Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 668690 kertaa)

MrHighAndMighty

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 251
  • ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #810 : Tammikuu 10, 2012, 11:50:45 »
Minun cossini edistyy \o/ Viimein.
Modailin eilen peruukin kuntoon, nyt on kaikki hartiasta ylöspäin kunnossa. Naamalle kun ei voi mitään ja silleen. Sit vielä vaatetus kuntoon ja kaikki on hyvin. Melkein.

Jee siitä onkin aikaa kun on viimeksi vetänyt kaksi päivää jessekorsetissa suoraan iholle ♥
Ei, en muuta metodejani. Enkä vedä aluspaidan päälle. En voi laittaa sellaista. Tai oikeastaan en vaan halua. Tykkään siitä tunteesta kun saa pitkän päivän jälkeen vetää teippiä pois iholta ja saa taas kunnolla henkeä...mitä, minäkö masokisti.

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #811 : Tammikuu 10, 2012, 15:47:40 »
Jee siitä onkin aikaa kun on viimeksi vetänyt kaksi päivää jessekorsetissa suoraan iholle ♥
Ei, en muuta metodejani. Enkä vedä aluspaidan päälle. En voi laittaa sellaista. Tai oikeastaan en vaan halua. Tykkään siitä tunteesta kun saa pitkän päivän jälkeen vetää teippiä pois iholta ja saa taas kunnolla henkeä...mitä, minäkö masokisti.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Teitä ja teidän jesarianne. 
Ei mulla mitään tuota bindaustyyliä vastaan ole, mutta tee se edes ihoteipillä!

Tiiu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #812 : Tammikuu 10, 2012, 17:58:22 »
Jee siitä onkin aikaa kun on viimeksi vetänyt kaksi päivää jessekorsetissa suoraan iholle ♥
Ei, en muuta metodejani. Enkä vedä aluspaidan päälle. En voi laittaa sellaista. Tai oikeastaan en vaan halua. Tykkään siitä tunteesta kun saa pitkän päivän jälkeen vetää teippiä pois iholta ja saa taas kunnolla henkeä...mitä, minäkö masokisti.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Teitä ja teidän jesarianne. 
Ei mulla mitään tuota bindaustyyliä vastaan ole, mutta tee se edes ihoteipillä!
Itse käytän ihan Flandren vyötä, joka ei toimi varmasti enää flandren vyönä XD on niin venyny jo.. Uusiks pitäis tehä myöhemmin kun vaa jaksaa~

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #813 : Tammikuu 10, 2012, 20:58:32 »
mrhighandmighty, pidän huolen että siitä teipin vetämisestä siellä hotellilla tulee

tuskaa

isolla T:llä


Tuskaa

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #814 : Tammikuu 13, 2012, 15:21:30 »
Se tunne kun ompelukone vihaa minua ja paskoo jokaisen napin lävin....

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #815 : Tammikuu 17, 2012, 16:24:24 »
Tekee mieli cossata fanartista. Jotain tämmöstä tai tällaista.

Zchilu

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #816 : Tammikuu 17, 2012, 18:29:38 »
Nyt pyörähti käyntiin semmonen projekti, että aion viimeistään kesän Desuconiin tehdä SWR-Ayan.

Mitä mieltä olette tästä peruukista? oikeestaan ainoo mikä eBayssa on

Spoiler (click to show/hide)

Laggy

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #817 : Tammikuu 17, 2012, 18:52:43 »
Hyvältä näyttää imo

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #818 : Tammikuu 17, 2012, 18:59:40 »
aika jees sanoisin

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #819 : Tammikuu 17, 2012, 19:08:25 »
Nyt pyörähti käyntiin semmonen projekti, että aion viimeistään kesän Desuconiin tehdä SWR-Ayan.

Mitä mieltä olette tästä peruukista? oikeestaan ainoo mikä eBayssa on

Spoiler (click to show/hide)

En suosittele ostamaan hahmolle tarkoitettua peruukkia, ne on yleensä turhan kalliita.

Zchilu

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #820 : Tammikuu 17, 2012, 21:04:03 »
En suosittele ostamaan hahmolle tarkoitettua peruukkia, ne on yleensä turhan kalliita.

Hm.. Mietiskelin vähän samaa, mutta tuossa houkuttelee kivan näkönen leikkaus olettaen, että se on leikattu valmiiks, parissa muussa ostamassani on ollu etutukka leikkaamatta.
Lisäksi vertailin laatuja niistä ei tietenkään näin netin kautta voi olla varma, ja tuo vaikutti ihan laadukkaalta.
On totta, että on halvempiakin, ja siksi kysynkin nyt tätä:

Mitä mieltä olette, voisiko Ayan tukan tulkita olevan kihara/laineikas alkuperäisistä kuvista:

Spoiler (click to show/hide)

Ajattelin kyllä cossia SWR-versiota, jolla kaikkein vähiten on kihara tukka, mutta oh well.
Tuossa on muutama kiharampi peruukki, ja näyttivät minusta ihan mukavilta, ja hintakin sopisi paremmin. Laadusta en tiedä.

Spoiler (click to show/hide)

Mielipiteitä?

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #821 : Tammikuu 17, 2012, 21:08:07 »
Spoiler (click to show/hide)

Mielipiteitä?

Fantasy Sheepin peruukkien laatu on hyvä, eli oikeanpuolimmainen, mutta tuon myyjä ei ole kyllä Fantasy Sheep päälle leimatuista valkoisista vesileimoista päätellen... hae vaikka googlesta Fantasy Sheep ja tutki sieltä niin et tule ainakaan huijatuksi.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #822 : Tammikuu 17, 2012, 21:08:53 »

Ajattelin kyllä cossia SWR-versiota, jolla kaikkein vähiten on kihara tukka, mutta oh well.
Tuossa on muutama kiharampi peruukki, ja näyttivät minusta ihan mukavilta, ja hintakin sopisi paremmin. Laadusta en tiedä.

Spoiler (click to show/hide)

Mielipiteitä?
toi ykkönen vastaa ainakin mun mielipidettä ayasta

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #823 : Tammikuu 17, 2012, 21:12:58 »
Hm.. Mietiskelin vähän samaa, mutta tuossa houkuttelee kivan näkönen leikkaus olettaen, että se on leikattu valmiiks, parissa muussa
Tietysti itse leikkaamalla saa ainakin otsatukan tulemaan itselle mukavalle tasolle (lue: tekokuitu ei mene silmiin).

Lainaus
Mitä mieltä olette, voisiko Ayan tukan tulkita olevan kihara/laineikas alkuperäisistä kuvista:

Spoiler (click to show/hide)

Ajattelin kyllä cossia SWR-versiota, jolla kaikkein vähiten on kihara tukka, mutta oh well.
Tuossa on muutama kiharampi peruukki, ja näyttivät minusta ihan mukavilta, ja hintakin sopisi paremmin. Laadusta en tiedä.

Spoiler (click to show/hide)

Mielipiteitä?
Yleensä sen näkee referenssikuvasta, onko hahmolle tarkoitettu vesisliipattu suora tukka. Kyllä mä itse näkisin muutenkin, että Aya tuulen kanssa leikkiessään ei hiuskuontaloaan edes saisi pidettyä kuosissa, jolloin tietty surffarilook olisi jopa perusteltu.

Minua paremmin peruukit tuntevat sitten saavat suosiolla suositella tuotteet ja myyjät.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #824 : Tammikuu 17, 2012, 21:13:18 »
minusta taas kannattaa maksaa siitä, että saa laadukkaan mahdollisimman vähän modattavan peruukin.