Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250233 kertaa)

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #300 : Lokakuu 24, 2015, 21:33:51 »
Holiday Inn on kätevästi samassa paikkaa kuin Yukicon, mutta sitten kun katsoin sen hintoja, niin aamupalan kanssa ja ilman ennakkomaksua mukavat 160 € per yö. Taidan majoittua Sokoksen hotellissa ja tulla vasta lauantaina aamulla junalla, vaikka en aikaisista herätyksistä pidäkkään.

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #301 : Lokakuu 27, 2015, 02:49:04 »
On se nyt kun ei kuulokkeet kestä pelaamista!

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #302 : Lokakuu 28, 2015, 15:22:33 »
Pää täyttyy sekavista ja painavista asioista joita ei pysty käsittelemään.
Vuosien ajan psykologointi ja filosofointi on ollu arkipäivän perushuttua
mut nyt pitkästä aikaa tuntuu rattaiden olevan aivan jumissa eikä oo ketään jolle avautua,
ei sillä et se ois aiemminkaan auttanu kun pään on saanu selvitettyä aina ite.
Näyttää vaan siltä että nyt se raja on oikeesti lähellä.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Hart

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #303 : Lokakuu 28, 2015, 21:44:45 »
Huomenna sairaalaan tutkittavaksi. Olen helvetin kyllästynyt sairaala-alueisiin, itkettää ja kyllästyttää ja on hermostunut olo. En tiedä mitä minulle tehdään, mutta lääkäri todennäköisesti survaisee luotaimen perseeseeni. Olisipa huominen jo ohi.

(päivitys: lääkäri tyytyikin vain juttelemaan)

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #304 : Lokakuu 31, 2015, 20:04:51 »
Jostain syystä aikoinaan syrjäydyin sosiaalisesti, sit huonojen kokemuksien johdosta rupesin vihaamaan ihmisiä, ihmiset vihaa mua sen takia joten syrjäydyn enemmän.

En mä jaksa olla ihmisten seurassa jos en oo kännissä, joskus en ees sillonkaan ja välillä toivon vaan, että kuolis pois.
emt miten tässä muuten kestäis

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #305 : Lokakuu 31, 2015, 21:01:31 »
^
Meinasin tulla vinkumaan siitä että nykyään tuon kännykän akku ei näytä kestävän päivääkään ilman latausta, mutta joillakin on nähtävästi oikeitakin ongelmia elämässä.

Vitut, vingun silti, ei ole rahaa uuteen akkuun ja kännykkä on muutenkin aivan paska, mutta kulutetaanpa se kuitenkin loppuun, kyllä sillä soittaa, viestittelee ja kuuntelee musiikkia, joskus nettikin toimii.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #306 : Lokakuu 31, 2015, 22:16:52 »
Huomenna sairaalaan tutkittavaksi. Olen helvetin kyllästynyt sairaala-alueisiin, itkettää ja kyllästyttää ja on hermostunut olo. En tiedä mitä minulle tehdään, mutta lääkäri todennäköisesti survaisee luotaimen perseeseeni. Olisipa huominen jo ohi.

(päivitys: lääkäri tyytyikin vain juttelemaan)
No vittu uguu oliko kamalaa

Hart

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #307 : Lokakuu 31, 2015, 23:33:38 »
No vittu uguu oliko kamalaa
Oli. Ravasin koko päivän ympäri eri sairaalarakennuksia, yritin saada selvää lääkärien ristiriitaisista ohjeista enkä loppujen lopuksi edes saanut tarvitsemaani hoitoa. Kaikessa kivana lisänä hillitön pelkoni sairaaloita kohtaan. Lopulta olin niin paskana että itkin koko illan. Kuulitko haluamasi?

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #308 : Marraskuu 01, 2015, 19:12:04 »
No vittu uguu oliko kamalaa
Sairaalat on aika vittumaisia laitoksia käydä, niin asiakkaana/potilaana kuin työntekijänäkin.

Edit: Helkatin työt kun ei kerkee ees jäädä riitelemään tänne!

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #309 : Marraskuu 01, 2015, 20:40:16 »
Oli. Ravasin koko päivän ympäri eri sairaalarakennuksia, yritin saada selvää lääkärien ristiriitaisista ohjeista enkä loppujen lopuksi edes saanut tarvitsemaani hoitoa.
Itellä samankaltainen rumba huomenna edessä. Pitääkin tästä petiin, että jaksaa herätä aamuviideltä ajelemaan maakunnan toiselle puolelle keskussairaalaan. Ja joo, sairaalat on kyl aina vähän kuumottavia mestoja; ei niissä mielellään käy.
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Hart

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #310 : Marraskuu 01, 2015, 21:20:29 »
Itellä samankaltainen rumba huomenna edessä. Pitääkin tästä petiin, että jaksaa herätä aamuviideltä ajelemaan maakunnan toiselle puolelle keskussairaalaan. Ja joo, sairaalat on kyl aina vähän kuumottavia mestoja; ei niissä mielellään käy.
Voimia huomiselle! Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #311 : Marraskuu 02, 2015, 06:03:27 »
En mä kehtaa ees olla päihtyneenä enää, kun kännissä aina suunnittelee itsemurhaa ja masentuu, ja jos serkun koira käyttää 500 kilometrin päässä jotain muuta, niin sit ahdistaa vielä enemmän ja foliohattu kiristyy joku 1000%.

Monta kertaa viikossa valvonut kuuteen ja herännyt iltapäivästä, tällasen jälkeen tekee vaan mieli kadota maan päältä ja tuntuu, että oisin pettänyt kaikkien luottamuksen muhun.
Ihan helvetin pienistä jutuista ahdistuu ja masentuu jo niissä määrin, että katoaa motivaatio ihan kaikkeen elämänhalusta puhumattakaan.

Kohta ryyppään viikon ja toivon että kuolen

Miten voi olla näin perseestä?

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #312 : Marraskuu 02, 2015, 10:09:01 »
Kiva herätä aamulla  välillä saatanamoiseen päänsärky mikreeniin.. tuntuu et vielki jomottaa päässä..

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #313 : Marraskuu 02, 2015, 19:17:09 »
Monta kertaa viikossa valvonut kuuteen ja herännyt iltapäivästä, tällasen jälkeen tekee vaan mieli kadota maan päältä ja tuntuu, että oisin pettänyt kaikkien luottamuksen muhun.
Ihan helvetin pienistä jutuista ahdistuu ja masentuu jo niissä määrin, että katoaa motivaatio ihan kaikkeen elämänhalusta puhumattakaan.
Noniin, kaikki on hyvin vaikka indie-pelitkin vituttaa ja tilanne näyttää synkältä, ei mitään hätää. Kannattaa varsinkin välttää ryyppäämistä jos ongelmat ovat noin vakavia, viina kun tunnetusti on tehokas masennuksen aiheuttaja.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #314 : Marraskuu 05, 2015, 19:41:29 »
huomen pitää varmaa dokaa et saa ajatukset pois kaikest turhast paskasta ja vähä nollattuu
kauhee stressi ja ahdistus

jännä miten yks hyväksikäyttävä huora voi rikkoa ihmisen tunne-elämän pitkäks aikaa, etenkin kun sitä suhdetta ennen ja jälkeen on ollu aika hiljasta tolla rintamalla
kyl mä kävin kesällä jotain random ämmii nussimassa mut ei ne sit halunnu musta mitään muuta kun seksiä, tuttu juttu

Kyllä sit vaan sielu lepää kun näkee kourassaan sen pullon täynnä punaista elämän eliksiiriä ja iloisesti hymyilevä vanha mies tervehtii taas kerran.