Kirjoittaja Aihe: Hauskoja tilanteita  (Luettu 90158 kertaa)

Miyuki

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #75 : Huhtikuu 26, 2012, 15:58:28 »
^

Normaalilapsi

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #76 : Huhtikuu 26, 2012, 17:31:03 »
^Älä Miyuki yleistä

Tampere =/= Hervanta

Hervanta on hieno paikka! Käyn koulua siel... ja sen kyllä ikävästi huomaakin

Oli muuten hienoa kun tulin yks päivä koulusta ja näin 23:n tai tunnetaan nimellä Apulanta kanssa. Se on semmonen nainen joka huutaa keskellä katua yksikseen muille ohikulkijoille yleensä kyl se laulaa Apulantaa. Silloin se laulo sitä Vääryyttä laulua apulannalta XD kiersin hieman kauempaa... meinaan 23:n on siitä ikävä et se käy päälle ja lähtee juokseen perään reppu selässä perään laulaen vieläkin sitä Apulantaa. onneks silloin se lähti meidän luokkalaisten poikien perään juokseen..

Gyrael

  • Nurkissa lurkkaava
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #77 : Huhtikuu 26, 2012, 18:26:16 »
Haa tänään, kun tein lähtöä koulun koneluokasta ja puhuin samalla puhelimeen, juttelin siis samalla siskoni kanssa tulevasta itsenäisyyspäivästä (ajoissa joo tiedetään.), sekä ensi kesän suunnitelmista.

Minä: "No niin ja juhlakalu poistuu nyt paikalta!" *puhelimeen puhumista*
Yhteiskuntieteen opettaja: "No hyvä, että poistut saahaan nämä paikat sitten kiinni :)"
Minä: *jatkan puhumista puhelimeen ja nyökkään opettajalle samalla, kun syöksyn ulos koulusta*

Kun olin päässy ulos koulusta ja turvallisesti toiselle kadulle räjähin nauramaan.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #78 : Huhtikuu 26, 2012, 20:13:05 »
Minullapa on koulussa sellanen kaveri kun Tiia.
Meillä on tällänen perus kutsuhuuto toisillemme että mä huudan sille aina "Tii~" ja se on sillee "Pii~" (koska minä olen Piia)
Sitte jossai välis keksittiin että Tiia olisi jostain syystä kehittynyt muoto musta (pokemon tyyliin) mutta sit päädyttiin lopputulokseen että me ollaan vaihtoehtoset kehitysmuodot toisillemme. Alempi muoto meistä on sitte nimeltään Ååkke/Ookke. Koska Hitler.
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #79 : Huhtikuu 26, 2012, 20:25:15 »
"Pii~" (koska minä olen Piia)
Jee kaima. Ja vielä samalla tavalla kahdella i-kirjaimella kirjoitettuna kuten minullakin :3

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #80 : Huhtikuu 26, 2012, 22:41:45 »
Hervanta on hieno paikka! Käyn koulua siel... ja sen kyllä ikävästi huomaakin

Ihan kiinnostuksesta, mitä koulua käyt? Itse käyn Hervannan lukiota.

Normaalilapsi

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #81 : Huhtikuu 28, 2012, 11:34:05 »
Hervanta on hieno paikka! Käyn koulua siel... ja sen kyllä ikävästi huomaakin

Ihan kiinnostuksesta, mitä koulua käyt? Itse käyn Hervannan lukiota.

Pohjois-Hervannan koulua XDDD Ysiluokkaa siell

ObD

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #82 : Huhtikuu 28, 2012, 12:26:13 »
Rantaperkiön Siwa ja Hatanpään yläasteen jonnet ruokkii mun sisäistä nuorisovihaa. Menin sinne keskiviikkona ja katoin kuinka jotkut ~14v jätkät on siinä lastauslaiturilla röökillä. Ei mee montaa minuuttia ja opettaja tulee häätää ne pois. Sama kuvio toistu sit eilen ku menin taas sinne töihin. Tällä kertaa röökillä olevat pojat oli jotain 13v jotka on ostanu tyyliin ekan röökiaskinsa. Menee hetki ja taas tulee joku Hatanpään koulun opettajista potkii ne takasin kouluun (rangaistuksen kautta). En tiiä teistä mut mun mielestä toi on oikein

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #83 : Toukokuu 08, 2012, 16:00:17 »
Rantaperkiön Siwa ja Hatanpään yläasteen jonnet ruokkii mun sisäistä nuorisovihaa. Menin sinne keskiviikkona ja katoin kuinka jotkut ~14v jätkät on siinä lastauslaiturilla röökillä. Ei mee montaa minuuttia ja opettaja tulee häätää ne pois. Sama kuvio toistu sit eilen ku menin taas sinne töihin. Tällä kertaa röökillä olevat pojat oli jotain 13v jotka on ostanu tyyliin ekan röökiaskinsa. Menee hetki ja taas tulee joku Hatanpään koulun opettajista potkii ne takasin kouluun (rangaistuksen kautta). En tiiä teistä mut mun mielestä toi on oikein
Vittumaisempaa on ku ne samat jonnet polttaa ja kusee siihe meidän parkkiksen autoihin ja seiniin et fak jea :------D harmi vaa ettei opet niit sielt sisäpihalt pahemmi hokaa häätää, tai enpähä ainakaa oo huomannu et häätäisivät.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #84 : Toukokuu 09, 2012, 14:52:28 »
Aamulla pääsin vanhalle kirjastolle odottamaan kunnan auton saapumista, jotta voisimme jatkaa muuttoa. Jumalattoman mahanväännön takia jouduin kipittämään äkkiä vessaan istunnolle. Aikoessani lähteä vessasta pois huomasin jääneeni vessaan jumiin, sillä lukko ei mennyt aukiasentoon. Ensimmäinen asia, mikä välähti mieleeni, oli soitto toiselle pajalaiselle:

"Moro, missä olet?"
"Varikolla"
"Aijaa, jäin kirjaston vessaan jumiin"
"*Huvittuneella äänellä* Vessaan jumiin?"
"Niin"
"Oletko siellä uudessa vai vanhassa kirjastossa?"
"Vanhassa"
"No potkaise ovi auki"
"No okei teen niin, moi"

Ja niin pääsin vessasta ulos, kun kolmannella potkuyrityksellä vessan ovi rymähti auki. Pari pajalaista ja yksi kirjastotäti ihmettelivät ryminää, mutta lopulta tilanne selvisi heillekin.

Lumityttö

  • its Marisa-SAMA to you
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • one false move and i'll masterspark you ~Ze <3
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #85 : Toukokuu 16, 2012, 23:46:55 »
tässä teille jotain hupaisaa. itelle ei oo tää käyny eikä kyseisessä videossa oo yhtään tuttua vaikka itse olenkin heinolassa asunut yhessä välissä FD mutta hemmetin hauska tilanne kieltämättä FD
http://www.youtube.com/watch?v=vVe2kpn2CN4

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #86 : Toukokuu 17, 2012, 01:38:19 »
Random foorumin selailua yöllä Kaguyana~

Ainoa hauska (mielestäni) tulee mieleen nyt on vaa pyöräreissuni Keravaan Sipoosta serkkujen kanssa. Matkan aikana epäiltiin, että ollaan menty väärään suuntaan, joten ehdotettiin, että kysytään heti vastaan tulevalta ihmiseltä, että ollaanko oikealla tiellä.

Pyöräiltyäni tovin tapasin vihdoin vastaan tulevaan tyttöön, heilutin kättä, jotta saisin huomiota ja aloitin, "Anteeksi voisitk-"
Tässä vaiheessa en tajunnut, että serkun lainauttamassa pyörässä oli jalkajarrut, ja tapanani oli aina vetää polkimista taaksepäin, jotta saisin kivasti heti vauhtia pysähtymisen jälkeen, eli pysähtymiseen ja kyselemiseen ja sen jälkeiseen nopeaan spurttiin taas.

Pyörä pysähtyi kuin seinään, pelastaakseni nahkani sadistiselta asfaltilta päätin heittäytyä ukemiin, eli ninja-wtf-battle-rolliin, jolla ohjaan kroppaani-eteenpäin-tyrkyttämää-energiaa turvallisesti ilman, että näyttäisin Yuukan kanssa leikkineeltä.

Tämä vaihe tapahtui kahdessa sekunnissa. Miten muut sen näki; Pyörä räjähti ja kierin kuin ninja pois.

Palataan "Anteeksi voisitk-"-osioon. Jatkoin. "Niin, elikkää... missä päin olisi Kerava?" trollface.jpg

"T-tuolla päin." Tyttö hymyili vähän ja osoitti olkapäänsä yli, mutta hänen kaikki eleensä kuvastivat yhtä asiaa selkeästi "Dafuq-". Kiitin ja kävelin pyöräni luo katsomaan tuhoa ja menimme toisiin suuntiin. Pyörä ehjä, minä ehjä.

PSPni ei, se oli selkärepussani. Welp. Koko tapahtuma peni pokerfacella, en reagoinut mitenkään siihen, että pyörä veti trollit, ja jatkoin kuin olisin pysähtynyt rennosti ja kysynyt neuvoa ja jatkanut matkaa.

Ofcourse, serkut, jotka olivat noin 10m takanani repesivät totaalisesti.

Tämä tapahtuma oli noin 20 sekunnin pituinen, mutta hiton erikoinen (ja ehkä hauska kuinka pokka kesti) itelleni jostain syystä.

~hurr durr, no ei tästä sitten tullut hauskaa, tai tuli. Noh, kännipäissä kaikkea kirjoittaa~ <8'B

MrHighAndMighty

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 251
  • ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #87 : Toukokuu 21, 2012, 15:02:38 »
- Ole sairaalassa hyvin tylsistyneenä
- Selaa netistä mukavia puhelinpelejä
- Löydä Minecraft 2D beta, no mikäs ettei
- Lataile sitä puolisen tuntia, koska huono netti
- Avaa asennustiedosto
- "Haluatko asentaa sovelluksen Orgasm Detector?"

. . .

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #88 : Kesäkuu 20, 2012, 02:51:51 »
Hauska, kimurantti, kiusallinen tai koominen. Miten tän nyt ottaa:

Pienessä maistissa ravintola-illan jälkeen juostiin sitten porukoiden kanssa paikalliselle katujunalle.
Jok'ikinen vaunu oli ihmisiä täynnä yhtä lukuunottamatta... ja siinäkin parikymppinen tyttö istumassa poikakaverinsa kanssa.

Noh, pakkohan se oli survoutuu sinne... Koska toinen kahdesta penkistä oli tyhjillään, istahdin siihen ja hivutin itteni penkin toiselle laidalle, että iskä ois mahtunu viereeni siihen samalle penkille. Huom. ne penkit on ~1m leveitä ja niiden välissä on ~50cm rako, eli tilaa on todella vähän.

Tilanteesta kiusallisen teki se, että pyrin asettamaan pitkät jalkani mahd. kompaktisti siihen tilaan, mutta ainut keino istua oli asettaa molemmat jalkani tämän vastapäätä istuvan tytön reisien molemmille puolille istuen itse hajareisin, koska muuten tila olisi loppunut kesken.

Tätä kesti noin viiden minuutin ajan, ennenkuin iskäni tajusi litistyä vaunun toista seinää vasten antaen minulle tilaisuuden oikaista itseni jokseenkin korrektimpaan asentoon.

Voi vaan kuvitella mitä sen tytön poikakaveri ajatteli, kun tuntematon laitamyötäinen 16 vuotias asettaa jalkansa noin pienessä tilassa hänen naisensa ympärille. ^^''

Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Anakichi

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #89 : Kesäkuu 20, 2012, 18:48:18 »
^ jonka jälkeen vaan hellästi työntää p******n hänen sisälleen, i hate When that happens.