Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 659100 kertaa)

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1335 : Tammikuu 17, 2015, 18:35:02 »
Lupailin joskus Hiedan Mukyuulle – –!

No mutta kiitos ja onnea jatkoon! :)

Spoiler (click to show/hide)

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1336 : Tammikuu 25, 2015, 20:49:34 »
Päivän menuun kuului kukkia

Spoiler (click to show/hide)


Spoiler (click to show/hide)
Hemmetti
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1337 : Maaliskuu 12, 2015, 22:48:32 »
Ei tääl ois vapaaehtosia tuleen EoSD ryhmäcossiin? Ois aika cuul saada koko porukka kasaan.
Varattuna ois Sakuya (176cm), Cirno (135cm), Remilia (150cm) ja Patchouli (155cm)
Ois kolee saada Rumia, Koakuma, Flandre ja vielä parimetrinen Meiling mukaan

Taaiiii sit IN ryhmä ois kans bueno. Jonkin verran mietitty porukan kans sitäki ja cosseiki alotettu (Yukari ja Yuyuko, Moxu ois kans kyl valmis mulla mut myin peruukin mummon teatteriin lol)

Larre

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1338 : Maaliskuu 13, 2015, 00:55:29 »
Ei tääl ois vapaaehtosia tuleen EoSD ryhmäcossiin?
Mulla vois olla kiinnostusta cossata Koakumaa, jos ei vain parransänki tai pituus (n. 180cm) ole esteenä  :D
Asua mulla ei siis ole valmiina, mutta eipä tuo siipiä lukuunottamatta vaikuta mahdottoman vaikealta toteuttaa.
Lainaus
Taaiiii sit IN ryhmä ois kans bueno.
IN:n Netherworld teamiin ois Youmu valmiina.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1339 : Maaliskuu 13, 2015, 07:34:53 »
parimetrinen Meiling mukaan
Getsu sopisi tuohon, mikäli hänen Meiling-cossi on vielä tallessa.

Ei tääl ois vapaaehtosia tuleen EoSD ryhmäcossiin?
Mulla vois olla kiinnostusta cossata Koakumaa, jos ei vain parransänki tai pituus (n. 180cm) ole esteenä  :D
Asua mulla ei siis ole valmiina, mutta eipä tuo siipiä lukuunottamatta vaikuta mahdottoman vaikealta toteuttaa.
Miksi muuten moni jättää Koakuman helmoista pois ne kaksi valkoista raitaa ainakin fanitaiteessa?

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1340 : Maaliskuu 13, 2015, 08:01:53 »
Ei tääl ois vapaaehtosia tuleen EoSD ryhmäcossiin?
Mulla vois olla kiinnostusta cossata Koakumaa, jos ei vain parransänki tai pituus (n. 180cm) ole esteenä  :D
Asua mulla ei siis ole valmiina, mutta eipä tuo siipiä lukuunottamatta vaikuta mahdottoman vaikealta toteuttaa.
Ois kyl bueno saaha Koakuma mukaan ko sitä vaan harvat cossaa, ja ei se pituus oo niin just ja sänget on kivoi

Larre

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1341 : Maaliskuu 13, 2015, 15:06:38 »
Ois kyl bueno saaha Koakuma mukaan ko sitä vaan harvat cossaa, ja ei se pituus oo niin just ja sänget on kivoi
Jees, jos mä koitan saada asun valmiiks ennen kesän coneja. Missä conissa/coneissa tän ryhmäcossin ois sit tarkotus tapahtua?
Miksi muuten moni jättää Koakuman helmoista pois ne kaksi valkoista raitaa ainakin fanitaiteessa?
Piirtäjien laiskuus?  :P Omasta mielestäni näyttää tosin paremmalta kokomustana ilman noita raitoja.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1342 : Maaliskuu 13, 2015, 15:49:01 »
Miksi muuten moni jättää Koakuman helmoista pois ne kaksi valkoista raitaa ainakin fanitaiteessa?
Piirtäjien laiskuus?  :P Omasta mielestäni näyttää tosin paremmalta kokomustana ilman noita raitoja.
Olin juuri sanomassa samaa. Helposti unohtaa noinkin yksinkertaisia yksityiskohtia ja Koakumaa kun ei ole isommalla virallisella artilla siunattu, niin monet tuntuvat menevän fanartin mukana. Ja itsekin pidän enemmän raidattomasta hameen helmasta, mutta joo. Kuitenkin jos itse Koan cossia lähtisin vääntään niin tekisin sen kyllä spriten pohjalta, koska official art ja perfektionismi.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1343 : Maaliskuu 13, 2015, 16:09:34 »
Mulla vois olla kiinnostusta cossata Koakumaa, jos ei vain – – pituus (n. 180cm) ole esteenä :D

Itse asiassa Koakuman pituudesta on hyvin vaihtelevia näkemyksiä. Olen törmännyt useisiin kuvituksiin, joissa hän on melkein yhtä pitkä kuin Sakuya.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1344 : Maaliskuu 13, 2015, 21:05:50 »
Ois kyl bueno saaha Koakuma mukaan ko sitä vaan harvat cossaa, ja ei se pituus oo niin just ja sänget on kivoi
Jees, jos mä koitan saada asun valmiiks ennen kesän coneja. Missä conissa/coneissa tän ryhmäcossin ois sit tarkotus tapahtua?
Desusta en oo varma ko sillon oon ehkä kesätöissä (suuri ehkä, Desu huokuttelee, riippuu sit rahatilanteesta), Aconi ois kans vaihtoehto tai Tracon

Larre

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1345 : Maaliskuu 13, 2015, 21:22:13 »
Desusta en oo varma ko sillon oon ehkä kesätöissä (suuri ehkä, Desu huokuttelee, riippuu sit rahatilanteesta), Aconi ois kans vaihtoehto tai Tracon
No itselläni on meininkinä ottaa osaa edellämainituista jokaiseen jos vain liput onnistun saamaan.
Nyt pitää vain miettiä miten noi Koan siivet saa tehtyä parhaiten, onneksi on yhdellä kaverilla asiantuntemusta näistä härpäkkeistä.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1346 : Maaliskuu 19, 2015, 06:46:41 »
Miksi muuten moni jättää Koakuman helmoista pois ne kaksi valkoista raitaa ainakin fanitaiteessa?
Piirtäjien laiskuus?  :P Omasta mielestäni näyttää tosin paremmalta kokomustana ilman noita raitoja.
Olin juuri sanomassa samaa. Helposti unohtaa noinkin yksinkertaisia yksityiskohtia ja Koakumaa kun ei ole isommalla virallisella artilla siunattu, niin monet tuntuvat menevän fanartin mukana. Ja itsekin pidän enemmän raidattomasta hameen helmasta, mutta joo.
Omasta mielestäni ilman valkoisia raitoja näyttää hieman tylsältä, jotenkin kirjastotätimäinen... ei kun, itse asiassa kirjastotäti hän taitaa ollakkin.

(Ja piti vastata jo aikaisemmin, mutta pääsi unohtumaan. Sori.)

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1347 : Maaliskuu 22, 2015, 18:54:57 »
Eli no niin, josko sitä taas jotain postaisi foorumillekin lurkkailun sijaan. Olen nyt tuota Yukari-crossia värkännyt ja ajattelin laitella tilanneraporttia etenemisen tilasta.

Spoiler (click to show/hide)

Tuolta se siis tällä hetkellä näyttää. Vielä on paljon tehtävää, ainakin nyt tuon violetin lipareen kaulus, hihansuiden reunustaminen ja hameen saaminen oikean pituiseksi on päällimmäisenä, mutta isoimmat operaatiot alkaa olla valmiina. Juuri lähti peruukki ja päivänvarjokin tilaukseen, joten kyllä tästä vielä crossi tulee.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1348 : Maaliskuu 22, 2015, 19:00:48 »
Eli no niin, josko sitä taas jotain postaisi foorumillekin lurkkailun sijaan. Olen nyt tuota Yukari-crossia värkännyt ja ajattelin laitella tilanneraporttia etenemisen tilasta.

Spoiler (click to show/hide)

Tuolta se siis tällä hetkellä näyttää. Vielä on paljon tehtävää, ainakin nyt tuon violetin lipareen kaulus, hihansuiden reunustaminen ja hameen saaminen oikean pituiseksi on päällimmäisenä, mutta isoimmat operaatiot alkaa olla valmiina. Juuri lähti peruukki ja päivänvarjokin tilaukseen, joten kyllä tästä vielä crossi tulee.

Looking good! On aina kivaa kun miespuoliset henkilöt ompelee. Yukareja ei koskaan ole tarpeeksi >: D Ootan innol sit lopputulosta

Ite taas oon väsänny Koishin cossia ja kohta son valmis. Ne jotka lurkkailee meikän Instaa niin ovatkin huomanneet sen. Sit sen jälkeen ehkä Satorin cossin kimppuun, mutta haluan tehä Orinin cossin '3' (Paitsi et vihaan puhvihihoja yli kaiken. Yäk, Remilian puhvihihojen tekeminen oli kamalaa)

Roppari

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1349 : Maaliskuu 23, 2015, 10:25:37 »
Tuolta se siis tällä hetkellä näyttää.
Oho! Sehän valmistuu ihan rytinällä! Näyttääkin jo nyt siltä, että hyvä siitä tulee.