Kirjoittaja Aihe: Hauskoja tilanteita  (Luettu 89752 kertaa)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #30 : Maaliskuu 28, 2011, 20:06:20 »
Tämä siitä seuraa, kun pyörii Youtuben suunnalla.

Nimittäin satuin löytämään yhden jakson Merirosvolaiva -ohjelmasta, jota itsekin katsoin pienenä telkasta. Eli se, jossa kolme lasta oli "ohjaajan" mukana hakemassa merirosvoaarretta. (Luulen, että joku täällä olevistakin on siihen aikaan varmasti seurannut sitä.

Ensin ihan ääneen tuli naurettua, kuinka "ohjaaja" koko ajan vittumaisella asenteella ja äänensävyllä näitä lapsia sätti, ja sitten luettuani kommenteista viestin, jossa joku oli kirjoittanut kysymyksen: "Muistaako kukaan tätä pienempänä katsonut sitä jaksoa, jossa tämä vetäjä astuu jostakin laudasta läpi ja sanoo "voi perkele" ja heti sen perään "siinä meni viikon palkat". Siinä aloin sitten kunnolla tirskumaan, suljin netin, hain kinkkupasteijan keittiöstä, menin makuuhuoneeseen syömään sitä, ja ruvetessani sitä juttua tosissani ajattelemaan aloin nauramaan niin, etten voinut melkein hengittää.

Btw: Huomasin tätä viestiä kirjoittaessani nauravani vieläkin jutulle.

aaahh, mulla on tota monta kulunutta videollista tallella, mutta en kyl muista nähneeni tota jaksoa, mutta jo ajatuskin tuosta... X,DDDDDDD

Tuo "ohjaaja"-jäbä oli kyl niin mahtavalla asenteella tos ohjelmas juu kyllä.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #31 : Maaliskuu 31, 2011, 14:30:43 »
Istukelen tässä ihan rauhassa omassa huoneessani, koneella ja luen postausta lumesta ja lumitöistä, sekä lumesta katolla. Samaan aikaan näen silmäkulmassani jonkin esineen liikkuvan naapuri talossa. Katson heti mikä se on ja näen miten naapurin tvantenni putoaa katolta liiallisen lumen ja jään takia.

Tätä ironiaa, ei voi kestää ilman naurua.

Kohta saan varmaankin nähdä miten naapurin ukko kiroaa ulkona. ^^

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #32 : Huhtikuu 06, 2011, 19:06:28 »
Kertasin ystävieni kanssa koulussa uskontoa tuntia ennen kuin koe alkoi. Totesin opiskelleeni kuin hullu, muttei päähäni ollut jäänyt mitään. Eräs ystävistäni totesi, että olenko edes yrittäny opiskella, ja eräs toinen ystäväni vastasi puolestani, että todellakin olin opiskellut. Sitten ystäväni suosittelivat minun vielä lukea vihko muistiinpanoja, avasin ensimmäisen aukeaman uskonnon vihkostani siinä luki ''Tätä tämä uskonto on. Vai onko sittenkään?'' Ja olin piirrellyt sinne tänne touhou tyttöjä... (Mun opiskelut...)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #33 : Huhtikuu 07, 2011, 23:03:32 »
Kun vielä asuttiin entisessä osotteessa se oli Kisakuja 337 ja toi alue oltiin jaettu kahteen talonyhtioon ja me oltiin numero 1.
FFFUUUUU!!!! osote oli siis, Kisakuja 1 337 Klaukkala!


MIKS ME IKINÄ MUUTETTIIN POIS?!!


Nyt vähän ketuttaa.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #34 : Huhtikuu 08, 2011, 14:27:28 »
Tänään kävi hauska juttu, kun olin menossa ohjaajan ja yhden muun kaverin kanssa käymään rautakaupassa. Takaisin pajalle mennessä ohjaaja puhui ratissa puhelimeen. Yhtäkkiä ylikulun toisella puolen tulikin koppalakki autolla vastaan, joten ohjaaja äkkiä pisti puhelimen piiloon, hidasti auton vauhtia ja yritti olla viattoman näköinen, pollarin ajaessa ohi ja virnuillen meille. Revettiin siitä hyvästä kaikki nauruun, ohjaajan samalla manatessa huonoa teeskentelytaitoaan.

Jerzu

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #35 : Huhtikuu 08, 2011, 15:53:55 »
Kuvalaudan puolella tulee naureskeltua aika paljon kun yrittää kehitellä jotain kommentoitavaa toisten kuville.

Tuo eilinen kidnappaus suunnittelu oli myös aika höpöä.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #36 : Huhtikuu 08, 2011, 18:55:59 »
Tänään tapahtui jotain todella omituista, jolle nauroin...
Ostin kaupasta suklaalevyn, avaan paketin ja väännän suklaata
*naps*
Samalla sormeeni ilmestyy 2 senttiä pitkä haava, josta alkaa vuotaan verta... mä tein haavan itelleni... suklaalla? LOL

Kun yritätte viillellä itteenne käyttäkää Pandan suklaata! XD

Onneks ei tullu paljoa verta, niin sitä ei edes enää oikeen huomaa
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Mitä tyhmää opettajat on tehny?
« Vastaus #37 : Huhtikuu 11, 2011, 15:03:38 »
Meijän ent hissan opettaja selittäessään toisesta maailmansodasta heitteli meitä liiduilla, taulusienillä, terottimilla sun muilla käteen osuvilla tavaroilla. Se vaa huus aina "kranaatti!" Ja isokokoisena miehenähän sillä oli aika paljon voimaa :D Yritettiin siellä sitte aina väistellä parhaamme mukaan, itse sain taulusienestä ja pyyhekumista :D



Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #38 : Huhtikuu 11, 2011, 16:42:38 »
Rakastan meidän yhteiskuntaopin tunteja-kokoelmasta pari:

Eräällä meidän luokkalaisella oli laitettu otsatukaa poninhänäälle ja se heilutteli sitä randomisti, opettajamme toteaakin jossain välis: "Heikki, ota se ponnari pois, ku sä heiluttelet sitä niin tuntuu et sä flirttailisit mulle!" *repsreps* opemme on mies
Toien äsmärkki, viimeviikolla meiltä meni yks yh tunti enkun valtakunnaliseen, ja sillä tunnilla meidän ois pitäny menna ATK-luokaan tekeen vaalikoneita. No, osa meni sinne seuraavalla tunnilla. Kun yks niistä saapu oikeeseen luokkaan ope toteaa: "Jaha, myöhässä kun olet niin saatki kunnian käydä hakeen ne muut vitosesta" "Mitä, saanko mä myöhästymise?" "Et, jos meet ripeesti"
Heppu lähtee juoksee vitosee ja ope hieroo käsiää: "Uhkaus ja kiristys, jes!"
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #39 : Huhtikuu 17, 2011, 18:37:32 »
Nyt tuli mieleen tällä viikolla tapahtunut juttu.
Odoteltiin muistaakseeni äikän tunnille ja sithuomasinkin, että kaverini tuijottaa ATK-luokkaan. Siellä oli 8-luokkalaisten tunti, kaverini jutteli siellä vaan joillekkin tutulleen. No kun minä tulin sinne ja noi kasit oli saaneet koneen aquki, alkoivat he leikkiä linukan alkumusalla... sitten se kaikki alkoi:

Kaksi tuttuani pisti sitten siellä Siika soundboardin päälle ja äänet täysille. Tämän jälkeen he vuorotellen toistivat tuolta "EI JUMALAUTA" ja noi "JUMALAUTA"- vaihtoehtoja ja yhdisteliniitä hauskasti. Tämän jälkeen muutkin luokan oppilaat tekivät tämän ja lopulta käytävilläkin kaikui "EI JUMALAUTA!" "VOI JUMALAUTA" varmaan viis minuuttia.
No sitten menee muutama sekuntti ja kasejen ope tulee sieltä onnellisesti hymyillen kohti luokkaa ja sen huomattuaan kaikki muut paitsi nuo 2 aloittanutta lopetti tuon. Nämä 2 alkoivat site leikkimään CD-asemilla ja onnistuivat saamaan ne sekaisin ja vielä niin, että kun toisella meni kiinni, toisella tuli auki. Sit viel kaiku hetken "EI JUMLAUTA!" , kunnes opettaja sano mulle ja mun kaverille: "menkääs nyt siittä häiritsemästä meidän oppilaita!" Hiukan oli ton jälkeen maha kipeä, kun tuli naurettua.

"EI JUMALAUTA!" "VOI JUMALAUTA!"
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #40 : Huhtikuu 17, 2011, 19:27:17 »
alkoivat he leikkiä linukan alkumusalla..
Onko teillä koulussa linukat? *kateellinen*
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #41 : Huhtikuu 17, 2011, 19:59:40 »
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä että lukiossa jossa minä käyn on liian paljon epäpäteviä opettajia (osa syy siksi miksi lukioni keskiarvo on niin alhainen (oma (teko)syyni siihen miksi sitten olen siellä on se että se on lahdenseudun ainut kuvataidepainotteinen lukio.) Mutta kuitenkin ehkä höperöin opettaja on kemian opettajani, joka on ainakin yli 50 vuotias punahiuksinen mammeli.
 Eräällä kemian tunnilla hän näytti kuinka eri aineita polttamalla saa eri värisiä liekkejä, eikä aikaakaan kun opettaja oli liekeissä. (Sai onneksi sammutettua itsensä nopeasti.)
 Sitten kuulin kun joku oli kysynyt kyseiseltä opettajalta, että miten hätäsuihku toimii, opettaja kertoi innoissaan kuulemma miten hätä suihku toimii, ja meni sen alle ja näytti mistä pitää vetää jotta hätäsuihkun saisi päälle. Kuitenkin tämä opettaja sitten vetäisikin oikeasti hätäsuihkun vipua joka käynnistää suihkun, ja opettaja oli kastunut läpimäräksi. (Ei ihmekkään kun hätäsuihku kemian luokassa on ollut viime aikoina hiukan rikkinäisen näköinen.)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #42 : Huhtikuu 17, 2011, 20:53:01 »
Jostain syystä nyt tuntuu siltä että olisin unessa ja tässä unessa persut ovat tekemässä vaalivoittoa. Hauskaa tästä tekee... ? Ei sitten vittu mikään. Toivottavasti herään kohta tästä hassun hauskasta tilanteesta ja olen oikeassa maailmassa. (Toivon sitä todellakin)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #43 : Huhtikuu 18, 2011, 18:45:07 »

Onko teillä koulussa linukat? *kateellinen*

On. Ei sentään kateellinen tarvi olla:  ihan uus järjestelmä tuli nyt ja se ei toimi kunnolla . Välillä täytyy miettiä,että kääntyisikö takaisin uskoon ja rukoilisi, että pääsisi niillä nettiin edes vartiksi. Kun noita kuplivan kuviakin halusin kattoo 5/6 koneista jumittui ainas kuvan kohdalle ja sille ei voinu tehä sit mitään muuta kuin repii virtajohdon irti.... lisäksi itselläni ei ikinä toimi mikään liitännäinen selaimissa, flash playerin sai ope korjattua, kun siin oli joku ihmeen säätö-vika.
 lisäksi tos ei pysty käynnistään mitään ohjelmaa, joten linukka pelien asentaminen/pelaaminen on mahdotonta. Laittees on valmiina mahjong ja joku tyhmä älypeli, loput taas ei toimi.

SITTEN SE HAUSKA juttu. *Vanhemmat tuli eilen kotiin Skotlannista ja meidän iskä lähti sitten pienen levon jälkeen töihin. Koska meidän äiti oli pyrkimässä (taas) eduskuntaan, oli tuolla iskän hallilla ovissa sen mainos.
No iskä menee hallille ja huomaa heti tussatun tekstin julisteessa :

VAROKAA VIHAISTA NAISTA!
MINÄ VAHDIN TÄÄLLÄ!

Ei me tiedetty, kuka sen oli tehnyt, mutta ainoo joka sen olisi voinut tehdä on minun kummisetäni.Hiukan repesin sille.



Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #44 : Elokuu 07, 2011, 02:47:02 »
söin hapankaalia ja sit mulla lens parralle