Kirjoittaja Aihe: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~  (Luettu 40152 kertaa)

mirusuperstar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #30 : Maaliskuu 02, 2016, 08:25:03 »
Onko Touhou kiinnostuksen kohde, harrastus vai elämäntapa?

Kiinnostaa + harrastus cosplayn myötä. Mut toisaalta, aina ollu enemmän tai vähemmän "läsnä," jos voi näin niinku syvällisesti ilmaista :D

Minkälaisia leimoja löytyy, mistä ja minkä takia hankittu?

Teen tutkimusta.

Vähän pieniä ja isompia käsivarsissa. "Perus" hevosenkenkää ja vuonoponia toisesta löytyy, sit vasemmassa on mm. Geass, FMA-symboli, GameBoy Color ja pikseli-Dragonite. Nilkassa vielä pikkunen "happy snowman" :3

Tuossa näkyy nyt jotenkin tota oikeeta kättä. Vaiheessa vielä toi sleeve, kun pitäisi saada pikseli-Raichu sinne seuraksi :3
Spoiler (click to show/hide)

Kaikella on tarkotus, en jaksa alkaa selittämään ku saatan sit päätyä kirjottamaan romaania xD Pienemmät on Helsingissä Hidden Bonesissa tehty by Keke ja fma + gameboy on One Eye Tattoon Pete tekassu. Ja ihan kauheen paljon on lisää suunnitteilla.

Keräiletkö Touhou-figuureja tahi muuta Touhou-tavaraa?
Haluaisitko asua Gensokyossa?

Haluaisin ihan vitusti kaikkii ihkui figuureja sun muita mutta a) ei oo rahaa ja b) meillä on kissoja, jotka tykkää tiputella tavaroita alas hyllyiltä, eli en vois pitää niitä nätisti esillä millään.
Kyl mä siel voisin asua jos voisin olla joku muu ku ihminen :D

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #31 : Maaliskuu 02, 2016, 12:38:10 »
Haluaisin ihan vitusti kaikkii ihkui figuureja sun muita mutta a) ei oo rahaa ja b) meillä on kissoja, jotka tykkää tiputella tavaroita alas hyllyiltä, eli en vois pitää niitä nätisti esillä millään.

Katsos eihän keräilyyn tarvita muuta kuin aikaa ja rahaa. Kissat ja ihminen (keräilijä) eivät ole ongelma.

Keräilyharrastuksen suurin menoerä on huomattavasti isompi asunto, johon esineet (ja kissat) mahtuvat. Plussaa on, jos itse mahtuu nukkumaan vaakasuorassa. Kätevintä on saman tien ostaa yli sadan asuinneliömetrin huoneisto tai talo, jossa voi asua lopun ikäänsä. Kokoelman kanssa muuttaminen kahdenkymmenen vuoden päästä kun on yhtä *SENSUROITU*.

Seuraavaksi ostetaan vitriinejä, lasiovellisia kaappeja ynnä muita vastaavia, jotka varjelevat kallisarvoisia keräilyesineitä pölyltä, kissoilta, varkailta, maanjäristyksiltä, hyökyaalloilta, pyörremyrskyiltä ynnä muulta.

Sitten alkaa kokoelman kartuttaminen. Aina toisinaan ostetaan myös lisää vitriinejä.

Spoiler (click to show/hide)

mirusuperstar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #32 : Maaliskuu 02, 2016, 13:39:09 »
^Vetoan tähän "olen opiskelija" -korttiin että kun sitä rahaa ei vaan ole ylimääräistä... -__-'

Lappari

  • 420-Sakuya
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 124
  • Heippalöölöö
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #33 : Maaliskuu 02, 2016, 16:07:18 »
Päätänpäs rikkoa pitkän viestihiljaisuuteni ja todeta, että tervetuloa joukkoon kirjavaan! Oon tosi huono kysymään kysymyksiä, mutta tästä lähtee joitakin:

-Onko conidarra fyysinen vai henkinen tila?

-Kärsiikö ihminen?

-Paljonko Sakuyalla on veitsiä?

-Minne muuttaisit asumaan, jos saisit päättä minkä paikan tahansa?

Joskus olen sinut tainnut huomatakkin jonkin (taisi olla Tracon) conin taidekujalla, toivottavasti näin on jatkossakin!



mirusuperstar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #34 : Maaliskuu 02, 2016, 17:08:22 »
Päätänpäs rikkoa pitkän viestihiljaisuuteni ja todeta, että tervetuloa joukkoon kirjavaan! Oon tosi huono kysymään kysymyksiä, mutta tästä lähtee joitakin:

-Onko conidarra fyysinen vai henkinen tila?

-Kärsiikö ihminen?

-Paljonko Sakuyalla on veitsiä?

-Minne muuttaisit asumaan, jos saisit päättä minkä paikan tahansa?

Joskus olen sinut tainnut huomatakkin jonkin (taisi olla Tracon) conin taidekujalla, toivottavasti näin on jatkossakin!

Joo taidekujilla aina välillä riehun rahan toivossa~ Ja sit kysymyksiin, hyvä alkaa ekaan jo vastaamaan kun just sain NGE:n katottua. Eli tähän liittyen:

Conidarra on hyvin vakava fyysinen oireyhtymä, jossa on psyykkisiä oireita havaittavissa, joskin ne poikkeavat henkilöstä riippuen.
Kyllä, ihmiset on kärsijöitä, vaikkakin norsut tekee sen paremmin.
Sakuyalla on niitä liikaa.
Oikeesti asuisin Los Angelesissa mutta leikisti paras paikka asua ois varmaan Spira.

Roppari

  • Vieras
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #35 : Maaliskuu 02, 2016, 17:13:45 »
Haluaisin ihan vitusti kaikkii ihkui figuureja sun muita
Seuraavaksi haluaisit varmaan pienen palan kokoelmastani? Tai muutaman näistä tuhmista mukeistani? Onhan tuokin kokoelma kyllä kasvanut ja alttari (vitriini) muuttunut erilaiseksi tässä ajan saatossa: uudistuksista ei vaan ole kuvia.

Oivoi niitä "vanhoja" hyviä aikoja kun asui vielä sikaedullisessa asunnossa ja ylimääräiset kulut olivat mitättömät.

Ps. Noi sun tatskat on hienoja!

Tomotin

  • Average Dog
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • now with -1000 karma!
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #36 : Maaliskuu 03, 2016, 15:33:37 »
Katos katos, jälleen olla myöhässä, noh, satunnaiset kysymykset kehiin sitten vain

Kirves vai Miekka vai Iso miekka?
Lempipitsasi?
Mielipiteesi Momijista?
Melon?

Siinäpä kaikki...
vitsi on kyllä se että olen jo tavannut sinut ja silti kysyn täällä koska miksi ei?
Positiivinen (?) Asenne kaikkialla

Teen musiikkiakin joskus: https://soundcloud.com/swiftystab

mirusuperstar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #37 : Maaliskuu 03, 2016, 17:14:38 »
Kirves vai Miekka vai Iso miekka?
Lempipitsasi?
Mielipiteesi Momijista?
Melon?

Iso kirves on kyl aika miehekäs ja sensuelli, semmonen kaksiteräinen.
Pinaattipizza !!
Korvat :3
Eiks sen pitäs olla melonit? Kyllä kiitos.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #39 : Maaliskuu 03, 2016, 21:03:23 »

mirusuperstar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #40 : Maaliskuu 04, 2016, 13:47:02 »
^oikeasti olen kyllä obsessoitunut semmosiin isoihin ja kauniisiin polearmeihin. En nyt tiedä mikä se virallinen nimi suomeksi on mutta ne on aika nomnom.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #41 : Maaliskuu 04, 2016, 16:44:39 »
^oikeasti olen kyllä obsessoitunut semmosiin isoihin ja kauniisiin polearmeihin. En nyt tiedä mikä se virallinen nimi suomeksi on mutta ne on aika nomnom.
Halberd on suomeksi ilmeisesti 'hilpari'. Sanalle polearm löytyi vain käännöksenä 'pitkävartinen lyömäase'.

Samalta tyypiltä olemassa myös hilpari-video.
Ja sitten kyseisen hilparin valmistus.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Hei te pikkutytöt ja youkait ja kaikki siltä väliltä~
« Vastaus #42 : Maaliskuu 04, 2016, 19:39:38 »
^oikeasti olen kyllä obsessoitunut semmosiin isoihin ja kauniisiin polearmeihin. En nyt tiedä mikä se virallinen nimi suomeksi on mutta ne on aika nomnom.

Salkoase lienee se suomen kielinen nimitys, jota tarkoitat, ja niihin kuuluu myös mainittu hilpari.