Kirjoittaja Aihe: Piirustuskuja vol.4  (Luettu 243612 kertaa)

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #420 : Elokuu 24, 2015, 19:48:52 »
Jätän tämän vain tähän.

Spoiler (click to show/hide)

suwahgo

  • Vieras
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #421 : Elokuu 27, 2015, 13:04:03 »
Sillon kun piirtäminen ei onnistu niin, cirno tulee heti apuun.. jätän tämän 15 minuutin sirkku työn vain tähän

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #422 : Elokuu 27, 2015, 14:10:06 »
^The strongest will survive.

Spoiler (click to show/hide)
Money well spent.

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #423 : Elokuu 27, 2015, 17:40:10 »
Jätän tämän vain tähän.

Spoiler (click to show/hide)
Harjotus tekee mestarin.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #424 : Elokuu 27, 2015, 17:42:12 »
Jätän tämän vain tähän.

Spoiler (click to show/hide)
Harjotus tekee mestarin.
Älkää pliis luulko et toi ois mun paras ja true art ;_;
(Jk, osaan kyl piirtää mut tosiaan tarvin vaan harjotusta ton piirtiksen kanssa...)

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #425 : Elokuu 27, 2015, 18:19:31 »
Älkää pliis luulko et toi ois mun paras ja true art ;_;
(Jk, osaan kyl piirtää mut tosiaan tarvin vaan harjotusta ton piirtiksen kanssa...)
Siis true arttiahan toi on. Omg, etkö sää ny nää sitä??!!111 8(((

Lel. Muistan kun kans itse aikoinaan vuonna 2009 sain piirtopöydän. Olin about vuoden taiteillu hiirellä ja käsi kramppas jatkuvasti kun liikkeet moisella oli niin köykäisiä ja jälkikin sen näköistä. Piirtis tuli kehiin ja piirtäminen koneella helpottui kummasti. Wow. Minulla on vieläkin tallessa eka työ jonka tein sillä. 2009 jouluna siis tuli piirtis ja samana iltana ryhdyin työstämään tätä. Nyt kun katselen koneelta vielä varmistukseksi, nähtävästi 26. päivä olin saanut tuon valmiiksi ja upannut sen saman tien devaan. Paint oli kiva, kun silloisella koneella Gimp hieman hidasteli ja kaatuili. Piirtiksen ansiosta 2010-2011 olikin kulta-aikaa meikäläiselle piirtämisen suhteen. Sitten se aika ja innostus vain katosi kun yläaste veteli viimeisiä ja oli aika siirtyä amikseen. Satunnaisesti luonnostelin ja aloitin isompia töitä, mutta en koskaan saanut suurinta osaa niistä valmiiksi. Nytkin olen viime aikoina luonnostellut paskaa ja ne on jäänyt sellaiseksi. Kai se päivittäinen piirtely yläasteella imi kaikki mehut ja osittain oma itsekriittisyyskin on ollut hieman taustalla. Nuorempana en siitä niinkään välittänyt, vaikka alemmuuskompleksia harrastin. Nyt se vain tuntuu entistä voimakkaammalta. Eniten vihaan sitä kuinka osaan piirtää koiraeläimiä ynnä muita otuksia paremmin kuin ihmisiä. Kakarana ei tullut ajateltua että ihmisten piirtäminen olisi se juttu jota tehdä isompana, tänä päivänä kun haluaisin juuri immeisiä tuherrella. Oh well. Ehkä vielä joskus opin.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #426 : Elokuu 28, 2015, 11:38:16 »
tuli super tylsää

Spoiler (click to show/hide)

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #427 : Syyskuu 07, 2015, 22:05:05 »
Vois jakaa pari kuvaa mitkä piirsin pari viikkoa sitten. Oisin tänäänki piirtäny lisää mutta kynä meni hukkaan (aika outoa kun oli semmoisessa paikassa ettei pitäis hukkua)

Ekaksi Zun redraw Flandre koska hnngghhh EoSD taide on paras ja Flandre
Spoiler (click to show/hide)

Sitte random Patchouli
Spoiler (click to show/hide)

Yritän ny opetella piirtään piirtiksellä ja oonkin kattonut jo jonkin verran tutoja. Kaipa viel opin kaikki jännät jutut

suwahgo

  • Vieras
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #428 : Syyskuu 10, 2015, 15:34:25 »
Taide ei ole minun, mutta haluan jakaa sen teidän kanssa.
Spoiler (click to show/hide)

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #429 : Syyskuu 10, 2015, 18:28:18 »
Sitten se aika ja innostus vain katosi kun yläaste veteli viimeisiä ja oli aika siirtyä amikseen. Satunnaisesti luonnostelin ja aloitin isompia töitä, mutta en koskaan saanut suurinta osaa niistä valmiiksi. Nytkin olen viime aikoina luonnostellut paskaa ja ne on jäänyt sellaiseksi. Kai se päivittäinen piirtely yläasteella imi kaikki mehut ja osittain oma itsekriittisyyskin on ollut hieman taustalla.

Minulle kävi ihan samalla tavalla. Vielä amiston 1. vuodella piirsin aika paljonkin atto-aineiden tunneilla mutta nyt cosplay on viennyt piirtämisen halun ja ajan. Joskus piirtelen SAIlla mutta jäävät yleensä luonnoksiksi tai saavat vain basic värityksen. En jaksa tussata/tehdä line arttia niin kaikki työt jää siihen luonnoksen puolelle. :--D Kaverit taas jaksavat piirtää työnsä, mutta ei värittää niin minä sitten olen väritellyt niitä. Nyt varsinkin parin kaverin kanssa ollaan piirrelty meidän OC'ta.

Tuossa nyt uusin. Line art siis kaverini käsialaa ja väritys minun. Oho, onpas se iso kuva...
Spoiler (click to show/hide)

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #430 : Syyskuu 10, 2015, 18:33:56 »
Line art siis kaverini

Habotre?! Tosi tuttu nimi. Olenko joskus ostanut häneltä kuvituksia jossakin tapahtumassa? Vai vain selannut hänen Deviantartiaan tai jotain? Piirtääkö hän nykyään mitää Tōhō-aiheista?

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #431 : Syyskuu 10, 2015, 18:43:37 »
Line art siis kaverini

Habotre?! Tosi tuttu nimi. Olenko joskus ostanut häneltä kuvituksia jossakin tapahtumassa? Vai vain selannut hänen Deviantartiaan tai jotain? Piirtääkö hän nykyään mitää Tōhō-aiheista?

Viimeksi hänellä on ollut taidekujapöytä Animeconissa vuonna 2012 ja muistaakseeni hänellä olla siellä Touhou aiheista kamaa. Eikä valitettavasti ole piirtänyt, ellen minä ole käske-, siis pyytänyt. Täytyypä sanoa hänelle että voisi piirustella lisää Touhouta, jos vaan viitsii. 

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #432 : Syyskuu 18, 2015, 23:19:50 »
I'm Back, bitches!
Spoiler (click to show/hide)

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #433 : Syyskuu 18, 2015, 23:23:28 »
Goddomnit Lape y u do this :DD

suwahgo

  • Vieras
Vs: Piirustuskuja vol.4
« Vastaus #434 : Syyskuu 29, 2015, 15:47:28 »
Pikseli arttia tuli nyt kyllä tehtyä~
touhou tappelupelien tyyliin, mutta Nansei hahmo kummiskin kyseessä~