Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250300 kertaa)

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #225 : Elokuu 06, 2015, 13:51:11 »
Kämmenen kokonen hyttynen pyörii jossain mun huonneessa tai sit nään vaa näkyjä. HALP!!
Ei tuo vielä mitään, aiemmin asunnossani pyöri jokin ötökkä jota en tunnistanut, mutta se perkele ei vain tahtonut kuolla tappamallakaan. Läimäytin jotain viisi kertaa sanomalehdellä, mutta aina se vain nousi uudestaan ja lähti lentoon. Viidennen jälkeen se kuitenkin alkoi heikentyä ja putosi lattialle. Murskasin sen jalallani lehden ja lattian väliin, mutta edelleen se vain tahtoi kävellä, ja loppujen lopuksi otin sen paperilla käteen ja puristin sen tuusannuuskaksi kunnes se vihdoin lakkasi liikkumasta. Melkein jo kohtasin voittajani. Ei paarmatkaan ole noin kestäviä.

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #226 : Elokuu 06, 2015, 13:52:32 »
^aika sisukas ötökkä... oliks tää se final bossi? eikun.. :D

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #227 : Elokuu 06, 2015, 14:39:31 »
Kämmenen kokonen hyttynen pyörii jossain mun huonneessa tai sit nään vaa näkyjä. HALP!!
Ei tuo vielä mitään, aiemmin asunnossani pyöri jokin ötökkä jota en tunnistanut, mutta se perkele ei vain tahtonut kuolla tappamallakaan. Läimäytin jotain viisi kertaa sanomalehdellä, mutta aina se vain nousi uudestaan ja lähti lentoon. Viidennen jälkeen se kuitenkin alkoi heikentyä ja putosi lattialle. Murskasin sen jalallani lehden ja lattian väliin, mutta edelleen se vain tahtoi kävellä, ja loppujen lopuksi otin sen paperilla käteen ja puristin sen tuusannuuskaksi kunnes se vihdoin lakkasi liikkumasta. Melkein jo kohtasin voittajani. Ei paarmatkaan ole noin kestäviä.
Spoiler (click to show/hide)

Onneksi on oppinut olemaan välittämättä suurimmasta osasta ötököitä sen jälkeen kun eräänä kesänä päättivät ampiaiset rakentaa pesän huoneen vieressä kulkevaan savuhorniin ja sieltä sitten tunkeutuivat huoneeseen. Niinä parina päivänä ennen ongelman ratkeamista tuli tapettua about 60 ampiaista ilman että yksikään pääsi pistämään.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #228 : Elokuu 06, 2015, 16:44:19 »
Hämykäkit ja muut semmoiset ötökät ja vastaavat on kivoja, jos ne vaan pysyy ihosta kaukana. Ja hiuksista. (kerran äidillä oli hiuksissa hämähäkki, ja se huomattiin vasta kun kysyin että mikä sen ottasta roikkuu. Hyi)
Kerrankin kun muutettiin ja haettiin banaanilaatikoita kaupasta, huomasin että yks hämis oli ainakin muuttanu ps2'seni alle ja kaksi muuta hihhuloi ympäriinsä. En mene takuuseen,että oliko se juuri se samainen laatikko, mutta epäilysmittarini osoittaa vahvasti sitä. Olen ollut skeptinen niiden banaanilaatikoiden suhteen siitä asti. Pahus, olisin voinut pelata pleikkarilla klassikkoja amatsoonin hämähäkin kanssa.
Fobioista puheen ollen, miulla oli aivan järkyttävä oksennuskammo muutama vuosi sitten. Olin about 3-2 vuotta ilman purjoja, niin sain joten kuten sitten taltutettua fobiani, kunnes n. puoli vuotta sitten iski koko sukuun hirve purjospäre ja sitten itkien kolmelta aamuyöstä väänsin vessan lattialla laattaa. Truu stori. Mutta onneksi kokemus ei laukaissut taas fobiaa takaisin, vaan pikemminkin ehkä auttoi asian suhteen, koska hoksasin ettei se olekaan niin paha kuin ajattelin (mutta silti ihan hirveetä)

Nyt sit perus päivän kyrsiminen; PUHVIHIHAT ON P*SKAA
Yritän tos tehä sitä Remin cossia, mutta tuli taas (ylläri ylläri) pari muuttujaa. Ensiksi, käytin 33€ siihen kankaaseen joka tulis Remi cossiin, mutta kun pääsin kotia ja vertasin sitä toiseen kankaaseen, niin perkele ko sehän oliki aivan hemmetin väärän väristä. Jos sen sais vaalennettua paljon haaleammaksi niin ehkä onnistuiskin. Mutta en voinu heittää koko hommaa menemään, vaan oli pakko nyt yrittää tehä sitä paitaa/mikä onkaan, ja kaikki meni hyvin kunnes puhvihihat iski taas. En enää ikinä halua puhveja. Meen itkeen nurkkaan koska kaikki ärsyttää, mutta pakko tehä toi cossi loppuun ko oon sopinu jo sen paricossiin.

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #229 : Elokuu 07, 2015, 10:23:56 »
Tuntuu et koko kaks viikkoo joku sanoo jotain luvatakseen(ja sitten rikotaan lupaukset) tai muuten vaan sanovat jostain jotain, joka pistää meikällä maailmanpyörät ylösalasin... parempi varmaa et pysyn kotona hiljaa ja olla vaa tyytyväinen ollakseen yksin... mietin taas varmaa liikoja mutta ihmiset pistää kyllä meikän masentamaan helposti...

... jja Pitäis johki kotkaa mennä mut en oikeen enään tiiä vointini takia..

jostain syyst parina viikkona oon unohtanu vaihtaa kellon herättää ajoissa perjantaisin, ettei jonne myöhästy töist kun sen kellot ei toemi aina... veikkaan et masennus pistää meitsin unohtaa ihan kaiken..

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #230 : Elokuu 07, 2015, 10:58:49 »
Hämähäkit ei ole kivoja, paitsi eräät :3 mutta siis muuten ötökät on aika jänniä. Ja paarmat on perseestä.
NSFW = HYI. PERVOUKSIA. HENTAI. SICK
Ja Sit =KALJAAA! eiku siis kahvia
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #231 : Elokuu 07, 2015, 11:03:06 »
Kaikenlaiset ötökät on kivoja niin kauan kun ne jaksaa tiputtaa mulle punasia ja vihreitä laatikoita kuollessaan.

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #232 : Elokuu 07, 2015, 17:36:18 »
Araknofobiani herää ja nope-fiilikseni ovat yli 9000.
No nyt on! Hyh kun on isoja!
Meet THE HORROR!!!

Itse taasen olen miettinyt että jos ottaisi hämyhäkin lemmikiksi. Varsinkin tällainen olisi hieno pala villiä luontoa. Henkilökohtaisesti en kyllä hirviäisi tähän malliin kiusata tuommoista ryökälettä, näyttää liikkuvan aika liukkaasti kun sille päälle sattuu.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #233 : Elokuu 07, 2015, 18:38:08 »
Tarantella olisi kyllä räheä lemmikki. Kuulemani mukaan valtaosin eivät edes ole vaarallisia, vaan purema on jokseenkin yhtä vaarallinen ihmiselle kuin kissanpennun purema.

Kynttilä

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #234 : Elokuu 07, 2015, 23:09:51 »
mun faijalla oli meksikon lintuhämähäkki jonka purema oli yhtä paha ku ampiaisen pistos. se hämppis oliki nyrkin kokonen että joo

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #235 : Elokuu 08, 2015, 00:31:17 »
Ite haluisin pupuja kämppä täyteen, mutta kissa söis ne varmasti...

Kynttilä

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #236 : Elokuu 08, 2015, 10:42:21 »
Ite haluisin pupuja kämppä täyteen, mutta kissa söis ne varmasti...

paitsi jos sun pupu on tätä luokkaa

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #237 : Elokuu 08, 2015, 10:43:32 »
Ite haluisin pupuja kämppä täyteen, mutta kissa söis ne varmasti...

paitsi jos sun pupu on tätä luokkaa

kelpaa :DDD

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #238 : Elokuu 08, 2015, 12:04:31 »
Ite haluisin pupuja kämppä täyteen, mutta kissa söis ne varmasti...

paitsi jos sun pupu on tätä luokkaa
kelpaa :DDD
Tai sitten. Voi voi katinkutaletta kun noita ois kämppä täynnä.

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #239 : Elokuu 08, 2015, 12:06:53 »
Ite haluisin pupuja kämppä täyteen, mutta kissa söis ne varmasti...

paitsi jos sun pupu on tätä luokkaa
kelpaa :DDD
Tai sitten. Voi voi katinkutaletta kun noita ois kämppä täynnä.
ois aika homoa sitten..