.

Jotenkin vain repeilen teidän minä-keskeisyydelle.
"Don't you realize that we will judge angels?" 1 Corinthians 6:3

Photobucket Twitter Steam

ObD

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 12, 2012, 14:09:01 »
^Jotenkin vain repeilen tälle langalle

Ootko oikeesti niin Joonas että luulet langasta tulevan muuta kun sellasen teet : D

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 12, 2012, 16:37:00 »
Muutaman kerran ollu ihastunu.

Suhteiden kautta oon sit aina oppinu paljon enemmän ku se mitä edes väliaikaisesti menetin ja tuntuu siltä että mitä enemmän pieleen menee, sitä enemmän siitä oppii.
Pusi pusi ja cosplay

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 12, 2012, 17:39:37 »
aaaaaaaaaahhhh my favorite thread0 <3

Viimehetkinen naisystävä lähti englantiin katsomaan oopperaa ja otti sieltä englantilaispitkätukkahipin matkaansa xD end of story jeajeajeaaaaa !

potentiaalinen naisehdokas paljastui lesboksi

no love :(

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 12, 2012, 21:47:29 »
Olen ollut rakastunut monta kertaa, ehkä seitsemästi. Ihastumisia en yritä laskea.

Noihin noin seitsemään tarinaan mahtuu varhaisnuoruuden yksipuolista ihastumista, jota kestää niin pitkään ja niin syvänä, ettei sitä osaa muuksi kuin rakastumiseksi sanoa; ainakin yksi todellinen murhenäytelmä; Janran mainitsemia oppimiskokemuksia, joita en vaihtaisi pois; sekä monta jaksoa tyytyväistä, parhaimmillaan onnellista yhdessä olemista.