Kirjoittaja Aihe: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.  (Luettu 38858 kertaa)

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #30 : Elokuu 19, 2011, 21:36:42 »
MUTTA lapen kanssa on duunattu vähän kaikenlaista, just nimenomaan perunat ja ilotulitukset ja..... kaikki :D

Tuosta tulee mieleen se päivä, varmaan vuonna 2010, kun olin käymässä helsingin Amai-mangakahvilassa ja selailin pöydillä seilailevia Death Noteja ja yhdestä löytyi maailman lutuisin Tōhō-piirros: peruna-Marisa.

Vieläkin melkein kihoavat ilonkyynelet silmiin, kun muistelen miten kauniisti peruna-Marisa hymyili. Kyseinen vihko lienee sittemmin siirtynyt kahvilan arkistoihin.

Jos joku täällä tunnistaa itsensä tai kaverinsa peruna-Marisan luojaksi, niin tietäköön, että aiheutti minulle pienellä vaivalla yhden ensimmäisistä kotimaisen fanikulttuurin suurista elämyksistä. Kiitos hänelle!

(Ilmoitus [vanhentunut]: Amai Manga Café, Kaisaniemenkatu 1 D, sisäpiha, 00100 Helsinki. Lyhyt kävely Rautatieasemalta.)

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #31 : Elokuu 26, 2011, 16:33:47 »
tulee mieleen tapahtuma esikoulu ajoilta. olin piirtämässä liiduilla maahan jotain kunnes rupes silmiä kutisemaan. tyhmänä penskana tietysti liitusilla käsillä hinkkasin naamaa ja jopas vaan meni jotai silmää. lääkäri käynti ja kaikkia.

kuulostaa kyllä paskalta mutta

kun kotiin pääsin. siellä odotti upouusi super nintendo ja donkey kong country. paska olo parani siinä hetkessä ja vieläkin kiitän äitiäni kun jaksoi ostella mulle noita pelejä


Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #32 : Elokuu 26, 2011, 19:25:08 »
Siitä on jo montaq vuotta kun selailin isäni kanssa tämän vanhoja kuva-albumeita.

Se oli tylsää.

Mutta sitten yhdessä kuvassa näin Commodore 64:n. Kysyin heti isältä laitteen tunnistaessani onko tämä vielä olemassa. Seuraavana päivänä lähdimme retkelle isäni vanhempien luokse ja mukaamme tarttui kuusnepa itse, 1541, MPS 801 sekä yli sata lerppua. Toimii vieläkin. Me gusta.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Roppari

  • Vieras
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #33 : Tammikuu 19, 2015, 07:58:13 »
Miksi näin hieno aihe on vajonnut unholaan?

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #34 : Tammikuu 20, 2015, 22:45:11 »
Miksi näin hieno aihe on vajonnut unholaan?

Kellään ei ole hyviä muistoja

Ja itse en muista
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Roppari

  • Vieras
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #35 : Tammikuu 21, 2015, 00:52:22 »
Kellään ei ole hyviä muistoja
Ei kun niin, ois kyllä itekin voinut jotain heittää!

Niihin kaikkiin liittyy jotain niin yksityiskohtaista että sakki vaan oksentaisi tai nauraisi, niin heitetään yksinkertaisemmin. Ja eivät ole sitten missään tapahtumajärjestyksessä:

Coneista ainakin tuo Tracon 7, Desucon 2013, Kawa- ja Animecon 2014 ja Tracon 9 ovat jättäneet semmoiset muistot että sieltä löytyy yhtä ja toista. Onneks on ollut aina kamera mukana.. ja onneks ei! Tosin, on muissakin coneissa ollut vaikka mitä hienoa ja upeaa, mutta noissa nyt tapahtui jotain semmoista mitä ei koe jokaisessa tapahtumassa.

Eppu Normaali Jyväksylässä Mutala-kiertueellaan, velikin sanoi että ehkä paras keikka jolla on ikinä ollut.

Tälle foorumille kirjautuminen! Tuli silloin kuitenkin jo melko "paljon" stalkattua tätä mestaa, niin se oli jotenkin upeeta kirjoittaa aihetta tuonne Esittele itsesi -osioon kun jännitti ihan hitosti miten minuun suhtaudutaan, mutta hyvinhän tuota vastaan otitte. Täällä on muuten tutustunut semmoisiin ihmiskohtaloihin ettei mistään hoitokotien kahvitauoilta (hoitajien siis!) samanlaisia sielunkumppaneita löydy.

Jokainen uusi soitin. Se on niin upea tunne kun se posteljooni sen sinulle ovelle kantaa ja rupeat sitä esille ottamaan paketista.

Ensimmäinen Mercedes-Benzini, sehän oli vm. 1988 W201 2-litraisella koneella ja automaattiaskilla. Värikin oli vielä se paras, eli musta. Ihan paska vehehän se oli, mutta se fiilis mikä kaikissa kokemissani Mersuissa on ollut ja ne hauskat rälläyshetket sillä kaverien kanssa, kyllä, kyllä..

Tämä syntymäpäivälahjani: http://i.imgur.com/yLqZsb4.jpg  Se oli kyllä hiton hienoa kun äijät osti noin yksilöllisen lahjan, ja vielä suosikki numerollani! Huomas että nehän ihan oikeesti kuunteleevat, sitä pahoittelivat kun ei ollut saatavilla jompaa kumpaa suosikki joukkuettani, mutta tuossa Boston Bruinsin paidassa on nuo värit todella maukkaat, eikä sekään nyt mielestäni ole mikään nollajoukkue. Järkkäsinkin sitten kyllä syntymäpäivät joiden seurauksena krapulalta välttyi vain henkilöt jotka eivät käyneet niillä, niistä tosin kuvaan astuu tämä:
en muista

Siinähän noita! On niitä niin monia muitakin, mutta nuo nyt päällimmäisinä.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #36 : Tammikuu 21, 2015, 01:09:17 »
Olimme tässä taannoin pienellä kaveriporukalla tapaamassa vanhaa ystäväämme ObD:ta tämän uudessa asunnossaan Helsingissä.

Ilta kului Mahjongin parissa ja tuli siinä vähän alkoholiakin otettua kunhan talon rouva oli mennyt nukkumaan. Jossain vaiheessa puheenaihe pöydän ääressä kääntyi kännykkäpeleihin, johtuen lähinnä siitä että eräs seurueen jäsen ei voinut laskea elektronista digimon-peliä käsistään. Häpeilemättä ystävämme ObD otti oman puhelimensa esiin ja alkoi sitten napsutella humalassa hortoilevin sormin peliä auki. Pian alkoi puhelimesta kuulua kaikille tuttua Love Live-musiikkia, kun söpöt idolitytöt pääsivät puhelinpelissä railattamaan poppikappaleitansa.

Huoneeseen laskeutui, musiikkia lukuunottamatta, hiljaisuus. Minun ja varmaan kaikkien muidenkin huoneessa istuvien Tamperelaisten ystävieni katseet olivat kiinnittyneet ObD:hen, ja varmaan vähintään kolmen ilme välitti selkeän viestin: "Mitä vittua?" ObD nimittäin tunnettiin varsin hyvin henkilönä, joka ei kovin paljoa perustanut Love Live-musiikista jota tämän tyttöystävä kämpässä kailotutti päivät pitkät, tai moe-söpöilystä ylipäätänsäkään.

Hieman humalainen ObD otti vakavimman mahdollisen äänensävyn mitä nyt päissään voi ottaa ja totesi,
"Mä pelaan tätä vaan ironisesti."
Marked for deletion (old).

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #37 : Tammikuu 21, 2015, 06:50:27 »
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #38 : Tammikuu 22, 2015, 16:58:04 »
Oon tän varmaa ennenkin kertonu, mut what the hell. Desuconissa istuttiin jubailemassa pienellä töhöporukalla ja joku sitten tokaisi siihen ihan loppuun että: "Juho, sano jotain kuolematonta."

*hetken hiljaisuus*

"IDDQD"





Kynttilä

  • Vieras
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #39 : Tammikuu 22, 2015, 17:41:50 »
Oon tän varmaa ennenkin kertonu, mut what the hell. Desuconissa istuttiin jubailemassa pienellä töhöporukalla ja joku sitten tokaisi siihen ihan loppuun että: "Juho, sano jotain kuolematonta."

*hetken hiljaisuus*

"IDDQD"

hauskintaha tossa tais olla se kun mä ja sä vaan tajuttiin ebin vidsi :-DDDD

ObD

  • Vieras
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #40 : Helmikuu 01, 2015, 20:44:55 »
Olimme tässä taannoin pienellä kaveriporukalla tapaamassa vanhaa ystäväämme ObD:ta tämän uudessa asunnossaan Helsingissä.

Ilta kului Mahjongin parissa ja tuli siinä vähän alkoholiakin otettua kunhan talon rouva oli mennyt nukkumaan. Jossain vaiheessa puheenaihe pöydän ääressä kääntyi kännykkäpeleihin, johtuen lähinnä siitä että eräs seurueen jäsen ei voinut laskea elektronista digimon-peliä käsistään. Häpeilemättä ystävämme ObD otti oman puhelimensa esiin ja alkoi sitten napsutella humalassa hortoilevin sormin peliä auki. Pian alkoi puhelimesta kuulua kaikille tuttua Love Live-musiikkia, kun söpöt idolitytöt pääsivät puhelinpelissä railattamaan poppikappaleitansa.

Huoneeseen laskeutui, musiikkia lukuunottamatta, hiljaisuus. Minun ja varmaan kaikkien muidenkin huoneessa istuvien Tamperelaisten ystävieni katseet olivat kiinnittyneet ObD:hen, ja varmaan vähintään kolmen ilme välitti selkeän viestin: "Mitä vittua?" ObD nimittäin tunnettiin varsin hyvin henkilönä, joka ei kovin paljoa perustanut Love Live-musiikista jota tämän tyttöystävä kämpässä kailotutti päivät pitkät, tai moe-söpöilystä ylipäätänsäkään.

Hieman humalainen ObD otti vakavimman mahdollisen äänensävyn mitä nyt päissään voi ottaa ja totesi,
"Mä pelaan tätä vaan ironisesti."

2014-2014 never forget

Sun Mutsis

  • Vieras
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #41 : Helmikuu 03, 2015, 04:47:41 »
Ei vittu mä, make ja viljami kierrettii viljamin veljen neuvoilla bannit :-------DDDDDDD EBIN RÖLL

Morichika

  • Planeswalker
  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 18
  • Keep calm and read Jump...
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #42 : Helmikuu 08, 2015, 09:50:35 »
Lainaus
Ei vittu mä, make ja viljami kierrettii viljamin veljen neuvoilla bannit :-------DDDDDDD EBIN RÖLL

Ja kannatti kailottaa ääneen, koska...? En mäkää juoksis suoraan kyttikselle tunnustamaan jos oisin ihan vittuillakseen mennyt pirstomaan tiiliskivillä liudan näyteikkunoita....

Anyways.... kivoja muistoja? Hmm...Jos tän ainoan kerran yritän lopettaa Magicistä höperehtimisen ja puhua asiaa. Joo, mun Manga-lukupiiri itä-Hesassa kun täyttää vuosia aina toukokuun puolvälin korvilla, ollaan me juhlittu tuota aina menemällä porukalla syömään ja ostoksille ja sit aina Roihuvuoren Hanamiin piknikille. Viime vuos oli erityisen mahtava, sillä kun kyllästyttiin ihmispaljouteen ja snadisti kettumaisiks yltyneisiin ampiaisiin, niin käveltii siihen reilu puolen kilsan päähän kaverille. Siel väsättii pannaria, syötii ylijääneitä eväitä, pelattii seurapelei ja lääpittiin sen kämppiksen seurankipeitä koiria. Tän vuoden Hanamissa Piiri täyttääkin jo hurjat 4 vuotta...
"I am the bone of my sword,
    Steel is my body and fire is my blood
  I have created over a thousand blades
  Unknown to death
  Nor known to life
  Have withstood pain to create many weapons
  Yet those hands shall never hold anything
  So, as I pray, Unlimited Blade Works"

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #43 : Helmikuu 08, 2015, 13:30:58 »
En mäkää juoksis suoraan kyttikselle tunnustamaan jos oisin ihan vittuillakseen mennyt pirstomaan tiiliskivillä liudan näyteikkunoita....

Katsos sillä ei ole niin väliä, jos poliisin vanha tuttu on särkenyt ne ikkunat valvontakameroitten alla ihan kamaria vastapäätä.

Silloin joku saattaisi keskittyä vain tuulettamaan, että tempaus oli elämän kohokohta.

»Elämä on ihmisen parasta aikaa.»

ObD

  • Vieras
Vs: Hyviä ellei jopa mahtavia muistoja menneisyydestäsi.
« Vastaus #44 : Helmikuu 10, 2015, 17:23:38 »
Lainaus
Ei vittu mä, make ja viljami kierrettii viljamin veljen neuvoilla bannit :-------DDDDDDD EBIN RÖLL

Ja kannatti kailottaa ääneen, koska...? En mäkää juoksis suoraan kyttikselle tunnustamaan jos oisin ihan vittuillakseen mennyt pirstomaan tiiliskivillä liudan näyteikkunoita....

Ei vittu toivon ettet ollu tosissas :D:D:D:D