Kirjoittaja Aihe: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.  (Luettu 38747 kertaa)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« : Marraskuu 24, 2010, 20:10:56 »
Varmaankin nimi kertoo paljon, mut musta on aina kiva lukea ja kuunnella ihmisiä, kun niillä menee hyvin. Varmaankin ootte huomannu tän jo, mut nyt pistän topikin missä puhutaan hyvistä muistoista. Ihan hauskaa varmaan tätä on lukea.

Kaikki kiitos tästä kuuluu Sellerille, joka auttoi minut juuri maasta, muistelemalla Kikuconia ja viime miittiä. Kiitos siis siitä.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #1 : Marraskuu 24, 2010, 21:12:48 »
Olen iloinen ja ylpeä siitä asiasta, että hyviä muistoja minulla riittää, ja mikäs sen mukavampaa kuin jakaa niitä ja kuunnella vaihdossa muiden mukavia muistoja :) Olen siis samalla kannalla Hilselingon kanssa, muiden hyvien muistojen kuuleminen piristää omaakin päivää.

Mistä siis aloittaisin... Ehkä ensimmäisestä conistani ikinä, eli suomeksi Tracon 08 (otakuilu alkoi jo aikaisin, mutten coneihin vain uskaltanut mennä @_o hyvä kun tiesin moisien olemassaolosta).
Sinä aamuna siskon ja minun piti mennä lentopalloturnaukseen, mutta olin kätevästi sopinut etten Traconin takia mene. Pelkästään matka coniin tuntui perhosina mahanpohjassa: niin paljon ihmisiä, ja niin paljon pukuilijoita vieläpä! Muutama tuttu hahmokin löytyi, mutta tuntui hölmöltä olla itse cossaamatta mitään kivaa lempihahmoa (mutta järkevästi ajattelin ettei kannata tehdä pukua ennen kuin on varmistettu, tuntuuko tämä conihömpötys miltään), vaan olla ihan tavallisena tallukkana siellä, mitä nyt oli raitasukat ja silinterihattu.
Perillä viimeistään kolahti, että kyllä, meikä on juuri saapunut kaltaistensa otakujen tykö (jouduin kärsimään lissuluokalla sekä ylä- että ala-asteen, joten manga-animu-ihmisten näkeminen oli suoranainen ihme), ja muutama satunnainen Rozen Maiden-cossaaja sai astumaan sisälle paikalle. Taidekujalla kävin, myyntipöydillä kävin, mangakirppiksenkin kiersin. Ystäväni oli siellä jonkin aikaa seurana, mutta päänsäryn takia oli hänenkin pakko lähteä. Sen jälkeen sisko Miss Alice tulikin mukavasti paikalle, ja yhdessä kaksosenergialla tutkittiin paikkoja, käytiin muistaakseni tanssipelaamassakin jossain vaiheessa (menestys... tuota... KÖH. Olisi pitänyt pelata Novicella.), ja lopuksi päivän kruunasi FFFight, jossa oli hienoja osallistujia, ja jo silloin ymmärrettiin pelin henki eli huumori oli vahvasti mukana.

Siitä sitten meidät heitettiin kotiin, ja hauskaa oli ollut, kun olin kaikki rakkaat hahmot halannut läpi, ja vaikken kuvia kameran puutteessa ollut ottanut, pystyi niitä kuvia netistäkin katsomaan myöhemmin (tosin en tajunnut että ne olisi voinut katsoa vaikka Anikista kätevämmin... huoh.)

Kaiken kaikkiaan mukava kokemus, mutta hirvittää miten pikkuernu olin silloin O_o mutta lähempänä otakua sentään kuin nämä nykyiset jotka eivät ole kuulleet mitään käsitteistä "järjestyssäännöt", saatikka "Suomen laki". Tosin nyt nämä isot animesedät- ja tädit luokittelevat mut "pikkuernun" sijasta "13-16-vuotiaaksi perusotakuksi, joka luulee itsestään liikoja" |'D Ainakin mitä katsoo joidenkin elitistien kommentteja foorumeilla ja pikku blogeissaan.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2010, 21:36:02 »
Minulle olette kaikki ikuisesti 15-vuotiaita.

Tjaa-a, mistähän tässä nyt aloittaisi, kyllä noita muistoja on tarttunut matkalle niin hurjan paljon.

Oma ensimmäinen conini oli vuoden 2006 Tracon, jonne menin isäni kanssa. Se oli kyllä jo silloin aika huvittava tapaus, kun isäni sattuu muistuttamaan stereotyyppistä moottoripyöräilijää, kaljua, partaa ja liivejä myöten, ja hänellä on, tättärää, kustom chopper Harley Davidson. No joka tapauksessa saavuimme TTY:lle ja isäni näkee ensimmäiset cossaajat ja toteaa: "Jaa tää on tällanen juttu."

Seuraava saattaakin olla vuoden 2006 Animecon jossa ensimmäisen kerran törmäsin nykyiseen desuposseen, se oli jo siihen aikaan railakasta menoa. Tätä myöten on taas tullut enemmän ja enemmän kavereita matkan varrella joita kaikkia muistelee lämmöllä.

Liikutaan ajassa eteenpäin, ensimmäinen Desucon oli kyllä kanssa jotain ihan muuta, siellä tutustuin ensimmäisen kerran ttw:hen ja Roubiniin, ja edelleen mennään. Seuraava Desucon olikin sitten taas ensimmäinen jossa olin pitämässä ttw:n kanssa ohjelmaa ja se oli jo oikeasti iso juttu, kun täysin tuntemattomille ihmisille puhuu itselle rakkaasta aiheesta, ja ilmeisesti pitivät kun olen palautteita käynyt läpi.

Ja totta kai foorumin miitit, varsinkin viime miitti, minusta on aina todella hienoa tutustua uusiin ihmisiin, jokainen on kuitenkin omalla tavallaan erikoinen ja erilaisiin ihmisiin on aina kiva tutustua.

Sitten näitä löytyy tietenkin myös animefandomin ulkopuolelta. Muistan vieläkin kun joskus neljä tai viisivuotiaana olin isäni kilpa-auton kyydissä menossa Ahveniston moottoriradan ympäri, se vasta oli jotain. Kuva on muuten vähän vanhemmalta ajalta:


Muutenkin olen myös moottoriurheilun puolella törmänny mahtaviin ihmisiin. Parhaita muistoja sieltä on kyllä kun pääsin 25 vuotta rallia ajaneen kyytiin eräälle harjoituserikoiskokeelle ja hän veti aivan täysiä. Se on eri kiva tunne kun auto lentää ilmassa. Ja toinen kun pääsin itse ajamaan kyseisen herran ralliautoa, en tosin pätkällä vaan ajoin sen maalista trailerissa, siinäkin parin kilometrin matkalla kyllä huomasi miten hieno vehje se on. Ja kuski itsekin totesi "jaa sä vähän revittelit" "joo" "hyvä hyvä, tuut sit meidän kans tonne harjoituspätkälle taas, pääset koittaa sitä siel."

Eiköhän siinä ollut hieman oman menneisyyteni hienoja muistoja. Lisääkin on mutta alkaa olemaan turhan pitkä postaus.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2010, 21:47:10 »
Kivojahan noi conit on. (kertaalleen köynyt yhdessä, voisi sanoa jopa että säälittävää). Mutta ai että siellä oli kivaa.


Lähettiin Sellerin kanssa viime kertaseen Kicuconiin ja oltiin siellä molemmat päivät. Herätys olis kello 6:oo jotta kerittiin syödä aamupala ja nousta bussiin joka vie meijät Helsingin asemalle. Helsingissä tunnin odottelun jälkeen junaa, joka vei suoraan Turkuun. Matka oli helvetinn jees, koska pidän junamatkaamisesta ja muutenkin rauhallisuudesta matkaamiseni aikana. Perille conipaikkaan ei tietenkään oltais ite osattu, mutta onneks tavattiin junassa pari muuta henkilöä jotka olivat menossa samaan paikkaan ja lyöttäydyimme samaan remmiin. Tämä oli tietenkin turhaa sillä juna.asemalla heti junamme ulkopuolella oli pari pelottavan näköistä miestä, jotka osoittautuivat oppaiksi Kicuconiin ja näyttivät reitin conialueelle.

Siellä sitten ainakin minä pällistelin ihmeissäni ja peloissani (outoja ihmisä, uskaltaako täällä olla ettei ala porukka huutelemaan) meinigillä. Tapahtuman ensimmäinen päivä oli ihan kiva, vaikka Selerriä lainatakseni " vähän pieni coni muitten rinnalla", mutta eihän se minua haitannut. Ruokakin oli hyvää kun käytiin syömässä Kotipizassa ja iltapalan ostin K-kaupasta, hyviä Atrian salaatteja. Kauungilla pyörittiin tietenkin Sellerin kanssa, olihan kyseessä iso city tälläiselle maallaelävälle tollolle ja pitihän sitä käydä moikkaamassa rakasta serkkutyttöäkin sen duunissa Turunteattterissa, sekä Alan Wake oli tullu kauppoihin iha äsken, sekin piti käydä ottamassa parempiin käsiin.

Conin toinen päivä. Nyt räjähti pankki. Ekana pelkään yösijalla venäläisiä jotka olivat vallanneet paikan yönaikana ja sitten paikalle tuli Deksu...  :o oli ilmeeni. Deksu, äijä osottautui hienoksi tyypiksi ja hauskaa oli se aamupäivä. pääsimme conipaikalle takaisin ja naureskelimme nakkamikolle, koska minulla oli rinkallinen tavaraa mukana mitä hänen piti raahata narikkaan ja sitten se tapahtui. TSUDO! Uskokaa tai älkää, mutta Tsudo tapahtui. Mies pamahtaa paikalle ties mistä mukanaan kaksi touhoucossi tyttöä ja olen ihan ihmeissäni. Onneksi Selleri tunsi kyseisen herrasmiehen jo entuudestaan ja sain kunnian lyöttäytyä seuraan sekalaiseeen mukaan. Siinä sitten aika kului mukavasti jutustellen, mutta harmikseni Tsudo ei tullut mmikaan syömään Turkuun, vaan jäi conipaikalle popittamaan. Syötyämme palasimme tietenkin takaisin, koska se mitä me kaikki olimme odottaneet oli vielä tulematta. nimittäin touhou paneeli juttu, vai jokin sen niminen. Tätä ennen painelemme kuitenkin katselemaan mitä conin myyjillä oli meille tarjolla... päivän kolmas hieno juttu taahtui, löysin ensimmäisen osan Fate/Stay nightiä ja ostaa päräytin sen (faijan rahoilla) pois poikkeen, lähtiessäni pasaarista huomasin lisää kyseistä sarjaa harmikseni vain osat 2, 4 ja 5 (jos muistan oikein) ja mietin ostaakko vai jättääkö ostamatta. Tätä pientä aivopähkinää miettiessäni menimme touhou jut-...tuun ja kiehtovasti katsoin kiehtovia ihmisiä, joilla oli kiehtovaa saiaa. Tämän kiehtovan tapahtuman loputtua menimme ulos ja mietimme... "mitäs hevettiä sitten?" kysymystä, mikä on ollut pari vuotta oma lempi kysymykseni. Päätimme että voisi lähteä, mutta ennen sitä halusin sittenkin ostaa ne Faten osat ja sitten kalppia pois poikkeen.

Näinhän sitten teimme ja matkasimme kotiin. Deksu ja Tsudo oli nähty, mangaa ostettu, huomattua ettei ne cossaajat oo ihan latvasta lahoja vaikka pukeutuvatkin ja päästyä kotia ehjin nahoin. Eli loisto viikonloppu.


Kiitos kaikille tekstissä mainituille henkilöille tästä.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #4 : Marraskuu 25, 2010, 09:20:51 »
Itellä on kanssa paljon oivia con-muistoja, pikkuernuna olin ekaa kertaa conissa Tracon (muistaakseni) III

Hetalia kauden Desussa eli toissa vuonna muistan kun olin iloisesti ostanut itselleni Hime 6:en, mutta onnistuin surukseni tiputtamaan sen järveen. Käväsin erään conikaverin kanssa uudestaan sillä kojulla ja myyjä antoi uuden <8D

Sitten on se eepinen kunnon tutustuminen tän foorumin porukoihin, etenkin kyltinryöstön saralta XD
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2010, 11:30:43 »
Muistoja menneisyydestäni?

Ensimmäinen con missä olin oli Animecon Tampereella muutama vuosi sitten.... Siellä oli kyllä todella mukavaa vaikka en kyllä tehnytkään siellä paljon mitään paitsi pyörin ympäriinsä.

Muita hyviä muistoja on tietenkin teidän kaikkien tapaaminen viime lauantaina. Jännitin sitä miittiä melko paljon, mutta kaikki meni hyvin ja ensimmäisen tunnin jälkeen rupesin jo tekemäänkin jotain.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2010, 13:03:19 »
itsellänikin on kasa hyviä muistoja coneista... mutta toi desucon 2010 on jäänyt mieleen parhaiten. olin siellä muutaman kaverin kanssa ja tuttuja tuli nähtyä. lauantain meni siinä kuten normaalisti kuten conissa yleensä
mutta sunnuntaina tuntia ennen desun loppu lähdimme kahen kaverin kanssa trion k-markettiin ja ostettii sieltä peruna. sitten me ruvettiin leikkimään sillä ja annettiin sille nimeksi: master marisan master peruna.

ttw

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 31
  • Miehet pikkutyttöjä -club
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #7 : Marraskuu 26, 2010, 19:05:13 »
A little trip down the memory lane...

17. Joulukuuta 1988 putkahti maailmaan Porin keskussairaalassa pieni poika.
Pojan nimi oli vanhempien tarkkaan valitsema "Joel Anthon".

Itse en luonnollisista syistä kyseistä tapahtumaa muista mutta vanhempieni mukaan tämä oli ikimuistoinen hetki.

Jouluksi pieni poika pääsikin jo omaan kotiin jossa 7 vuotta vanhempi isoveli otti uuden pikkuveljen vastaan iloiten.
Jouluna koko suku tuli tätä pientä poikaa tervehtimään ja toivat lahjojen lisäksi iloista joulumieltä.

Vuodet vierivät ja pieni poika otti ensiaskeleensa.
Tämän jälkeen pieni poika sanoi ensimmäisen sanansa, "äiti".

6-vuotiaana poika aloitti koulun. Koulussa olikin mukavaa ja poika sai monia ystäviä joista moni on edelleenkin ystäviä.

Ylä-asteen jälkeen poika olikin jo kasvanut mieheksi.
Mies meni lukioon mutta poistuikin sieltä jo vuoden jälkeen.
Ammattikoulusta automekaanikoksi valmistuttuaan mies sai töitä. Autosähköasentaja oli miehen uusi työtehtävä.
Koulussa ja töissäkin mies sai uusia ystäviä itselleen. Suhdeverkoston rakentaminen vain kiihtyi.
Mies osti asunnon ja itsenäistyi. Elämä maistui miehelle.
Työn lomassa tuli tietysti viihdyttyä, oltua ystävien kanssa. Ystävien kanssa on mukava jakaa elämän ilot ja riemut.
Monia ikimuistoisia reissuja mies on tehnyt ystäviensä kanssa.
Perhe on tottakai miehelle myös läheinen. Isä, äiti, sisko, veli ja tietysti Ninja -jackrusselinterrieri.
Ikimuistoisia hetkiä oli myös ohjelman pitäminen Desucon -tapahtumassa kanssaihmisille hyvän ystäväni kanssa ja tämän myötä myös uusiin ihmisiin tutustuminen.

Prum, autokulttuuri on myös miestä lähellä. Mitä erikoisempia värkkejä on miehen pihasta löytynytkään.
Tämän myötä mies on myös saanut monia ystäviä, miehen auto on ollut TCS 2009 näyttelyssä ja mitä vielä.

Autosähköasentajan ura ei kuitenkaan pitkään kyseisessä yrityksessä maistunut joten mies vaihtoi alaa.
Nykyään mies tekee autosähkötöiden lisäksi markkinointi-alan tehtäviä isänsä yrityksessä.

Ja tämä mies istuu tällä hetkellä työviikon jälkeen takkatulen ääressä omassa kodissaan ja miettii oivallista lopetusta tähän viestiin jonka kirjoitan teille.

Sanotaan näin että elämä on matka ja hyvät muistot & asiat tekevät elämästä elämisen arvoista.

Myös negatiivisia asioita elämässä käsiteltäessä on hyvä muistaa myös ne hyvät asiat joita olemme saaneet kaikki kokea.

tl;dr: Iha vitun jepa!
Oh how did this get here i'm not good with computer.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #8 : Marraskuu 26, 2010, 21:29:24 »
A little trip down the memory lane...

17. Joulukuuta 1988 putkahti maailmaan Porin keskussairaalassa pieni poika.
Pojan nimi oli vanhempien tarkkaan valitsema "Joel Anthon".

Itse en luonnollisista syistä kyseistä tapahtumaa muista mutta vanhempieni mukaan tämä oli ikimuistoinen hetki.
Tuosta tulee mieleen se stoori, että kun äiti odotti meikää ja leikkaus päätettiin olevan 21. päivä marraskuussa, Helvi Hilvan nimipäivänä,kummitäti olikin aina kysellyt isoveikaltani että: "No, koskas se Helvi Hilva syntyy?" ja veikka oli tiekenkin kiistänyt ettei se ole Helvi Hilva.
Sitten mie tupsahin tähän muailimaan ja veli soitti tälle tädille ja totes innoisaan että "Nyt se Helvi Hilva synty!"
Ei tullut nimeksi Helvi Hilva vaan Piia Kristiina
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #9 : Marraskuu 30, 2010, 18:41:43 »
Tässä kuunnellessani Metallican Black albumia muistelen niitten kahenvuoden takasta keikkaa Helsingissä. Ai että oli ilonen kun sain keikalle lipun 10 aamulla ja virallisesti ne kaikki liput myytiin 9:45 loppuun. (niitä kesti siis ruhtinaaliset 45 minuuttia)

Keikalla tuli sitten ostettua keikkapaita ja huudettua ääni melkein käheeks enne kuin Metallica oli päässyt lavalle, koska siellä oli myös kaks uuta hyvää metalli bändiä, joiden nimiä en nyt muista. Mastodont ja... Lamd of  god. Metallican päästyä lavalle, mulla alko kaks ja puol tuntinen taivas keskellä metallihelvettiä \,,/ Keikan päätyttyä, olin puhki, äänetön ja sanaton siitä kaikesta mitä näin ja kuulin.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #10 : Marraskuu 30, 2010, 23:03:54 »
Tässä kuunnellessani Metallican Black albumia muistelen niitten kahenvuoden takasta keikkaa Helsingissä. Ai että oli ilonen kun sain keikalle lipun 10 aamulla ja virallisesti ne kaikki liput myytiin 9:45 loppuun. (niitä kesti siis ruhtinaaliset 45 minuuttia)

Keikalla tuli sitten ostettua keikkapaita ja huudettua ääni melkein käheeks enne kuin Metallica oli päässyt lavalle, koska siellä oli myös kaks uuta hyvää metalli bändiä, joiden nimiä en nyt muista. Mastodont ja... Lamd of  god. Metallican päästyä lavalle, mulla alko kaks ja puol tuntinen taivas keskellä metallihelvettiä \,,/ Keikan päätyttyä, olin puhki, äänetön ja sanaton siitä kaikesta mitä näin ja kuulin.

Mistä tuleekin mieleen oma keikkakokemukseni Sonispheressä 2010. Kyllä, se Sonisphere mihin iski syöksyvirtaus, ihmisiä vietiin sairaalaan, kakkoslavasta tuli käyttökelvoton ja joku kuoli. Kieltämättä harmittaa sen ihmisen ja hänen läheistensä puolesta, mutta en tuntenut kyseistä ihmistä joten ei se päivääni pilannut sen kummemmin. Haukkukaa tunnevammaiseksi jos tahdotte.

En muista tarkkaa lähtöaikaa, mutta oli kesäloman viimeisiä päiviä joka tapauksessa. Kaverin isän kyydillä lähdettiin kohti Poria, hehkuttaen Iron Maidenia jota varten olimme odottaneet ja ostaneet liput nopeammin kuin kissaa ehti sanoa silloin kun ne myyntiin tulivat, ja tietenkin samalla autossa soi manserokki, kuinkas muutenkaan. Automatka meni hyvässä seurassa nopeammin kuin oletin, ja vähän aikaa Porissa harhailtuamme jopa löysimme keikkapaikalle, ja tunnelma... Juku. Kyseessä oli luultavasti ensimmäinen festarini, joten totuttelemista riitti, tosin kaikkeen suhtauduin positiivisesti (lukuunottamatta yhtä kännistä Slayer-fania joka vei paikkani ja vielä kouri samalla D8< lisäsyitä olla tykkäämättä Slayerista ja ainakin joistain sen faneista). Korvatulpat onneksi olivat olemassa, ja hyvä että olivat, jotkut bändit soittivat lujaa (mikä toki kuuluu asiaan), miksi ihmettelenkin kun yksi kaverini ei pitänyt tapahtumassa korvatulppia lainkaan ja oli vieläpä eturivissä, ja väitti että korvat olivat ihan kunnossa keikan jälkeen...
Anthrax taisi olla ensimmäinen bändi jonka esitykset näin kokonaan, parempi bändi kuin luulin ja laulaja osasi ottaa yleisönsä mallikkaasti. Kakkoslavalle tuli joku bändi (en muista mikä), ja vähän sen jälkeen taisi tulla Slayer. Brrrr, ihan ookoo jos tykkää sellaisesta musiikista mutta minulle ei maistu. Ja eiköhän sen jälkeen tullut tuo odottamaton(?) syöksyvirtaus, mutta olimme kätevästi yhden rauta-aidan lähellä joten emme joutuneet talsimaan mudassa, mutta oli aika järkyttävää nähdä kaatuilevia ja (ehkä leikillään) kirkuilevia ihmisiä, plus kaatuneita lavasteita ja jopa huusseja. Hengissä kuitenkin selvittiin, tosin sadetakkikaan ei auttanut vaan olin aivan litimärkä, kännykkä kyllä selvisi kuin ihmeen kaupalla.
Syöksyvirtauksen jälkeen tuli häslinkiä: kakkoslavalla ei pysty esiintymään, näin ollen Mötley Crue ei esiinny, ja ei ole varmaa pääsevätkö Alice Cooper ja Iron Maiden esiintymään (ISO NIELAUS). Tuskin tarvitsee kertoa, että homma saatiin toimimaan jopa aikataulusta jäljessä ja Alice Cooper pääsi esiintymään. Olin vain muutamia biisejä mieheltä kuullut, mutta damn, hieno lavaesiintyminen joka tapauksessa.

Ja sitten. Noin tunnin-puolentoista odotuksen jälkeen. Maiden pääsi lavalle, ja miehiä vastaanottamassa oli vielä sankka joukko koska kukaan ei ollut lähtenyt. Lempibiisini Fear of the Dark soitettiin, Bruce Dickinson nosti hattua meille päättäväisille ja sisukkaille suomalaisille ja tunnelma oli katossa (jos kattoa olisi ollut *insert trollface*). TÄYDELLISTÄ.
Kotimatka menikin nukkuessa ja herkkuja napostellessa, syöminen kun oli jäänyt vähemmälle.

En osaa selittää lyhyesti. Kestäkää. |'D
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Archaleorn

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 75
  • Valkaistu ananas
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #11 : Joulukuu 02, 2010, 16:30:51 »
Hmm...  Ehkä yksi voisi olla viime kesäinen ensimmäinen festari kokemukseni Ankkarock 2010:ssä. Tiivistettynä. Tunnelma otti heti otteeseensa, kun astui porteista sisään festarialueelle ja vaikka ensimmäisenä päivänä satoikin vettä aamusta, ja vaikka sadeviitta repesikin, se ei tunnelmaa laskenut. Illemmalla sää muuttuikin aurinkoiseksi jo loppu festari olikin sitten upeaa. Huusin ääneni melkein käheäksi stam1nan soittaessa ja fiilistelin muidenkin artistien ja bändien keikkoja. Sunnuntai illan viimeinen esiintyjä COB oli kyllä aivan mahtava. Hyviä muistoja jäi paljon ja sen verran hyvä fiilis, että aion ensi kesänäkin kiertää festareita enemmänkin.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #12 : Joulukuu 07, 2010, 11:07:07 »
Itselläni ei oikeen näitä keikka muistoja ole... olisi jos MSI tulisi suomeen.. nojaa pitää tyyntyä tähän Paskaan elämään mutta matkattua on tultu kyllä.. esim disney landissä olen käynyt pariisissa ja eiffelin tornissa... itse en pariisista oikeen pitänyt mutta luxemburg oli aivan ihana paikka... ja siisti kuin mikä (jäi huvittamaan kun ihmiset pesi talojaan ulkopuoleltakin). aattelin kysyä että pääsisinkö sinne tädin luoksen työharjottelu jaksoon 3 vuodella. (tätini on arkkitehti ja itse opiskelen suunittelia-assistentiksi ja siinä opiskellaan arkkitehtuuria)
edit ja tosiaan en oikee ranskaan halua uudestaan mennä...koska ranskalaiset on sen verran ärsyttäviä että ne ei suostu aina puhumaan englantia... jos mulle maksetaan matka niin meen tietenkin... aina kannattaa ilmanen matka käyttää hyväksi 'w'

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #13 : Joulukuu 07, 2010, 14:02:46 »
Ilmaiset matkat käy kyllä ja olen miettinyt että pitäiskö koittaa päästä mukaan joillekin isotätini matkoille kameramieheksi, kun hän käy vähän kaikkialla työnsä puolesta esittelemässä keramiikkaa. Melkein vitutti kun kuulin että kun hänen töitään oli esillä Shanghain maailmannäyttelyssä ja hän kävi siinä samassa reissussa Japanissakin.

Muuten hyviä muistoja kyllä on matkaamisestakin, vaikka ulkomaan matkat Kreikkaan ja Bulgariaan olivatkin lähinnä rentoutumista eikä seikkailua niin kyllä niitäkin muistelee. Seikkailut sitten taas ovat yleensä olleet Suomen rajojen sisällä.

Muutamana kesänä isän ja siskon kanssa kiertänyt Turun saaristoa ja Ahvenanmaata, ne on hienoa seutua ja siinä on fiilistä kun nukkuu autossa aina tien päällä. Ja samanlaista reissua isän kanssa pelkästään Itä-Suomessa, jotenkin päädyttiin Suomen ja Venäjän rajalle, siis ihan sinne rajatolppien viereen raja-alueen sisälle. Ei kyllä kukaan tullut sanomaan mitään vaikka Rajavartijoilla siellä on videokamerat ja liikkeentunnistimet. Se seutu on kyllä kaunista. Ja se on aika jännä fiilis seistä raja-asemalla katsomassa Värtsilän tehdasaluetta ja miettiä että sekin alue oli osa Suomea.

Muita vastaavia reissuja on tullut kaverienkin kanssa tehtyä ja aina kyllä sattuu ja tapahtuu. Viimeks onnistuttiin lukitsemaan itsemme autosta ulos. Ja tarvikeavaimet olivat 100km päässä.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #14 : Maaliskuu 21, 2011, 00:57:18 »
...hyviä muistoja :o jaa'a, niitä on ööäm kaikenlaisia..
MUTTA lapen kanssa on duunattu vähän kaikenlaista, just nimenomaan perunat ja ilotulitukset ja..... kaikki :D