Kirjoittaja Aihe: Hauskoja tilanteita  (Luettu 97922 kertaa)

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #90 : Kesäkuu 21, 2012, 20:37:25 »
^ jonka jälkeen vaan hellästi työntää p******n hänen sisälleen, i hate When that happens.

Voin myöntää olevani luonteeltani todella härski, mut siltikään tuntemattomien tyttöjen/naisten molestointi julkinen ahdistelu ei kuulu tapoihini  8)
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Anakichi

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #91 : Kesäkuu 22, 2012, 14:00:49 »
^niinhän ne aina sanoo

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #92 : Kesäkuu 24, 2012, 21:18:14 »
Ei hitto, tossa äsken rupesin ihmetteleen et miks meil on kauheen hiljasta vaikka vanhemmat tuli kotiin.
Menen keittiöön ja kaikki vaikuttaa tyhjäkltä, eikä mistään kuulu ääniä, muuta kuin olohuoneesta se perus telkkari on päällä "ääni" . No meen sit olohuoneeseen ja siellähän meidän äiti nukkuu selällänsä sohvalla. Katselin sitä sit jonku aikaa ja melkein repesin sen asennolle.

Ei siinä viel mitään, mutku katon sait et mitä täält telkust tulee ja luen sit sen ohjelman tekstitystä, ei ollut meinaan englannin kielinen ohjelma:

"Menin huoneeseen"
"Sitten näin äitini nukkuvan"
"Ja minä vain katsoin häntä"

Ei viddu :,,D
Aika sattumaa.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #93 : Kesäkuu 25, 2012, 19:26:41 »
Menin Ice kissiin, ostin sieltä bananaspitin... Myyjätäti totesi minulle ettei heillä ole banaania... D: Sit se täti joutu juosta lähi kauppaan ostamaan banaania... Jotenkin tiesin et kun mä meen sinne ostaa bananasplittiä niin noin käy.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #94 : Kesäkuu 25, 2012, 21:10:19 »
Menin Ice kissiin, ostin sieltä bananaspitin... Myyjätäti totesi minulle ettei heillä ole banaania... D: Sit se täti joutu juosta lähi kauppaan ostamaan banaania... Jotenkin tiesin et kun mä meen sinne ostaa bananasplittiä niin noin käy.

Aika ihailtavaa omistautumista asiakaspalvelulle. Tätä lisää muiltakin yrityksiltä.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #95 : Kesäkuu 25, 2012, 21:18:14 »
^
^
Juu itellä Kankaanpään kiinalaisessa (onko sitä mestaa enää? Käyny siel viimeks niihin aikoihin ku se avattiin)
Tarjoilija lähti hakeen viime minuuteilla kaupan kiinni menemisestä kaatosateeseen hakeen juosten meidän kaveriporukalle jäätelöä ja banaaneja jälkiruokaa varten (kauppa torin toisessa kulmassa) ja siinä sitten mietittiin et oiskohan pitäny vaan jättää ne friteeratut banaanit tilaamatta... kuitenkin ei nyt olla kaveriporukan kanssa käyty Kankaanpäässä ryhmänä ni ei meidän "vakiopaikan" olemisesta ole mitään tietoa.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Tuukka_Almighty

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #96 : Heinäkuu 04, 2012, 10:22:06 »
Eilen oli kyllä työpäivän piristys ku olin just lopettelee työpäivää niin näin keittiön ikkunassa kaksi nenää ja kaksi paria silmiä. Kysyin sitten työkavereita että onko teiän poikkii, mutta eihän ne ollu niin kävin pojilta kysymässä että mitteekä oli asiaa niin poijjat vastas et ku tuoksu niin hyvältä niin ajateltiin tulla pullaa kysymään  :D No mie kävin emännille välittää viestin ja päätettiin et eiköhän myö anneta pojille just leivottua piimäkakkua ku uskaltivat tulla kysymään. Niimpä vein pojille palaset kakkua ja voi että ku näytti maistuvan  :)

Röögeri

  • Ph.D
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #97 : Heinäkuu 04, 2012, 13:01:03 »
^Asiallisesti pelattu tilanne. Vähänkään mulkumpi ihminen olisi ajanut pojat huutaen pois.
The ultimate gainer

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #98 : Elokuu 09, 2012, 21:20:20 »
Eilen tuossa tuli sitten juhlittua kaverin ajokorttia: pistettiin se kuskiksi ja kierreltiin kaikkialla Satakunnassa mitä omituisemmalla porukalla: 1 täys-neti-homo-poju  , yks "normaali" tyttö , 3 ES-jonnea, 2 otakua ja kaverin äiti. Vedettiin sitten tuolla Porin ABC:llä rinkiä parkkipaikalla, soitettiin musiikkia ja napattiin rändömeitä ihmisiä kyytiin kun suurin osa oli vessassa. Siellä sitten touhua katselleet mopoikäiset mainitsi "vitun noloa" ja eiköhän tuo kaverin äiti noussut autosta ja ja sanoi: Vitun noloo? Ni mikä? Jaa toi mopoauto! No nyt mää tajusin!"


"Muistakaa lapset, että teillä ei oo mitään varaa sanoa jotakin noloks ku kehtaatte ees hengata tommosen urpon kanssa jolla on isin ostama muovikasa. Vitun nolot"

Arvaa oliko meil mopoautoi persees kiinni sen jälkeen ku lähettiin parkkipaikalta X,D
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Tiiu

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #99 : Elokuu 09, 2012, 21:50:36 »
En tiedä onko hauskakaan, mutta 2 ambulanssia + mediheli oli meidän pihalla. Sain vain tietoon, että humalassa ollaan tapeltu.. mies kyllä jo näytti kuoleelta.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #100 : Elokuu 09, 2012, 22:08:46 »
^  Repesin lopulle. Mustaahuumoria? :D

Tiiu

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #101 : Elokuu 09, 2012, 23:11:29 »
^  Repesin lopulle. Mustaahuumoria? :D

JOO.. emt XDD

ObD

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #102 : Elokuu 09, 2012, 23:30:23 »

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #103 : Elokuu 10, 2012, 03:29:46 »
Never say no to panda.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #104 : Elokuu 30, 2012, 22:47:08 »
Megaten onlinessa yksi tyyppi aloitti "demon egg war"-tapahtuman:
Kaikki kerääntyy täysiin partyihin jonnekkin aloituspaikan syrjäseudulle. Sitten tyyppi alkoo laukoon demon eggejä sellasseet 100kpl, eli koko paikka täyttyy vihulaisista, joista saa ekspaa normaalia enemmän. Lisäksi servulla happy hour, ekspat tuplana ja kuolemasta ei menetä ekspaa. Siinä sitten kaikki juhlii kun hahmon levu nousee puolessa tunnissa kymmenellä ja jostaki kumman syystä tulee " Emergency Maintenance in 5 minutes" ... joo-o , mistäköhän moinen? X,D

koko peli varmaan ihan jumissa kun uhdessä paikassa kirjaimellisesti 1000 kertaa enemmän vihuja mitä normaalisti.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!