Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 660069 kertaa)

Sibuli

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1140 : Tammikuu 24, 2013, 22:00:08 »
TL Tukku on kaupan nimi.. en tiiä netin hinnastoista, mut tietääkseni netis saattaa olla kalliimpana kun itse myymälässä, joka on hyvin jännä asia..

http://www.tl-tukku.fi/kankaat-c-32.html

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1141 : Tammikuu 24, 2013, 22:12:00 »
Olen maailman kamalin Sakuya cossaaja... Kuvakin kamalan sumea... D:
Spoiler (click to show/hide)
Peruukki siis tuli tänään... Aluksi säikähdin sen lyhyyttä... Mutta kun se oli Sakuya cossi päällä päässä niin ei se niin kauhealta näyttänytkään. Tosin mulla on ylisuuri pää niin ei ihme että jos joku lyhyempi peruukki päässä näyttää oudolle. Harmi ettei tosin tosta kuvasta peruukkia erota kovin hyvin. Ja koska ajattelin olla inuSakuya niin kuvasta puuttu korvat ja häntä. Pitää tosin katosoa saanko mistään sopivaa turpista korvia ja häntää varten. D: Kaulapanta ja kettinki sentään on :D

Roppari

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1142 : Tammikuu 25, 2013, 00:03:34 »
^
No hei älä ny, toihan on hyvä!

Tässä omaani ettette ihan paskanjauhajana pidä:

Spoiler (click to show/hide)

Kangas ei oo sinne päinkään, mut en parempaakaan löytäny. Pitsiä ja koristenappia vielä vähän hameeseen nii avot.

Sibuli

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1143 : Tammikuu 25, 2013, 00:51:11 »
Roppari osaa ommella >: D tuo on hieno~~

EDIT:

mul itellä on kans suunnitelmissa yuukaa cossia joskus ennen syksyä varmaankin.. pitänee kahtoo asiaa paremmin myöhemmin

Roppari

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1144 : Tammikuu 25, 2013, 01:02:54 »
^
Tota joo, kyllä kaikki kiitos menee oikein mainiolle äidilleni! Minä en tosta ole hirveitä ommellut, varmaan jonkun 30% että älä liikaa kehu. :3

Edit: Hyvä palkata äiti sorvin ääreen kun hän tekee 10 minuutissa sen minkä minä tunnissa, ja eikä tässä kilpailuihin olla menossa niin win-win-diili siis kaikin puolin.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1145 : Tammikuu 25, 2013, 05:48:08 »
Ropparin Yuuka cossi on hieno :D Tykkään noista napeista tuossa edessä. :) (Itelläkin on se yuuka cossi jonka tein uuestaan, mutta en ole vielä ottanu kuvia siitä...)
 Tiiu toi Himeka on upea :D
Spoiler (click to show/hide)

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1146 : Tammikuu 25, 2013, 10:41:06 »
TL Tukku on kaupan nimi.. en tiiä netin hinnastoista, mut tietääkseni netis saattaa olla kalliimpana kun itse myymälässä, joka on hyvin jännä asia..

http://www.tl-tukku.fi/kankaat-c-32.html
Oh mai--

Itse olen käytellyt Kangastukku.com ja Kangastori.com silloin kun ei huvita maksaa Eurokankaalle. Kangastukku on vähän (mutta tarpeeksi paljon) halvempi. Kangastori on paljonkin halvempi, mutta kankaat tulee Saksasta. Toisaalta kaikissa näissä kaupoissa voi olla hyvinkin erillaiset valikoimat. Esim. tylliä ja vastaavaa voi saada polkuhintaan ja suuremmalla valikoimalla Kangastorista kuin Kangastukusta (ainakin kun viimeksi katsoin).

Kuitenkin netistä ostaessa on se ikuisuuskysymys että on vaikea päätellä minkälaista kangas oikeasti on, kun ei pääse oikeasti näkemään.
Pusi pusi ja cosplay

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1147 : Tammikuu 25, 2013, 11:05:12 »
^ja siksi itse pidänkin eurokankaasta/pienemmistä toimijoista, koska pääsen hypistelemään.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1148 : Tammikuu 26, 2013, 19:17:47 »
Se tunne kun on juuri testaamassa meikkiä cossiin ja peruukkia tulee alakerrasta huuto ''SYÖMÄÄN''
en taida mennä syömään vanhan miehen näkösenä :I

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1149 : Tammikuu 26, 2013, 19:34:55 »
^ Mene vaan!!
Nimittäin ois varmasti aika näky x)

Sibuli

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1150 : Tammikuu 26, 2013, 20:17:56 »
Mulle on käyny samanlainen tilanne ja kyllähän minä sit menin cossi päällä syömään -3- se oli hupaisaa..

Sain yuyuko peruukin~

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1151 : Tammikuu 26, 2013, 23:27:17 »
Se tunne kun on juuri testaamassa meikkiä cossiin ja peruukkia tulee alakerrasta huuto ''SYÖMÄÄN''
en taida mennä syömään vanhan miehen näkösenä :I

meil samat, mutta mulla oli sininen naama :D

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1152 : Helmikuu 01, 2013, 20:39:11 »
Huhhuh, tänään kaikki on mennyt hyvin~! Printit tulivat ehjinä kotiin ja moitteettomina sisältöineen~ Proppini on taas kunnossa! Eli, kuvia ja jaarittelua!

Työn saldo:
+Palautinjousi kiristetty, palauttaa viritintapin/luistin nyt moitteettomasti paikalleen, kun siitä kiskaisee.
+Kahva korjattu, ei heilu enään.
+Lipas ja lipaskuilu uudistettu, pleksit eivät irtoa tai hankaa toisiinsa enään ikävästi.
+Uudet ruuvit tulossa, vanhat ovat vanhoja, ja kaksi ruuvia on kateissa.
+Piippu korjattu, edellinen meni syvälle aseeseen, kun se tippui edellisessä Frostissa.
+MAGliteen uusi paristo, valaisee ainakin nyt tarpeeksi, eikä kynttilämäisesti, jos edes sitäkään.
+Sain LEDit toimimaan taas, nyt pitäisi sininen näyttö ainakin olla valoisa, mutta haen vielä tehokkaammat LEDit, jahka kerkiän.





Overall: Mahtava fiilis, tuntuu siltä, että voi kantaa proppia taas ylpeänä~ tällä kertaa 2x jykevämpänä, koska runko on nyt kestävämpi, edellisessä Frostissa aseen runko alkoi irtoaan kahtia. Nothing Kontaktiliima can't fix~

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1153 : Helmikuu 01, 2013, 20:45:49 »
holy shit that is awesome  ^

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1154 : Helmikuu 01, 2013, 20:46:19 »
^ Olenko se vain minä vai onko joissain noissa kuvissa ylimääräisiä pikseleitä, etenkin tuossa ensimmäisessä kuvassa on pinkkejä ym. värisiä pikseleitä ryhmittynyt aseen oikealle olevalle "pääty"osiolle (osaan asetermistöä niin saatanan hyvin, joo-o).... Ja naamakirjasakin näin pari otettua kuvaa ja niissäkin oli jotain suttupikseleitä... Hämärää