Todellisuus > Off-topic keskustelu

Linuksi-säie

<< < (2/7) > >>

Selleri:
Ai halusiko joku TARKEMERKKEJÄ?

Hieda no Mukyuu:

--- Lainaus käyttäjältä: Selleri - Helmikuu 08, 2013, 21:22:49 ---Ai halusiko joku TARKEMERKKEJÄ?
--- Lainaus päättyy ---

Vietnamissa ei ole kirjallisuuskriitikoita. Vietnamilaista kirjallisuutta arvostellakseen täytyy olla diakriitikko.

Selleri, onko sinulla mitään näkemystä Ubuntusta tai Debianista?

Selleri:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Helmikuu 08, 2013, 21:38:30 ---Vietnamissa ei ole kirjallisuuskriitikoita. Vietnamilaista kirjallisuutta arvostellakseen täytyy olla diakriitikko.

--- Lainaus päättyy ---
http://instantrimshot.com/

Mitä Linuxeihin tulee, muistan lähinnä miten erään kaverin isän koneella oli Red Hat Linux jolla pelattiin jotain Tronin inkarnaatiota.

Mia:
Useampaan kertaan olen asentanut ja käyttänyt: tälläkin hetkellä Linux Mint asennettuna läppärille.

Minulla on hieman lisää tekstiä asiasta toisella koneella ― palaan asiaan kun pääsen siihen käsiksi.

Lyhyesti:

Paljon ongelmia on tullut rakottua ja kokemusta on kertynyt hyvin. Mitään helppoa ratkaisua ei koskaan ole ja ratkaisun löytäminen on aina vaikeaa.

Onneksi vuosien mittaan Linuxt ovat parantuneet. Ehkä sitä voi joskus vielä siirtyä käyttämään pelkästään Linuxia.


Hyvä että makaronien [sic] kirjoittaminen onnistuu nykyään Linuxissa. Minuakin on ärsyttänyt tuo puute Winukka ei sitä laajennusta tue (eikä se kyllä tue yhtään mitään muutakaan) mutta minua ärsyttää myös se että おう ja おお kirjoitetaan makronilla kuitenkin vain ō. Ai halusit opiskella japania rōmajeilla? No, you don't get to.

Dodgeball:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Helmikuu 06, 2013, 02:16:11 ---Tervehdys kaikille nörteille, mutta myös tietokoneilla säätämistä pelkääville ihmisille. Miksei kukaan täällä keskustele Linuxista? Voiko GNU/Linux-käyttöjärjestelmän päälle mitenkään asentaa Tōhō-pelejä?



--- Lainaus päättyy ---

kyllähän noi toimii http://en.touhouwiki.net/wiki/Running_in_Linux_and_MacOS_X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta