Kirjoittaja Aihe: Lempihahmosi.  (Luettu 118678 kertaa)

Inamaru

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Death Holds Beauty, No Matter Who It Claims
    • Profiili
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #30 : Joulukuu 01, 2010, 12:48:01 »
Tässä katselin hieman uusiksi niin tuolta minun listastanihan näkyy puuttuvan sellainen yksinäinen tapaus kuin Tokiko! Hänkin siis sinne kuuluu, raukka joka ei erityisen paljoa huomiota saa, pienessä roolissa kun on Touhoun osalta. Nimetön kirjoja lukeva youkaimme tarvitsee enemmän rakkautta! 8<

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #31 : Joulukuu 01, 2010, 20:49:14 »
Tässä katselin hieman uusiksi niin tuolta minun listastanihan näkyy puuttuvan sellainen yksinäinen tapaus kuin Tokiko! Hänkin siis sinne kuuluu, raukka joka ei erityisen paljoa huomiota saa, pienessä roolissa kun on Touhoun osalta. Nimetön kirjoja lukeva youkaimme tarvitsee enemmän rakkautta! 8<
aika nätin näkönen hahmo :o miksen minä ole häntä huomannut?!

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #32 : Joulukuu 01, 2010, 21:11:34 »
Tässä katselin hieman uusiksi niin tuolta minun listastanihan näkyy puuttuvan sellainen yksinäinen tapaus kuin Tokiko! Hänkin siis sinne kuuluu, raukka joka ei erityisen paljoa huomiota saa, pienessä roolissa kun on Touhoun osalta. Nimetön kirjoja lukeva youkaimme tarvitsee enemmän rakkautta! 8<
aika nätin näkönen hahmo :o miksen minä ole häntä huomannut?!


Aaaa, jees, hänet unohdin minäkin mainita! D8 neiti valloitti sydämeni kun näin hänet ensimmäisen kerran, tosin vasta Touhoumonissa. Tekisi mieli cossata mutta tarvitsisin kunnon kuvan designista.... Kaikki tekevät eri versioita samasta hahmosta niin siinähän yrität keksiä miltä se oikeasti näyttää!
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #33 : Joulukuu 01, 2010, 22:11:59 »
Tekisi mieli cossata mutta tarvitsisin kunnon kuvan designista.... Kaikki tekevät eri versioita samasta hahmosta niin siinähän yrität keksiä miltä se oikeasti näyttää!

Cossaaminen, ah~! Itse haistatin pitkät alkuperäisen designin yksityiskohdille, joita ei edes ollut, ja sovelsin Momijiani minkä kerkesin. Ei ehkä kaikkein mukavinta puuhaa, mutta ainakaan kukaan ei voi tulla valittamaan, että asuni olisi epäonnistunut, jollei edes ole varmaa, miltä sen pitäisi todellisuudessa näyttää.

Välillähän tuntuu hämärältä fanittaa jonkin hahmon ympärille fanien voimalla rakennettua persoonaa, mutta tällaisten seikkojen pohtiminen onkin sitten aivan eri tarina.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #34 : Joulukuu 02, 2010, 18:48:49 »
aika nätin näkönen hahmo :o miksen minä ole häntä huomannut?!

niimpä, laitoin pikaista kuvahakua ja kauniiksi tuon totesin
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Miyuki

  • Vieras
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #35 : Joulukuu 02, 2010, 21:28:17 »
Aivan ehdoton suosikkini on nyt ja ikuisesti Nitori Kawashiro. Desing on vain täyttä rakkautta (...No kyllä täytyy myöntää että rakastan sinistä.) ja niin taso- ku hahmoteema ovat kummatkin herkullisia~
Also, saappaat. Emt miks, mut ne nyt vaan on merkittävät moe-kertoimet tässä.

Sitten ilman mitään paremmuusjärjestystä.

Nazrin "Naz" Nicholson. Jälleen kerran desingin värimaailma on rakkautta. ;  ; Ja- ja- Eläinkorvat. Ja. Tasoteema. Hurrrrhurrhurr~

Suwako Moriya! Hattu on liian pirun söpö! (Mitä, minulla söpöysfetissi? Ehei! FD) Sekä todella samaistuttava hahmo. Minäkin kerran hävisin temppelini ryyppykamulleni.
Ja MoF:ista myös syyssiskokset, Hinaliini ja Kanako ovat kovasti rakastettuja~

...Jostain syystä Parsee. Säälittävät hahmot iskevät?

Kirisame. Marisa Kirisame. Haluaisin viitata tässä Suigen perusteluihin, aika osuvat. XD

Cirno, fiksutyhmäkeijukainen, josta on hyötyä kesähelteillä. Otushan on suloinen kuin mikä ja aivan liian läppä olla pitämättä!

Remilia "revin pääsi irti, koska olet mielestäni ruma" Scarlet. Rakkaus Remiin iski yhtäkkiä. Ehkä fiksutyhmilläwannabedraculoilla on sama charmi kuin fiksutyhmäkeijukaisilla.

Inabat, elikkäs Tewi ja Reisen. Eläinkorvat. PUPUNKORVAT. Tewi: Lutuinen olio korvista varpaisiin~ Reisen: Nappikiinnitteiset korvat? :'D Sekä IN-pikkutakki... *kuolaa* Ja joo en siis tod. yhtään parita... FD

Housut! Fujiwara No Mokou Wriggle Nightbug. Mokou nyt on sellainen hurrhurrhurr ja Wrigglessä tietty moe...

Letty Whiterock~ Ihana on nainen ja kaunis. Teemaakin sopii kuunnella. Mistä Whiterock tulee? Koska mulle tulee mieleen vaan timantit.

Mystia Lorelei on taas hahmo joka on niin suloisen näiköinen että! ;  ; Ja värit ovat vain herkullisia... =w=

Sekä vielä perustelun kaltaisia jaksaisin rustata Youmu Konpakusta! Mekon väri on niin mukavaa~ Ja tietty rispektiä kun on niin kärsivällinen ihminen... Puoli-ihminen... Mikä liekään...

Sitten hahmoja joilla ihan vain desing saattaa pistää kuolan valumaan; MoF!Aya, PCB!Yukari.


Unohdin varmasti kasapäin, mutta fuck it.

Ou jeah, ja Satori. Ihan vaan koska Satori.

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #36 : Joulukuu 05, 2010, 01:03:14 »
Ayaaaa~


Tekee mitä tahtoo muista välittämättä, mutta pahaa ei kenellekään tarkoita... hahmo symboloi itselleni jotain tuollaista vapautta, ja pelkkä teemamusan (Wind God Girlistä puhun, sori) kuuleminen täyttää itseni todella haikealla tunteella. Pelkkä ajatus äänen nopeudella pilvien halki liitämisestä vain kuulostaa niin käsittämättömän... olisikohan "romanttiselta" se sana mitä nyt haen? Pitäisi varmaan pyrkiäkin hävittäjälentäjäksi.

Myös asukokonaisuus on kaikessa kummallisuudessaan aivan käsittämättömän upea. Ja tahtoisin vain uskaltaa kuvata aivan kaiken mitä vastaan tulee, ja elää kamera kädessäni.


Nyt on kai vedettävä raja siihen paljonko fiktiiviseen hahmoon voi tykästyä. Ja sille kuinka myöhään minä voin valvoa kun aamulla pitäisi tiettävästi herätä. Noh, tulen moderoimaan täältä aamulla pois kaiken minkä tänne pistämistä kadun jälkeenpäin.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #37 : Joulukuu 05, 2010, 17:48:44 »
Kannatan Selleriä, Ayassa vain on oma hohtonsa 8D Wind God Girlkin on upea teema, olen aivan hulluna rakkaan korppipaparazzimme ikuiseen uteliaisuuteen Gensokyon ilmiöistä ja tämän välittömään asenteeseen kaikesta, puhumattakaan sen ihanasta asukokonaisuudesta *w*
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #38 : Joulukuu 05, 2010, 21:11:29 »
On se jännä kun Ayalla ei loppujen lopuks oo kauheen paljon niitä tengu piiteitä.... (punainen iho, pitkä nenä, mutta koska kyseessä on korppi nii pitäis olla musta iho ja nokka?)
Paparazzeista paras on silti o3o
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #39 : Joulukuu 08, 2010, 13:07:04 »
Koska hahmo tietämykseni on pieni , niin minulla on vähän lemppareita:

Yomu
Flandre
Cirno
Reimu


Ja vihaan kaimkista eniten Alicea, Ina varsinkin tietää sen tyhmän syyn miksi ^^
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #40 : Joulukuu 17, 2010, 01:47:45 »
Edellinen listaukseni on aika vajakki, koska olen ailahtelevainen ja koska unohtelen asioita, mutta Remilia ja Sakuya. Etenkin Sakuya. Oikeesti, ää, se on ihana. *___* Etenkin Bad Apple!!n videon myötä tykästyin siihen, se kohta missä se on ja heittää veitsiä, voi jumanskuukkelis ja ah flandre on siinä arf <3. Et joo ei muuta. Ja Parsee on ihana kans.

Nii joo ja RemiSaku voittaa kaikki paristukset 6-0.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #41 : Joulukuu 18, 2010, 10:34:47 »
Ja nyt täytyy myöntää että olen alkanut tykästymään Youmuun erittäin paljon. Suurin syy taitaa olla Myon, mutta Youmukin on vain niin lolitastic. Ja se Hakurouken ja Roukanken on tyylikkäitä, erityisesti jälkimmäinen.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #42 : Joulukuu 18, 2010, 13:54:44 »
Aya on kyllä kiva hahmo, niin kauan kunnes Selleri alkaa pelaamaan sillä. TÄllöin saan sanoa hyvästini alalleualleni ja takalistolleni, sen verran paljon tulee otettua turpaan.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #43 : Joulukuu 20, 2010, 08:00:08 »
Hmmmmmm. Taisin listauksestani unohtaa Medicinen D8 turhan aliarvostettu hahmo ihanuudestaan huolimatta, sillä söpöyden tasolla voisi siirtää vuoria! Katsokaa vaikka neidin ilmettä kun hän voittaa PoFV:issa. Niin lutuuuu~ *v* Ja ovathan nuket muutenkin aika ihk.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Myyruna

  • Vieras
Vs: Lempihahmosi.
« Vastaus #44 : Joulukuu 30, 2010, 01:16:40 »
Niitä on ihan liikaa että en jaksa alkaa luettelemaan  :-\