Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250086 kertaa)

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #15 : Lokakuu 27, 2014, 17:50:52 »
Juuh elikkäs toi äskönen katkos, jos ihmettelitte.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #16 : Lokakuu 30, 2014, 14:22:15 »
Pitääkin olla näin helvetin pitkä, eilenkin löin julkisissa kaks kertaa pääni ja koko ajan polvet ja selkä paskana.

Vittu.

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #17 : Lokakuu 30, 2014, 17:57:55 »
Tietokone kuulostaa geiger mittarilta. Melkein kerkesin jo huolestu, mutta lyhyen kuulostelun jälkeen selvisi että ääni lähtee tuulettimesta. Pitäisi vissiin nyt tehdäkin asialle jotain...

Ja voi yokai jeesus sentään tätä uusien/necromansattujen lankojen määrää. Menee kohta koko foorumi solmuun.

Yuyuko

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #18 : Lokakuu 30, 2014, 18:12:45 »
Ja voi yokai jeesus sentään tätä uusien/necromansattujen lankojen määrää. Menee kohta koko foorumi solmuun.
Velhovoimat on näköjään Juhozkilla kovassa käytössä. Mut eipä se varmaan ketään harmita.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #19 : Lokakuu 30, 2014, 18:35:41 »

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #20 : Marraskuu 02, 2014, 23:11:02 »
uguu mun dysfasia..
uguu mun luokka kuoli ja puolet läks/lopetti.
uguu ku jonne on ollu viimeaikoina allapäin/vihanen..

pitäiskö huolestua tästä kaikesta...P:

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #21 : Marraskuu 03, 2014, 00:11:05 »
JAXUHALI BRAH!!


uguu mun luokka kuoli ja puolet läks/lopetti.
Wait what, mitä tapahtui?

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #22 : Marraskuu 03, 2014, 21:27:32 »
saatana jos ois elämässä muuta sisältöä ja mietittävää ku se, että millon saa seuraavan kerran bönthöö tai muuta millä kuosittaa
kussu taas kaikki mahdolliset asiat ja en tiiä onko missään mitään järkee selvin päin

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #23 : Marraskuu 04, 2014, 05:39:53 »
^
Kyllä se sitten alkaa kivalta tuntua kun sinut lavastetaan huumeiden salakuljetuksesta Pakistanissa ja joudut paikalliseen vankilaan, ja sieltä kun joskus pois pääset. Luota minuun, katoin just tossa aiemmin väsymyskoomassa TV-ohjelman Vankilassa ulkomailla.

Itse koin eilen jotain kauheaa johon en jotenkin uskonut ikinä joutuvani: koeajoin Ladan. Nyt ymmärrän täysin minkä vuoksi niistä ei oikein rahaa pyydetä, miksi niitä haukkuu kahdeksan 10:stä henkilöstä ja miksi niiden mittareissa on pienemmät kilometrimäärät kuin ranskalaisissa autoissa silloin, kun ne ajetaan tehtaalta ulos. No okei, myönnän. Olihan se ihan hauska nauraa sille "insinööri""<<taidolle>>" se 5minuuttia, mutta siinä Samaran-saatanassa vaan yhdistyi niin täsmälleen kaikki venäläinen hällä-väliä ja vähän sinne päin -doktriini mitä toveri on idässä harrastanut siitä asti kun saivat sisällissotansa purkkiin.

Ja en edes valehtele että laitoin putkikaulurin kasvojeni eteen kun hyppäsin kuskinpenkille.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #24 : Marraskuu 10, 2014, 04:42:50 »
tullu taas vedettyä vitusti päihteitä sekasin ja ihan liikaa viinaa tuol toisessa kaupungissa vaihteeksi
tehny itsestäni pellen niin oikeassa elämässä kuin internetissä ja vaivannnut liikaa viattomia ihmisiä paskallani


Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #25 : Marraskuu 10, 2014, 05:19:02 »
^
Mut hei, toihan on hyvä! Nyt kun olet tunnistanut ongelman niin siihen on helppo löytää ratkaisu.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #26 : Marraskuu 10, 2014, 15:27:03 »
Nyt kun olet tunnistanut ongelman niin siihen on helppo löytää ratkaisu.
Öäöh, oliks tää nyt se hetki kun kehotetaan vetämään ittensä jojoon?

Muistaakseni internetissä olisi tämmöinen käytäntö.

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #27 : Marraskuu 10, 2014, 23:17:01 »
^
No mä kyl aattelin ennemminkin jotain semmosta et lopettais aineet ja miettis seuraamukset ennen kuin tekee, niin ei mee ihan niin pahasti puihin.  :D

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #28 : Marraskuu 10, 2014, 23:40:59 »
^ Okei, tolla asenteella vois päästä jopa pidemmälle kuin jojolla :DD

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #29 : Marraskuu 13, 2014, 08:12:40 »
mä tosikuosaan koska on niin paha olla selvinpäin. elämä ihan vittuina kun kusipäät kussu mun hommat nii kuositan sen vuoksi.
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see