Todellisuus > Palautelaatikko

Uusi-napin toimintahäiriö?

(1/2) > >>

Juce:
Bugaako muillakin ketjulistassa UUSI-napit? Välillä se heittää ketjun viimeiseen viestiin ja välillä taas ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin. En edes tiedä, että kummin sen pitäisi toimia. Sitten joutuu aina tarkistamaan, että jäikö kukaan välistä huomaamatta.

Roppari:
^
Minulla tuntuu pelittävän niin kuin pitää.

Hagane productio:

--- Lainaus käyttäjältä: Juce - Elokuu 24, 2015, 17:33:57 ---Bugaako muillakin ketjulistassa UUSI-napit? Välillä se heittää ketjun viimeiseen viestiin ja välillä taas ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin. En edes tiedä, että kummin sen pitäisi toimia. Sitten joutuu aina tarkistamaan, että jäikö kukaan välistä huomaamatta.

--- Lainaus päättyy ---
Joo, parin langan kanssa nyt käyny tuolleen. Esim. juuri äsken kävi niin Ruokasuolan esittelylangan kanssa. Kummallista. Joskus aiemminkin on tapahtunut tuolleen tässä vuosien varrella mutta nyt se tapahtuu yhä useammin.

suwahgo:
Mulla on käyny noin joka langas..

Hieda no Mukyuu:
Ongelma on tuttu minullekin.

Aikaisemmin noin kävi vain, jos olin ensin katsellut samaa aihetta kirjautumattomana. Oletin, että foorumi vain sekoitti kirjautumattoman ja kirjautuneen minäni keksit, enkä hirveästi välittänyt siitä.

Minustakin tuntuu, että nykyään samaa tapahtuu melko usein myös kesken istunnon. En vain ole ehtinyt seurata asiaa tarpeeksi huolellisesti.

Ka-miiit...?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta