Kirjoittaja Aihe: Hyvää uuttavuotta!  (Luettu 14520 kertaa)

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Hyvää uuttavuotta!
« : Tammikuu 01, 2016, 00:18:56 »
Ei paljoa muuta tässä. Tähän lankaan voi laittaa mahdollisia uudenvuodenlupauksia, yleisiä fiiliksiä, promillemittarin lukeman, etc.

Toivottavasti 2016 tuo mukanaan paljon iloa kaikille!

Bubbo

  • Vieras
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #1 : Tammikuu 01, 2016, 00:44:39 »
Tyhjä ja ahdistunut olo päällä ja istuin koko yön koneella taas, ainoa ero on varmaan vaan se, kun jotain saatanan pamauksia ulkona ja kukaan ei oo onlinessa.

Hyvää tulevaa vuotta kuitenkin.

Lupauksina sen verran pitää yrittää, josko saisi parikymmentä kiloa liikaa painoa pois ja itsetunto-ongelmat/sosiaalisen elämän puutteen selvitettyä.

Roppari

  • Vieras
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #2 : Tammikuu 01, 2016, 00:59:01 »
On voi hirveä. Halusaisin varmaiiin vasrtain vatin roivottovaaavasastri tyhyvää hyvää uultata vyottrraavaaa, sinulle bubbo. Älä masennusti.
t. huopis

suwahgo

  • Vieras
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #3 : Tammikuu 01, 2016, 01:56:10 »
Jonne on kännissä ..sillee.. välillä.. kun vaikutus lakkaa, hän ottaa myös lisää. Vodkalla ja jägermaisterilla vedetty tää ilta. Alkupaloina heillä oli limelonkeroa. Itse otin kolme lasillista jäägeriä mutta nyt illalla iski jäätävä tärinä ja väsy ja huono olo.. joo mun pää taitaa olla aika herkkä... Jonne on hassu huppelissa~ ♡

E: ainii se hyvän uudenvuoden toivotus puuttui... pää toimii(not)~

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #4 : Tammikuu 01, 2016, 02:42:36 »
Alkupaloina heillä oli limelonkeroa.

Luin aluksi että "limalonkeroa" ja mietin, että aika eksoottinen ruokalaji.

Itse otin kolme lasillista jäägeriä mutta nyt illalla iski jäätävä tärinä ja väsy ja huono olo.. joo mun pää taitaa olla aika herkkä...

Kai sentään olivat vain jotain 4 cl shottilasillisia?  :P Ja syö jotain ennen juomista ja juo vettä juomisen päätteeksi, niin ei pitäisi tulla niin pahoja oireita.


Ja hyvää uuttavuotta ja yötä kaikille täältäkin.

Roppari

  • Vieras
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #5 : Tammikuu 01, 2016, 03:56:09 »
Mittees nää on täällä säätäny miun profiililla..

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #6 : Tammikuu 01, 2016, 18:35:12 »
Hyvää uuttavuotta.
Omaan menuuni kuului pojuyden noitaäidin tekemiä flunssarohtoja, jotka toimivat kuin toimivatkin, vaikka vähän rupesi epäilyttämään kun se meni hakemaan kuusen, männyn ja katajanoksia ulkoa. Ja jotain alkoholia kans, ihan hyvää vesimelonilonkeroa ja jotain salmiakkijuttua. Tähtisädetikkujen kanssa taikatyttölarppaus oli kivaa, ja tänä aamuna pääsi luistelemaankin, joskin hieman epäilyttävällä jäällä.
nyaa saatnan homoperseet nyaa

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #7 : Joulukuu 31, 2017, 17:39:37 »
Hyvää Uutta Vuotta 2018... Ihan vain necropostatakseni.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #8 : Joulukuu 31, 2017, 19:13:53 »
Toivotukset myös Mukyūn kirjakammioista.

Jos taiteilijan nimi on Lanlanlan, onko kyseessä ankara lanitus?

Minä kävin eilen illalla katselemassa Tähtien sota -elokuvasarjan VIII jakson. Sen jälkeen kello oli niin paljon, että päätin jatkaa matkaa suoraan yökerhoon, vaikka en ollut moiseen varsinaisesti valmistautunut. Puolenyön aikaan oli todella hiljaista, mutta lopulta koitti tanssilattialla riehumisen aikakin. (Voi kunpa latinodisko jonakin päivänä unohdettaisiin, un dos tres!)

En juonut mitenkään tolkuttomia määriä viinaa, eikä minulla ole tänään ollut jälkioireita. Edes niska tai nilkat eivät ole niin kipeinä kuin joskus. Valvoin kuitenkin todella pitkään, joten väsyttää.

Ulkona paukkuu ja räiskyy jo, mikä minun mielestäni kuuluisi puolenyön koittoon. Taidan pysytellä tänä iltana kotosalla voimia keräämässä, sillä huomiseksi ja sitä seuraaviksi päiviksi on suunnitteilla vaikka mitä.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #9 : Tammikuu 01, 2018, 01:57:30 »
Täällä alkoi pauke jo 27. päivä mutta toden teolla vasta kellon lyötyä 18:00 31.12.2017. Tiesin kellon kääntyneen kuuteen heti kun tuntui siltä että raketti pamahti taloni seinään.

Siitä meininki kuitenkin hieman rauhoittui ja rakettien paukuttelu alkoi koventua uudelleen kellon lähestyessä puoltayötä.
Omalla kohdalla uudenvuoden juhlinta meni enimmäkseen kotona. Noin yhdeksän aikoihin Shiringo tuli onneksi kylään niin sain juttuseuraa puoleen yöhön asti, mikä oli juuri sopivasti sosialisointia itselleni.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Hyvää uuttavuotta!
« Vastaus #10 : Tammikuu 02, 2018, 03:32:20 »
Kun nyt kerran lankaa löytyy niin miksi ei:

Hyvää uutta vuotta kaikille~.

Ehkä täällä riittää vielä puhtia johonkin, vaikka suuri osa kuluneekin Discordin ja irkin puolella (terveisin: luen liian harvoin pystyäkseni osallistumaan hyvin).
Pusi pusi ja cosplay