Kirjoittaja Aihe: Mikä peli meni viimeksi läpi?  (Luettu 143584 kertaa)

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #75 : Joulukuu 26, 2012, 00:22:42 »
Metro 2033

Ja en muista millon oisin saanu näin monta paskahalvausta yhden pelin aikana. Tää ei onneks mene pelon puolelle, mut osaa kyllä pitää kuumotuksen ja tunnelman katossa. :D
Pelaa sillontällön varmanpäälle eli hyppykauhulle, mutta autioissa ja synkissä rakennuksissa välillä ihmisvihollisiakin vastaan saa pelata pelkästä jännityksestä jäykkänä kuin rautakanki p*rseessä.
Loppuu miten loppuu, mut ehk parempi niin et se loppuu just näin. Jätti pari aukkokohtaa nytku jälkeenpäin miettii, mutta todella hyvä jännitys-kauhupeli jos genrestä tykkää ja vaikkei tykkäiskään.

Suosittelen kovasti. 5/5
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #76 : Tammikuu 01, 2013, 17:14:15 »
^
Ite ragequittasin ku pelin juoni jumittuu koko ajan ku et tehnyt asiaa X, jotta asia Y taphtuu ja lahtaat koko huoneen ja koko homma pilalla

Itse pelasin tässä tänään sellasen aika tuntemattoman pelin kuin Super Mario Bros. läpi. Pelattiin tätä siskon kanssa kahdestaan useana päivänä ja Luigi sai prinsessaltansa suukon ku se oikea linna löytyi. Tämän jälkeen aloitettiin sitten kolmosen peluu, kun kakkosessa ja lost levelsissä ei oo moninpeliä.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #77 : Tammikuu 01, 2013, 18:26:10 »
Tämän jälkeen aloitettiin sitten kolmosen peluu, kun kakkosessa ja lost levelsissä ei oo moninpeliä.

Lost Levels ON Super Mario Bros 2.
Se niin sanottu "kakkonen" on fake. Remember this.


Viimisin mitä oon ite mennyt läpi taitaaki olla Vitalla Disgaea 3 periaattessa kun Main Story menty. Onhan sitä post-gamea vielä kivasti.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #78 : Tammikuu 01, 2013, 20:29:03 »
Lost Levels ON Super Mario Bros 2.
Se niin sanottu "kakkonen" on fake. Remember this.

Amerikan Nintendon ehdotuksesta Japanissa julkaistu Doki Doki Panic -peli muutettiin Mario kakkoseksi. Itse asiassa myös Doki Doki Panic oli suunniteltu aluksi Mario-peliksi, mutta Nintendo ajatteli saavuttavansa suuremmat voitot, jos se perustaisi uusia peli-brändejä ja loi siihen uusia hahmoja. Japanin ulkopuolella peli siis palautettiin Mario-jatkumoon, kuten oli alun perinkin suunniteltu.

lainattu wikipediasta

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #79 : Tammikuu 01, 2013, 22:56:36 »
Ja huomatkaa että monia kakkosen elementtejä, mm. shyguyt on hyväksytty mariokaanoniin myöhempiinkin peleihin, joten läntisen Super Mario Bros 2:n voinee turvallisesti laskea osaksi sarjaa. Eikä itse peli muuten huonokaan ollut.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #80 : Tammikuu 02, 2013, 05:01:37 »
Mass Effect 2 tuli juuri läpäistyä. Illusive Man oli ärsyttävä jne. mutta muuten aivan mahtava kokemus.

everinom

  • Vieras
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #81 : Tammikuu 03, 2013, 14:03:45 »
Analogue: A hate story.
Kannattaa kokeilla, jos haluaa vähän erilaista pelailua... Ja tykkää novelli-peleistä. Eli paljon tekstiä vähän kuvia.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #82 : Tammikuu 05, 2013, 07:04:13 »
Mass Effect 3 läpi. Loppu oli kyllä hieman wtf-hetki kun sain itse päättää miten käy. Ja ei kun uudestaan koko trilogia eri valinnoilla.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #83 : Tammikuu 10, 2013, 02:24:44 »
AC: Relevations

"mitä vittua oikeesti?"- lopetus jälleen.  Tuli pelattua lähes koko peli kokonaan tänään alusta loppuun, olin hieaman aikaisemmin ja pelasin sitten läpi koulusta tultuani nyt . Ei mitään AC III on jo ostettuna, siihen käsiksi myöhemmin "tänään", saa nähdä miten buginen järjestelmä siinä on...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Roppari

  • Vieras
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #84 : Tammikuu 17, 2013, 15:50:43 »
Spec Ops: The Line tuli just kiskastua läpi. Pelattavuudeltaan ei mitään ihmeellistä, mutta juoni oli kyllä hyvä.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #85 : Tammikuu 21, 2013, 00:08:02 »
Devil May Cry

Jahas, tuli vihdoinkin tämä pelattua läpi. olin niin vittuutunut niihin apina-otuksiin, että oli parista kentästä kiinni etten olisi jo pelannut aikoja sitten läpi. Voin vihdoinkin palauuttaa tämän pelin ja lainata kakkosen ^^
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #86 : Tammikuu 21, 2013, 19:10:58 »
Diablo 3 Numbin ja Salrenin kanssa Nightmare tasolla. Good times were had.

Ja samana yönä Inferno läpi Wizardilla. Arvatkaa vaan tuntuuko höpöltä..

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #87 : Tammikuu 23, 2013, 17:32:31 »
Ty The Tasmanian Tiger, kyseisen pelisarjan legendaarinen ensimmäinen peli....
Kaiken kaikkiaan ihan pelattava peli ja ensimmäistä kertaa kun pelasin sitä, annan 7½/10. Peli on lyhyt ja kerättävää aivan liikaa ja eteneminen oli aika vaikeahkoa ajoittain, kun pitää aina saada 17 Thunder eggiä että pääsee seuraavaa bossia vastaan ja siitä seuraaviin alueisiin ja ajoittain tehtävät ovat syvältä. Ja muutama kenttä aiheutti sydänkohtauksen melkein. Araknofoobikkona en ole koskaan pitänyt peleistä, joissa pelattavaa hahmoa kaksikin kertaa isommat kahdeksanjalkaiset kauhuotukset hyppivät naamalle yhtäkkiä. Tuli tuossa toissapäivänä tilanne, joka tosiaankin pahensi tätä tilannetta ja suoraan sanottuna olen nyt enemmän kuset housuissa enkä edes uskalla heittää moisia enää millään. Alapuolella oli kaksi hämähäkkiä. Heitin toista kaksi kertaa bumerangilla ja se kuoli. Kerkesin heittää toista yhden kerran kun se yhtäkkiä hyökkäsi kimppuun ja kaikista kauheinta oli se, että en olettanut sen hyppäävän pari metriä ilmaan meikäläisen kimppuun ja kun olin tähtäystilassa, jossa kaikki näyttää hieman suuremmalta, säikädin totaalisesti ja en pelannut kyseistä kenttää enää sen jälkeen. Siskoni sai pelaa sen. Muuten peli on kerrassaan aika mielenkiintoinen, pari aukkokohtaa vain hieman pilasi.
Spoiler: Ulinaa näistä (click to show/hide)
Olisi saanut olla yhden alueen verran pidempi ja turhaa kerättävää hieman vähemmän.

Nyt jatkamaan sarjan toista peliä eli Ty The Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue -peliä.....

Daealis

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #88 : Tammikuu 31, 2013, 15:50:56 »
FTL

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Mikä peli meni viimeksi läpi?
« Vastaus #89 : Helmikuu 02, 2013, 01:08:40 »
Huaaargh, ensimmäistä kertaa jokin C&C:Generalsin kampanjoista läpi asti. China will grow larger jne. Viimeisessä tehtävässä tunnin kestävä siilipuolustus johon vastustaja hakkasi päätään kunnes höyry loppui, jonka jälkeen ajoin Overlordeilla ylitse : D