Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250031 kertaa)

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #390 : Marraskuu 15, 2015, 19:04:51 »
Oispa lomaa.
Oispa töitä. Kaikki ongelmani ratkeaisivat kerralla.
Oispa rahaa. Lähes kaikki ongelmani ratkeaisivat helpommin.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #391 : Marraskuu 15, 2015, 19:44:45 »
Tuntuu, että ongelmat säilyy vaikka oliskin rahaa, sosiaalinen elämä, töitä ja mitä tahansa.

Kai se pitää vaan hyväksyä, että niitä pääsee pakoon tasan yhdellä tavalla.
Onneksi niiden kanssa pystyy elämään toistaiseksi.

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #392 : Marraskuu 15, 2015, 19:56:06 »
Spoiler (click to show/hide)

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #393 : Marraskuu 15, 2015, 20:10:24 »
»Life is hard

Spoiler (click to show/hide)

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #394 : Marraskuu 15, 2015, 20:19:25 »
Itse asiassa nyt kun ajattelee, minulla on elämässä vain kaksi suurta ongelmaa. Ei ole rahaa, ja olen tyhmä, eikä sitä jälkimmäistä rahalla korjata. Saisi nyt edes puolet ongelmista hoitoon niin olisi paljon.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #395 : Marraskuu 15, 2015, 20:57:24 »
Mulla varmaan just rahan, kaverien, itseluottamuksen ja motivaation puute.

Mitään sosiaalista elämää ei kyllä jaksa pitää yllä jos se koostuu 90-prosenttisesti alkoholin tai hUUmeiden käyttämisestä niin kuin ennen, itseluottamusta ei käytännössä ole kun puolet elämästä mulle tärkeätkin ihmiset on vaan hokenut kuinka oon ruma ja läski luuseri josta ei tule ikinä mitään.

Ihmettelen kyllä, miksi kaikilla muilla on tapana itkeä jos tuntuu pahalta. Mä vaan meen ihan täysin lukkoon ja en pysty käsittelemään tai tekemään mitään tai reagoimaan mihinkään, jäljelle jää vaan se tyhjä ja paska fiilis.

Hart

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #396 : Marraskuu 16, 2015, 13:23:30 »
Luulin jo etten saisi enää paniikkikohtauksia, mutta tänään ne palasivat. Ei tähän lääkkeitäkään voi hankkia kun kohtaukset iskevät niin harvoin. Täytyy vain yrittää selviytyä.

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #397 : Marraskuu 16, 2015, 14:59:31 »
Luulin jo etten saisi enää paniikkikohtauksia, mutta tänään ne palasivat. Ei tähän lääkkeitäkään voi hankkia kun kohtaukset iskevät niin harvoin. Täytyy vain yrittää selviytyä.
Tsemppiä! Itselläni on sama ongelma, onneksi todella harvoin. Kannattaa kokeilla paeta tilanteesta jos alkaa tuntua siltä että paniikkikohtaus on kehittymässä.
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Hart

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #398 : Marraskuu 16, 2015, 15:12:01 »
Luulin jo etten saisi enää paniikkikohtauksia, mutta tänään ne palasivat. Ei tähän lääkkeitäkään voi hankkia kun kohtaukset iskevät niin harvoin. Täytyy vain yrittää selviytyä.
Tsemppiä! Itselläni on sama ongelma, onneksi todella harvoin. Kannattaa kokeilla paeta tilanteesta jos alkaa tuntua siltä että paniikkikohtaus on kehittymässä.
Kiitos. Ikävää että kärsit samasta. Tänään en voinut paeta, mutta auttaa paljon, kun keskittyy puuhailemaan jotain mikä vie ajatukset muualle.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #399 : Marraskuu 16, 2015, 19:41:46 »
Oma onni ollu aina kaksteränen miekka, tällä kerraa tavalla:
Riko oikeesti paikkas ja vältä suuri ja vittumainen taisteluharjoitus, mutta kanssasotilaat
pitää sua movena ja lisäks kärsit virustaudista, kuumeesta ja kurkkukivusta eikä kasarmilla oo ainuttakaan kuumemittaria.

Kun luulet asioiden kääntyvän edukses onnena onnettomuudessa, oikea onnettomuus voi olla vasta edessä.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #400 : Marraskuu 16, 2015, 20:45:05 »
Kiitos. Ikävää että kärsit samasta. Tänään en voinut paeta, mutta auttaa paljon, kun keskittyy puuhailemaan jotain mikä vie ajatukset muualle.
Onneksi se on itselläni helpottanut huomattavasti. En tahdo enään edes muistella, kuinka huonosti huonoimpina aikoina meni.
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #401 : Marraskuu 16, 2015, 21:34:38 »
Fyysisesti ihan vitun hirvee olo, vaikea hengittää ja sattuu rintaan ja vatsaan perkeleesti.
Yleinen ahdistus ei paranna asiaa mitenkään silminnähtävästi.

Tuntuu, että kohta pitää hakeutua hoitoon kaiken tän takia. Ei tekisi niin yhtään mieli joutua käymään terapiassa tai popsimaan lääkkeitä, mutta parempi kai sekin kuin täysi flippaaminen ja itsensä vahingoittaminen jota kohti tässä on oltu menossa.

Olisinpa normaali, joka päivä sattuu helvetisti kun näkee muiden ihmisten menestyvän elämässä ilman mitään haasteita tai ongelmia.

Hart

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #402 : Marraskuu 16, 2015, 21:43:38 »
^ Jos tuntuu että lääkkeistä ja terapiasta voi olla apua, kannattaa edes kokeilla.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #403 : Marraskuu 16, 2015, 21:50:29 »
Joskus vuosia sitten tuli kokeiltua paria SSRI:tä, niistä oli ehkä vaan enemmän haittaa.

Mutta joo, tuskin mun ongelmat niin pahoja on mitä mä kuvittelen.
Kaikki vaan sanoo, että "ota nyt niskasta kiinni itteäs", "toi on vaan laiskuutta" kun yrittää selittää.

Vittu mitä paskaa.

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #404 : Marraskuu 16, 2015, 22:59:06 »
^ I feel ya.

Lääkkeet on vähän kaksipiippuinen juttu, mutta aina kannattaa kokeilla puhua jollekkin.