Kirjoittaja Aihe: Hauskoja tilanteita  (Luettu 97659 kertaa)

Anakichi

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #135 : Lokakuu 27, 2012, 15:21:44 »
Shieeet that's hueg

Anakichia voisin varoittaa allekirjoitusgifin mittavuudesta, ainakin korkeuden puolesta kun vie kaksinkertaisen määrän tilaa keskivertopostaajaan nähden.

halp me en osaa pienentää , oon nobo D:

Jerzu

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #136 : Lokakuu 27, 2012, 16:08:21 »
Ollos hyvä

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #137 : Lokakuu 29, 2012, 15:30:25 »
 Lintsattiin lähes koko luokan kanssa (3 jäi luokkaan) fysiikan tunnilta, kun opettaja sano tulevansa vasta tyyliin tunnin lopussa nimilistan kanssa. Mentiin sitte koulun kahvioon pelaamaan korttia ja pidettiin hauskaa. Sitte ku tuo kello alko oleen sopivasti lähellä tunnin loppua ni kaikki on jo lähdössä tunille, yks sit tokaisee "pelataaks viel yksi peli, ku se ope ei viel tuu ihan heti?" istutaan sit takasin ja eikös siin samassa fysiikan opettaja tuu kahvioon ja hymyile meille oikeen nätisti , jonka jälkeen kaikkien naamat meni bad pokerfaceiks ja hipsutään kiotisti portaita pitkin ylös... Pelaamaan korttia fysiikan luokassa.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #138 : Marraskuu 09, 2012, 12:26:58 »
Herää tunnin yö unilla vartio töihin med päänsärky:

Sai: ei viddu mä oon nii darra : D

*törmää naama edellä koivuun ja 5 sekunttia sen jälkeen kaatuu metrin syvyiseen poteroon*
 

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #139 : Marraskuu 26, 2012, 19:22:39 »
nauran itteni kuoliaaks täälä. äiti laitto (uudella kosketusnäyttö puhelimellaan) mulle viestin sieltä tuli: ''Kumpua sä j.'' ja hetken päästä tuli ''airi''

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #140 : Joulukuu 13, 2012, 16:51:52 »
Tässä aamulla sitten juttelin yhen kaverin kanssa koulun kahviossa kaikkee paskaa ja sitten ulkoovista ilmestyy pari luokkalaistani ja yks niist huomaa mut heti ja huutaa jo  käytävällä:

 "JUMALAUTA NOOBA , MITÄS HELVETTIÄ?!"
minä: "täh?"
kaveri:"SITÄ OLLAAN SITTEN LINTSATTU KOULUSTA KOKO VIIKKO! EKKÖ OO JAKSANU KOULUUN SIT TULLA?"
minä: "öö... mä olin eilen koulussa ja me puhuttiin varmaan 15min kahestaan jotastaki. Kaupan päälle kerroin silloin viel kuinka kipeenä olin."

kaveri:*asento lukittuu*"...." "..."  "Mitäs eilen tapahtu?"

Haha kaverini ei muistanu ees et puhuin sille eile.  Suutuin sille kylllä mut hiukan hyvä kun tuo todellaki tulee vihasena ja huutaa niin että kaikki kuulee. Oli kuitenki huomannut että olin poissa sentään 2 päivää.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #141 : Joulukuu 14, 2012, 19:45:36 »
Kuuntelen tässä ku kaverit pelaa Metro 2033:sta ja varottelen mahollisista tulevista paskahalvauksista. Erehyn sitten sanomaan:


Ja itsehän repeen täyteen nauruun, koska tiiän mitä tasan tarkkaan tapahtu, ja tuli kyllä itellekki sellanen paskahalvaus etten oo hetkeen säikkyny sillä tavalla :'D
Tos pelis saa säikkyä kyllä oikein kunnolla, mut on se viihdyttävää ku joku muu kuulee siun reaktios tai sie kuulet sen vastaavasti joltain toiselta ;D
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #142 : Joulukuu 15, 2012, 11:20:20 »
^Nämät

Paskahalvaukset ovat hauskoja, etenkin hyvin yleisiä kun pelaa Project Zero sarjan pelejä~

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #143 : Joulukuu 15, 2012, 11:31:39 »
^ Meinasin saada sydänkohtauksen kun kolmosessa se lastenrattaita työntävä mummo tuli ensimmäisen kerran. Eikä tietenkään missään hyvässä tilavassa huoneessa vaan avasin oven ja se perkele puski päin.

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #144 : Joulukuu 15, 2012, 18:10:43 »
^Vihaiset mummut saadana, ja mikä parasta se big mama ei vastaanota staggeria kun ampuu sitä päin.

Spoiler (click to show/hide)

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #145 : Joulukuu 15, 2012, 22:36:05 »
Tää ei oo niin hauska mutta kuitenkin mul oli hauskaa... Pizzahutissa poikaystävän kanssa ekaa kertaa. Paikka oli aika romanttinen ku pöydil oli kynttilät ja siel oli hämärää ja Jazzia soi taustal. Pizzakin oli iha helkutin hyvää. Mut sit en nyt muista mistä puhuttiin mutta nauroin niin että se kynttilä sammu siitä pöydältä.... Kynttiläpäivällisestä tuli päivällinen... XD

Tiiu

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #146 : Joulukuu 15, 2012, 23:11:48 »
^Itse en varmaa koskaa menis pizzeriaa tai semmosee mut subi menee ja kynttilä oli varmasti hyvää.. eikun : D

..ja joo.. hemmetti ku väsyttää ja naurattaa jatkuvasti.. öäärp.. lääggeet

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #147 : Joulukuu 15, 2012, 23:37:07 »
ja kynttilä oli varmasti hyvää.. eikun : D

 Oh no! Jäin kiinni. ;D

Tiiu

  • Vieras
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #148 : Joulukuu 15, 2012, 23:39:22 »
ja kynttilä oli varmasti hyvää.. eikun : D

 Oh no! Jäin kiinni. ;D

huhohahaa >:'D

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hauskoja tilanteita
« Vastaus #149 : Joulukuu 16, 2012, 12:53:03 »
Tässä aamulla uusimpien sarjojen jaksot latuksiin ja päätin et meen 9gaggiin ja näytti siltä että lataukset lataa sen verran et saan eiliset kuvat kiinni.
*hetki myöhemmin*
"vittu mul on nälkä."
"aaa en jaksa enäää kattoo näit kuvii"
"..."
"..."
"..."
"miksi mää ees.... !!!!"
*avaa bittorrentin*
"ois, kaikki valmiina, no katon viel muutaman kuvan"
Rullaan kuvan jonka katoin viimeksi alas ja sit vastaan tuleeki kuva, josta oon tykännyt. Just as planned.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!