Kirjoittaja Aihe: Mitä luet tällä hetkellä?  (Luettu 81820 kertaa)

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Mitä luet tällä hetkellä?
« : Syyskuu 17, 2012, 19:12:00 »
Eli ihan samanlainen lanka mitä on jo peleistä ja animusta yms, mutta lukemistomateriaalilla, koska en ainakaan löytänyt vastaavaa
käsittää kaikki sarjakuvan tyypit ja kirjallisuuden lajit
Ittellä menossa Melancholy of haruhi suzumiya ranobe

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2012, 19:24:04 »
Tällä hetkellä kirjakirja puolelt menossa seitsemänveljestä (koska äikkä) Ja manga puolelt täl hetkel lueskelen Rinne 9'ä.

Bocknoi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
  • Street Ballet
    • Profiili
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2012, 19:24:47 »
"Luen" tällä hetkellä varmaan triljoonaa eri mangaa. Niitä vaan seuraa vuodesta toiseen, jos jatkuvat vielä Japanissa. Viimeksi tais tulla lukastua Gantzia ja Bloody Mondayta.
Gimi fuu gimi faa gimi dabatsabasa.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2012, 10:13:46 »
Aku Ankkaa on tullut luettua viime aikoina kun ei kotona oikein muuta luettavaa ole.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2012, 10:25:06 »
Aku ankkaa luen joka päivä ja kesken on lovecraftin kokoelma kirja.

edit: ja paljon mangaa.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2012, 16:00:48 »
Työn alla on MouseGuard -pöytäroolipelin sääntökirja, joka pitäisi opetella niin hyvin että voisi pelauttaa kaikenlaisia jänniä seikkailuja kaveriporukalle lähitulevaisuudessa~

Kesken on myös kaverilta lainattu Kikis expressbud, jossa olen vasta ihan alussa. Kyllä, kyseessä on Eiko Kadonon kirja, johon Ghibli-elokuva Kikin lähettipalvelu perustuu, mutta eroja kirjan ja leffan välillä löytyy jo heti alkumetreiltä.
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #6 : Syyskuu 19, 2012, 00:02:36 »
Hideo Azuman Disappearance Diaryä, juonesta ei voi oikein muuta sanoa kun että mielenkiintoinen. Dyykkaamista ja dokailua yms. o-O
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

Le_Yon

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #7 : Syyskuu 19, 2012, 22:23:32 »
Tällä hetkellä luen A Song of Ice and Firen viidettä osaa A Dance with Dragonsia ja yliopistolla taukolukemisena toimii Darksiders: The Abomination Vault, joka liittyy samannimiseen pelisarjaan. Satunnaisesti tulee myös luettua Freezing nimistä mangaa.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #8 : Syyskuu 20, 2012, 13:07:46 »

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #9 : Syyskuu 23, 2012, 20:50:13 »
Olen viime aikoina uusimpien sarjojen, joita olen seurannut, lisäksi lueskellut tässä viime aikoina aiemmin lukeneitani mangoja lävitse. Tänään sain loppuun YKK:n, jonka sisältämä mahtava taide jaksaa vieläkin pistää haukkomaan henkeään. Tarina roboteista on loistavan elämänmakuinen. Mitähän sitten seuraavaksi kelaisin läpi uusimpia chaptereita tiettyihin mangoihin odotellessa.. Ehkä luenkin jonkin kirjan. Saa nähdä.

Aku Ankkoja aloitin harrastuksenomaisesti keräilemään vuonna 1999 (ei helvetti siitäkin on jo aikaa), josta lähtien olen kuukausittain taskukirjan ostanut, jonka lisäksi joitain erikoisjulkaisuja seurannut ja pyrkinyt ostamaan. Itse lehteä tilasin pidemmän aikaa, mutta viime aikoina olen joutunut peruuttamaan pitkäaikaisen tilaukseni rahapuolen puutteista johtuen.

Kirjoja en ole lukenut vähään aikaan. Olin aiemmin kova sci-fi ja fantasiaintoilija, sekä postmodernin kirjallisuuden ystävä, mutta viime aikoina olen jättänyt lukemisen vähemmälle. Syitä on varmaan monia, päällimmäisenä oma laiskuus. Pitäisi kieltämättä lukea lisää, kirjallisuuspiirien ja tapahtumien seuraaminen vain tuntuu rasittavan raskaalta puuhalta, enkä koskaan viitsi aloittaa sitä.

Joitain nettisarjiksia seuraan, mainitaan nyt vaikka tämä.
Marked for deletion (old).

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #10 : Syyskuu 26, 2012, 12:38:41 »
No tällä hetkellä lukemisen alla mangan puolelta ovat
Aphorism, mitä Lape suositteli
Uta no Prince-sama, uutta chapteria odotellessa
Pandora Hearts, 7 pokkari menos, 8 odottaa kiltisti syrjemmäs
Katekyo Hitman Reborn, oiskohan ollu joku 268 chapteri
Muuta ei mangan puolelta tairakkaan olla... Koska Lucky Dogin luin viimeviikol, niin se on pois alta...

Ihan kunnon kirjallisuutta en lue nyt, koska ei ole mitään ja Kaiken sen kestää on luettu jo neljään kertaan, joten ei viitsi alkaa lukeen sitä taas... Joskus kyl sit taas!

SciSan

  • Vieras
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #11 : Syyskuu 26, 2012, 14:19:09 »
Fjodor Dostojevskin Rikos ja rangaistus, Imperfect metamorphosis + random kasa muita fanficceja. Ikuisuusprojektina visual novelleja laidasta laitaan.

sota_esa

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Удалить кебаб
    • Profiili
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #12 : Syyskuu 26, 2012, 15:34:48 »
Sängyn_laidalle on kasaantunut seuraavaa: Turms Kuolematon, Forever War, Rautatie, Musashi ja Basic Instinct.


:L
you will ww2/ tupac alive in Hakurei shrine, tupac making album of Hakurei shrine . fast rap tupac Hakurei. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac... you are ppoor stink you live in a hovel hahahaha, you live in a mansion

ObD

  • Vieras
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #13 : Lokakuu 10, 2012, 15:07:25 »
Fate/Stay Nightia lueskelen. Ohan tuolla muutama muuki VN mitä pitäs lukee (Tsukihime, Umineko, vika route Yume Miru Kusuria) mutta kun ei ole aikaa ;__;

everinom

  • Vieras
Vs: Mitä luet tällä hetkellä?
« Vastaus #14 : Lokakuu 10, 2012, 15:11:35 »
Jouni Hynysen Karjalainen Ruletti. Ihan kivaa luettavaa. :3