Kirjoittaja Aihe: Nostalgiatrippi  (Luettu 21462 kertaa)

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Nostalgiatrippi
« Vastaus #15 : Marraskuu 21, 2010, 18:55:20 »
Ensimmäinen peli joka minulle tuli mieleen on Populous: The Beginning, pienenä pelasin sitä paljon, mutta en mielestäni koskaan päässyt viimeiseen tasoon asti, koska vaikeustaso oli ainakin silloin minulle melko korkea, en osaa sanoa olisiko nykyään helpompaa. Pelin taitaa saada ladattua netistäkin, mutta löytäisinpä sen levyn...

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Nostalgiatrippi
« Vastaus #16 : Tammikuu 12, 2011, 16:26:01 »
Tuli tässä yöllä mieleen että Steamissa on wanha kunnon Heretic ja Hexen.
Aika nopeasti kuitenkin selvisi että näissä peleissä 'KB + Mouse' ei ole ihan standardin mukainen suoritus. Hahmo meinaa liikkuu hiirestä.. <_>

Löin koneeseen kiinni xbuxin ohjaimen, säädin vähän kontrolleja Xpadder ohjelmalla ja taas oli sateenkaaria ja kukkasia kaikkialla. Ihanaa.

Siitä on jo liian kauan kun viimeksi pelasin, mutta jotenkin niitä salapaikkoja vaan löytyy ja osaan odottaa vihollisten ilmestymistä..

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Nostalgiatrippi
« Vastaus #17 : Tammikuu 12, 2011, 19:02:05 »
Ainoa ikivanha peli mitä en olisi pelannut aikoihin lienee Bellinin bikinit, jota en koskaan päässyt pienempänä läpi, enkä aikone nytkään, se on traumauttava peli X"D
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Nostalgiatrippi
« Vastaus #18 : Tammikuu 12, 2011, 22:06:26 »
Tuli tässä yöllä mieleen että Steamissa on wanha kunnon Heretic ja Hexen.
Aika nopeasti kuitenkin selvisi että näissä peleissä 'KB + Mouse' ei ole ihan standardin mukainen suoritus. Hahmo meinaa liikkuu hiirestä.. <_>

Löin koneeseen kiinni xbuxin ohjaimen, säädin vähän kontrolleja Xpadder ohjelmalla ja taas oli sateenkaaria ja kukkasia kaikkialla. Ihanaa.

Siitä on jo liian kauan kun viimeksi pelasin, mutta jotenkin niitä salapaikkoja vaan löytyy ja osaan odottaa vihollisten ilmestymistä..

Miten mä olen voinut unohtaa Hexenin... Pakko kokeilla taas!

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Nostalgiatrippi
« Vastaus #19 : Helmikuu 20, 2011, 20:31:22 »
DUCKTALES NESILLE ON NIIN SAIRAAN MAHTAVA PELI.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Nostalgiatrippi
« Vastaus #20 : Helmikuu 20, 2011, 21:12:25 »
DUCKTALES NESILLE ON NIIN SAIRAAN MAHTAVA PELI.
DUCTALES WOO-HOO!

itse olen tässä willä rämpännyt super mario 2 wiillä. kun en nes:ssiä omista :c