Todellisuus > Off-topic keskustelu

Hauskoja tilanteita

(1/32) > >>

Lattianpesuaine:
Pitäähän tämä ny tääl olla kun edellisessäkin oli... tässä on ehkä uusin mitä tein se ei niin paha oo mutta kun sen oikeassa elämässä näkee nii  kyllä se vähän hymyilyttää

minä ja kaks kaverian mentii opettajan huoneelle... painettiin ovikelloa. odotettiin hetkin.. meidän tunti ope tuli avaa oven... sen jälkeen tuli pitkä hiljaisuus ja tuijotusta, kunnes tajuan sanoa jotain... ''MOI!''... ja kaveri tuijotti vieressä sanomatta mitään ja meidän piti kysyy erästä opettajaa niin me unohdettiin sen nimi vaikka oltii just juteltu sen nimestä. seistii siin vähä aikaa kuin ''hoo moilaset'' kunnes toinen mun kavereista muisti kaipaamamme opettajan nimen.

Edit: Lapelle normi päivä.

punakone:
Itsellä oli kanssa aika hauska kun oli koulussa maikan kanssa puhetta opinnäytetöistä ja sanoin sitten tekeväni tästä touhou.fi sivustosta niin maikka totesi tahtovansa vilkaista sitä. No avaa sitten sivuston, naurahtaa etusivulle ja klikkaa itsensä laudalle. Totean ettei ole sitten työturvallinen paikka niin tämä menee ja avaa gurolangan, kuva summaa ilmeeni aika hyvin.

Millenium:
Tuli kaverin kanssa hengattua meillä ja pelailtua samalla Fallout 3:a. Hän meni räjäyttämään yhden kaupungin ydinpommilla ja joi limua samalla ja minä menen ja pistän what the fuck boomin soimaan ja hän sylkee kaiken limun päällensä ja rupeaa huutamaan minulle. Aika hauskaa omasta mielestäni.

Tuffe:
Ittelläin hauskoja tilanteita on aikasta paljon. ne ei ole mainittavia mutta silti hauskoja. Tää juttu mennyt kyl jonkun aikasitten, mutta.  Olin kaverin kaa koulun ruokalas syömäs iha rauhassa ja sitte jostain koulumme musan ope menee ja huutaa ''Missä on mausteet?!'' ja ruokalas hiljeni äänen taso aika nopeesti ja vastausta ei tullu ni se huus uuestaa et missä mausteet on. sitten jostain kuuluu et ''täällä'' ja sit se ope ja meni ottaa ne masuteet ja vei omaan pöytäänsä. en tiiä veikö paikalleen niitä.
  Ja tänään. Menin Reyion pöytään ja sen kaveri oli laittanu vesilasiinsa kurkkuja. Sitte ne vedet kaadettiin Reyion piimälasiin, ja Reyio kaato piimät takaisin sen kaverinsa lasiin. Sitten sen kaveri alko repiä servetin palasia ja tiputti ne siihe lasiin. Ilosen näkönen lasi oli. Sitten vitsailtii et kummiski joku ope tulee koht valittaa ja eipä aikaakaan kun joku ope tuli valittaa siitä lasista ja valitti ohimennen yhelle mun kaverille ku se oli laittanu perunan palasen tarjottimelle.

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: -Tuhwi - Joulukuu 15, 2010, 17:25:42 ---Ja tänään. Menin Reyion pöytään ja sen kaveri oli laittanu vesilasiinsa kurkkuja. Sitte ne vedet kaadettiin Reyion piimälasiin, ja Reyio kaato piimät takaisin sen kaverinsa lasiin. Sitten sen kaveri alko repiä servetin palasia ja tiputti ne siihe lasiin. Ilosen näkönen lasi oli. Sitten vitsailtii et kummiski joku ope tulee koht valittaa ja eipä aikaakaan kun joku ope tuli valittaa siitä lasista ja valitti ohimennen yhelle mun kaverille ku se oli laittanu perunan palasen tarjottimelle.

--- Lainaus päättyy ---
tää on jotenkin niin tuttua... ite olen tosin laittanit kaverini maito lasiin muummoassa: Banaanin kuoret, päärynän, servettäjä,näkkärin yms yms....

Tuli tässä mieleen juuri ennen viime vuoden desun loppua kävi niin että me mentiin kavereitten kaa trioon k-markettiin (vai mikä se on se ruokakauppa) ite ''ostin'' sieltä perunan (tosiaan se ei maksanu mitään) ja kaveri perunalastuja... sitten mentiin kassalle ja myyjä kysy että ''onko meillä plussa korttia''.. koko porukka kuuli että se sano onko meillä ''Bussi korttia''.
kaverini sano siheen ''mun oma jäi kyl tampereelle...''  minä: ''en omista ees semmost''... sitten hetken päästä siine tajuttiin että se kysy Plussa korttia ja kyllä meiltä semmonen löyty :3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta