Kirjoittaja Aihe: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)  (Luettu 131747 kertaa)

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #60 : Joulukuu 30, 2012, 14:19:28 »
Olin kovin kriittinen tuota lentämistä kohtaan (koska niin monet fanipelit ovat siinä failanneet), mutta onneksi ovat toteuttaneet sen aikas mukavasti. Korttisysteemistä tykkäsin kovasti, joten harmittaa hiukan kun sitä ei tässä ole, mutta eiköhän tähän totu.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #61 : Joulukuu 30, 2012, 15:38:49 »
Läppäri kettuilee tilanpuutetta joten en itse pääse pelaamaan =_= Ongelmallisille: kuulin että DirectX:n päivitys saattaisi auttaa asiaa
Observaatioita: voi vittu Ichirin mitkä ripset ja taustalla seisoskelevasta Murasasta voisi sanoa että se on hame. (Mutta minä olen nyt ja ikuisesti "Murasalla on housut"-liikeen naisia)
Lisäksi Marisan pehva-attack on siellä <3 ja ultimaatto spessut on aika cool
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #62 : Joulukuu 30, 2012, 16:00:20 »
^ Juu, huomasin sen kun luin readme.txt ja tajusin sen kehnolla japanin ymmärrykselläni. Kokeilin päivittää tuon DirectX:n, mutta XP kun on käytössä ja sille oikein enää päivityksiä tule, niin... Jamassa ollaan :I Siis, pystyin päivittään, mutta nyt tuli vähän omituinen fiilis että päivittikö se tosiaan tuon... Run Timen se ainakin päivitti, mutta tuosta koko hommasta kun en muutenkaan kamalasti tiedä, niin hällä väliä. Ei silti toimi. AppLocalea kokeiltu, ei wörki. Heittää vaan tuota perus "Th135.exe on havainnut virheen blaablaablaa".

Itsekin olen sitä mieltä että Murasalla on dem pants. Niin poikamaisen oloiselle mahtavalle kapteenille ei hameet sovi.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #63 : Joulukuu 30, 2012, 16:42:13 »
http://whereismynewtouhou.info/

Ihan kivalta vaikuttaa kyllä. En vieläkään tajua miten nuo erikoisiskut toimii (A+B tai X+Y -liikkeet). Marisalla sain kerran vedettyä Blazing Starin. En tiedä mitä mittaria pitäisi katsoa että voi tehdä jänniä iskuja. Vaatiiko se paljon tuota suosiomittaria vai mitä (vaikka sainkin äsken jotenkin Musou Fuuinin vedettyä -100%:lla)?

Enkä mä kyllä tätä Doujinstylestä löytänyt mistään. Sain toki muualta, mutta ei kyllä ihan heti tullut vastaan saatika parhan mahdollinen lähde. Silti väitetään että löytyy helposti. Wut?

Ja miksi peli on niin hidas vaikka 30 fps frame limiterillä?

taustalla seisoskelevasta Murasasta voisi sanoa että se on hame. (Mutta minä olen nyt ja ikuisesti "Murasalla on housut"-liikeen naisia)
Olen edelleenkin sitä mieltä että hahmoilla on useita eri asuja.

Also, Marisan tähtitökkäys.
Pusi pusi ja cosplay

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #64 : Joulukuu 30, 2012, 16:50:56 »
Ihan kivalta vaikuttaa kyllä. En vieläkään tajua miten nuo erikoisiskut toimii (A+B tai X+Y -liikkeet). Marisalla sain kerran vedettyä Blazing Starin. En tiedä mitä mittaria pitäisi katsoa että voi tehdä jänniä iskuja. Vaatiiko se paljon tuota suosiomittaria vai mitä (vaikka sainkin äsken jotenkin Musou Fuuinin vedettyä -100%:lla)?
ite tulin siihen tulokseen että se on se vihreä juttu mikä tulee health mittarin ympärille, olkoon se sitten mikä hyvänsä nimeltään

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #65 : Joulukuu 30, 2012, 16:56:39 »
Ois ihan mukava päästä pelaamaan, oon siinä kohti missä on hahmot valittu mutta en tiiä eikö tää vaan toimi vai oonko niin blondi etten älyä mistä pitää painaa että lähtis peli pyörimään ..... :-----D


/jees käynnistin pelin uudestaan ja nyt toimii. vaikuttaa kyllä tosi kivalta mitä nyt vaan hakkaan näppäimistöö ku ei mitää hajua mistä tulee millanen hyökkäys :------D

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #66 : Joulukuu 30, 2012, 18:49:42 »
Ihan kivalta vaikuttaa kyllä. En vieläkään tajua miten nuo erikoisiskut toimii (A+B tai X+Y -liikkeet). Marisalla sain kerran vedettyä Blazing Starin. En tiedä mitä mittaria pitäisi katsoa että voi tehdä jänniä iskuja. Vaatiiko se paljon tuota suosiomittaria vai mitä (vaikka sainkin äsken jotenkin Musou Fuuinin vedettyä -100%:lla)?
ite tulin siihen tulokseen että se on se vihreä juttu mikä tulee health mittarin ympärille, olkoon se sitten mikä hyvänsä nimeltään
Joo niinpä näköjään meneekin. Huomasin että se lukee myös manualissa, mutta jostain syystä profiili-osion alla. Tässä myös selitetään mikä se uskontokolmiochartti on (jota ei vielä ole tehty demoversioon) jne. Voisi lukea tämänkin läpi. Touhouwikistä toivon mukaan löytyy myös englanniksi niille jotka tarvitsevat.
Pusi pusi ja cosplay

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #67 : Joulukuu 30, 2012, 19:12:49 »
Nyt perehdyin vähän enemmän pelin nappuloihin ja sun muuta, niin pelleilin hahmojen Ultimate Spell Cardeilla. (Last Word)
Parit kuvat kyseisistä iskuista spoilereiden takana piilossa.


SciSan

  • Vieras
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #68 : Joulukuu 30, 2012, 21:27:53 »
Näppäimet on tullut opittua, vähän on vielä kaikki hakusessa. Kun kokoversiota pukkaa ulos ja pääsee pelaamaan kunnon tietokonetta (ja etenkin ihmisiä) vastaan, saatan peliä paremmin arvioida. Kaunishan tämä on kuin mikä, ja musiikeiltakin sopii odottaa pelkkää hyvää.

Niin ja Ichirin on vaan the boss. 'Nuff said

Sibuli

  • Vieras
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #69 : Huhtikuu 12, 2013, 17:21:19 »

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #70 : Huhtikuu 12, 2013, 17:46:18 »
Jos taustasta voi jotain päätellä, niin ei siis vieläkään pelattavaa Yuugia... tai Rinnosukea :D
Suikankin ovat pistäneet vaihtoaitioon.

SciSan

  • Vieras
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #71 : Huhtikuu 12, 2013, 17:51:57 »
Nettipeli uudessa demossa! Katsotaan toimiiko.

Sibuli

  • Vieras
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #72 : Huhtikuu 12, 2013, 18:16:11 »
Nettipeli uudessa demossa! Katsotaan toimiiko.
Itelläni ei lähteny toimimaan latauksen :I

SciSan

  • Vieras
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #73 : Huhtikuu 12, 2013, 18:24:30 »
Nettipeli vai itse demo? Kummassakin on tällä hetkellä enemmän tai vähemmän jumitusta.

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: 東方心綺楼~Hopeless Masquerade (TH13.5)
« Vastaus #74 : Huhtikuu 12, 2013, 18:42:35 »