Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 667915 kertaa)

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #840 : Tammikuu 25, 2012, 17:54:24 »
Näillä näkymin tälle kesälle pitäisi laittaa työn alle neljä asua, joista yksi vain on itselleni. Haistakaa...

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #841 : Tammikuu 28, 2012, 02:24:43 »
Pitää askarrella tyllistä alushame SWR-Yukaria varten. Kiinalainen halpisvannehame on paska; ei kestä käyttöä ja ei ole tarpeeksi fuwafuwa. Pitäs siis jossainvaiheessa vaivautua kangaskauppaan ostamaan yli 9 kilometriä tylliä!
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #842 : Tammikuu 30, 2012, 08:36:20 »
nyt pitää kysyä teiltä... paljonko arvioisitte kangasta menevän, jos teen kaguyan kellohameena? puhun nyt vain hameen PUNAISESTA osasta... jos arviointia auttaa, olen 166cm lyhyt ja kuminauhakujaan siihen kohtaan mihin sen aion laittaa menee ympärystä about 70-80cm...

itse arvioin viittä..viittä ja puolta metriä... mutta auttakaa, koska tähän menee PALJON rahaa.. ja pienikin väärinmeneminen tarkoittaa LISÄÄ rahaa tai LIIKAA rahaa.

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #843 : Tammikuu 30, 2012, 15:05:22 »
nyt pitää kysyä teiltä... paljonko arvioisitte kangasta menevän, jos teen kaguyan kellohameena? puhun nyt vain hameen PUNAISESTA osasta... jos arviointia auttaa, olen 166cm lyhyt ja kuminauhakujaan siihen kohtaan mihin sen aion laittaa menee ympärystä about 70-80cm...

itse arvioin viittä..viittä ja puolta metriä... mutta auttakaa, koska tähän menee PALJON rahaa.. ja pienikin väärinmeneminen tarkoittaa LISÄÄ rahaa tai LIIKAA rahaa.
Helpompi olis tuo menekki laskea jos kertoisit kui pitkä helmasta tulee. Mitä ite mittasin vyötärö-kantapää (~110cm) + 20cm ylimäärästä koska alareuna levenee, helma siis 130cm ja vyötärö 75cm, menekki 150cm leveellä kankaalla olis sen ~5,70m. Toki sulla saattaa olla joku toinenki tapa tehä mut ite käyttäisin tätä koska jokatyypin kaavakirja on paras ja ton kellohamekaavan oon todennu erittäin käteväksi XD

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #844 : Tammikuu 30, 2012, 19:21:30 »
^  mummini kanssa mietittiin, että jos löytyisi oikeanvärinen kahden ihmisen nukuttava satiinilakana...siitä saisi saumattoman kellon, kuten marisassanikin on...

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #845 : Helmikuu 17, 2012, 21:51:31 »
Olen jo pitkään miettinyt mistä saisi hyviä hedelmiä Tenshin hattua varten. Täältähän niitä saa ( ゚∀゚)ahaHAHAHAHA no ei ehkä (27$ per kappale nektariineista).

Olen myös miettinyt irtolehtiä Mamizouhun mutta nekin ovat melko vaikeita löytää.

Tajusin myös että patjat jotka heitettiin viime viikoilla pois olisivat olleet ilmaista vaahtomuovia :|
Pusi pusi ja cosplay

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #846 : Helmikuu 18, 2012, 01:15:16 »
Olen jo pitkään miettinyt mistä saisi hyviä hedelmiä Tenshin hattua varten. Täältähän niitä saa ( ゚∀゚)ahaHAHAHAHA no ei ehkä (27$ per kappale nektariineista).


KIITOSKIITOSKIITOSKIITOS!!

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #847 : Helmikuu 23, 2012, 20:22:45 »
Onko teidän mielestä ok jos cossaa jotain hahmoa jostain animesta asussa joka on esiintynyt sarjassa esim. vain kerran eli ei se ns. 'pää-asu'? Kun ei oikein viitsisi ruveta koulupukua hommaamaan...

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #848 : Helmikuu 23, 2012, 20:25:01 »
Onko teidän mielestä ok jos cossaa jotain hahmoa jostain animesta asussa joka on esiintynyt sarjassa esim. vain kerran eli ei se ns. 'pää-asu'? Kun ei oikein viitsisi ruveta koulupukua hommaamaan...
Kyllä. Jos siihen on validi lähde, niin kaikki käy. :3
Nimimerkillä cossasin Sheryliä asussa, joka oli yhden jakson lopussa pari sekkaa.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #849 : Helmikuu 23, 2012, 21:16:40 »
Onko teidän mielestä ok jos cossaa jotain hahmoa jostain animesta asussa joka on esiintynyt sarjassa esim. vain kerran eli ei se ns. 'pää-asu'? Kun ei oikein viitsisi ruveta koulupukua hommaamaan...

No totta kai! Jos näin ei olisi, niin kaikki liian hienot Clamp-taidekirjacossit olisivat jäneet tekemättä ja maailma olisi paljon ankeampi paikka :3
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #850 : Helmikuu 24, 2012, 12:57:31 »

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #851 : Helmikuu 24, 2012, 16:05:30 »
^ Oho oho oho, tuohan vaikuttaa oikein hyvältä! Täytyy katsella tarkemmin viikonloppuna.
Pusi pusi ja cosplay

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #852 : Helmikuu 25, 2012, 12:28:53 »
tänään olisi tarkoitus hametta alkaa puuhastelemaan = w =


edit:

kuinka moni on muuten huomannut että esimerkiksi hataten hameen violeteissa ruuduissa on kukkakuvioita ja samoin koishin paita on täynnä valkoisilla  pisteillä tehtyjä kukkakuvioita?

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #853 : Helmikuu 28, 2012, 22:15:43 »
kuinka moni on muuten huomannut että esimerkiksi hataten hameen violeteissa ruuduissa on kukkakuvioita ja samoin koishin paita on täynnä valkoisilla  pisteillä tehtyjä kukkakuvioita?

Uguu, olen Koishin kohdalla... Itse todennäköisesti ohittaisin moiset tekstuuriefektinä 8'D
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #854 : Helmikuu 28, 2012, 22:27:13 »
samoin koishin paita on täynnä valkoisilla  pisteillä tehtyjä kukkakuvioita?
Tietäisitki kui paljo oon toivonu ettei kukaan tota faktaa tulis huomaamaan koska EN TODELLAKAAN aio maalata semmost printtiä tohon paitaan :l ruusut on ny pakko maalata mut ne paidan pikkuhilpetöörät menee kyl must liiallisuuksiin vaikka hienooha se ois. Mut toisaalt pitäis tehä nii hailakat ettei ne liikaa erottuis.