Kirjoittaja Aihe: Helloo~!  (Luettu 20400 kertaa)

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Helloo~!
« Vastaus #15 : Heinäkuu 23, 2012, 19:10:42 »
Tervetuloa vain mukaan joukkoon!

Löytyykö alkuperäisistä Touhou-musiikeista lempikappaleita? Entäs sovituksista, mikäli niiden kuuntelua harrastat?
Mikä/mitkä animet/mangat/muut sarjat/kirjat/mitälie ovat juuri nyt parasta ikinä?
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Helloo~!
« Vastaus #16 : Heinäkuu 24, 2012, 19:43:34 »
Tervetuloa vaan!

Paljasta twitterisi!

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

kumaroar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Meh!
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Helloo~!
« Vastaus #17 : Heinäkuu 24, 2012, 20:04:28 »
Lisää vastaajia, yaaaay!

Yuri vai shoujo-ai?

Kumpikin menee, mutta shoujo-ai on aika söpöä. :3

Hienoin kohtaamasi Spell Card?

En osaa sanoa vielä, mutta siisteimmät tähän mennessä taitaa löytyä Sakuyalta koska ajan pysäyttäminen.

Paras saavutuksesi Touhoun parissa

Olen päässyt yhden pelin läpi normal-modessa. :D Joo näitä saavutuksia ei vielä löydy paljoakaan siis.

Mistänää Twiittaat?

Henkilökohtainen twitter joka sisältää pääasiassa peliaiheisia juttuja. Kommentteja yms muuta ja sitten random hölinää itseni kanssa. Käytän sitä myös aika paljon ihan sosiaalisesti jutellen ihmisten kanssa.

Löytyykö alkuperäisistä Touhou-musiikeista lempikappaleita? Entäs sovituksista, mikäli niiden kuuntelua harrastat?
Mikä/mitkä animet/mangat/muut sarjat/kirjat/mitälie ovat juuri nyt parasta ikinä?

Joo, U.N. Owen was her? kappaleen perässä itsehän taisin Touhoun pariin löytää itseni aikoja sitten ja sitten kuudennen pelin soundtrack on ollut kuuntelussa muutenkin ahkeraan joten sanoisin että se on lempparini. Muuten musiikki maailmaan en ole perehtynyt, mutta jonkin verran musiikkivideoita on tullut löydettyä kuten Are you NUTS !_! on yksi lemppareistani. Tähän maailmaan pitäisi vielä alkaa perehtymään tarkemmin.

Juuri nyt en itseasiassa katso yhtään animea, mutta olen alkanut pelaamaan vanhoja SNESsin pelejä kuten The Legend of Zelda: A Link to the Past on tällä hetkellä pelattavana ja näihin olen ihastunut aivan uudelleen. Ajattelin vanhoja klassikkoja kuten Donkey Kongejakin alkaa vetämään uudelleen!

Paljasta twitterisi!

Twitter: kumaroar

Kiitos kaikille! ^. ^

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Helloo~!
« Vastaus #18 : Heinäkuu 24, 2012, 21:10:26 »
>9773 Twiittiä.

Ai tätäkin voi tehdä ammatikseen.
Marked for deletion (old).

Seeji

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Helloo~!
« Vastaus #19 : Heinäkuu 24, 2012, 23:11:19 »
Kossu vissyllä, Vissy kossulla vaiko Kossu kolalla?

Välittääkö Papa Nurgle?

Voiko ikinä olla tarpeeksi Choppya ja Dakkaa?

sota_esa

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Удалить кебаб
    • Profiili
Vs: Helloo~!
« Vastaus #20 : Heinäkuu 27, 2012, 00:44:38 »
Käytkös vielä muissa tämän vuoden coneissa? Tracon ainakin vaikuttaa olevan suosittu täällä :3
you will ww2/ tupac alive in Hakurei shrine, tupac making album of Hakurei shrine . fast rap tupac Hakurei. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac... you are ppoor stink you live in a hovel hahahaha, you live in a mansion

kumaroar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Meh!
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Helloo~!
« Vastaus #21 : Heinäkuu 28, 2012, 21:37:39 »
Twiittailtua tulee aika paljon kun juuri ei foorumeita ole tullut harrastettua pitkään aikaan ja korvaa nettisosiaalisuutta. :--D Parissa vuodessa melkeen 10 000 twiittiä täynnä jee.

Kossu vissyllä, Vissy kossulla vaiko Kossu kolalla?

Välittääkö Papa Nurgle?

Voiko ikinä olla tarpeeksi Choppya ja Dakkaa?

Ehkä kolalla muttei tule kossua juotua oikeastaan. Smirnoff Vodka ♥Also ei varmaan välitä ja varmaan ei voi. [what!]

Käytkös vielä muissa tämän vuoden coneissa? Tracon ainakin vaikuttaa olevan suosittu täällä :3

Joo Traconiin olen tulossa! Viime vuonakin olin ja oli sen verran posiitivinen ylläri että pakko mennä tänäkin vuonna!

SciSan

  • Vieras
Vs: Helloo~!
« Vastaus #22 : Heinäkuu 28, 2012, 21:47:46 »
Moro

Pelaatko Mahjongia tai Go:ta?

Tiiu

  • Vieras
Vs: Helloo~!
« Vastaus #23 : Heinäkuu 28, 2012, 23:11:45 »
teretulemast~

ES vai ES jonne? vai Touhou vai Touhou jonnet?

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Helloo~!
« Vastaus #24 : Heinäkuu 28, 2012, 23:20:44 »
Nyt olisi aika raahata takamukseni ja osoittaa kunnioitusta uudelle jäsenelle aloittamalla perus kysymyssetillä~ o3o/

Yuuka vai Tenshi?
Morso vai Alexander?
Minkä alan anime/manga/japsu/korea/asian intoilija olet? Piirrätkö? Cossaatko? Muuta, vai jack of many trades?

Tervetuloa taas~

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Helloo~!
« Vastaus #25 : Elokuu 12, 2012, 03:08:02 »
Terve tuloa Voilen taikakirjastoon.

Olen hirvittävä tee hirmu! Sitä tulee killitettyä litra helposti päivässä kesälläkin. Tykkään aika kaikenlaisesta, mutta ehkä parhaita on ihan normaali, valkoinen ja jonkin sortin vähän maustettu tee. Marja-teestä en tykkää paljoakaan jostain syystä, mutta sitäkin tulee juotua. Nytkin mansikkaa löytyy kaapista.

Jaha, sinut pitäisi jotenkin esitellä Teerätille
Spoiler (click to show/hide)
Olisi niin jännittävää seurata teidän kahden välistä teenjuontikilpailua.

En ole vielä perehtynyt parituksiin pahemmin Touhoun sisällä, on vielä kaikki aika mennyt itse pelien ja hahmojen opettelun kanssa.

Sakuya × Meiling on aivan ehdoton paritus, jota tällä foorumilla ei käsittämättömistä syistä ymmärretä. Liity sinäkin SakuMei-rintamaan jo tänään.

kumaroar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Meh!
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Helloo~!
« Vastaus #26 : Elokuu 12, 2012, 13:28:23 »
Huomaa taas miten aina välillä olen ihan ulkona kaikesta ja unohdan foorumit sun muut. Hirveetä kiirettä pitänyt etten ole oikeastaan missään kerinnyt käydä, eiköhän tämä tästä kunhan koulut ja arki alkaa taas.

Hei taas kaikille uusille viestittäjille. :3

Pelaatko Mahjongia tai Go:ta?

Mahjongi löytyy kotoa, Go:ta en ole päässyt koskaan kokeilemaan. Hikaru no Goota kyllä on tullut katsottua 20 jaksoa joskus joten idea pelistä on heh.

ES vai ES jonne? vai Touhou vai Touhou jonnet?

ES ja Touhou.
Taustakuvana löytyy Madoka juomasta essoa, se kertoo paljon minun luonteestani.

Yuuka vai Tenshi?
Morso vai Alexander?
Minkä alan anime/manga/japsu/korea/asian intoilija olet? Piirrätkö? Cossaatko? Muuta, vai jack of many trades?

  • TENSHI. Kaikki rakkaus hänelle!
  • Morso ofc. ~ pieni moe monsterini.
  • Pääasiassa tulee animea katsottua jos tulee (tämän kesän aikana jäänyt vähän pois harmi vain) mutta ei tällä hetkellä pahemmin. Olen vuosia aktiivisesti Japanin kulttuuria blogien yms muiden kautta seurannut mutta en sanoisi itseäni intoilijaksi. Piirsin ennen, nykyään vain todellakin omaksi huviksi jos piirrän ja cossasin viime Animeconissa ensimmäistä kertaa ikuna! Traconissa myös endermaninä varmaan tulette näkemään minut siis. :3

    Varmaan teenjuonti kilpailussa harmikseni häviäisin koska olen nautiskelija. ;_; Ellei se sitten menisi siihen että lasketaan vain kuinka monta kuppia viikonlopun aikaan menee, koska lukema voi rankkana (Tracon) viikonloppuna olla aikas suurikin  että ihan hirvittää se vessassa käynti!

    Kuva = awwwwwwws <3

    Kiitokset vielä kaikille! Nyt jos sitä pääsisi vielä postailun makuun muuallakin kun omassa ketjussa muah!