Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 627704 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #45 : Marraskuu 18, 2010, 16:42:24 »
joskus olen aatellut tehä Gijinka cossin esin:
DS tai Xbox 360

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #46 : Marraskuu 18, 2010, 20:37:53 »
Damn, juuri kun löysin Touhoun ja sitä kautta pääsin ekoja kertoja cossaamaan ihan aikuisten oikeesti tyttöä/naista (kun ekana tyttöcossaajilla on aina se jätkähahmojen ihkutusosuus), niin tarjosit mulle ihan pirun siistejä vaihtoehtoja taas joutua kärsimään bindaushelvettiä D'8 Onko nyt kivaa? (varsinkin tuo yksi jätkä-Reimu tuossa "miettimään" kohdalla olis aika siisti, Marisasta puhumattakaan...)

Kuka tässä vaatii tekemään miehen ?

Vaihtoehtoja on vaan liikaa... Toisaalta meikäläisen kaappimainen olemus takaa sen, etten ainakaan pienimmiksi pukeudu. Ärh, nyt rupesi Byakusuke kiinnostamaan...
Miksi muuten mies-Sakuyasta on niin kamalasti arttia...? Ja muutenkin Koumakanin väestä?

Ehkä tämä Kaguya onnistuisi kans, mutta ehkä enemmän kallistuisin Eirinin puoleen. Mutta kun Udonge...
Tämän Kanakokin kiinnostaa. Jonkun vaan täytyisi pukeutua Shotakoksi, niin pääsisin kiusaamaan.
Sirkku Sininenkin ehkä... Pitäisi vain kasvattaa massaa. Ja parta. Ja tehkää nyt joku pliis se tomboy!
Tämän kautta pääsisi pukeutumaan Yuyukoksikin...

Tai sitten vain kusen koko homman.

Nyt suututtaa tämä runsaudenpula.


UNF TOI MIES-NAZRIN JA -SHOU!! Jompaakumpaa voisin cossia o3o
Yllättävän hyvin otti tulta alleen tämä genderbendi, mä huomaan x'D Vähän tuo helpotusta teidän miespuolisten cossaajien elämään, jos ette halua AINA Touhouta cossiessanne ajaa sääriänne tai pistää rusettia päähänne, vaikka onhan siinäkin oma hohtonsa!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #47 : Marraskuu 18, 2010, 20:52:47 »
Damn, juuri kun löysin Touhoun ja sitä kautta pääsin ekoja kertoja cossaamaan ihan aikuisten oikeesti tyttöä/naista (kun ekana tyttöcossaajilla on aina se jätkähahmojen ihkutusosuus), niin tarjosit mulle ihan pirun siistejä vaihtoehtoja taas joutua kärsimään bindaushelvettiä D'8 Onko nyt kivaa? (varsinkin tuo yksi jätkä-Reimu tuossa "miettimään" kohdalla olis aika siisti, Marisasta puhumattakaan...)

Kuka tässä vaatii tekemään miehen ?

Vaihtoehtoja on vaan liikaa... Toisaalta meikäläisen kaappimainen olemus takaa sen, etten ainakaan pienimmiksi pukeudu. Ärh, nyt rupesi Byakusuke kiinnostamaan...
Miksi muuten mies-Sakuyasta on niin kamalasti arttia...? Ja muutenkin Koumakanin väestä?

Ehkä tämä Kaguya onnistuisi kans, mutta ehkä enemmän kallistuisin Eirinin puoleen. Mutta kun Udonge...
Tämän Kanakokin kiinnostaa. Jonkun vaan täytyisi pukeutua Shotakoksi, niin pääsisin kiusaamaan.
Sirkku Sininenkin ehkä... Pitäisi vain kasvattaa massaa. Ja parta. Ja tehkää nyt joku pliis se tomboy!
Tämän kautta pääsisi pukeutumaan Yuyukoksikin...

Tai sitten vain kusen koko homman.

Nyt suututtaa tämä runsaudenpula.


UNF TOI MIES-NAZRIN JA -SHOU!! Jompaakumpaa voisin cossia o3o
Yllättävän hyvin otti tulta alleen tämä genderbendi, mä huomaan x'D Vähän tuo helpotusta teidän miespuolisten cossaajien elämään, jos ette halua AINA Touhouta cossiessanne ajaa sääriänne tai pistää rusettia päähänne, vaikka onhan siinäkin oma hohtonsa!
Häh? Nuo mokomat kuvat eivät edes näy mulla! Danbooru näyttää error 403:a... vai onko vika vain minussa? ;A;
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #48 : Marraskuu 18, 2010, 23:03:44 »
Häh? Nuo mokomat kuvat eivät edes näy mulla! Danbooru näyttää error 403:a... vai onko vika vain minussa? ;A;

Danboorussa on jotain tänään käynny et on ollut välillä down.

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #49 : Marraskuu 18, 2010, 23:57:54 »
UNF TOI MIES-NAZRIN JA -SHOU!! Jompaakumpaa voisin cossia o3o
Yllättävän hyvin otti tulta alleen tämä genderbendi, mä huomaan x'D Vähän tuo helpotusta teidän miespuolisten cossaajien elämään, jos ette halua AINA Touhouta cossiessanne ajaa sääriänne tai pistää rusettia päähänne, vaikka onhan siinäkin oma hohtonsa!
Tiedän, että tsudo varmasti nauttii saadessaan antaa naisellisen kukkansa kukkia, mutta muuten Touhou-cossit ovat harvinaisen (ainakin conien yleisnäkymänmukaan) peittäviä.


Häh? Nuo mokomat kuvat eivät edes näy mulla! Danbooru näyttää error 403:a... vai onko vika vain minussa? ;A;

Sain kaikki kuvat yhtä lukuunottamatta upittua ImageShackiin ;)

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #50 : Marraskuu 19, 2010, 08:33:42 »
mutta muuten Touhou-cossit ovat harvinaisen (ainakin conien yleisnäkymänmukaan) peittäviä.

No tuo on kyllä totta.

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #51 : Marraskuu 19, 2010, 14:39:35 »
Häh? Nuo mokomat kuvat eivät edes näy mulla! Danbooru näyttää error 403:a... vai onko vika vain minussa? ;A;
Jos tulee 403, niin yleensä auttaa kun,
1. painaa osoitepalkkia
2. painaa enter

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #53 : Marraskuu 28, 2010, 08:05:56 »
Aion aloittaa tekemään Eirin cossiani tuossa joululomalla. (Peruukki minulla on ollut siihen jo vuoden varattuna kirjahyllylläni, odottamassa vain että pääsen käyttämään sitä. :P) Eirinin jälkeen aion cossata Yukaria touhousta.

ttw

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 31
  • Miehet pikkutyttöjä -club
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #54 : Marraskuu 28, 2010, 21:48:21 »
Mies-Suigintou EVO I, pikainen 2 kuvan shootti viime kesältä.
Kaverilta lainasin pukua, omasta tulee enemmän jepa.
190cm ja 90kg räjähtävää erotiikkaa.
In b4 "duuuude".
Ja sori sensurointi koska Hitler.



Oh how did this get here i'm not good with computer.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #55 : Marraskuu 28, 2010, 21:59:19 »
Whoa

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #56 : Marraskuu 28, 2010, 22:03:03 »
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #57 : Marraskuu 29, 2010, 08:26:22 »
Jumalauta ja Whoa.  :o

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #58 : Marraskuu 30, 2010, 20:14:57 »
Oon mielikuvitukseton, mutta whoa. Kerrankin muuten sametti esiintyy edukseen.

Jos nyt jotain cossisuunnitteluja, niin itellä ainakin olisi mielessä tehdä Lily White ensi vuodelle (Tre Kuplii, maybee). Vaikka toisaalta Nitorikin houkuttelisi... No jaa, Lily on söötimpi. Ja kun pitäisi saada tehtyä cossi jostain toisestakin sarjasta ja kun budjetti on mikä on niin molempia ei saa millään tehtyä. Toki olisi siistiä cosplayata punasta peetä.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #59 : Marraskuu 30, 2010, 22:25:41 »
Oon mielikuvitukseton, mutta whoa. Kerrankin muuten sametti esiintyy edukseen.

Jos nyt jotain cossisuunnitteluja, niin itellä ainakin olisi mielessä tehdä Lily White ensi vuodelle (Tre Kuplii, maybee). Vaikka toisaalta Nitorikin houkuttelisi... No jaa, Lily on söötimpi. Ja kun pitäisi saada tehtyä cossi jostain toisestakin sarjasta ja kun budjetti on mikä on niin molempia ei saa millään tehtyä. Toki olisi siistiä cosplayata punasta peetä.

Oee, Lily White olisi komea valinta senkin takia ettei sitä juuri cossata, mutta se tunnistetaan kyllä (en sitten tiedä niistä "vtu kun en löydä touhoun jaksoja mistään ;_________;"-faneista). Tulen odottamaan innolla 8D
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.